Ik weet er het fijne niet van en geloof je graag maar eigenlijk is het een beetje dom dat Rijkaard en Demi de Zeeuw beiden veelvuldig zijn genoemd als potentiele kandidaten waarvan eigenlijk iedere boerenlul weet dat ze het nooit worden om verschillende redenen, maar dat iemand met een prima CV niet de revue passeert. Zo is het blijkbaar, beetje irritant wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij een beetje pissig was op vd Sar en Meijaard de vorige RVC voorzitter.
Door wie zijn die genoemd dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van en geloof je graag maar eigenlijk is het een beetje dom dat Rijkaard en Demi de Zeeuw beiden veelvuldig zijn genoemd als potentiele kandidaten waarvan eigenlijk iedere boerenlul weet dat ze het nooit worden om verschillende redenen, maar dat iemand met een prima CV niet de revue passeert. Zo is het blijkbaar, beetje irritant wel.
Door wie werden die genoemd?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van en geloof je graag maar eigenlijk is het een beetje dom dat Rijkaard en Demi de Zeeuw beiden veelvuldig zijn genoemd als potentiele kandidaten waarvan eigenlijk iedere boerenlul weet dat ze het nooit worden om verschillende redenen, maar dat iemand met een prima CV niet de revue passeert. Zo is het blijkbaar, beetje irritant wel.
Die vraag zullen ze zichzelf ook wel stellen toch.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:33 schreef Enawh het volgende:
Is er nou echt niks beters dan een 2e keeper van Frankfurt halen voor 10M ?
Duurder dan Rulli
Dat is niet zo heel vreemd inderdaad, uiteindelijk was dat vd Sar z'n kracht, al denk ik niet dat Rijkaard daar trek in heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Naar Rijkaard is een lijntje uitgegooid om die in een 'deuren openen' rol naast Kroes te zetten schrijft 't AD nu
Beiden zijn eerder al gepolst, heeft het AD gezegd, had hun naam al eerder gezien, maar waar weet ik echt niet meer.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Door wie zijn die genoemd dan?
Volgens mij is die 10 toch inclusief veel bonussenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Voor de nieuwe keeper betalen we 10 miljoen euro. Dat is echt ridicuul veel voor als dit een reservekeeper gaat zijn. Of Mislintat moet nieuws hebben dat Rulli een vertrekwens heeft en deze nieuwe gast de eerste keeper gaat worden.
Ik begreep 8mil vast en 2mil aan bonussenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens mij is die 10 toch inclusief veel bonussen
Dus als hij daadwerkelijk goed presteert, ga je pas die 12 miljoen betalen.
Bij een miskoop blijft het beperkt tot 5/6
De tante van Kroes is ook goed in het openen van deuren.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Naar Rijkaard is een lijntje uitgegooid om die in een 'deuren openen' rol naast Kroes te zetten schrijft 't AD nu
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:01 schreef Simmertje het volgende:
Nou de minst interessante transfertarget is binnen:
[ twitter ]
Oh dan had ik zeker oudere info gelezenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:23 schreef Rambow het volgende:
[..]
Ik begreep 8mil vast en 2mil aan bonussen
Nog een paar dagen wachten dan komen we wel te weten hoe het zit.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh dan had ik zeker oudere info gelezen
Heeft een leuk jaartje gekeept bij Eagles, maar dat was eerste divisie en lege stadions met dus veel minder druk. Had natuurlijk nooit meteen naar Ajax moeten gaan daarna, die had gewoon bij een middenmoter in de eredivisie moeten gaan keepen.quote:
Deze Duitser heeft niet eens ervaring in de 2e of 3e Bundesliga toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft een leuk jaartje gekeept bij Eagles, maar dat was eerste divisie en lege stadions met dus veel minder druk. Had natuurlijk nooit meteen naar Ajax moeten gaan daarna, die had gewoon bij een middenmoter in de eredivisie moeten gaan keepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |