oh ik ben domquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:59 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nee, niet voor Ajax. Wij zijn priority 1.
Three teams from Pot 1 (Priority 1) will be paired with the three teams in Pot 4 (Priority 4).
The three remaining Pot 1 (Priority 1) teams will then be paired with teams from Pot 3 (Priority 3).
Priority 1: The 6 teams from the higher ranking association which enter in this round.
Priority 2: 6 losers of the 2023–24 UEFA Champions League third qualifying round (Champions Path), whose identity will not be known at the time of the draw
Priority 3: 5 winners of the third qualifying round (Champions Path), whose identity will not be known at the time of the draw
Priority 4: The remaining team which enter in this round and 2 winners of the third qualifying round (Main Path), whose identity will not be known at the time of the draw
voor de mensen die uit heen willen kan je beter de eerste twee loten op dnipro na danquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:05 schreef Simmertje het volgende:
Denk dat je vooral die eerste twee opties moet ontlopen, de rest lijkt mij te doen.
Tja, maar ik vrees dat Ajax dan echt nog niet ready is. Waarschijnlijk druppelen dan pas de laatste aankopen binnen. Doe de voorronde maar zo makkelijk mogelijk en dan tijdens de poulefase wat leuke tripjes.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voor de mensen die uit heen willen kan je beter de eerste twee loten op dnipro na dan
Extreem grappig.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje 40-45 miljoen. @:Caland
Ik vind het vooral niveau kleuterschool.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een hoop geld.
dure kleuterschool danquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niveau kleuterschool.
Wie is überhaupt deze gast? Waarom vraagt Frankfurt zoveel voor hem?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Voor de nieuwe keeper betalen we 10 miljoen euro. Dat is echt ridicuul veel voor als dit een reservekeeper gaat zijn. Of Mislintat moet nieuws hebben dat Rulli een vertrekwens heeft en deze nieuwe gast de eerste keeper gaat worden.
omdat ajax graag begint met betalen vanaf 10 miljoenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wie is überhaupt deze gast? Waarom vraagt Frankfurt zoveel voor hem?
Ze zijn voor mij allemaal onbekend, alle aankopen behalve v.d. Boomen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik ken het principe wat minder en vind het sowieso een wat kansloze term, maar is moneyball niet relatief goedkope pareltjes oppikken? Ajax lijkt nu de hoofdprijs neer te leggen voor talenten die nauwelijks aan profvoetbal hebben geruikt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:24 schreef Simmertje het volgende:
Kennelijk een zeer moedige voetballende keeper. Gevalletje moneyball speler dus weer, maar wel erg prijzig. Spannend is het wel met Mislintat. Hoop dat we over 2-3 jaar zeggen dat het een geniale gek is.
Omdat het een jonge talentvolle keeper is, het probleem voor Frankfurt is dat ze een goede eerste keeper op dit moment hebben en dus geen reden om hem te gebruiken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Geruiktquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken het principe wat minder en vind het sowieso een wat kansloze term, maar is moneyball niet relatief goedkope pareltjes oppikken? Ajax lijkt nu de hoofdprijs neer te leggen voor talenten die nauwelijks aan profvoetbal hebben geruikt.
Spelers inderdaad puur op statistieken scouten die haalbaar zijn met de middelen die je hebt. In het geval van Ajax wat meer dan de betreffende club uit de film.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken het principe wat minder en vind het sowieso een wat kansloze term, maar is moneyball niet relatief goedkope pareltjes oppikken? Ajax lijkt nu de hoofdprijs neer te leggen voor talenten die nauwelijks aan profvoetbal hebben geruikt.
Dat moneyball gaat ook een beetje een eigen leven leiden, dat wordt te pas en te onpas gebruikt, dat hij data mede laat bepalen of een speler geschikt is lijkt er meer op.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij een beetje pissig was op vd Sar en Meijaard de vorige RVC voorzitter.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:51 schreef Marsenal het volgende:
Zat een podcast te luisteren en wederom werd Kroes genoemd als eigenlijk de ideale keus. Waarom heb ik hem dan nergens eerder genoemd zien worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |