Ai. Van wie moet dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier moet het licht aan.
Van mijn ogen, anders is het te donker, en dat is slecht.quote:
Heel veel meer had Willeke ook niet verdiend.quote:
Ik dacht al dat je deze TT per ongeluk had gekozenquote:
Ik vind het nog steeds best een mooi nummerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel veel meer had Willeke ook niet verdiend.
Ik heb het ook regelmatig, vreselijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zowat elke dag migrainegaat vandaag gelukkig voor het eerst wel weer aardig oké.
Gelukkig kunnen meningen verschillenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds best een mooi nummer
Dus om acht uur kun je eindelijk spelen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht, laat ik weer eens De Sims spelen. Moet ik eerst natuurlijk 6 uur updates uitvoeren.
Ja, zo ongeveer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus om acht uur kun je eindelijk spelen?
Daar gaat je weekend.quote:
Daar heb ik dan weer geen last van, Sims 2 is mijn nieuwste versie en ik heb niet het idee dat die nog vaak een update krijgt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht, laat ik weer eens De Sims spelen. Moet ik eerst natuurlijk 6 uur updates uitvoeren.
Dat is wel een voordeel inderdaad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van, Sims 2 is mijn nieuwste versie en ik heb niet het idee dat die nog vaak een update krijgt.
Vreselijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zowat elke dag migrainegaat vandaag gelukkig voor het eerst wel weer aardig oké.
Ja zelfde hier, altijd met ups en downs, maar dit was wel een hele extreme week. Dat heb ik gelukkig niet zo vaak.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Ik heb ook vaak migraine en dan soms ook perioden dat ik het meerdere dagen achtereen heb. En dan soms ook wekenlang niet
Ik ook niet. En weet niet of ik ga.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:05 schreef Em31 het volgende:
Ik ben dus ook nog niet naar Barbie geweest!
Ik ga maandag!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:05 schreef Em31 het volgende:
Heb je medicatie? Ik heb sumatriptan en dat haalt de allerscherpste ellende weg. Ik moet nog steeds wel in bed liggen, maar dat lukt dan wel aardigquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zelfde hier, altijd met ups en downs, maar dit was wel een hele extreme week. Dat heb ik gelukkig niet zo vaak.
Echt een vreselijke pijn altijd, niet te doen.
Stomquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:05 schreef Em31 het volgende:
Wat is de reden dat je twijfelt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook niet. En weet niet of ik ga.
Ja maar niets leek echt te helpen deze week, of soms de ene dag wel en de andere niet. Eén keer per jaar lijk ik zo’n week te hebben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je medicatie? Ik heb sumatriptan en dat haalt de allerscherpste ellende weg. Ik moet nog steeds wel in bed liggen, maar dat lukt dan wel aardig
[..]
Stom
[..]
Wat is de reden dat je twijfelt?
Ik ben wel geweest, ik vond het een geweldige film
Hoe laat zal dat ongeveer zijn? (eerst op visite)quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:06 schreef NailQueen het volgende:
Hey hallo daar! DJQueen hier
Ik weet niet of er vanavond een retro is maar vorige week hadden we een supergezellige random afterparty. Ik zag een paar terechte opmerkingen met dat er weinig oude nummers tussen stonden. Dat wil ik graag goedmaken! Als we zin hebben in een afterparty stel ik voor om als thema "Classic Night" te doen. Met alleen nummers van vóór 2000. En daar zit genoeg variatie tussen. Zie ik jullie vanavond?(en anders volgende keer. Ook prima! )
Kun je ‘m fijn doortrekken naar de Oranje damesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe laat zal dat ongeveer zijn? (eerst op visite)
Dat ligt er aan of Sable weer terug is met de retroquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe laat zal dat ongeveer zijn? (eerst op visite)
Ikkequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie zijn er vannacht allemaal bij?
quote:
Morgenochtend zonder spoilers terugkijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit topic dan maar mijden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Morgenochtend zonder spoilers terugkijken
Als ik dan toevallig wakker ben, dan mogelijk wel. Al kan ik elk poging tot slaap goed gebruiken, dus zelfs dan is het de vraagquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |