Ai. Van wie moet dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier moet het licht aan.
Van mijn ogen, anders is het te donker, en dat is slecht.quote:
Heel veel meer had Willeke ook niet verdiend.quote:
Ik dacht al dat je deze TT per ongeluk had gekozenquote:
Ik vind het nog steeds best een mooi nummerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel veel meer had Willeke ook niet verdiend.
Ik heb het ook regelmatig, vreselijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zowat elke dag migrainegaat vandaag gelukkig voor het eerst wel weer aardig oké.
Gelukkig kunnen meningen verschillenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds best een mooi nummer
Dus om acht uur kun je eindelijk spelen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht, laat ik weer eens De Sims spelen. Moet ik eerst natuurlijk 6 uur updates uitvoeren.
Ja, zo ongeveer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus om acht uur kun je eindelijk spelen?
Daar gaat je weekend.quote:
Daar heb ik dan weer geen last van, Sims 2 is mijn nieuwste versie en ik heb niet het idee dat die nog vaak een update krijgt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht, laat ik weer eens De Sims spelen. Moet ik eerst natuurlijk 6 uur updates uitvoeren.
Dat is wel een voordeel inderdaad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van, Sims 2 is mijn nieuwste versie en ik heb niet het idee dat die nog vaak een update krijgt.
Vreselijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zowat elke dag migrainegaat vandaag gelukkig voor het eerst wel weer aardig oké.
Ja zelfde hier, altijd met ups en downs, maar dit was wel een hele extreme week. Dat heb ik gelukkig niet zo vaak.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Ik heb ook vaak migraine en dan soms ook perioden dat ik het meerdere dagen achtereen heb. En dan soms ook wekenlang niet
Ik ook niet. En weet niet of ik ga.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:05 schreef Em31 het volgende:
Ik ben dus ook nog niet naar Barbie geweest!
Ik ga maandag!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:05 schreef Em31 het volgende:
Heb je medicatie? Ik heb sumatriptan en dat haalt de allerscherpste ellende weg. Ik moet nog steeds wel in bed liggen, maar dat lukt dan wel aardigquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zelfde hier, altijd met ups en downs, maar dit was wel een hele extreme week. Dat heb ik gelukkig niet zo vaak.
Echt een vreselijke pijn altijd, niet te doen.
Stomquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:05 schreef Em31 het volgende:
Wat is de reden dat je twijfelt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook niet. En weet niet of ik ga.
Ja maar niets leek echt te helpen deze week, of soms de ene dag wel en de andere niet. Eén keer per jaar lijk ik zo’n week te hebben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je medicatie? Ik heb sumatriptan en dat haalt de allerscherpste ellende weg. Ik moet nog steeds wel in bed liggen, maar dat lukt dan wel aardig
[..]
Stom
[..]
Wat is de reden dat je twijfelt?
Ik ben wel geweest, ik vond het een geweldige film
Hoe laat zal dat ongeveer zijn? (eerst op visite)quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:06 schreef NailQueen het volgende:
Hey hallo daar! DJQueen hier
Ik weet niet of er vanavond een retro is maar vorige week hadden we een supergezellige random afterparty. Ik zag een paar terechte opmerkingen met dat er weinig oude nummers tussen stonden. Dat wil ik graag goedmaken! Als we zin hebben in een afterparty stel ik voor om als thema "Classic Night" te doen. Met alleen nummers van vóór 2000. En daar zit genoeg variatie tussen. Zie ik jullie vanavond?(en anders volgende keer. Ook prima! )
Kun je ‘m fijn doortrekken naar de Oranje damesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe laat zal dat ongeveer zijn? (eerst op visite)
Dat ligt er aan of Sable weer terug is met de retroquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe laat zal dat ongeveer zijn? (eerst op visite)
Ikkequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie zijn er vannacht allemaal bij?
quote:
Morgenochtend zonder spoilers terugkijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit topic dan maar mijden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Morgenochtend zonder spoilers terugkijken
Als ik dan toevallig wakker ben, dan mogelijk wel. Al kan ik elk poging tot slaap goed gebruiken, dus zelfs dan is het de vraagquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht, mocht het niet duidelijk zijnquote:
Ja, geen idee waarom ze daar een vergunning voor hebben afgegeven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik dacht, mocht het niet duidelijk zijn![]()
Ik begin overigens oud te worden. Zo'n typische zeurIk heb me echt afgevraagd waarom de gemeente Vlissingen vuurwerk toestaat om 00:30 voor 10 minuten lang (i.v.m. nachtmarkt). Ik schrok er van wakker
Gesproken als een echte verslaafde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, ik ben weer thuis van het speciaalbierfestival en heb je nog nooit zo niet-dronken gevoeld na deze dag. Volgens untappd heb ik 13 biertjes op, maar ik voel me bijzonder fris. Van te voren zag ik best tegen deze dag op, want na het speciaalbierfestival ben ik soms behoorlijk dronken thuisgekomen (wat op zich ook best logisch is). Vanochtend heb ik extra goed ontbeten en van alle biertjes waren de eerste 4 allemaal netjes onder de 5%, dus was de voorbereiding best goed
Ik kijk zelfs mee naar de retroversie, maar wil wel Fuego horen.Als @:nailQueen moeilijk doet, ga ik rellen.
Billie die gaat rellen. Dat willen we wel eens meemaken!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk zelfs mee naar de retroversie, maar wil wel Fuego horen.Als @:nailQueen moeilijk doet, ga ik rellen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Billie die gaat rellen. Dat willen we wel eens meemaken!
Haha, zou het gewenning zijn?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gesproken als een echte verslaafde.
Wie weet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Liever niet.
[..]
Haha, zou het gewenning zijn?
Nee, natuurlijk niet. Nog zeker anderhalf uur.quote:Op zondag 6 augustus 2023 02:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is het al tijd voor de wedstrijd?
Oei, ik weet niet of ik dat ga redden hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2023 02:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Nog zeker anderhalf uur.
Jammer dan, ga slapen en kijk morgen de samenvatting maar als je niet wakker bent om vier uur.quote:Op zondag 6 augustus 2023 02:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oei, ik weet niet of ik dat ga redden hoor.
Ik heb nog helemaal niet geslapen en ik weet niet of ik de wedstrijd vol ga maken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 03:50 schreef GeorgeM het volgende:
Ik wil koffie, maar ik wil hierna nog slapen
Blijfquote:Op zondag 6 augustus 2023 03:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet geslapen en ik weet niet of ik de wedstrijd vol ga maken.
Ik ga in bed liggen en kijken, dus waarschijnlijk ben ik met een minuut of vijf weg.![]()
Maar ik heb iig wel het begin gezien.
Ik wil wel, maar ik weet niet of ik kan.quote:
Snap ik hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2023 04:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik weet niet of ik kan.
Mijn ogen hangen al sinds half zeven op half zeven en ik weet niet hoe lang ik ze nog zo kan houden.
Dude, waar ben je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Door de wekker heen geslapen denk ik.quote:Op zondag 6 augustus 2023 04:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Waar is @:luctor.et.emergo eigenlijk?
Die had ik hier op zijn minst wel verwacht rond deze tijd.
Ja, ik ging sowieso pas laat slapen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 04:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Snap ik hoor.
Mijn lijf schreeuwt ook: GA SLAPEN en ik heb al geslapen
Heeej Ceequote:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 04:11 schreef Em31 het volgende:
Ik word wakker, klik de stream aan en boem goal
![]()
![]()
![]()
*probeert toch weer te slapen
Ok, nu weet ik zeker dat ik hier niet blijf lezen, jij loopt zeker bijna een minuut voor op mij.quote:
Niet alleen de terugkijkerts dus, spoilers voor de live kijkerts.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 04:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, nu weet ik zeker dat ik hier niet blijf lezen, jij loopt zeker bijna een minuut voor op mij.
[..]
Niet alleen de terugkijkerts dus, spoilers voor de live kijkerts.![]()
Nee, ik zit op zuigo.quote:
Ik ookquote:
Ik kijk online, misschien is dat iets langzamer.quote:
Ja, tv. Dat zal het zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 04:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kijk online, misschien is dat iets langzamer.
Kijk jij direct op tv?
Eens, maar dat is best lastig te doen als het spel stil ligt.quote:
Gewoon doorgaan vind ik eigenlijkquote:Op zondag 6 augustus 2023 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eens, maar dat is best lastig te doen als het spel stil ligt.
Goed idee. Oordopjes in, F... dat fluitje.quote:
Scherp, ze moeten idd nog zeker een hele helft.quote:
Trusten!quote:Op zondag 6 augustus 2023 04:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Rust geeft me mooi wat tijd naar bed te verhuizen.
Welterusten alvast mensen.
Nee. Deze keer spelen ze er een losse Nations League voor. Waarbij Nederland in een poule met Engeland zitquote:Op zondag 6 augustus 2023 05:53 schreef Em31 het volgende:
Is het trouwens ook weer zo dat de laatste 3 Europese landen die overblijven naar de OS mogen?
Oh shitquote:Op zondag 6 augustus 2023 05:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Deze keer spelen ze er een losse Nations League voor. Waarbij Nederland in een poule met Engeland zit
Serieusquote:Op zondag 6 augustus 2023 05:57 schreef Redefine het volgende:
Overigens gaat het dan om slechte twee tickets voor Europa
Ja. Komt ook wel omdat ze nog steeds het debiel lage aantal ploegen aanhouden van 12quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Serieusjeetje, dat is wel heel karig.
Staat die wedstrijd nog op 3 uur?quote:Op zondag 6 augustus 2023 06:05 schreef Em31 het volgende:
Dat ze nu weer terug moeten naar Nieuws-Zeeland is toch ook weer belachelijk geregeld.
Slaat inderdaad nergens op. Sowieso is de hele opbouw en verdeling van wedstrijden heel gaar dit toernooi.quote:Op zondag 6 augustus 2023 06:05 schreef Em31 het volgende:
Dat ze nu weer terug moeten naar Nieuws-Zeeland is toch ook weer belachelijk geregeld.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In mijn Sims-wereld heb ik een @:Prisha wonen.
En mijn Sim vindt haar aantrekkelijk.
Die Mandy vd Berg is vooral altijd heel negatief, inderdaad nogal overdreven. Nederland is zeker niet de favoriet, maar dat is ergens ook wel prettig. De boel dichtgooien en counteren. Zeker zonder Van de Donk zal dat het recept wel worden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:28 schreef Mandy040986 het volgende:
![]()
Lag het aan mij of waren die dames bij de NOS wel heul negatief? Je moet tegen Spanje. So what. Dat zijn toch de mooiste wedstrijden ofniedan.
Vandaag lekkere bankdagquote:Op zondag 6 augustus 2023 06:18 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk heeft Mathieu van der Poel beter geslapen dan ons en zit hij nu niet op het politiebureau in Glasgow.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Mandy vd Berg is vooral altijd heel negatief, inderdaad nogal overdreven. Nederland is zeker niet de favoriet, maar dat is ergens ook wel prettig. De boel dichtgooien en counteren. Zeker zonder Van de Donk zal dat het recept wel worden.
Waarom is het WK dit jaar eigenlijk zo vroeg (zowel in het jaar als tijdens dat wielertoernooi)?quote:
quote:
Dit dus.quote:Op zondag 6 augustus 2023 04:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Door de wekker heen geslapen denk ik.
Het is superr WK met ook baanwielrennen, mountainbike en BMX.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom is het WK dit jaar eigenlijk zo vroeg (zowel in het jaar als tijdens dat wielertoernooi)?
Hebben ze ook rondes als fietsen met losse handen of met een krat bier op de bagagedrager?quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is superr WK met ook baanwielrennen, mountainbike en BMX.
Nee, maar ik zou een verzoek indienenquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben ze ook rondes als fietsen met losse handen of met een krat bier op de bagagedrager?
Ja dat was een beetje overdreven inderdaad.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:28 schreef Mandy040986 het volgende:
![]()
Lag het aan mij of waren die dames bij de NOS wel heul negatief? Je moet tegen Spanje. So what. Dat zijn toch de mooiste wedstrijden ofniedan.
Ja, vond ik ook. Ik heb er geen verstand van, maar ik vind de tweede helft doorsnee genomen gewoon goed en lekker om naar te kijken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:28 schreef Mandy040986 het volgende:
![]()
Dat is eigenlijk niet de reden. Het komt omdat in september in Glasgow het WK rugby is. En ze wilden het niet tegelijkertijd. In 2027 bij het volgende super WK is het wel in september.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is superr WK met ook baanwielrennen, mountainbike en BMX.
Aldus diegene die vroeg wie er allemaal vannacht met hem mee gingen kijkenquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nederland - Zuid-Afrika gekeken. Nu gelijk door naar Zweden - VS.
Ik had wel mijn wekker en zo gezet, maar vervolgens er gewoon doorheen geslapen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aldus diegene die vroeg wie er allemaal vannacht met hem mee gingen kijken
Hier staat tegenwoordig zondag voor stormdagquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:21 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk naar buiten, naar de buienradar en haal maar snert uit de vriezer
quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had wel mijn wekker en zo gezet, maar vervolgens er gewoon doorheen geslapen.
Ben ik nu geschorst voor de volgende wedstrijd?quote:
Ik voel het huis zo af en toe schudden met die windvlagen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier staat tegenwoordig zondag voor stormdag![]()
Helaas is de hele dag binnen blijven voor mij geen optie.
En we hebben een geheim wapen (nou ja, geheim...) Damaris Egurrola heeft met veel van die speelsters nog samengespeeld in de jeugdelftallen van Spanje. Wordt wel een rare wedstrijd voor haar, denk ik.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:49 schreef Em31 het volgende:
Je gaat zo’n wedstrijd ook heel anders in lijkt me. Bij Zuid-Afrika weet je dat je eigenlijk verplicht bent om te winnen en je hebt er vorig jaar nog 5-1 van gewonnen. Dat voelt toch heel anders dan dat je tegen Spanje moet en je eerder de underdog bent. Het kan uiteraard, maar dit was na deze wedstrijd wel heel negatief.
Ik weet niet of je al eerder een gele kaart hebt gekregen dit toernooiquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben ik nu geschorst voor de volgende wedstrijd?
Dat je maar zo veel mogelijk beschut mag zijn dan!quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier staat tegenwoordig zondag voor stormdag![]()
Helaas is de hele dag binnen blijven voor mij geen optie.
Jaaquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:54 schreef Em31 het volgende:
Nog 3 uurtjes geslapen en weer hélemaal fris en fruitig. Kan vrijdag dus wel weer.
[ afbeelding ]
Misschien wat extra scheerlijnen aan je tent?quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik voel het huis zo af en toe schudden met die windvlagen.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jaa![]()
Ik ga ook kijken
[ afbeelding ]
Jij ook?quote:
ik zit momenteel in mijn eigen tijdzone geloof ik. Ben de hele dag moequote:Op zondag 6 augustus 2023 12:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jij ook?
Jij bent gewend aan de Amerikaanse tijdzone
Plus dat voor Nederland, als ze winnen, het nooit prettig is om twee keer tegen dezelfde ploeg te spelen op hetzelfde toernooi. Waarbij de Amerikanen het zullen zien alsof zij juist iets moeten rechtzetten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:21 schreef blackswangreen het volgende:
Als Nederlander of Spanjaard hoop je nu dat Zweden wint. Duidelijk de mindere ploeg.
Vervelendquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zit momenteel in mijn eigen tijdzone geloof ik. Ben de hele dag moe
Ik heb al een bankhangdag in het leven geroepenquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vervelend![]()
Hopelijk wordt het vanmiddag beter.
Altijd fijnquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb al een bankhangdag in het leven geroepen
Vol agendaquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Altijd fijn![]()
Wij gaan na de match (als het geen verlenging wordt) met hondje naar het bos, een huis kijken dat te koop staat en naar m’n ouders.
Ja, lastig hè? Maar wij hebben ook nogal wat eisen en wensenquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vol agenda![]()
Ben je ook op zoek naar een huis? Ik heb er nog steeds geen eentje gevonden sinds mijn verhuizing vorig jaar.
Ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, lastig hè? Maar wij hebben ook nogal wat eisen en wensen
We hebben er wel over nagedacht om eerst te verkopen, maar toch maar niet gedaan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook. Heb je je eigen huis al verkocht of wacht je daarmee tot je iets gevonden hebt?
Dezelfde die vorig jaar midden op het circuit van SIlverstone gingen zitten?quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:35 schreef Redefine het volgende:
De wegwedstrijd in Glasgow is tijdelijk stilgelegd vanwege protesterende mensen op de weg. De users in het wielertopic kunnen daar niet heel goed mee omgaan
Het is dan ook een belachelijke actie, maar sommige reacties zijn wel overdreven.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:35 schreef Redefine het volgende:
De wegwedstrijd in Glasgow is tijdelijk stilgelegd vanwege protesterende mensen op de weg. De users in het wielertopic kunnen daar niet heel goed mee omgaan
Kan gekker:quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het is dan ook een belachelijke actie, maar sommige reacties zijn wel overdreven.
Vooral dat laatste gaat het om. Dat de actie niet heel erg geweldig is, eens. Maar die reactiesquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het is dan ook een belachelijke actie, maar sommige reacties zijn wel overdreven.
Ah dus als je iets gevonden hebt ga je verkopen. Als je veel eisen/wensen hebt is dat wellicht het best omdat het wat langer duurt eer je iets gevonden hebt. Tenzij je tijdelijk in een huurhuis gaat zitten. Maar ja, dan moet je ook weer 2x verhuizen, is ook zoiets. Niet ideaal.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
We hebben er wel over nagedacht om eerst te verkopen, maar toch maar niet gedaan.
Hadden we dan misschien eerder moeten doen, toen de rente nog heel laag was.
Maar dan moet je vermogensbelasting betalen
Jij?
Fysieke ploegen he, allebei. Als de energie dan wegvloeit blijft er niet zo heel veel over.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:56 schreef GeorgeM het volgende:
Ik voel niet echt de urgentiebij beide teams.
Ik denk dat er geen urgentie meer over is in de wereld, alles lijkt al in de stem van de Duitse commentator te zitten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:56 schreef GeorgeM het volgende:
Ik voel niet echt de urgentiebij beide teams.
Die skippen gewoon de verlenging ja?quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:57 schreef Redefine het volgende:
Maar even geschakeld naar de Duitser. Bij de Belg zien we nu zittende wielrenners![]()
Dat wil ik ook wel graag kijken, maar dat begint toch pas over een paar uur boeiend te worden.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:11 schreef NailQueen het volgende:
Jullie hebben om 4.00 uur 's nachts naar het WK gekeken? Ik was om 03.00 uur nog op dus ik had gewoon mee kunnen kijken
Ik dacht al. Ik hoor Em niet meer over de wedstrijd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die skippen gewoon de verlenging ja?ik zat eerst maar te wachten.
Wat is voetbal op Sporza rustgevend trouwensquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik hoor Em niet meer over de wedstrijd.
Ja, maar als het op penalty's uitloopt komen ze daar nog wel even voor terug, dacht ik.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die skippen gewoon de verlenging ja?ik zat eerst maar te wachten.
Dus nu ben je zeker aan het supporteren voor de VS.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:15 schreef H_T het volgende:
Vanochtend een Ikeakast in elkaar gezet. Ondanks voorzichtig doen is ie nu al licht beschadigd en hangen de deurtjes niet gelijkDe instructies daarvoor in de handleiding snap ik ook niet helemaal. Nu eerst maar wat eten en misschien straks nog eens proberen
De deurtjes recht is me bij IKEA kastjes nog niet zo vaak geluktquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:15 schreef H_T het volgende:
Vanochtend een Ikeakast in elkaar gezet. Ondanks voorzichtig doen is ie nu al licht beschadigd en hangen de deurtjes niet gelijkDe instructies daarvoor in de handleiding snap ik ook niet helemaal. Nu eerst maar wat eten en misschien straks nog eens proberen
Hier hebben ze misschien betere lijm gebruikt.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:17 schreef Em31 het volgende:
Duurde wel lang bij het wielrennen, een uur ofzo?dat ging in Frankrijk toch wat sneller!
Snert was voor mij ook al een overwegingquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:21 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk naar buiten, naar de buienradar en haal maar snert uit de vriezer
Als er wat ruimte tussen had gezeten had ik het sowieso lekker gelatenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
De deurtjes recht is me bij IKEA kastjes nog niet zo vaak gelukt
Dat klinkt bekend!quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er wat ruimte tussen had gezeten had ik het sowieso lekker gelatenIn dit geval vind ik het toch te veel opvallen. Boven raken ze elkaar bijna, onder is de kier meer dan een centimeter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan ook nogquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Snert was voor mij ook al een overwegingIk heb het alleen niet in de vriezer, dus ik moet het nog maken. Daarna heb ik dan wel snert om in te vriezen natuurlijk
Bij de meeste ophangsystemen is dat enkel een kwestie van het juiste schroefje een beetje aandraaien.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er wat ruimte tussen had gezeten had ik het sowieso lekker gelatenIn dit geval vind ik het toch te veel opvallen. Boven raken ze elkaar bijna, onder is de kier meer dan een centimeter
Helaas welquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:24 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat VS - Zweden elfmeterschiessen wordt. Nog maar drie minuten.
Ingegoten in cement.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier hebben ze misschien betere lijm gebruikt.
Normaliter hebben deze twee ploegen wel een groot probleem tegen Japan in de huidige vorm.quote:
Dat belooft niet veel goeds voor Zwedenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:15 schreef H_T het volgende:
Van de spelers waarvan ik het weet lijkt dat te kloppen ja. Al onthoud je dat ook wel eerder dan als ze wel raak schieten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:29 schreef blackswangreen het volgende:
Ik heb er geen statistiek van maar voor mijn gevoel scoort iemand die erin wordt gebracht speciaal voor penalty's nooit een penalty.
quote:
Snert kan ik nog schrappenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kan ook nogSnert en een kastje maken, je hebt geen luie bankhangdag vandaag!
Zo'n systeem zit hier ook in. De plaatjes leggen drie verstelmogelijkheden uit, maar ik begrijp niet welke ik zou moeten gebruiken. Lukraak wat proberen heeft nog niet heel erg geholpenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij de meeste ophangsystemen is dat enkel een kwestie van het juiste schroefje een beetje aandraaien.
Met wat pech ben je je hand kwijt, het is enorm moeilijk cement van huid te verwijderen zonder schade aan huid en onderliggend weefsel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ingegoten in cement.![]()
Even lostrekken is er dus niet bij.
[ afbeelding ]
Het zijn beiden dan ook wel bijzonder onsympathieke ploegen. Dus dat maakt het lastig. Hup Japan de volgende wedstrijd dus.quote:
Zo eentje?quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo'n systeem zit hier ook in. De plaatjes leggen drie verstelmogelijkheden uit, maar ik begrijp niet welke ik zou moeten gebruiken. Lukraak wat proberen heeft nog niet heel erg geholpen
Lijkt er wel opquote:
Hartverzakking dit datquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:43 schreef Em31 het volgende:
Als wij dit maar niet mee gaan maken dit WK![]()
Dit zijn trouwens nepbeelden, was van vorig jaar ergens.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ingegoten in cement.![]()
Even lostrekken is er dus niet bij.
[ afbeelding ]
DAS IST JA NICHT ZU GLAUBENquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:40 schreef Cee het volgende:
Duits commentaar erbij is wel leuk trouwens. NEIN NEIN!!!11!!!
Ik vond de wedstrijd saai, maar de penalty’squote:Op zondag 6 augustus 2023 13:48 schreef blackswangreen het volgende:
Wat een fantastische penaltyserie. En die climax verzin je niet.
Deze serie was al slecht voor mijn hart en dan was het nog niet eens met Nederland.quote:
Eerste helft was leuk, daarna werd het matig. Zweden is ook echt een anti-voetbalploeg, zeker als Asllani is gewisseld.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vond de wedstrijd saai, maar de penalty’s
Vooral met Blackstenius die het vooral op fysieke kracht en snelheid moet doen. Technisch heel matig.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Eerste helft was leuk, daarna werd het matig. Zweden is ook echt een anti-voetbalploeg, zeker als Asllani is gewisseld.
Op dat moment zei mijn vader dat ze beter penalties aan het nemen waren dan de mannen en toen ging het mis.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:40 schreef Redefine het volgende:
De eerste vier penalties waren zeer goed genomen. Daarna is het drama.
Die hebben het geloof ik al een keer gewonnen, ik zie dan liever een nieuwe winnaar.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:54 schreef Em31 het volgende:
Japan wereldkampioen zou ook wel leuk zijn
Ja, dat was wel mooi inderdaad. Eerste 4 penalties perfect, daarna 4 of 5 achter elkaar dramatisch.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op dat moment zei mijn vader dat ze beter penalties aan het nemen waren dan de mannen en toen ging het mis.
Die gedachte had ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op dat moment zei mijn vader dat ze beter penalties aan het nemen waren dan de mannen en toen ging het mis.
Naeher is altijd wel goed met penalties. Dat was tegen Nederland op de OS ook. Maar dat ze dan de zesde penalty zelf neemtquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat was wel mooi inderdaad. Eerste 4 penalties perfect, daarna 4 of 5 achter elkaar dramatisch.
Ik vond die Amerikaanse keepster wel heel stoer trouwens. Zij was beter dan haar Zweedse collega in deze penaltyserie.
Bahquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:22 schreef NailQueen het volgende:
De buren hebben een vuurkorf aanstaan waardoor ik die vieze stank in mijn hele huis heb
quote:Die twee zweetdieven Pogacar en Van der Poel hangen weer samen. En die twee TV reporters kunnen beter van nationaliteit veranderen en Nederlanders worden.
Inmiddels weer wat pareltjes erbij:quote:
quote:Remco moet een andere ploeg hebben waar iedereen voor hem rijd
quote:Mathieu zoals steeds aan het profiteren, wielzuigen
quote:Vdp maakt een goede kans hij kan alleen eendagskoersen en kermiskoersen winnen en dit is er een
Tja, het is echt snertweer vandaag.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:22 schreef H_T het volgende:
Bill en ik zijn niet de enigen die aan erwtensoep dachten. Bij de grootste supermarkt van mijn dorp zijn de vakken voor knolselderij en winterwortel helemaal leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |