Wordt wel tijd voor wat push ups klaasquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd nos push up bericht
het is wereldnieuws kroes
mijn hemel ik dacht dat de russen uit oekraine vertrokken waren ofzo
Gebeurt wel vaker hoor is niet bijzonder uitzonderlijk. Maakt je nou niet echt een aantrekkelijke werkgever zeker niet in de voetbalbranche.quote:
Alles is ineens mogelijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben ze ineens de versnelling gevonden ofzo
Wel opvallend dat sinds 1 augustus alles los lijkt te komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
AZ staat inderdaad bekend als zeer vrijgevig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gok dat ze dat concurrentiebeding wel zullen schrappen uit coulance.
Het is AZ met mongool Eenhoorn. Die kan niets makkelijk doen en loopt al jaren met een gigantisch Calimero-complex.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker hoor is niet bijzonder uitzonderlijk. Maakt je nou niet echt een aantrekkelijke werkgever zeker niet in de voetbalbranche.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:52 schreef Dven het volgende:
[..]
AZ staat inderdaad bekend als zeer vrijgevig.
Overigens houden concurrentiebedingen dikwijls geen stand voor een rechtbank.
Wordt nog meer een sekte daarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:52 schreef Dven het volgende:
[..]
AZ staat inderdaad bekend als zeer vrijgevig.
Overigens houden concurrentiebedingen dikwijls geen stand voor een rechtbank.
/Coach/Omroeper?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:40 schreef Dven het volgende:
Speelt nog voor Ajax ZaterdagSpeler/directeur
Zie persoonlijk het nut er niet van om voor de carrière ontwikkeling van je (ex) medewerkers te gaan liggen lijkt me de negatieve publiciteit niet waard om hier heisa om te maken als AZ zijnde.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is AZ met mongool Eenhoorn. Die kan niets makkelijk doen.
Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan de oorlog in Oekraïne Klaas.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd nos push up bericht
het is wereldnieuws kroes
mijn hemel ik dacht dat de russen uit oekraine vertrokken waren ofzo
Ben het volledig met je eens, maar vrees dat Eenhoorn dat niet is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zie persoonlijk het nut er niet van om voor de carrière ontwikkeling van je (ex) medewerkers te gaan liggen lijkt me de negatieve publiciteit niet waard om hier heisa om te maken als AZ zijnde.
Heisa maken zit in de aard van het beestje.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zie persoonlijk het nut er niet van om voor de carrière ontwikkeling van je (ex) medewerkers te gaan liggen lijkt me de negatieve publiciteit niet waard om hier heisa om te maken als AZ zijnde.
Doen moet ie het wel belachelijk goed gaan doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beter dan Van der Sar, ga ik van uit zonder deze man te kennen
Een journalist die GAE achter de schermen goed kent, is lovend:quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beter dan Van der Sar, ga ik van uit zonder deze man te kennen
De laatste keer dat we iemand die het erg goed bij GAE een kans gaven, ging het op bepaalde vlakken érg goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een journalist die GAE achter de schermen goed kent, is lovend:
[ tweet ]
Ook wat mensen gesproken die hem kennen, dat was nog toen hij voor de Overmars job in aanmerking kwam, hij schijnt inderdaad goed te zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ tweet ]
Eenhoorn zal wel op vakantie zijn, maar dat lijkt dus mee te vallen.quote:Reactie AZ
"AZ heeft met verrassing kennisgenomen van het voornemen van Ajax om ons directielid Alex Kroes te benoemen tot algemeen directeur/directievoorzitter van Ajax, en de formele opzegging door Kroes van zijn arbeidsovereenkomst met AZ.
Ondanks deze verrassing en het feit dat er een helder concurrentiebeding is vastgelegd (iets wat ook voor Ajax duidelijk is), wil AZ in alle redelijkheid en gezamenlijkheid kijken naar een oplossing die voor alle partijen aanvaardbaar is en nadrukkelijk ook het belang van AZ dient.
De arbeidsovereenkomst is formeel per 1 september beëindigd, echter voert hij vanaf heden geen werkzaamheden meer uit voor AZ."
Compleet loze tekst natuurlijk, leuk dat die het maximale uit 10 miljoen kon halen, maar dat is vrij nutteloos bij het maximale uit 250 miljoen halen en dat laten groeien. Op de dubbeltjes letten is dan niet echt nodig of een belangrijke vereiste.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ tweet ]
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
Hij heeft daar ook maar een paar jaar gezeten toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Compleet loze tekst natuurlijk, leuk dat die het maximale uit 10 miljoen kon halen, maar dat is vrij nutteloos bij het maximale uit 250 miljoen halen en dat laten groeien. Op de dubbeltjes letten is dan niet echt nodig of een belangrijke vereiste.
Heb meer vertrouwen in hem vanwege zijn tijd bij SEC en hoe dat is gegroeid onder zijn leiding.
Bij Go Ahead 3 jaar, bij SEG bijna 20 jaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft daar ook maar een paar jaar gezeten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |