quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Compleet loze tekst natuurlijk, leuk dat die het maximale uit 10 miljoen kon halen, maar dat is vrij nutteloos bij het maximale uit 250 miljoen halen en dat laten groeien. Op de dubbeltjes letten is dan niet echt nodig of een belangrijke vereiste.
Heb meer vertrouwen in hem vanwege zijn tijd bij SEG en hoe dat is gegroeid onder zijn leiding.
Over Marcie waren insiders ook lovend bij GAE in een korte tijd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft daar ook maar een paar jaar gezeten toch?
Bedoelde bij GAE ja, wel handig dat hij ook iets van een netwerk meebrengt en communicatief is alles beter dan Flappiequote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij Go Ahead 3 jaar, bij SEG bijna 20 jaar.
vd Sar heeft commercieel wel veel impact gehad hoor, dat wordt wel een beetje onderschat door menigeen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedoelde bij GAE ja, wel handig dat hij ook iets van een netwerk meebrengt en communicatief is alles beter dan Flappie
Hij had inderdaad Directeur Marketing moeten blijven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Sar heeft commercieel wel veel impact gehad hoor, dat wordt wel een beetje onderschat door menigeen.
Hij werd ook een beetje gedwongen door de RVC toen hè, die Van Kinsbergen moest toen weg terwijl ze die gewoon aan hadden kunnen houden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij had inderdaad Directeur Marketing moeten blijven.
Vooral overschat door jou denk ik. Voor dergelijk lobbywerk hoef je helemaal geen directeur te zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Sar heeft commercieel wel veel impact gehad hoor, dat wordt wel een beetje onderschat door menigeen.
Menno Geelen hebben mensen ook een zeer hoge pet van op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij had inderdaad Directeur Marketing moeten blijven.
Maar heel eerlijk, kwam dat niet vooral door zijn naam? Kreeg er altijd een beetje een koningshuis gevoel bij. Willem Alexander ging ook altijd mee bij grote internationale deals.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klinkt op papier als een prima kandidaat.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:36 schreef Simmertje het volgende:
Alex Kroes (Utrecht, 1974) is een Nederlands voetbalbestuurder en ondernemer. Sinds 1 december 2022 behoort Kroes tot de directie van AZ.
Biografie
Kroes speelde als jeugdspeler in alle jeugdteams van Ajax en kwam uit in verschillende nationale jeugdelftallen, maar brak daar uiteindelijk niet door.
Na het behalen van zijn master bedrijfseconomie aan de Vrije Universiteit Amsterdam zette Kroes in 1994 een eigen telemarketingbedrijf op. In 2000 stapte Kroes met het sportbedrijf Sports Entertainment Group (SEG) de voetbalmakelaardij in, samen met zijn beste vriend Kees Vos: "Want de voetballerij kriebelde, het is een bijzondere en voor mij bekende wereld waarin ik was opgegroeid." Op enig moment was SEG het grootste voetbalmakelaarskantoor van Nederland en behoorde tot de top van de wereld met cliënten als Robin van Persie en Memphis Depay.
Gelukkig iemand met voetbalkennis.
Nee dat klopt maar dat doet niets af aan de impact op dat vlak.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral overschat door jou denk ik. Voor dergelijk lobbywerk hoef je helemaal geen directeur te zijn.
Uiteraard maar dat is toch verder geen probleem.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:21 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk, kwam dat niet vooral door zijn naam? Kreeg er altijd een beetje een koningshuis gevoel bij. Willem Alexander ging ook altijd mee bij grote internationale deals.
Ben vooral eigenlijk benieuwd hoe dit gaat met Hendriks ertussen qua taakverdeling.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Opvallende benoeming maar denk dat ik er wel blij mee ben. Hij was natuurlijk al in beeld om technisch directeur te worden, Geen idee hoe dat dan nu met die taakverdeling tussen hem en Mislintat gaat zijn, maar het is wel een man met visie volgens mij.
In principe vervangt hij vd Sar dus het zou niet uit moeten maken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ben vooral eigenlijk benieuwd hoe dit gaat met Hendriks ertussen qua taakverdeling.
Klopt ja, hij stribbelde zelf wel tegen, enig zelfinzicht kunnen we hem niet ontzeggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij werd ook een beetje gedwongen door de RVC toen hè, die Van Kinsbergen moest toen weg terwijl ze die gewoon aan hadden kunnen houden.
Precies, zie Ruud Gullit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral overschat door jou denk ik. Voor dergelijk lobbywerk hoef je helemaal geen directeur te zijn.
Chique reactie van AZ mag ook wel eens gezegd worden :-)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eenhoorn zal wel op vakantie zijn, maar dat lijkt dus mee te vallen.
Mag ook wel een jaartje met terugwerkende kracht erbij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:36 schreef Black-Death het volgende:
Misschien wil AZ het concurrentiebeding laten vervallen als we beloven de komende 3 jaar geen spelers van AZ te kopen.
Lijkt me vooral voor Ajax heel gunstig.
Jaartje of meer ook nog wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Mag ook wel een jaartje met terugwerkende kracht erbij.
Das echt een extreem kansloos figuur.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:11 schreef Wotte het volgende:
https://www.vi.nl/video/h(...)e-fronten-exploderen
Dat die man nog zendtijd krijgt
Ik ben het wel met hem eens dat we om plek 3&4 gaan strijden met AZ.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:11 schreef Wotte het volgende:
Schreef ooit een boek waarin die puur en alleen Aad de Mos de schuld gaf van een Sparta degradatie .quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:11 schreef Wotte het volgende:
Ik niet, AZ loopt ook leeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem eens dat we om plek 3&4 gaan strijden met AZ.
Met een begroting van 190 miljoen is het een schande als je niet voor plek 1 gaat. Het zou ook een schande zijn als ajax met een begroting van 190 miljoen zou gaan beweren dat ze niet titel kandidaat nummer 1 zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik niet, AZ loopt ook leeg.
En met een paar goede versterkingen zie ik Ajax wel meedoen. Iig voor plek 2
Volgens mij 189 miljoen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:58 schreef Scorpie het volgende:
Volgens mij hebben we een begroting van 190 miljoen
Zeker dit speelt natuurlijk al een stuk langer. Alleen wordt er nu niet meer gelekt en leek het net als bij de aankopen dat er weinig gebeurde. De Telegraaf en de Hugo Borstjes van het journaille staan wel aardig in hun hemd nu het allemaal ingevuld wordt, waarbij het natuurlijk wel afwachten is hoe het allemaal uit gaat pakken (vooral qua spelers dan).quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben ze ineens de versnelling gevonden ofzo
Maak je geen zorgen, Ajax wordt gewoon weer kampioen. Quote me volgend jaar maar ;-)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met een begroting van 190 miljoen is het een schande als je niet voor plek 1 gaat. Het zou ook een schande zijn als ajax met een begroting van 190 miljoen zou gaan beweren dat ze niet titel kandidaat nummer 1 zijn.
ajax is titelkandidaat nummer 1 met die begroting van 190 miljoen
het is een schande als je geen kampioen wordt met die begroting
een hele grote schande
Ik begrijp je niet helemaal klaas, wat vind je er nou precies van?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is het een schande
ook een schande
het is een schande
een hele grote schande
Zat ik laatst ook al over na te denken ja, kwam ook op ongeveer zoiets uit. Vond het altijd wel leuk als er wat uitlekte, dan had je het gevoel dat er iets gebeurdequote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:10 schreef manny het volgende:
Nu graag 1 of 2 spelers die daadwerkelijk tekenen en op het trainingsveld verschijnen. We beginnen bijna!
En over dat lekken naar de pers: zowel figuren als Hamsteraar op twitter, ad, vi en het illustere duo Mike en Valentijn hebben echt niets meer te melden voordat er daadwerkelijk wat te melden valt. En ze moeten dus wachten op echt nieuws, of op 100% speculatie gaan zoals de Telegraaf doet.
Ben toch benieuwd wat er gebeurd is. Het kan toch niet zijn dat het allemaal van 1 persoon kwam (en wie dan?). Wellicht heeft Sven (of Maurits, of Pier) iedereen bij Ajax die wat dichter bij het vuur zit echt een heel lelijk document laten ondertekenen met afspraken over geheimhouding.
Opa vertelt: toen ik ooit eens een wat serieuzere functie kreeg bij een beursgenoteerd bedrijf in Nederland moest ik ook zo een document ondertekenen (incl verbod op handelen in aandelen en dat soort dingen), maar als je dat las dan durfde je bij wijze van spreke niet eens meer te vertellen wat ze in de kantine verkochten op kantoor. Die bepalingen waren niet mis..
huhquote:Op donderdag 3 augustus 2023 01:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer, tripje Faroër behoort niet meer tot de mogelijkheden. KI Klasvik wint van BK Häcken en blijft in de race voor CL-voetbal.
Slavia Praag - Dnipro
Olympiacos - RC Genk
Zalgris - BK Häcken
Qarabağ - HJK
Zirnjski Mostar - Breidablik
Sheriff Tiraspol - BATE Borisov
FC Astana - Ludogorets Razgrad
Loting maandag al.
https://en.wikipedia.org/(...)round#Play-off_roundquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:53 schreef Tjacka het volgende:
Play-off round
20 clubs August 6 cup winners from countries ranked 7-12
8 winners from the qualifying round
6 losing champions of the Champions League 3rd qualifying round
ja klopt en dan snap je het nog niet blijkbaarquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)round#Play-off_round
Hier wordt het goed uitgelegd.
Het lijstje van hem klopt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja klopt en dan snap je het nog niet blijkbaar
nee is niet volledig want daar komen de verliezers nog bij van derde voorronde clquote:
Nee, niet voor Ajax. Wij zijn priority 1.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee is niet volledig want daar komen de verliezers nog bij van derde voorronde cl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |