Mmmm (over de hoeveelheid tonijnsalade heb ik geen meningquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Mooi! Ga ik nu de speklappen marineren
Jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Zou dit genoeg zijn?
Zijn 7 blikjes tonijn.
[ link | afbeelding ]
Nee, de partner van Klodder staat er nog in.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:25 schreef Morgane89 het volgende:
![]()
![]()
Even uit nieuwsgierigheid: klopt de lijst met aanwezigen uit de OP nog behalve Blues en Golfer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus vlierbessen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan ik zaterdag iemand blij maken met rozemarijn, dragon of selderij? Ik heb het in overvloed groeien. Zo ja, geef dan voor je weg gaat even een gil, dan pluk ik wat af voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:44 schreef golfer het volgende:
Ik wens jullie allemaal heel veel plezier (en lekker eten) toe vandaag.
Bij een volgende gelegenheid hopen wij er ook weer bij te zijn.Echt zo erg jammer dat ik jullie niet zie straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genietze samen later![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:19 schreef AnneX het volgende:
Opeens twijfel ik over van alles. Ja, ik kom wel.
Was de labneh de vorige keer ook zó ingedikt? Van 1 kg naar 400 gram.
Zijn het voldoende asperges? Zijn ze té dik? Is er voldoende ‘hout’ afgesneden?
Pffft.
Dan vertrouw ik maar op de grill kwali van de bbq master(s).Ah joh, mijn speklappen zijn ruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had speciaal bij de slager gehaald, te dik gesneden en het zwoerd er nog aan
Volgende keer weer gewoon de fabrieksspeklapjes van de supermarkt
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verkoopster moest twee keer lopen dus ik kon mooi een foto maken van het tussenresultaat
[ afbeelding ]
En liep daarna maar even mee naar de auto![]()
[ afbeelding ]
De bestellingen zijn binnen hoor
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah joh, mijn speklappen zijn ruk.
Had speciaal bij de slager gehaald, te dik gesneden en het zwoerd er nog aan
Volgende keer weer gewoon de fabrieksspeklapjes à la minute van de supermarkt
#metooquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:54 schreef Lonaa het volgende:
Veel plezier allemaal. Volgende keer ben ik er bij.
Voor de terug reis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga straks op reis en neem mee:
- Hamburgers
- Satesaus
- Whisky samples
- Kaas
- Borisz
Ik ga later weer naar huis en neem mee:
- Brood
- Vlaai
- Whisky
- Borisz (??)
Als ik iets vergeten ben, laat het me s.v.p. weten…
Ze hadden me bijna opgezadeld met rijstevlaai MET slagroom voor jouquote:
Ja, maar dat kan ik niet vergeten…quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor de terug reis.
Een volle pens en een goed gevoel.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verkoopster moest twee keer lopen dus ik kon mooi een foto maken van het tussenresultaat
[ afbeelding ]
En liep daarna maar even mee naar de auto![]()
[ afbeelding ]
De bestellingen zijn binnen hoor
Slagroom is vaak net als mayonaise.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze hadden me bijna opgezadeld met rijstevlaai MET slagroom voor jou
We snappen het allebei nog steeds niet waarom je die niet wil, maar gelukkig was er ook nog een vlaai zonder sla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |