Daarom niet klaas.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is wel triest gesteld in amsterdam
Waarom gaat ajax niet een gesprek beginnen met Bergkamp, Jonk, Seedorf, Heitinga, Bogarde Vanenburg? allemaal mensen die in de periode van der Sar kapot zijn gemaakt. en hun diensten bewezen hebben.
Komen ze aanzetten met Sneijder. De man is oliedom heeft geen diploma gehaald en hij zou op de bank moeten gaan zitten? Waarom? Hij s een tactische nobody en hij ligt niet zo goed bij de supporters.
Hoe dan? Ik wil uitleg van iemand hier ...waarom?
bij ajax eten we niet 5 eieren per dagquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is wel triest gesteld in amsterdam
Waarom gaat ajax niet een gesprek beginnen met Bergkamp, Jonk, Seedorf, Heitinga, Bogarde Vanenburg? allemaal mensen die in de periode van der Sar kapot zijn gemaakt. en hun diensten bewezen hebben.
Komen ze aanzetten met Sneijder. De man is oliedom heeft geen diploma gehaald en hij zou op de bank moeten gaan zitten? Waarom? Hij s een tactische nobody en hij ligt niet zo goed bij de supporters.
Hoe dan? Ik wil uitleg van iemand hier ...waarom?
Dan hoop ik op pireues dat is om de hoek voor mij plus die kunnen er geen reet van.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
pireues en slavia onder andere, maar het is pas definitief op 17-08 omdat die wedstrijden nog gespeeld moeten worden
volgens mij speel je als geplaatst team altijd eerst uit
maar bind mij er niet op vast
ik hoop het nietquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan hoop ik op pireues dat is om de hoek voor mij plus die kunnen er geen reet van.
Meh, doe dan Ludogorets maarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan hoop ik op pireues dat is om de hoek voor mij plus die kunnen er geen reet van.
Wie?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:30 schreef Mestreech1990 het volgende:
Alex Kroes nieuwe CEO volgens Mike Verweij.
EDIT: Direct ook gepubliceerd door Ajax.
AJAXBLOEDquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:36 schreef Simmertje het volgende:
Alex Kroes (Utrecht, 1974) is een Nederlands voetbalbestuurder en ondernemer. Sinds 1 december 2022 behoort Kroes tot de directie van AZ.
Biografie
Kroes speelde als jeugdspeler in alle jeugdteams van Ajax en kwam uit in verschillende nationale jeugdelftallen, maar brak daar uiteindelijk niet door.
Na het behalen van zijn master bedrijfseconomie aan de Vrije Universiteit Amsterdam zette Kroes in 1994 een eigen telemarketingbedrijf op. In 2000 stapte Kroes met het sportbedrijf Sports Entertainment Group (SEG) de voetbalmakelaardij in, samen met zijn beste vriend Kees Vos: "Want de voetballerij kriebelde, het is een bijzondere en voor mij bekende wereld waarin ik was opgegroeid." Op enig moment was SEG het grootste voetbalmakelaarskantoor van Nederland en behoorde tot de top van de wereld met cliënten als Robin van Persie en Memphis Depay.
Gelukkig iemand met voetbalkennis.
Kan een paar maanden tot een jaar durenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moeten nog wel even kijken wanneer hij aan de slag kan
Vreemd hoe dat allemaal loopt, hij was in de markt om Overmars op te volgen vorig jaar, dat had waarschijnlijk een hoop ellende gescheeld.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:36 schreef Simmertje het volgende:
Alex Kroes (Utrecht, 1974) is een Nederlands voetbalbestuurder en ondernemer. Sinds 1 december 2022 behoort Kroes tot de directie van AZ.
Biografie
Kroes speelde als jeugdspeler in alle jeugdteams van Ajax en kwam uit in verschillende nationale jeugdelftallen, maar brak daar uiteindelijk niet door.
Na het behalen van zijn master bedrijfseconomie aan de Vrije Universiteit Amsterdam zette Kroes in 1994 een eigen telemarketingbedrijf op. In 2000 stapte Kroes met het sportbedrijf Sports Entertainment Group (SEG) de voetbalmakelaardij in, samen met zijn beste vriend Kees Vos: "Want de voetballerij kriebelde, het is een bijzondere en voor mij bekende wereld waarin ik was opgegroeid." Op enig moment was SEG het grootste voetbalmakelaarskantoor van Nederland en behoorde tot de top van de wereld met cliënten als Robin van Persie en Memphis Depay.
Gok dat ze dat concurrentiebeding wel zullen schrappen uit coulance.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan een paar maanden tot een jaar duren
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gok dat ze dat concurrentiebeding wel zullen schrappen uit coulance.
Je weet toch dat Ajax de grootste club van Nederland is ook al zou je dat graag anders zien.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd nos push up bericht
het is wereldnieuws kroes
mijn hemel ik dacht dat de russen uit oekraine vertrokken waren ofzo
Wordt wel tijd voor wat push ups klaasquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd nos push up bericht
Gebeurt wel vaker hoor is niet bijzonder uitzonderlijk. Maakt je nou niet echt een aantrekkelijke werkgever zeker niet in de voetbalbranche.quote:
Alles is ineens mogelijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben ze ineens de versnelling gevonden ofzo
Wel opvallend dat sinds 1 augustus alles los lijkt te komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
AZ staat inderdaad bekend als zeer vrijgevig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gok dat ze dat concurrentiebeding wel zullen schrappen uit coulance.
Het is AZ met mongool Eenhoorn. Die kan niets makkelijk doen en loopt al jaren met een gigantisch Calimero-complex.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker hoor is niet bijzonder uitzonderlijk. Maakt je nou niet echt een aantrekkelijke werkgever zeker niet in de voetbalbranche.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:52 schreef Dven het volgende:
[..]
AZ staat inderdaad bekend als zeer vrijgevig.
Overigens houden concurrentiebedingen dikwijls geen stand voor een rechtbank.
Wordt nog meer een sekte daarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:52 schreef Dven het volgende:
[..]
AZ staat inderdaad bekend als zeer vrijgevig.
Overigens houden concurrentiebedingen dikwijls geen stand voor een rechtbank.
/Coach/Omroeper?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:40 schreef Dven het volgende:
Speelt nog voor Ajax ZaterdagSpeler/directeur
Zie persoonlijk het nut er niet van om voor de carrière ontwikkeling van je (ex) medewerkers te gaan liggen lijkt me de negatieve publiciteit niet waard om hier heisa om te maken als AZ zijnde.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is AZ met mongool Eenhoorn. Die kan niets makkelijk doen.
Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan de oorlog in Oekraïne Klaas.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd nos push up bericht
Ben het volledig met je eens, maar vrees dat Eenhoorn dat niet is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zie persoonlijk het nut er niet van om voor de carrière ontwikkeling van je (ex) medewerkers te gaan liggen lijkt me de negatieve publiciteit niet waard om hier heisa om te maken als AZ zijnde.
Heisa maken zit in de aard van het beestje.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zie persoonlijk het nut er niet van om voor de carrière ontwikkeling van je (ex) medewerkers te gaan liggen lijkt me de negatieve publiciteit niet waard om hier heisa om te maken als AZ zijnde.
Doen moet ie het wel belachelijk goed gaan doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beter dan Van der Sar, ga ik van uit zonder deze man te kennen
Een journalist die GAE achter de schermen goed kent, is lovend:quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beter dan Van der Sar, ga ik van uit zonder deze man te kennen
De laatste keer dat we iemand die het erg goed bij GAE een kans gaven, ging het op bepaalde vlakken érg goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een journalist die GAE achter de schermen goed kent, is lovend:
[ tweet ]
Ook wat mensen gesproken die hem kennen, dat was nog toen hij voor de Overmars job in aanmerking kwam, hij schijnt inderdaad goed te zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ tweet ]
Eenhoorn zal wel op vakantie zijn, maar dat lijkt dus mee te vallen.quote:Reactie AZ
"AZ heeft met verrassing kennisgenomen van het voornemen van Ajax om ons directielid Alex Kroes te benoemen tot algemeen directeur/directievoorzitter van Ajax, en de formele opzegging door Kroes van zijn arbeidsovereenkomst met AZ.
Ondanks deze verrassing en het feit dat er een helder concurrentiebeding is vastgelegd (iets wat ook voor Ajax duidelijk is), wil AZ in alle redelijkheid en gezamenlijkheid kijken naar een oplossing die voor alle partijen aanvaardbaar is en nadrukkelijk ook het belang van AZ dient.
De arbeidsovereenkomst is formeel per 1 september beëindigd, echter voert hij vanaf heden geen werkzaamheden meer uit voor AZ."
Compleet loze tekst natuurlijk, leuk dat die het maximale uit 10 miljoen kon halen, maar dat is vrij nutteloos bij het maximale uit 250 miljoen halen en dat laten groeien. Op de dubbeltjes letten is dan niet echt nodig of een belangrijke vereiste.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ tweet ]
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
Hij heeft daar ook maar een paar jaar gezeten toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Compleet loze tekst natuurlijk, leuk dat die het maximale uit 10 miljoen kon halen, maar dat is vrij nutteloos bij het maximale uit 250 miljoen halen en dat laten groeien. Op de dubbeltjes letten is dan niet echt nodig of een belangrijke vereiste.
Heb meer vertrouwen in hem vanwege zijn tijd bij SEC en hoe dat is gegroeid onder zijn leiding.
Bij Go Ahead 3 jaar, bij SEG bijna 20 jaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft daar ook maar een paar jaar gezeten toch?
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Compleet loze tekst natuurlijk, leuk dat die het maximale uit 10 miljoen kon halen, maar dat is vrij nutteloos bij het maximale uit 250 miljoen halen en dat laten groeien. Op de dubbeltjes letten is dan niet echt nodig of een belangrijke vereiste.
Heb meer vertrouwen in hem vanwege zijn tijd bij SEG en hoe dat is gegroeid onder zijn leiding.
Over Marcie waren insiders ook lovend bij GAE in een korte tijd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft daar ook maar een paar jaar gezeten toch?
Bedoelde bij GAE ja, wel handig dat hij ook iets van een netwerk meebrengt en communicatief is alles beter dan Flappiequote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij Go Ahead 3 jaar, bij SEG bijna 20 jaar.
vd Sar heeft commercieel wel veel impact gehad hoor, dat wordt wel een beetje onderschat door menigeen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedoelde bij GAE ja, wel handig dat hij ook iets van een netwerk meebrengt en communicatief is alles beter dan Flappie
Hij had inderdaad Directeur Marketing moeten blijven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Sar heeft commercieel wel veel impact gehad hoor, dat wordt wel een beetje onderschat door menigeen.
Hij werd ook een beetje gedwongen door de RVC toen hè, die Van Kinsbergen moest toen weg terwijl ze die gewoon aan hadden kunnen houden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij had inderdaad Directeur Marketing moeten blijven.
Vooral overschat door jou denk ik. Voor dergelijk lobbywerk hoef je helemaal geen directeur te zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Sar heeft commercieel wel veel impact gehad hoor, dat wordt wel een beetje onderschat door menigeen.
Menno Geelen hebben mensen ook een zeer hoge pet van op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij had inderdaad Directeur Marketing moeten blijven.
Maar heel eerlijk, kwam dat niet vooral door zijn naam? Kreeg er altijd een beetje een koningshuis gevoel bij. Willem Alexander ging ook altijd mee bij grote internationale deals.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klinkt op papier als een prima kandidaat.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:36 schreef Simmertje het volgende:
Biografie
Nee dat klopt maar dat doet niets af aan de impact op dat vlak.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral overschat door jou denk ik. Voor dergelijk lobbywerk hoef je helemaal geen directeur te zijn.
Uiteraard maar dat is toch verder geen probleem.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:21 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk, kwam dat niet vooral door zijn naam? Kreeg er altijd een beetje een koningshuis gevoel bij. Willem Alexander ging ook altijd mee bij grote internationale deals.
Ben vooral eigenlijk benieuwd hoe dit gaat met Hendriks ertussen qua taakverdeling.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Opvallende benoeming maar denk dat ik er wel blij mee ben. Hij was natuurlijk al in beeld om technisch directeur te worden, Geen idee hoe dat dan nu met die taakverdeling tussen hem en Mislintat gaat zijn, maar het is wel een man met visie volgens mij.
In principe vervangt hij vd Sar dus het zou niet uit moeten maken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ben vooral eigenlijk benieuwd hoe dit gaat met Hendriks ertussen qua taakverdeling.
Klopt ja, hij stribbelde zelf wel tegen, enig zelfinzicht kunnen we hem niet ontzeggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij werd ook een beetje gedwongen door de RVC toen hè, die Van Kinsbergen moest toen weg terwijl ze die gewoon aan hadden kunnen houden.
Precies, zie Ruud Gullit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral overschat door jou denk ik. Voor dergelijk lobbywerk hoef je helemaal geen directeur te zijn.
Chique reactie van AZ mag ook wel eens gezegd worden :-)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eenhoorn zal wel op vakantie zijn, maar dat lijkt dus mee te vallen.
Mag ook wel een jaartje met terugwerkende kracht erbij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:36 schreef Black-Death het volgende:
Misschien wil AZ het concurrentiebeding laten vervallen als we beloven de komende 3 jaar geen spelers van AZ te kopen.
Lijkt me vooral voor Ajax heel gunstig.
Jaartje of meer ook nog wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Mag ook wel een jaartje met terugwerkende kracht erbij.
Das echt een extreem kansloos figuur.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:11 schreef Wotte het volgende:
https://www.vi.nl/video/h(...)e-fronten-exploderen
Dat die man nog zendtijd krijgt
Ik ben het wel met hem eens dat we om plek 3&4 gaan strijden met AZ.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:11 schreef Wotte het volgende:
Schreef ooit een boek waarin die puur en alleen Aad de Mos de schuld gaf van een Sparta degradatie .quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:11 schreef Wotte het volgende:
Ik niet, AZ loopt ook leeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem eens dat we om plek 3&4 gaan strijden met AZ.
Met een begroting van 190 miljoen is het een schande als je niet voor plek 1 gaat. Het zou ook een schande zijn als ajax met een begroting van 190 miljoen zou gaan beweren dat ze niet titel kandidaat nummer 1 zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik niet, AZ loopt ook leeg.
En met een paar goede versterkingen zie ik Ajax wel meedoen. Iig voor plek 2
Volgens mij 189 miljoen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:58 schreef Scorpie het volgende:
Volgens mij hebben we een begroting van 190 miljoen
Zeker dit speelt natuurlijk al een stuk langer. Alleen wordt er nu niet meer gelekt en leek het net als bij de aankopen dat er weinig gebeurde. De Telegraaf en de Hugo Borstjes van het journaille staan wel aardig in hun hemd nu het allemaal ingevuld wordt, waarbij het natuurlijk wel afwachten is hoe het allemaal uit gaat pakken (vooral qua spelers dan).quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
Maak je geen zorgen, Ajax wordt gewoon weer kampioen. Quote me volgend jaar maar ;-)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met een begroting van 190 miljoen is het een schande als je niet voor plek 1 gaat. Het zou ook een schande zijn als ajax met een begroting van 190 miljoen zou gaan beweren dat ze niet titel kandidaat nummer 1 zijn.
ajax is titelkandidaat nummer 1 met die begroting van 190 miljoen
het is een schande als je geen kampioen wordt met die begroting
een hele grote schande
Ik begrijp je niet helemaal klaas, wat vind je er nou precies van?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is het een schande
ook een schande
het is een schande
een hele grote schande
Zat ik laatst ook al over na te denken ja, kwam ook op ongeveer zoiets uit. Vond het altijd wel leuk als er wat uitlekte, dan had je het gevoel dat er iets gebeurdequote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:10 schreef manny het volgende:
Nu graag 1 of 2 spelers die daadwerkelijk tekenen en op het trainingsveld verschijnen. We beginnen bijna!
En over dat lekken naar de pers: zowel figuren als Hamsteraar op twitter, ad, vi en het illustere duo Mike en Valentijn hebben echt niets meer te melden voordat er daadwerkelijk wat te melden valt. En ze moeten dus wachten op echt nieuws, of op 100% speculatie gaan zoals de Telegraaf doet.
Ben toch benieuwd wat er gebeurd is. Het kan toch niet zijn dat het allemaal van 1 persoon kwam (en wie dan?). Wellicht heeft Sven (of Maurits, of Pier) iedereen bij Ajax die wat dichter bij het vuur zit echt een heel lelijk document laten ondertekenen met afspraken over geheimhouding.
Opa vertelt: toen ik ooit eens een wat serieuzere functie kreeg bij een beursgenoteerd bedrijf in Nederland moest ik ook zo een document ondertekenen (incl verbod op handelen in aandelen en dat soort dingen), maar als je dat las dan durfde je bij wijze van spreke niet eens meer te vertellen wat ze in de kantine verkochten op kantoor. Die bepalingen waren niet mis..
huhquote:Op donderdag 3 augustus 2023 01:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer, tripje Faroër behoort niet meer tot de mogelijkheden. KI Klasvik wint van BK Häcken en blijft in de race voor CL-voetbal.
Slavia Praag - Dnipro
Olympiacos - RC Genk
Zalgris - BK Häcken
Qarabağ - HJK
Zirnjski Mostar - Breidablik
Sheriff Tiraspol - BATE Borisov
FC Astana - Ludogorets Razgrad
Loting maandag al.
https://en.wikipedia.org/(...)round#Play-off_roundquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:53 schreef Tjacka het volgende:
Play-off round
20 clubs August 6 cup winners from countries ranked 7-12
8 winners from the qualifying round
6 losing champions of the Champions League 3rd qualifying round
ja klopt en dan snap je het nog niet blijkbaarquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)round#Play-off_round
Hier wordt het goed uitgelegd.
Het lijstje van hem klopt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja klopt en dan snap je het nog niet blijkbaar
nee is niet volledig want daar komen de verliezers nog bij van derde voorronde clquote:
Nee, niet voor Ajax. Wij zijn priority 1.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee is niet volledig want daar komen de verliezers nog bij van derde voorronde cl
oh ik ben domquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:59 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nee, niet voor Ajax. Wij zijn priority 1.
Three teams from Pot 1 (Priority 1) will be paired with the three teams in Pot 4 (Priority 4).
The three remaining Pot 1 (Priority 1) teams will then be paired with teams from Pot 3 (Priority 3).
Priority 1: The 6 teams from the higher ranking association which enter in this round.
Priority 2: 6 losers of the 2023–24 UEFA Champions League third qualifying round (Champions Path), whose identity will not be known at the time of the draw
Priority 3: 5 winners of the third qualifying round (Champions Path), whose identity will not be known at the time of the draw
Priority 4: The remaining team which enter in this round and 2 winners of the third qualifying round (Main Path), whose identity will not be known at the time of the draw
voor de mensen die uit heen willen kan je beter de eerste twee loten op dnipro na danquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:05 schreef Simmertje het volgende:
Denk dat je vooral die eerste twee opties moet ontlopen, de rest lijkt mij te doen.
Tja, maar ik vrees dat Ajax dan echt nog niet ready is. Waarschijnlijk druppelen dan pas de laatste aankopen binnen. Doe de voorronde maar zo makkelijk mogelijk en dan tijdens de poulefase wat leuke tripjes.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voor de mensen die uit heen willen kan je beter de eerste twee loten op dnipro na dan
Extreem grappig.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje 40-45 miljoen. @:Caland
Ik vind het vooral niveau kleuterschool.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een hoop geld.
dure kleuterschool danquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niveau kleuterschool.
Wie is überhaupt deze gast? Waarom vraagt Frankfurt zoveel voor hem?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Voor de nieuwe keeper betalen we 10 miljoen euro. Dat is echt ridicuul veel voor als dit een reservekeeper gaat zijn. Of Mislintat moet nieuws hebben dat Rulli een vertrekwens heeft en deze nieuwe gast de eerste keeper gaat worden.
omdat ajax graag begint met betalen vanaf 10 miljoenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wie is überhaupt deze gast? Waarom vraagt Frankfurt zoveel voor hem?
Ze zijn voor mij allemaal onbekend, alle aankopen behalve v.d. Boomen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik ken het principe wat minder en vind het sowieso een wat kansloze term, maar is moneyball niet relatief goedkope pareltjes oppikken? Ajax lijkt nu de hoofdprijs neer te leggen voor talenten die nauwelijks aan profvoetbal hebben geruikt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:24 schreef Simmertje het volgende:
Kennelijk een zeer moedige voetballende keeper. Gevalletje moneyball speler dus weer, maar wel erg prijzig. Spannend is het wel met Mislintat. Hoop dat we over 2-3 jaar zeggen dat het een geniale gek is.
Omdat het een jonge talentvolle keeper is, het probleem voor Frankfurt is dat ze een goede eerste keeper op dit moment hebben en dus geen reden om hem te gebruiken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Geruiktquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken het principe wat minder en vind het sowieso een wat kansloze term, maar is moneyball niet relatief goedkope pareltjes oppikken? Ajax lijkt nu de hoofdprijs neer te leggen voor talenten die nauwelijks aan profvoetbal hebben geruikt.
Spelers inderdaad puur op statistieken scouten die haalbaar zijn met de middelen die je hebt. In het geval van Ajax wat meer dan de betreffende club uit de film.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken het principe wat minder en vind het sowieso een wat kansloze term, maar is moneyball niet relatief goedkope pareltjes oppikken? Ajax lijkt nu de hoofdprijs neer te leggen voor talenten die nauwelijks aan profvoetbal hebben geruikt.
Dat moneyball gaat ook een beetje een eigen leven leiden, dat wordt te pas en te onpas gebruikt, dat hij data mede laat bepalen of een speler geschikt is lijkt er meer op.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij een beetje pissig was op vd Sar en Meijaard de vorige RVC voorzitter.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:51 schreef Marsenal het volgende:
Zat een podcast te luisteren en wederom werd Kroes genoemd als eigenlijk de ideale keus. Waarom heb ik hem dan nergens eerder genoemd zien worden?
Ik weet er het fijne niet van en geloof je graag maar eigenlijk is het een beetje dom dat Rijkaard en Demi de Zeeuw beiden veelvuldig zijn genoemd als potentiele kandidaten waarvan eigenlijk iedere boerenlul weet dat ze het nooit worden om verschillende redenen, maar dat iemand met een prima CV niet de revue passeert. Zo is het blijkbaar, beetje irritant wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij een beetje pissig was op vd Sar en Meijaard de vorige RVC voorzitter.
Door wie zijn die genoemd dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van en geloof je graag maar eigenlijk is het een beetje dom dat Rijkaard en Demi de Zeeuw beiden veelvuldig zijn genoemd als potentiele kandidaten waarvan eigenlijk iedere boerenlul weet dat ze het nooit worden om verschillende redenen, maar dat iemand met een prima CV niet de revue passeert. Zo is het blijkbaar, beetje irritant wel.
Door wie werden die genoemd?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van en geloof je graag maar eigenlijk is het een beetje dom dat Rijkaard en Demi de Zeeuw beiden veelvuldig zijn genoemd als potentiele kandidaten waarvan eigenlijk iedere boerenlul weet dat ze het nooit worden om verschillende redenen, maar dat iemand met een prima CV niet de revue passeert. Zo is het blijkbaar, beetje irritant wel.
Die vraag zullen ze zichzelf ook wel stellen toch.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:33 schreef Enawh het volgende:
Is er nou echt niks beters dan een 2e keeper van Frankfurt halen voor 10M ?
Duurder dan Rulli
Dat is niet zo heel vreemd inderdaad, uiteindelijk was dat vd Sar z'n kracht, al denk ik niet dat Rijkaard daar trek in heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Naar Rijkaard is een lijntje uitgegooid om die in een 'deuren openen' rol naast Kroes te zetten schrijft 't AD nu
Beiden zijn eerder al gepolst, heeft het AD gezegd, had hun naam al eerder gezien, maar waar weet ik echt niet meer.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Door wie zijn die genoemd dan?
Volgens mij is die 10 toch inclusief veel bonussenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Voor de nieuwe keeper betalen we 10 miljoen euro. Dat is echt ridicuul veel voor als dit een reservekeeper gaat zijn. Of Mislintat moet nieuws hebben dat Rulli een vertrekwens heeft en deze nieuwe gast de eerste keeper gaat worden.
Ik begreep 8mil vast en 2mil aan bonussenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens mij is die 10 toch inclusief veel bonussen
Dus als hij daadwerkelijk goed presteert, ga je pas die 12 miljoen betalen.
Bij een miskoop blijft het beperkt tot 5/6
De tante van Kroes is ook goed in het openen van deuren.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Naar Rijkaard is een lijntje uitgegooid om die in een 'deuren openen' rol naast Kroes te zetten schrijft 't AD nu
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:01 schreef Simmertje het volgende:
Nou de minst interessante transfertarget is binnen:
[ twitter ]
Oh dan had ik zeker oudere info gelezenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:23 schreef Rambow het volgende:
[..]
Ik begreep 8mil vast en 2mil aan bonussen
Nog een paar dagen wachten dan komen we wel te weten hoe het zit.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh dan had ik zeker oudere info gelezen
Heeft een leuk jaartje gekeept bij Eagles, maar dat was eerste divisie en lege stadions met dus veel minder druk. Had natuurlijk nooit meteen naar Ajax moeten gaan daarna, die had gewoon bij een middenmoter in de eredivisie moeten gaan keepen.quote:
Deze Duitser heeft niet eens ervaring in de 2e of 3e Bundesliga toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft een leuk jaartje gekeept bij Eagles, maar dat was eerste divisie en lege stadions met dus veel minder druk. Had natuurlijk nooit meteen naar Ajax moeten gaan daarna, die had gewoon bij een middenmoter in de eredivisie moeten gaan keepen.
@Sabata is meen ik de kenner van het Duitse voetbal hier.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze Duitser heeft niet eens ervaring in de 2e of 3e Bundesliga toch?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Komt wel wat binnenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:29 schreef Simmertje het volgende:
[ twitter ]
OEFFFF kijk onze dikke data Duitser daar eens dan.
Grote aankopen in de avond natuurlijk, prime time.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:03 schreef freaky40 het volgende:
Had wel verwacht dat Borges eerst gepresenteerd zou worden dan deze 'reserverkeeper'.
Zo zie je maar weer... dat gelul dat hij al binnen zou zijn kan weer de prullenbak in. Wordt gewoon nog onderhandeldquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:29 schreef Simmertje het volgende:
[ twitter ]
OEFFFF kijk onze dikke data Duitser daar eens dan.
Bekende spelers voor hele hoge bedragen kopen gaat ook niet altijd goed, wellicht werkt dit welquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:09 schreef Scorpie het volgende:
2 totaal onbekende spelers gekocht voor hele hoge bedragen.
Als dat maar goed gaat.
Dat werd gezegd door een paar vage accounts met 80 followers. Fabrizio Romano, VI/AD tot zekere hoogte en natuurlijk Ajax zelf zijn momenteel alleen te vertrouwen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer... dat gelul dat hij al binnen zou zijn kan weer de prullenbak in. Wordt gewoon nog onderhandeld
Borges is geen onbekende speler natuurlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:09 schreef Scorpie het volgende:
2 totaal onbekende spelers gekocht voor hele hoge bedragen.
Als dat maar goed gaat.
Onbewezen en relatief onbekend dan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Borges is geen onbekende speler natuurlijk.
Bewezen en bekende (goede) spelers komen niet zomaar richting de Eredivisie. Vooral als je geen Champions League speelt dit jaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onbewezen en relatief onbekend dan.
Hoe de fuck kan je als TD eggen dat hij in de top 3 staat van de beste jonge keepers terwijl hij 2 wedstrijden heeft gekeept in de Bundesliga..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.ajax.nl/artik(...)k-op-de-juiste-plek/
filmpje met wat uitleg van Sven.
bronquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:33 schreef Simmertje het volgende:
Samsunspor heeft na twee dagen besloten om alweer te breken met Mohamed Ihattaren, zo meldt de club via de eigen kanalen. Ihattaren zou extra aanvullende eisen hebben gesteld.
Buitenkansje voor Ajax?
Van Gaal zag er ooit een bij Noordwijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:36 schreef Enawh het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan je als TD eggen dat hij in de top 3 staat van de beste jonge keepers terwijl hij 2 wedstrijden heeft gekeept in de Bundesliga..
Mislintat kan nog niet op vakantie.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:22 schreef PicoMMP het volgende:
Nu nog een rechtsback, twee centrale verdedigers, een linksback, een creatieve middenvelder, een spits en een rechtsbuiten en dan kunnen we knallen!
Volgens mij was dat Beenhakker.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Van Gaal zag er ooit een bij Noordwijk.
Dit is de leukste maand in zijn vak, nu hopen dat de rest van het seizoen ook leuk is voor ons.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mislintat kan nog niet op vakantie.
2 centrale verdedigers?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:22 schreef PicoMMP het volgende:
Nu nog een rechtsback, twee centrale verdedigers, een linksback, een creatieve middenvelder, een spits en een rechtsbuiten en dan kunnen we knallen!
Zeg maar vierquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 centrale verdedigers?
Die zat toen niet bij Ajax dacht ik, maar zeker weten doe ik het ook niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was het niet Frans Hoek?
Om mee te beginnenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 centrale verdedigers?
Dest kost nietsquote:
Die hebben we al gewogen en te licht bevonden, dat was destijds een nog belachelijkere transfer dan Bassie nu.quote:
Waarom een speler halen waar je geen reet aan hebt?quote:
Die verdient ook veel te veel, maar als Sanchez nog weg gaat zal er nog wel een back komen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waarom een speler halen waar je geen reet aan hebt?
Lood om oud ijzer. Je moet een versterking hebben, niet een nieuwe zwakke schakel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die verdient ook veel te veel, maar als Sanchez nog weg gaat zal er nog wel een back komen.
Ik bedoel Dest niet, lijkt me stug dat ze daar voor gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer. Je moet een versterking hebben, niet een nieuwe zwakke schakel.
Het was wel Louis die hem opstelde.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan ben ik beflikkerd in mijn informatievoorziening.
Ik kijk nergens van op. Voor die Sutalo schijnen ze ook minimaal 19 miljoen te willen betalen. 23 incl bonussen. Een hoop geld, voor iemand die in de Kroatische competitie speelt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bedoel Dest niet, lijkt me stug dat ze daar voor gaan.
Sutalo speelt toch niet in Rusland?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik kijk nergens van op. Voor die Sutalo schijnen ze ook minimaal 19 miljoen te willen betalen. 23 incl bonussen. Een hoop geld, voor iemand die in de Russische competitie speelt.
https://m.tuttomercatoweb(...)a-situazione-1860280
Excuus, Kroatische. Niet echt een competitie waar het niveau hoog ligt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sutalo speelt toch niet in Rusland?
Hij schijnt wel goed te zijn en broodnodig.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Excuus, Kroatische. Niet echt een competitie waar het niveau hoog ligt.
Dat valt te hopen ja. Bergwijn en Brobbey zijn bij elkaar bijna 50 miljoen, die schenen ook goed te zijn maar hebben niks laten zien afgelopen jaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schijnt wel goed te zijn en broodnodig.
Dus alleen maar gratis spelers halen? Doen die het zoveel beter?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Excuus, Kroatische. Niet echt een competitie waar het niveau hoog ligt.
Als je kijkt naar al die dure aankopen van vorig jaar, dan zijn er weinig uit de verf gekomen.
Brobbey, Bassey, Bergwijn, Sanchez, Wijndal.. Allemaal aankopen, waarvan een aantal voor heel veel geld, die totaal niet geleverd hebben.
Doen miljoenen aankopen het zo goed dan? Vd Boomen steekt er bovenuit in de voorbereiding, wat koste die ook alweer?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus alleen maar gratis spelers halen? Doen die het zoveel beter?
Prima toch, mocht (announce) Borges komen dan heb je niets aan Daramy. Wel gewoon 15 miljoen minimaal vragen.quote:
Premier League tax, 35 miljoen minimaal. Voor 15 kan je hem beter zelf houden, scheen goed te spelen bij Kopenhagen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Prima toch, mocht (announce) Borges komen dan heb je niets aan Daramy. Wel gewoon 15 miljoen minimaal vragen.
Voor een speler van 12 miljoen die werd uitgeleend omdat hij niet goed genoeg was?!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Premier League tax, 35 miljoen minimaal.
200 miljoen aan promotiegeld en dan niet uit gekkigheid weten wat ze ermee moetengenotquote:
Ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Voor een speler van 12 miljoen die werd uitgeleend omdat hij niet goed genoeg was?!
Het is mogelijk, als ze daar ook aan mismanagement doen.quote:
Haha dat zou een mooie zijn. Meer vangen voor een wisselspeler die alleen speelt in de Deense competitie dan de aanvoerder van Feyenoord. Hahaquote:
Ik was dan ook niet serieus.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waarom een speler halen waar je geen reet aan hebt?
Daramy zou ik aan de ene kant nog best een kans willen geven, maar hij loopt als backup nu ook Godts en Van Axel Dongen voor de voeten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:36 schreef Malavita het volgende:
Daramy voor een hoofdprijs weg zou prima zijn
die blijft lekker thuisquote:
Twee spelers die er niks van kunnen ruilen tegen twee spelers die nog nooit op profniveau hebben gespeeldquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
Borges bekostigen uit transferinkomsten Daramy. En als die Duitser komende maand goed blijkt te kunnen keepen verkoopt Sven Rulli voor 12 mln aan Villareal.
[ afbeelding ]
ja geen plek denk ik voor hem als je zo veel geld ook nig eens kan pakken. Zeker van godt heb ik hoge verwachtingenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daramy zou ik aan de ene kant nog best een kans willen geven, maar hij loopt als backup nu ook Godts en Van Axel Dongen voor de voeten.
Blindes Vertrauen in Diamantenauge.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee spelers die er niks van kunnen ruilen tegen twee spelers die nog nooit op profniveau hebben gespeeld
Wel geinig, eigenlijk een soort tripje naar het casino.
Het IS ook rond, dit is oud nieuws.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
Wordt steeds duurder die jongen. @:freaky40 het was toch al rond?
ze wachten om het bekend te maken op jouw goedkeuring?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het IS ook rond, dit is oud nieuws.
Gaat hij gewoon alle spelers af die hij naar Stuttgart wilde halen of heeft gehaald?quote:
Nou in dit geval dus meer de vraag of de onderhandelaar van zagreb akkoord gaat mits zn neefje ook wordt opgepikt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat hij gewoon alle spelers af die hij naar Stuttgart wilde halen of heeft gehaald?
Bosz naar Ajax was toch ook rond?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het IS ook rond, dit is oud nieuws.
Haha wat een gillerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:44 schreef skysherrif het volgende:
15 miljoen voor daramy volgens VI
Mediç lijkt een volgende moneyball transfer (mits het geen T roddel is). Hiervoor gespeeld bij Nurnberg en Wehen Wiesbaden, in 2021 naar St Pauli gekomenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat hij gewoon alle spelers af die hij naar Stuttgart wilde halen of heeft gehaald?
Zag dat hij hem eerder ook al wilde halen, vandaar. Zou het eerder een Van Geel transfer noemen dan moneyball, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:57 schreef Sabata het volgende:
[..]
Mediç lijkt een volgende moneyball transfer (mits het geen T roddel is). Hiervoor gespeeld bij Nurnberg en Wehen Wiesbaden, in 2021 naar St Pauli gekomen
Te lang gewacht dus en nu nagenoeg onbetaalbaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
Wordt steeds duurder die jongen. @:freaky40 het was toch al rond?
Hancko was 7quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:01 schreef papert het volgende:
Iedereen die een beetje kan voetballen of potentie heeft is dus blijkbaar gewoon heel duur.
Deze boi heeft ook schaaltje gepaktquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ging alleen wel weg met een schaal.
Uitzonderingen op de regel, en gokjes/goede scouting die goed hebben uitgepakt. Beide konden ze ook goed presteren omdat het team goed liep, en er een goede trainer was. Danilo deed het ook relatief goed in dat team, terwijl hij bij Ajax verzoop.quote:
Ajax mikt hoger dan die twee.quote:
Succesquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ajax mikt hoger dan die twee.
Meh, weet vrij zeker dat Hancko ook in het Ajax of PSV van komend seizoen de beste verdediger van het team is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:12 schreef papert het volgende:
[..]
Uitzonderingen op de regel, en gokjes/goede scouting die goed hebben uitgepakt. Beide konden ze ook goed presteren omdat het team goed liep, en er een goede trainer was. Danilo deed het ook relatief goed in dat team, terwijl hij bij Ajax verzoop.
Daarnaast zijn spelers vaak duurder als Ajax aanklopt dan Feyenoord, en kan Ajax dat goedmaken doordat ze hun spelers ook voor relatief meer geld kunnen verkopen.
Feyenoorders die hun eigen spelers schromelijk overschatten, gras is groen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, weet vrij zeker dat Hancko ook in het Ajax of PSV van komend seizoen de beste verdediger van het team is.
Daar zijn we het dan over oneens. Maar dan nog, uitzondering op de regel. Verder mag je het in het Feyenoord topic verder over Hancko gaan hebben. Punt is dat de markt momenteel oververhit is, en dat er voor niet perse hele goede spelers veel geld betaald moet worden. Dat zie je niet alleen bij Ajax, maar ook andere transfers. Hoog inzetten op Kudus en Alvarez dus. En 25 miljoen voor een Satulo is dus ook geen grote gok, mocht hij niet voldoen, slijt je hem nog steeds voor minimaal 20.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, weet vrij zeker dat Hancko ook in het Ajax of PSV van komend seizoen de beste verdediger van het team is.
Hancko overschat ik niet hoor, die is echt heel erg goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Feyenoorders die hun eigen spelers schromelijk overschatten, gras is groen.
Haha ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
Ja ik hoop oprecht dat die Duitser ook denkt dat er alleen nog maar spelers te koop zijn voor 20 miljoen of meer hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:20 schreef papert het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan over oneens. Maar dan nog, uitzondering op de regel. Verder mag je het in het Feyenoord topic verder over Hancko gaan hebben. Punt is dat de markt momenteel oververhit is, en dat er voor niet perse hele goede spelers veel geld betaald moet worden. Dat zie je niet alleen bij Ajax, maar ook andere transfers. Hoog inzetten op Kudus en Alvarez dus. En 25 miljoen voor een Satulo is dus ook geen grote gok, mocht hij niet voldoen, slijt je hem nog steeds voor minimaal 20.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Haha ja.Allemaal dankzij Slot. Van de spelers is er geen één die ik bij Ajax zou willen zien. Chapeau dat jullie Slot hebben weten te behouden, daarmee stel je het verval misschien nog een jaartje uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Nee klopt, Geertruida is echt een stukje minder dan Sanchezquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Slot. Van de spelers is er geen één die ik bij Ajax zou willen zien. Chapeau dat jullie Slot hebben weten te behouden, daarmee stel je het verval misschien nog een jaartje uit.
Zijn dat serieus neven?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou in dit geval dus meer de vraag of de onderhandelaar van zagreb akkoord gaat mits zn neefje ook wordt opgepikt.
Heeft een contract tot 2026.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Slot. Van de spelers is er geen één die ik bij Ajax zou willen zien. Chapeau dat jullie Slot hebben weten te behouden, daarmee stel je het verval misschien nog een jaartje uit.
Net nog de Gold Cup gewonnen als basisspeler (jullie topspits bankzitter overigens). Niet geschikt voor Ajax maar voor genoeg andere teams die anders spelen een nuttige kracht. Komen we ook wel weer vanaf voor een mooi bedrag.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee klopt, Geertruida is echt een stukje minder dan Sanchez
Hoera voor de boekhouderquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Net nog de Gold Cup gewonnen als basisspeler (jullie topspits bankzitter overigens). Niet geschikt voor Ajax maar voor genoeg andere teams die anders spelen een nuttige kracht. Komen we ook wel weer vanaf voor een mooi bedrag.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wacht nou eens gewoon af zenuwenlijers!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Bosz naar Ajax was toch ook rond?
Tweede bundesliga, gok een blanke Bassey.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Medic heeft wel een hele fijne lengte, dat zou het qua kopsterkte in ieder geval verdedigend en aanvallend al enorm helpen
We hebben een kutseizoen gehad ja, dat weten we zelf ook wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ajacieden die weer eens niet verder kijken dan hun neus lang is, gras is groen.
Weinig Ajacieden in dit lijstje trouwens, heel apart.
Schijnt wel aardig te kunnen voetballen volgens sommigen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Medic heeft wel een hele fijne lengte, dat zou het qua kopsterkte in ieder geval verdedigend en aanvallend al enorm helpen
Dat zou wellicht kunnen, ik ken de beste speler niet. Ik heb wel iets meer vertrouwen in de scoutingskwaliteiten van Mislintat en co dan in die zaakwaarnemer van Schreuder en Schreuder zelf.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tweede bundesliga, gok een blanke Bassey.
Een verdediger van de nummer 5 uit de 2e Bundesliga willen kopenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:05 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
lol
maar zou toch wel lekker zijn als zo'n spertsyan of sutalo of ito eens wordt bevestigd
Als die jongen echt zo goed zou zijn zou hij wel een divisie hoger hebben gespeeld.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wellicht kunnen, ik ken de beste speler niet. Ik heb wel iets meer vertrouwen in de scoutingskwaliteiten van Mislintat en co dan in die zaakwaarnemer van Schreuder en Schreuder zelf.
We zullen het zienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als die jongen echt zo goed zou zijn zou hij wel een divisie hoger hebben gespeeld.
Dat ziet @Ronald-Koeman liever dan spelers uit een kampioenselftal.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een verdediger van de nummer 5 uit de 2e Bundesliga willen kopen![]()
![]()
Tja, als realist ga jij natuurlijk niet uit van bonussen als topscorer, kampioen worden, CL halen etcquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Die prijs voor Borges valt trouwens ook wel mee vind ik.
Dan is 19 miljoen nog altijd minder dan de bedragen die ik hier vandeweek voorbij zag komen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tja, als realist ga jij natuurlijk niet uit van bonussen als topscorer, kampioen worden, CL halen etc![]()
OT: weer een Portugees erbij in de Mickey Mouse competitie![]()
Misschien moet Ajax maar even gaan shoppen bij MVV, die werden ook 5e in de 2e competitie van het land.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat ziet @:ronald-koeman liever dan spelers uit een kampioenselftal.
En dan zou Feyenoord in verval zijn.
Stukje ontkenningsfase.
19 miljoen is gewoon een hoop geld voor een club als Ajax. Zeker als je ziet dat nog duurdere aankopen als Bassey en Bergwijn totaal niet gepresteerd hebben. Een Brobbey voor 17, een Wijndal voor 10… allemaal niks laten zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is 19 miljoen nog altijd minder dan de bedragen die ik hier vandeweek voorbij zag komen.
Deze komt toch gewoon via die nieuwe hoofdscout binnen lijkt me.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:52 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk om voor zo'n speler 19 miljoen te betalen
Ook zo'n speler die overal is aangeboden, dus niets gescout niks.
Nee, dit zit mij niet lekker.
Er wordt voor een keeper die alleen op een soort semiprofniveau heeft gespeeld met een marktwaarde van 7 ton 8 miljoen neergelegdquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:52 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk om voor zo'n speler 19 miljoen te betalen
Ook zo'n speler die overal is aangeboden, dus niets gescout niks.
Nee, dit zit mij niet lekker.
Dit vind ik aparter ja. Dat city 14 miljoen vraagt voor hun 'beste' speler in de jeugd vind ik vrij logisch in 2023 (of je hem daarvoor moet kopen is een 2e).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt voor een keeper die alleen op een soort semiprofniveau heeft gespeeld met een marktwaarde van 7 ton 8 miljoen neergelegd
Dan ben je normaal gesproken rijp voor het gesticht.
Als je het je beste speler in de jeugd is, dan haal je hem naar het eerste elftal.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit vind ik aparter ja. Dat city 14 miljoen vraagt voor hun 'beste' speler in de jeugd vind ik vrij logisch in 2023 (of je hem daarvoor moet kopen is een 2e).
City haalt dan liever gewoon voor 80 miljoen iemand anders. Jeugd is gewoon handelswaar. Deed Chelsea ook jaren, overal jeugd vroeg strikken en dan later geld mee verdienen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je het je beste speler in de jeugd is, dan haal je hem naar het eerste elftal.
Onze beste spelers kunnen niet eens de premier league aan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je het je beste speler in de jeugd is, dan haal je hem naar het eerste elftal.
klaas wat is dit je stelt me teleurquote:
Wel een geinige gok ja. En nu maar hopen dat hij het ook tegen volwassenen kan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit vind ik aparter ja. Dat city 14 miljoen vraagt voor hun 'beste' speler in de jeugd vind ik vrij logisch in 2023 (of je hem daarvoor moet kopen is een 2e).
Daarom altijd beter even wachten tot het officieel is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Die prijs voor Borges valt trouwens ook wel mee vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |