Ik niet, AZ loopt ook leeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem eens dat we om plek 3&4 gaan strijden met AZ.
Met een begroting van 190 miljoen is het een schande als je niet voor plek 1 gaat. Het zou ook een schande zijn als ajax met een begroting van 190 miljoen zou gaan beweren dat ze niet titel kandidaat nummer 1 zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik niet, AZ loopt ook leeg.
En met een paar goede versterkingen zie ik Ajax wel meedoen. Iig voor plek 2
Volgens mij 189 miljoen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:58 schreef Scorpie het volgende:
Volgens mij hebben we een begroting van 190 miljoen
Zeker dit speelt natuurlijk al een stuk langer. Alleen wordt er nu niet meer gelekt en leek het net als bij de aankopen dat er weinig gebeurde. De Telegraaf en de Hugo Borstjes van het journaille staan wel aardig in hun hemd nu het allemaal ingevuld wordt, waarbij het natuurlijk wel afwachten is hoe het allemaal uit gaat pakken (vooral qua spelers dan).quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben ze ineens de versnelling gevonden ofzo
Maak je geen zorgen, Ajax wordt gewoon weer kampioen. Quote me volgend jaar maar ;-)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met een begroting van 190 miljoen is het een schande als je niet voor plek 1 gaat. Het zou ook een schande zijn als ajax met een begroting van 190 miljoen zou gaan beweren dat ze niet titel kandidaat nummer 1 zijn.
ajax is titelkandidaat nummer 1 met die begroting van 190 miljoen
het is een schande als je geen kampioen wordt met die begroting
een hele grote schande
Ik begrijp je niet helemaal klaas, wat vind je er nou precies van?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is het een schande
ook een schande
het is een schande
een hele grote schande
Zat ik laatst ook al over na te denken ja, kwam ook op ongeveer zoiets uit. Vond het altijd wel leuk als er wat uitlekte, dan had je het gevoel dat er iets gebeurdequote:Op donderdag 3 augustus 2023 06:10 schreef manny het volgende:
Nu graag 1 of 2 spelers die daadwerkelijk tekenen en op het trainingsveld verschijnen. We beginnen bijna!
En over dat lekken naar de pers: zowel figuren als Hamsteraar op twitter, ad, vi en het illustere duo Mike en Valentijn hebben echt niets meer te melden voordat er daadwerkelijk wat te melden valt. En ze moeten dus wachten op echt nieuws, of op 100% speculatie gaan zoals de Telegraaf doet.
Ben toch benieuwd wat er gebeurd is. Het kan toch niet zijn dat het allemaal van 1 persoon kwam (en wie dan?). Wellicht heeft Sven (of Maurits, of Pier) iedereen bij Ajax die wat dichter bij het vuur zit echt een heel lelijk document laten ondertekenen met afspraken over geheimhouding.
Opa vertelt: toen ik ooit eens een wat serieuzere functie kreeg bij een beursgenoteerd bedrijf in Nederland moest ik ook zo een document ondertekenen (incl verbod op handelen in aandelen en dat soort dingen), maar als je dat las dan durfde je bij wijze van spreke niet eens meer te vertellen wat ze in de kantine verkochten op kantoor. Die bepalingen waren niet mis..
huhquote:Op donderdag 3 augustus 2023 01:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer, tripje Faroër behoort niet meer tot de mogelijkheden. KI Klasvik wint van BK Häcken en blijft in de race voor CL-voetbal.
Slavia Praag - Dnipro
Olympiacos - RC Genk
Zalgris - BK Häcken
Qarabağ - HJK
Zirnjski Mostar - Breidablik
Sheriff Tiraspol - BATE Borisov
FC Astana - Ludogorets Razgrad
Loting maandag al.
https://en.wikipedia.org/(...)round#Play-off_roundquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:53 schreef Tjacka het volgende:
Play-off round
20 clubs August 6 cup winners from countries ranked 7-12
8 winners from the qualifying round
6 losing champions of the Champions League 3rd qualifying round
ja klopt en dan snap je het nog niet blijkbaarquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)round#Play-off_round
Hier wordt het goed uitgelegd.
Het lijstje van hem klopt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja klopt en dan snap je het nog niet blijkbaar
nee is niet volledig want daar komen de verliezers nog bij van derde voorronde clquote:
Nee, niet voor Ajax. Wij zijn priority 1.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee is niet volledig want daar komen de verliezers nog bij van derde voorronde cl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |