oh ik ben domquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:59 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nee, niet voor Ajax. Wij zijn priority 1.
Three teams from Pot 1 (Priority 1) will be paired with the three teams in Pot 4 (Priority 4).
The three remaining Pot 1 (Priority 1) teams will then be paired with teams from Pot 3 (Priority 3).
Priority 1: The 6 teams from the higher ranking association which enter in this round.
Priority 2: 6 losers of the 2023–24 UEFA Champions League third qualifying round (Champions Path), whose identity will not be known at the time of the draw
Priority 3: 5 winners of the third qualifying round (Champions Path), whose identity will not be known at the time of the draw
Priority 4: The remaining team which enter in this round and 2 winners of the third qualifying round (Main Path), whose identity will not be known at the time of the draw
voor de mensen die uit heen willen kan je beter de eerste twee loten op dnipro na danquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:05 schreef Simmertje het volgende:
Denk dat je vooral die eerste twee opties moet ontlopen, de rest lijkt mij te doen.
Tja, maar ik vrees dat Ajax dan echt nog niet ready is. Waarschijnlijk druppelen dan pas de laatste aankopen binnen. Doe de voorronde maar zo makkelijk mogelijk en dan tijdens de poulefase wat leuke tripjes.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voor de mensen die uit heen willen kan je beter de eerste twee loten op dnipro na dan
Extreem grappig.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje 40-45 miljoen. @:Caland
Ik vind het vooral niveau kleuterschool.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een hoop geld.
dure kleuterschool danquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niveau kleuterschool.
Wie is überhaupt deze gast? Waarom vraagt Frankfurt zoveel voor hem?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Voor de nieuwe keeper betalen we 10 miljoen euro. Dat is echt ridicuul veel voor als dit een reservekeeper gaat zijn. Of Mislintat moet nieuws hebben dat Rulli een vertrekwens heeft en deze nieuwe gast de eerste keeper gaat worden.
omdat ajax graag begint met betalen vanaf 10 miljoenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wie is überhaupt deze gast? Waarom vraagt Frankfurt zoveel voor hem?
Ze zijn voor mij allemaal onbekend, alle aankopen behalve v.d. Boomen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik ken het principe wat minder en vind het sowieso een wat kansloze term, maar is moneyball niet relatief goedkope pareltjes oppikken? Ajax lijkt nu de hoofdprijs neer te leggen voor talenten die nauwelijks aan profvoetbal hebben geruikt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:24 schreef Simmertje het volgende:
Kennelijk een zeer moedige voetballende keeper. Gevalletje moneyball speler dus weer, maar wel erg prijzig. Spannend is het wel met Mislintat. Hoop dat we over 2-3 jaar zeggen dat het een geniale gek is.
Omdat het een jonge talentvolle keeper is, het probleem voor Frankfurt is dat ze een goede eerste keeper op dit moment hebben en dus geen reden om hem te gebruiken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Geruiktquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken het principe wat minder en vind het sowieso een wat kansloze term, maar is moneyball niet relatief goedkope pareltjes oppikken? Ajax lijkt nu de hoofdprijs neer te leggen voor talenten die nauwelijks aan profvoetbal hebben geruikt.
Spelers inderdaad puur op statistieken scouten die haalbaar zijn met de middelen die je hebt. In het geval van Ajax wat meer dan de betreffende club uit de film.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken het principe wat minder en vind het sowieso een wat kansloze term, maar is moneyball niet relatief goedkope pareltjes oppikken? Ajax lijkt nu de hoofdprijs neer te leggen voor talenten die nauwelijks aan profvoetbal hebben geruikt.
Dat moneyball gaat ook een beetje een eigen leven leiden, dat wordt te pas en te onpas gebruikt, dat hij data mede laat bepalen of een speler geschikt is lijkt er meer op.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij een beetje pissig was op vd Sar en Meijaard de vorige RVC voorzitter.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:51 schreef Marsenal het volgende:
Zat een podcast te luisteren en wederom werd Kroes genoemd als eigenlijk de ideale keus. Waarom heb ik hem dan nergens eerder genoemd zien worden?
Ik weet er het fijne niet van en geloof je graag maar eigenlijk is het een beetje dom dat Rijkaard en Demi de Zeeuw beiden veelvuldig zijn genoemd als potentiele kandidaten waarvan eigenlijk iedere boerenlul weet dat ze het nooit worden om verschillende redenen, maar dat iemand met een prima CV niet de revue passeert. Zo is het blijkbaar, beetje irritant wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij een beetje pissig was op vd Sar en Meijaard de vorige RVC voorzitter.
Door wie zijn die genoemd dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van en geloof je graag maar eigenlijk is het een beetje dom dat Rijkaard en Demi de Zeeuw beiden veelvuldig zijn genoemd als potentiele kandidaten waarvan eigenlijk iedere boerenlul weet dat ze het nooit worden om verschillende redenen, maar dat iemand met een prima CV niet de revue passeert. Zo is het blijkbaar, beetje irritant wel.
Door wie werden die genoemd?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van en geloof je graag maar eigenlijk is het een beetje dom dat Rijkaard en Demi de Zeeuw beiden veelvuldig zijn genoemd als potentiele kandidaten waarvan eigenlijk iedere boerenlul weet dat ze het nooit worden om verschillende redenen, maar dat iemand met een prima CV niet de revue passeert. Zo is het blijkbaar, beetje irritant wel.
Die vraag zullen ze zichzelf ook wel stellen toch.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:33 schreef Enawh het volgende:
Is er nou echt niks beters dan een 2e keeper van Frankfurt halen voor 10M ?
Duurder dan Rulli
Dat is niet zo heel vreemd inderdaad, uiteindelijk was dat vd Sar z'n kracht, al denk ik niet dat Rijkaard daar trek in heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Naar Rijkaard is een lijntje uitgegooid om die in een 'deuren openen' rol naast Kroes te zetten schrijft 't AD nu
Beiden zijn eerder al gepolst, heeft het AD gezegd, had hun naam al eerder gezien, maar waar weet ik echt niet meer.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Door wie zijn die genoemd dan?
Volgens mij is die 10 toch inclusief veel bonussenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Voor de nieuwe keeper betalen we 10 miljoen euro. Dat is echt ridicuul veel voor als dit een reservekeeper gaat zijn. Of Mislintat moet nieuws hebben dat Rulli een vertrekwens heeft en deze nieuwe gast de eerste keeper gaat worden.
Ik begreep 8mil vast en 2mil aan bonussenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens mij is die 10 toch inclusief veel bonussen
Dus als hij daadwerkelijk goed presteert, ga je pas die 12 miljoen betalen.
Bij een miskoop blijft het beperkt tot 5/6
De tante van Kroes is ook goed in het openen van deuren.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Naar Rijkaard is een lijntje uitgegooid om die in een 'deuren openen' rol naast Kroes te zetten schrijft 't AD nu
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:01 schreef Simmertje het volgende:
Nou de minst interessante transfertarget is binnen:
[ twitter ]
Oh dan had ik zeker oudere info gelezenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:23 schreef Rambow het volgende:
[..]
Ik begreep 8mil vast en 2mil aan bonussen
Nog een paar dagen wachten dan komen we wel te weten hoe het zit.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh dan had ik zeker oudere info gelezen
Heeft een leuk jaartje gekeept bij Eagles, maar dat was eerste divisie en lege stadions met dus veel minder druk. Had natuurlijk nooit meteen naar Ajax moeten gaan daarna, die had gewoon bij een middenmoter in de eredivisie moeten gaan keepen.quote:
Deze Duitser heeft niet eens ervaring in de 2e of 3e Bundesliga toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft een leuk jaartje gekeept bij Eagles, maar dat was eerste divisie en lege stadions met dus veel minder druk. Had natuurlijk nooit meteen naar Ajax moeten gaan daarna, die had gewoon bij een middenmoter in de eredivisie moeten gaan keepen.
@Sabata is meen ik de kenner van het Duitse voetbal hier.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze Duitser heeft niet eens ervaring in de 2e of 3e Bundesliga toch?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Komt wel wat binnenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:29 schreef Simmertje het volgende:
[ twitter ]
OEFFFF kijk onze dikke data Duitser daar eens dan.
Grote aankopen in de avond natuurlijk, prime time.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:03 schreef freaky40 het volgende:
Had wel verwacht dat Borges eerst gepresenteerd zou worden dan deze 'reserverkeeper'.
Zo zie je maar weer... dat gelul dat hij al binnen zou zijn kan weer de prullenbak in. Wordt gewoon nog onderhandeldquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:29 schreef Simmertje het volgende:
[ twitter ]
OEFFFF kijk onze dikke data Duitser daar eens dan.
Bekende spelers voor hele hoge bedragen kopen gaat ook niet altijd goed, wellicht werkt dit welquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:09 schreef Scorpie het volgende:
2 totaal onbekende spelers gekocht voor hele hoge bedragen.
Als dat maar goed gaat.
Dat werd gezegd door een paar vage accounts met 80 followers. Fabrizio Romano, VI/AD tot zekere hoogte en natuurlijk Ajax zelf zijn momenteel alleen te vertrouwen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer... dat gelul dat hij al binnen zou zijn kan weer de prullenbak in. Wordt gewoon nog onderhandeld
Borges is geen onbekende speler natuurlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:09 schreef Scorpie het volgende:
2 totaal onbekende spelers gekocht voor hele hoge bedragen.
Als dat maar goed gaat.
Onbewezen en relatief onbekend dan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Borges is geen onbekende speler natuurlijk.
Bewezen en bekende (goede) spelers komen niet zomaar richting de Eredivisie. Vooral als je geen Champions League speelt dit jaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onbewezen en relatief onbekend dan.
Hoe de fuck kan je als TD eggen dat hij in de top 3 staat van de beste jonge keepers terwijl hij 2 wedstrijden heeft gekeept in de Bundesliga..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.ajax.nl/artik(...)k-op-de-juiste-plek/
filmpje met wat uitleg van Sven.
bronquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:33 schreef Simmertje het volgende:
Samsunspor heeft na twee dagen besloten om alweer te breken met Mohamed Ihattaren, zo meldt de club via de eigen kanalen. Ihattaren zou extra aanvullende eisen hebben gesteld.
Buitenkansje voor Ajax?
Van Gaal zag er ooit een bij Noordwijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:36 schreef Enawh het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan je als TD eggen dat hij in de top 3 staat van de beste jonge keepers terwijl hij 2 wedstrijden heeft gekeept in de Bundesliga..
Mislintat kan nog niet op vakantie.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:22 schreef PicoMMP het volgende:
Nu nog een rechtsback, twee centrale verdedigers, een linksback, een creatieve middenvelder, een spits en een rechtsbuiten en dan kunnen we knallen!
Volgens mij was dat Beenhakker.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Van Gaal zag er ooit een bij Noordwijk.
Dit is de leukste maand in zijn vak, nu hopen dat de rest van het seizoen ook leuk is voor ons.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mislintat kan nog niet op vakantie.
2 centrale verdedigers?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:22 schreef PicoMMP het volgende:
Nu nog een rechtsback, twee centrale verdedigers, een linksback, een creatieve middenvelder, een spits en een rechtsbuiten en dan kunnen we knallen!
Zeg maar vierquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 centrale verdedigers?
Die zat toen niet bij Ajax dacht ik, maar zeker weten doe ik het ook niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was het niet Frans Hoek?
Om mee te beginnenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 centrale verdedigers?
Dest kost nietsquote:
Die hebben we al gewogen en te licht bevonden, dat was destijds een nog belachelijkere transfer dan Bassie nu.quote:
Waarom een speler halen waar je geen reet aan hebt?quote:
Die verdient ook veel te veel, maar als Sanchez nog weg gaat zal er nog wel een back komen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waarom een speler halen waar je geen reet aan hebt?
Lood om oud ijzer. Je moet een versterking hebben, niet een nieuwe zwakke schakel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die verdient ook veel te veel, maar als Sanchez nog weg gaat zal er nog wel een back komen.
Ik bedoel Dest niet, lijkt me stug dat ze daar voor gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer. Je moet een versterking hebben, niet een nieuwe zwakke schakel.
Het was wel Louis die hem opstelde.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan ben ik beflikkerd in mijn informatievoorziening.
Ik kijk nergens van op. Voor die Sutalo schijnen ze ook minimaal 19 miljoen te willen betalen. 23 incl bonussen. Een hoop geld, voor iemand die in de Kroatische competitie speelt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bedoel Dest niet, lijkt me stug dat ze daar voor gaan.
Sutalo speelt toch niet in Rusland?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik kijk nergens van op. Voor die Sutalo schijnen ze ook minimaal 19 miljoen te willen betalen. 23 incl bonussen. Een hoop geld, voor iemand die in de Russische competitie speelt.
https://m.tuttomercatoweb(...)a-situazione-1860280
Excuus, Kroatische. Niet echt een competitie waar het niveau hoog ligt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sutalo speelt toch niet in Rusland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |