Daarom niet klaas.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is wel triest gesteld in amsterdam
Waarom gaat ajax niet een gesprek beginnen met Bergkamp, Jonk, Seedorf, Heitinga, Bogarde Vanenburg? allemaal mensen die in de periode van der Sar kapot zijn gemaakt. en hun diensten bewezen hebben.
Komen ze aanzetten met Sneijder. De man is oliedom heeft geen diploma gehaald en hij zou op de bank moeten gaan zitten? Waarom? Hij s een tactische nobody en hij ligt niet zo goed bij de supporters.
Hoe dan? Ik wil uitleg van iemand hier ...waarom?
bij ajax eten we niet 5 eieren per dagquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is wel triest gesteld in amsterdam
Waarom gaat ajax niet een gesprek beginnen met Bergkamp, Jonk, Seedorf, Heitinga, Bogarde Vanenburg? allemaal mensen die in de periode van der Sar kapot zijn gemaakt. en hun diensten bewezen hebben.
Komen ze aanzetten met Sneijder. De man is oliedom heeft geen diploma gehaald en hij zou op de bank moeten gaan zitten? Waarom? Hij s een tactische nobody en hij ligt niet zo goed bij de supporters.
Hoe dan? Ik wil uitleg van iemand hier ...waarom?
Dan hoop ik op pireues dat is om de hoek voor mij plus die kunnen er geen reet van.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
pireues en slavia onder andere, maar het is pas definitief op 17-08 omdat die wedstrijden nog gespeeld moeten worden
volgens mij speel je als geplaatst team altijd eerst uit
maar bind mij er niet op vast
ik hoop het nietquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan hoop ik op pireues dat is om de hoek voor mij plus die kunnen er geen reet van.
Meh, doe dan Ludogorets maarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan hoop ik op pireues dat is om de hoek voor mij plus die kunnen er geen reet van.
Wie?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:30 schreef Mestreech1990 het volgende:
Alex Kroes nieuwe CEO volgens Mike Verweij.
EDIT: Direct ook gepubliceerd door Ajax.
AJAXBLOEDquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:36 schreef Simmertje het volgende:
Alex Kroes (Utrecht, 1974) is een Nederlands voetbalbestuurder en ondernemer. Sinds 1 december 2022 behoort Kroes tot de directie van AZ.
Biografie
Kroes speelde als jeugdspeler in alle jeugdteams van Ajax en kwam uit in verschillende nationale jeugdelftallen, maar brak daar uiteindelijk niet door.
Na het behalen van zijn master bedrijfseconomie aan de Vrije Universiteit Amsterdam zette Kroes in 1994 een eigen telemarketingbedrijf op. In 2000 stapte Kroes met het sportbedrijf Sports Entertainment Group (SEG) de voetbalmakelaardij in, samen met zijn beste vriend Kees Vos: "Want de voetballerij kriebelde, het is een bijzondere en voor mij bekende wereld waarin ik was opgegroeid." Op enig moment was SEG het grootste voetbalmakelaarskantoor van Nederland en behoorde tot de top van de wereld met cliënten als Robin van Persie en Memphis Depay.
Gelukkig iemand met voetbalkennis.
Kan een paar maanden tot een jaar durenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moeten nog wel even kijken wanneer hij aan de slag kan
Vreemd hoe dat allemaal loopt, hij was in de markt om Overmars op te volgen vorig jaar, dat had waarschijnlijk een hoop ellende gescheeld.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:36 schreef Simmertje het volgende:
Alex Kroes (Utrecht, 1974) is een Nederlands voetbalbestuurder en ondernemer. Sinds 1 december 2022 behoort Kroes tot de directie van AZ.
Biografie
Kroes speelde als jeugdspeler in alle jeugdteams van Ajax en kwam uit in verschillende nationale jeugdelftallen, maar brak daar uiteindelijk niet door.
Na het behalen van zijn master bedrijfseconomie aan de Vrije Universiteit Amsterdam zette Kroes in 1994 een eigen telemarketingbedrijf op. In 2000 stapte Kroes met het sportbedrijf Sports Entertainment Group (SEG) de voetbalmakelaardij in, samen met zijn beste vriend Kees Vos: "Want de voetballerij kriebelde, het is een bijzondere en voor mij bekende wereld waarin ik was opgegroeid." Op enig moment was SEG het grootste voetbalmakelaarskantoor van Nederland en behoorde tot de top van de wereld met cliënten als Robin van Persie en Memphis Depay.
Gok dat ze dat concurrentiebeding wel zullen schrappen uit coulance.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan een paar maanden tot een jaar duren
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gok dat ze dat concurrentiebeding wel zullen schrappen uit coulance.
Je weet toch dat Ajax de grootste club van Nederland is ook al zou je dat graag anders zien.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd nos push up bericht
het is wereldnieuws kroes
mijn hemel ik dacht dat de russen uit oekraine vertrokken waren ofzo
Wordt wel tijd voor wat push ups klaasquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd nos push up bericht
Gebeurt wel vaker hoor is niet bijzonder uitzonderlijk. Maakt je nou niet echt een aantrekkelijke werkgever zeker niet in de voetbalbranche.quote:
Alles is ineens mogelijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben ze ineens de versnelling gevonden ofzo
Wel opvallend dat sinds 1 augustus alles los lijkt te komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
AZ staat inderdaad bekend als zeer vrijgevig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gok dat ze dat concurrentiebeding wel zullen schrappen uit coulance.
Het is AZ met mongool Eenhoorn. Die kan niets makkelijk doen en loopt al jaren met een gigantisch Calimero-complex.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker hoor is niet bijzonder uitzonderlijk. Maakt je nou niet echt een aantrekkelijke werkgever zeker niet in de voetbalbranche.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:52 schreef Dven het volgende:
[..]
AZ staat inderdaad bekend als zeer vrijgevig.
Overigens houden concurrentiebedingen dikwijls geen stand voor een rechtbank.
Wordt nog meer een sekte daarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:52 schreef Dven het volgende:
[..]
AZ staat inderdaad bekend als zeer vrijgevig.
Overigens houden concurrentiebedingen dikwijls geen stand voor een rechtbank.
/Coach/Omroeper?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:40 schreef Dven het volgende:
Speelt nog voor Ajax ZaterdagSpeler/directeur
Zie persoonlijk het nut er niet van om voor de carrière ontwikkeling van je (ex) medewerkers te gaan liggen lijkt me de negatieve publiciteit niet waard om hier heisa om te maken als AZ zijnde.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is AZ met mongool Eenhoorn. Die kan niets makkelijk doen.
Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan de oorlog in Oekraïne Klaas.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd nos push up bericht
Ben het volledig met je eens, maar vrees dat Eenhoorn dat niet is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zie persoonlijk het nut er niet van om voor de carrière ontwikkeling van je (ex) medewerkers te gaan liggen lijkt me de negatieve publiciteit niet waard om hier heisa om te maken als AZ zijnde.
Heisa maken zit in de aard van het beestje.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zie persoonlijk het nut er niet van om voor de carrière ontwikkeling van je (ex) medewerkers te gaan liggen lijkt me de negatieve publiciteit niet waard om hier heisa om te maken als AZ zijnde.
Doen moet ie het wel belachelijk goed gaan doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beter dan Van der Sar, ga ik van uit zonder deze man te kennen
Een journalist die GAE achter de schermen goed kent, is lovend:quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beter dan Van der Sar, ga ik van uit zonder deze man te kennen
De laatste keer dat we iemand die het erg goed bij GAE een kans gaven, ging het op bepaalde vlakken érg goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een journalist die GAE achter de schermen goed kent, is lovend:
[ tweet ]
Ook wat mensen gesproken die hem kennen, dat was nog toen hij voor de Overmars job in aanmerking kwam, hij schijnt inderdaad goed te zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ tweet ]
Eenhoorn zal wel op vakantie zijn, maar dat lijkt dus mee te vallen.quote:Reactie AZ
"AZ heeft met verrassing kennisgenomen van het voornemen van Ajax om ons directielid Alex Kroes te benoemen tot algemeen directeur/directievoorzitter van Ajax, en de formele opzegging door Kroes van zijn arbeidsovereenkomst met AZ.
Ondanks deze verrassing en het feit dat er een helder concurrentiebeding is vastgelegd (iets wat ook voor Ajax duidelijk is), wil AZ in alle redelijkheid en gezamenlijkheid kijken naar een oplossing die voor alle partijen aanvaardbaar is en nadrukkelijk ook het belang van AZ dient.
De arbeidsovereenkomst is formeel per 1 september beëindigd, echter voert hij vanaf heden geen werkzaamheden meer uit voor AZ."
Compleet loze tekst natuurlijk, leuk dat die het maximale uit 10 miljoen kon halen, maar dat is vrij nutteloos bij het maximale uit 250 miljoen halen en dat laten groeien. Op de dubbeltjes letten is dan niet echt nodig of een belangrijke vereiste.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ tweet ]
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
Hij heeft daar ook maar een paar jaar gezeten toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Compleet loze tekst natuurlijk, leuk dat die het maximale uit 10 miljoen kon halen, maar dat is vrij nutteloos bij het maximale uit 250 miljoen halen en dat laten groeien. Op de dubbeltjes letten is dan niet echt nodig of een belangrijke vereiste.
Heb meer vertrouwen in hem vanwege zijn tijd bij SEC en hoe dat is gegroeid onder zijn leiding.
Bij Go Ahead 3 jaar, bij SEG bijna 20 jaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft daar ook maar een paar jaar gezeten toch?
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Compleet loze tekst natuurlijk, leuk dat die het maximale uit 10 miljoen kon halen, maar dat is vrij nutteloos bij het maximale uit 250 miljoen halen en dat laten groeien. Op de dubbeltjes letten is dan niet echt nodig of een belangrijke vereiste.
Heb meer vertrouwen in hem vanwege zijn tijd bij SEG en hoe dat is gegroeid onder zijn leiding.
Over Marcie waren insiders ook lovend bij GAE in een korte tijd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft daar ook maar een paar jaar gezeten toch?
Bedoelde bij GAE ja, wel handig dat hij ook iets van een netwerk meebrengt en communicatief is alles beter dan Flappiequote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij Go Ahead 3 jaar, bij SEG bijna 20 jaar.
vd Sar heeft commercieel wel veel impact gehad hoor, dat wordt wel een beetje onderschat door menigeen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedoelde bij GAE ja, wel handig dat hij ook iets van een netwerk meebrengt en communicatief is alles beter dan Flappie
Hij had inderdaad Directeur Marketing moeten blijven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Sar heeft commercieel wel veel impact gehad hoor, dat wordt wel een beetje onderschat door menigeen.
Hij werd ook een beetje gedwongen door de RVC toen hè, die Van Kinsbergen moest toen weg terwijl ze die gewoon aan hadden kunnen houden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij had inderdaad Directeur Marketing moeten blijven.
Vooral overschat door jou denk ik. Voor dergelijk lobbywerk hoef je helemaal geen directeur te zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Sar heeft commercieel wel veel impact gehad hoor, dat wordt wel een beetje onderschat door menigeen.
Menno Geelen hebben mensen ook een zeer hoge pet van op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij had inderdaad Directeur Marketing moeten blijven.
Maar heel eerlijk, kwam dat niet vooral door zijn naam? Kreeg er altijd een beetje een koningshuis gevoel bij. Willem Alexander ging ook altijd mee bij grote internationale deals.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klinkt op papier als een prima kandidaat.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:36 schreef Simmertje het volgende:
Biografie
Nee dat klopt maar dat doet niets af aan de impact op dat vlak.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral overschat door jou denk ik. Voor dergelijk lobbywerk hoef je helemaal geen directeur te zijn.
Uiteraard maar dat is toch verder geen probleem.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:21 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk, kwam dat niet vooral door zijn naam? Kreeg er altijd een beetje een koningshuis gevoel bij. Willem Alexander ging ook altijd mee bij grote internationale deals.
Ben vooral eigenlijk benieuwd hoe dit gaat met Hendriks ertussen qua taakverdeling.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Opvallende benoeming maar denk dat ik er wel blij mee ben. Hij was natuurlijk al in beeld om technisch directeur te worden, Geen idee hoe dat dan nu met die taakverdeling tussen hem en Mislintat gaat zijn, maar het is wel een man met visie volgens mij.
In principe vervangt hij vd Sar dus het zou niet uit moeten maken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ben vooral eigenlijk benieuwd hoe dit gaat met Hendriks ertussen qua taakverdeling.
Klopt ja, hij stribbelde zelf wel tegen, enig zelfinzicht kunnen we hem niet ontzeggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij werd ook een beetje gedwongen door de RVC toen hè, die Van Kinsbergen moest toen weg terwijl ze die gewoon aan hadden kunnen houden.
Precies, zie Ruud Gullit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral overschat door jou denk ik. Voor dergelijk lobbywerk hoef je helemaal geen directeur te zijn.
Chique reactie van AZ mag ook wel eens gezegd worden :-)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eenhoorn zal wel op vakantie zijn, maar dat lijkt dus mee te vallen.
Mag ook wel een jaartje met terugwerkende kracht erbij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:36 schreef Black-Death het volgende:
Misschien wil AZ het concurrentiebeding laten vervallen als we beloven de komende 3 jaar geen spelers van AZ te kopen.
Lijkt me vooral voor Ajax heel gunstig.
Jaartje of meer ook nog wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Mag ook wel een jaartje met terugwerkende kracht erbij.
Das echt een extreem kansloos figuur.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:11 schreef Wotte het volgende:
https://www.vi.nl/video/h(...)e-fronten-exploderen
Dat die man nog zendtijd krijgt
Ik ben het wel met hem eens dat we om plek 3&4 gaan strijden met AZ.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:11 schreef Wotte het volgende:
Schreef ooit een boek waarin die puur en alleen Aad de Mos de schuld gaf van een Sparta degradatie .quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:11 schreef Wotte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |