Daar ben ik 100% van overtuigd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Meisje, het komt ooit goed
Zelfde als met de vlees meet? Allemaal een bakje vol met lucht mee naar huis.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pro-dieettip: kliekjesbakjes meenemen
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Zelfde als met de vlees meet? Allemaal een bakje vol met lucht mee naar huis.
Die heb je vast gemeet 😉quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met een fokker.
Omdat voedsel aan de andere kant van de tafel wegjatten niet voldoende bleek of zoiets.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Zelfde als met de vlees meet? Allemaal een bakje vol met lucht mee naar huis.
Ik heb net ook een hele lading extra diepvrieselementen ingevroren voor koeling onderwegquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik moet zaterdagochtend voor de zekerheid ook nog maar wat koelkastruimte reserveren voor vlaai, ei en schotel![]()
Dan overleven ze daarna transport en verblijf en transport prima. Met wat extra liefde (en kou) voor de slagroom- en sjoëmvlaaien.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
De eieren zijn gekookt!
Ik herhaal: de eieren zijn gekookt!
*insert willekeurige foto van gekookte eieren want zo interessant is mijn kook-inspanning dan ook weer niet*
Whoei!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Lekker bezig in de keuken voor morgen, de beloofde samples whisky vullen voor @:sigme
[ afbeelding ]
SPOILER: homp vleesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voorbereidingen voor de pulled pork zijn hier in volle gang.Boah....de muhammarah zit in een bakje, dat ziet er nu niet zo smakelijk uit (wel erg lekker geworden).SPOILER: homp vleesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even zien hoe ik me morgenochtend voel of ik nog hummus ga maken of kijk hoeveel caponata er nog in de vriezer zit.
Heb net de benen opnieuw laten zwachtelen, ik had er zo'n pijn aan. Bleek dat de kous medium was (of small) en ik heb toch echt wel xl benen. Nu een grotere kous en het voelt haast aangenaam.
Morgen "annexeer" ik de achterbank van de auto van @z80. Dan kan ik languit en hoog met de benen.We have far more in common than that which devides us..
Je krijgt dan ook die kleine 2cl flesjes (6 stuks), niet die grote 70cl flessen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Whoei! [ afbeelding ]
Niet overdrijven he? Ik ben maar een klein whisydrinkertje, ik doe een jaar met een fles![]()
Als je dat lamsvlees meeneemt, zoals je eerder toegezegd hebt (maar wat niet in de OP staat), dan vind ik dat meer dan voldoende...quote:PS: is er ook iets waar ik jou in ruil een plezier mee kan doen?
Verstandig!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Boah....de muhammarah zit in een bakje, dat ziet er nu niet zo smakelijk uit (wel erg lekker geworden).
Even zien hoe ik me morgenochtend voel of ik nog hummus ga maken of kijk hoeveel caponata er nog in de vriezer zit.
Heb net de benen opnieuw laten zwachtelen, ik had er zo'n pijn aan. Bleek dat de kous medium was (of small) en ik heb toch echt wel xl benen. Nu een grotere kous en het voelt haast aangenaam.
Morgen "annexeer" ik de achterbank van de auto van @:z80. Dan kan ik languit en hoog met de benen.
Het borrelbrood wat ik meeneem is minder om op te smeren. Dippen in olijfolie is het lekkerst er mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:40 schreef MadMaster het volgende:
Als ik de hele waslijst in de OP zo bekijk, dan zullen we niet omkomen van de honger.
Maar zijn er genoeg broden om alles op te smeren/bij te eten?
Ik wil eventueel nog wel wat stokbroden meenemen, als dat gewenst/noodzakelijk is... (??)
Da;s best apart, er staat 50% gebruikt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net even een PM gestuurd over de juiste afslag op de snelweg morgen.
De PM inboxen van Kaatje en Morgane zijn vol/niet bereikbaar. Maar aangezien zij niet rijden is wat ik stuurde toch niet relevant.
Oh, dan valt het wel meequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je krijgt dan ook die kleine 2cl flesjes (6 stuks), niet die grote 70cl flessen...
Koteletjes staan nu in de koelkast, kunnen ze rustig ontdooien, neem ik ze morgen in de koelbox meequote:Als je dat lamsvlees meeneemt, zoals je eerder toegezegd hebt (maar wat niet in de OP staat), dan vind ik dat meer dan voldoende...
Alleen lammetje, of zit er ook schaap bij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dan valt het wel mee![]()
6 kleine flesjes ga ik dus ook vast wel een half jaar over doen voordat ik ze allemaal geproefd heb. Maar lijkt me reuze leuk
[..]
Koteletjes staan nu in de koelkast, kunnen ze rustig ontdooien, neem ik ze morgen in de koelbox mee
Dit is allemaal lamsvlees; we hebben niet zo vaak schapenvlees.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Alleen lammetje, of zit er ook schaap bij?
Schaap is voor de meest toch weer een nieuwe smaak om te proberen.
Vanuit het Noorden geeft Google Maps al de door jou genoemde afslag aan…quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
De PM inboxen van Kaatje en Morgane zijn vol/niet bereikbaar. Maar aangezien zij niet rijden is wat ik stuurde toch niet relevant.
Ik hoef dus geen brood te halen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:32 schreef borisz het volgende:
Ik had het nog niet op de lijst staan, maar kan evt nog wel wat meenemen.
En terecht, dat is altijd de beste afslag. Maar sommige mensen denken dat ze de afslag met mijn plaatsnaam er op moeten nemen. Dat kan ook, duurt iets langer. En morgen dus nog langer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanuit het Noorden geeft Google Maps al de door jou genoemde afslag aan…
Oh ja. Als Cat en Kaat stoelen meenemen, hebben we er 3 te veel. Dat is mooi want dan hoeven wij 3 stoelen minder schoon te maken. J heeft even een spoedklusje morgenochtend dus minder hier te doen is welkomquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:00 schreef sigme het volgende:
Hoe staan we er nu voor qua hoeveelheid stoelen versus hoeveelheid mensen?
En bij mij 2 procent gebruikt en gisteren nog gepm'd met z80quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan zal er bij mij iets fout zijn gegaan. Of bij Fok, dat is plausibeler. Jullie waren 'niet bereikbaar'.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:35 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
En bij mij 2 procent gebruikt en gisteren nog gepm'd met z80
Maak het jezelf vooral gemakkelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Morgen "annexeer" ik de achterbank van de auto van @:z80. Dan kan ik languit en hoog met de benen.
Ja hoor, in combinatie met primatour. Lukt het niet geef ik meteen een gilquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:37 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Maak het jezelf vooral gemakkelijk![]()
Gaat de achterbank wel samen met wagenziekte?
Ook nog proeven tijdens het vullen? 😉quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Lekker bezig in de keuken voor morgen, de beloofde samples whisky vullen voor @:sigme
[ afbeelding ]
Nee, ik ken in principe de smaakprofielen van deze whisky's.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 03:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ook nog proeven tijdens het vullen? 😉
Dat ben je zekerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:54 schreef Lonaa het volgende:
Veel plezier allemaal. Volgende keer ben ik er bij.
Mmmm (over de hoeveelheid tonijnsalade heb ik geen meningquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Mooi! Ga ik nu de speklappen marineren
Jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Zou dit genoeg zijn?
Zijn 7 blikjes tonijn.
[ link | afbeelding ]
Nee, de partner van Klodder staat er nog in.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:25 schreef Morgane89 het volgende:
![]()
![]()
Even uit nieuwsgierigheid: klopt de lijst met aanwezigen uit de OP nog behalve Blues en Golfer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus vlierbessen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan ik zaterdag iemand blij maken met rozemarijn, dragon of selderij? Ik heb het in overvloed groeien. Zo ja, geef dan voor je weg gaat even een gil, dan pluk ik wat af voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:44 schreef golfer het volgende:
Ik wens jullie allemaal heel veel plezier (en lekker eten) toe vandaag.
Bij een volgende gelegenheid hopen wij er ook weer bij te zijn.Echt zo erg jammer dat ik jullie niet zie straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genietze samen later![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:19 schreef AnneX het volgende:
Opeens twijfel ik over van alles. Ja, ik kom wel.
Was de labneh de vorige keer ook zó ingedikt? Van 1 kg naar 400 gram.
Zijn het voldoende asperges? Zijn ze té dik? Is er voldoende ‘hout’ afgesneden?
Pffft.
Dan vertrouw ik maar op de grill kwali van de bbq master(s).Ah joh, mijn speklappen zijn ruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had speciaal bij de slager gehaald, te dik gesneden en het zwoerd er nog aan
Volgende keer weer gewoon de fabrieksspeklapjes van de supermarkt
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verkoopster moest twee keer lopen dus ik kon mooi een foto maken van het tussenresultaat
[ afbeelding ]
En liep daarna maar even mee naar de auto![]()
[ afbeelding ]
De bestellingen zijn binnen hoor
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah joh, mijn speklappen zijn ruk.
Had speciaal bij de slager gehaald, te dik gesneden en het zwoerd er nog aan
Volgende keer weer gewoon de fabrieksspeklapjes à la minute van de supermarkt
#metooquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:54 schreef Lonaa het volgende:
Veel plezier allemaal. Volgende keer ben ik er bij.
Voor de terug reis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga straks op reis en neem mee:
- Hamburgers
- Satesaus
- Whisky samples
- Kaas
- Borisz
Ik ga later weer naar huis en neem mee:
- Brood
- Vlaai
- Whisky
- Borisz (??)
Als ik iets vergeten ben, laat het me s.v.p. weten…
Ze hadden me bijna opgezadeld met rijstevlaai MET slagroom voor jouquote:
Ja, maar dat kan ik niet vergeten…quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor de terug reis.
Een volle pens en een goed gevoel.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verkoopster moest twee keer lopen dus ik kon mooi een foto maken van het tussenresultaat
[ afbeelding ]
En liep daarna maar even mee naar de auto![]()
[ afbeelding ]
De bestellingen zijn binnen hoor
Slagroom is vaak net als mayonaise.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze hadden me bijna opgezadeld met rijstevlaai MET slagroom voor jou
We snappen het allebei nog steeds niet waarom je die niet wil, maar gelukkig was er ook nog een vlaai zonder sla
@AnneX krijgt bij deze de rol van razende reporter toebedeeld…quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:24 schreef Blues het volgende:
Mag ik vanaaf een gezellig zwaaifilmpje van jullie allemaal op de app![]()
(zoals met Kaatje toen)
Geen mayo over de koude schotel smeren dus?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slagroom is vaak net als mayonaise.
Als iets niet lekker is, dan donder je dat er overheen om het lekker te maken…
Gaan we regelen, was zo ontzettend lief en leuk toenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:24 schreef Blues het volgende:
Mag ik vanaaf een gezellig zwaaifilmpje van jullie allemaal op de app![]()
(zoals met Kaatje toen)
Ik heb kussentjes!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik neem mee heen:
- stuk of acht vlaaien
- 2,5 kilo koude schotel (wat drie kliekjesbakken oplevert)
- eitjes plus vulling (ter plekke samen te stellen)
- strandparasol
- 4 stoeltjes (was toch aan het laden, die ene paste er nog wel bij) Ben alleen de kussentjes kwijt![]()
Mee terug:
- strandparasol
- stoeltjes
- vies volle vette pens
Haha…leg het wel uit vanmiddag.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
@:AnneX krijgt bij deze de rol van razende reporter toebedeeld…
Kijk maar of je ze mee neemt. Hoeft niet per se. Ik heb klapstoelen-de-luxe. Zonder kussen is het houten-kont gehalte wat groter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb kussentjes!
Vertrek is hier om 16.30 uur gepland, dan Jeroen denk ik even in Oudenbosch afzetten en dan een paar km rijden naar L_S
Kleine moeite, ben toch met autoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kijk maar of je ze mee neemt. Hoeft niet per se. Ik heb klapstoelen-de-luxe. Zonder kussen is het houten-kont gehalte wat groter.
We hebben lekkere olijfolie uit Griekenland. Ik heb ook nog aioli staan en een of andere nepheksenkaas. Dat gooi ik wel op tafel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:25 schreef Kaatje1 het volgende:
De hummus gaat m niet worden, moet te lang staan daarvoor. @:lucky_strike hebben jullie ook lekkere dip olijfolie? Ik heb alleen een open fles met een gammele dop.
Ik heb een soepjurk aangetrokken zodat ik die kan verbergenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor de terug reis.
Een volle pens en een goed gevoel.
Ik ook hahaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een soepjurk aangetrokken zodat ik die kan verbergen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |