Deze boi heeft ook schaaltje gepaktquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ging alleen wel weg met een schaal.
Uitzonderingen op de regel, en gokjes/goede scouting die goed hebben uitgepakt. Beide konden ze ook goed presteren omdat het team goed liep, en er een goede trainer was. Danilo deed het ook relatief goed in dat team, terwijl hij bij Ajax verzoop.quote:
Ajax mikt hoger dan die twee.quote:
Succesquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ajax mikt hoger dan die twee.
Meh, weet vrij zeker dat Hancko ook in het Ajax of PSV van komend seizoen de beste verdediger van het team is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:12 schreef papert het volgende:
[..]
Uitzonderingen op de regel, en gokjes/goede scouting die goed hebben uitgepakt. Beide konden ze ook goed presteren omdat het team goed liep, en er een goede trainer was. Danilo deed het ook relatief goed in dat team, terwijl hij bij Ajax verzoop.
Daarnaast zijn spelers vaak duurder als Ajax aanklopt dan Feyenoord, en kan Ajax dat goedmaken doordat ze hun spelers ook voor relatief meer geld kunnen verkopen.
Feyenoorders die hun eigen spelers schromelijk overschatten, gras is groen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, weet vrij zeker dat Hancko ook in het Ajax of PSV van komend seizoen de beste verdediger van het team is.
Daar zijn we het dan over oneens. Maar dan nog, uitzondering op de regel. Verder mag je het in het Feyenoord topic verder over Hancko gaan hebben. Punt is dat de markt momenteel oververhit is, en dat er voor niet perse hele goede spelers veel geld betaald moet worden. Dat zie je niet alleen bij Ajax, maar ook andere transfers. Hoog inzetten op Kudus en Alvarez dus. En 25 miljoen voor een Satulo is dus ook geen grote gok, mocht hij niet voldoen, slijt je hem nog steeds voor minimaal 20.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, weet vrij zeker dat Hancko ook in het Ajax of PSV van komend seizoen de beste verdediger van het team is.
Hancko overschat ik niet hoor, die is echt heel erg goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Feyenoorders die hun eigen spelers schromelijk overschatten, gras is groen.
Haha ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
Ja ik hoop oprecht dat die Duitser ook denkt dat er alleen nog maar spelers te koop zijn voor 20 miljoen of meer hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:20 schreef papert het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan over oneens. Maar dan nog, uitzondering op de regel. Verder mag je het in het Feyenoord topic verder over Hancko gaan hebben. Punt is dat de markt momenteel oververhit is, en dat er voor niet perse hele goede spelers veel geld betaald moet worden. Dat zie je niet alleen bij Ajax, maar ook andere transfers. Hoog inzetten op Kudus en Alvarez dus. En 25 miljoen voor een Satulo is dus ook geen grote gok, mocht hij niet voldoen, slijt je hem nog steeds voor minimaal 20.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Haha ja.Allemaal dankzij Slot. Van de spelers is er geen één die ik bij Ajax zou willen zien. Chapeau dat jullie Slot hebben weten te behouden, daarmee stel je het verval misschien nog een jaartje uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Nee klopt, Geertruida is echt een stukje minder dan Sanchezquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Slot. Van de spelers is er geen één die ik bij Ajax zou willen zien. Chapeau dat jullie Slot hebben weten te behouden, daarmee stel je het verval misschien nog een jaartje uit.
Zijn dat serieus neven?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou in dit geval dus meer de vraag of de onderhandelaar van zagreb akkoord gaat mits zn neefje ook wordt opgepikt.
Heeft een contract tot 2026.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Slot. Van de spelers is er geen één die ik bij Ajax zou willen zien. Chapeau dat jullie Slot hebben weten te behouden, daarmee stel je het verval misschien nog een jaartje uit.
Net nog de Gold Cup gewonnen als basisspeler (jullie topspits bankzitter overigens). Niet geschikt voor Ajax maar voor genoeg andere teams die anders spelen een nuttige kracht. Komen we ook wel weer vanaf voor een mooi bedrag.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee klopt, Geertruida is echt een stukje minder dan Sanchez
Hoera voor de boekhouderquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Net nog de Gold Cup gewonnen als basisspeler (jullie topspits bankzitter overigens). Niet geschikt voor Ajax maar voor genoeg andere teams die anders spelen een nuttige kracht. Komen we ook wel weer vanaf voor een mooi bedrag.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wacht nou eens gewoon af zenuwenlijers!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Bosz naar Ajax was toch ook rond?
Tweede bundesliga, gok een blanke Bassey.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Medic heeft wel een hele fijne lengte, dat zou het qua kopsterkte in ieder geval verdedigend en aanvallend al enorm helpen
We hebben een kutseizoen gehad ja, dat weten we zelf ook wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ajacieden die weer eens niet verder kijken dan hun neus lang is, gras is groen.
Weinig Ajacieden in dit lijstje trouwens, heel apart.
Schijnt wel aardig te kunnen voetballen volgens sommigen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Medic heeft wel een hele fijne lengte, dat zou het qua kopsterkte in ieder geval verdedigend en aanvallend al enorm helpen
Dat zou wellicht kunnen, ik ken de beste speler niet. Ik heb wel iets meer vertrouwen in de scoutingskwaliteiten van Mislintat en co dan in die zaakwaarnemer van Schreuder en Schreuder zelf.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tweede bundesliga, gok een blanke Bassey.
Een verdediger van de nummer 5 uit de 2e Bundesliga willen kopenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:05 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
lol
maar zou toch wel lekker zijn als zo'n spertsyan of sutalo of ito eens wordt bevestigd
Als die jongen echt zo goed zou zijn zou hij wel een divisie hoger hebben gespeeld.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wellicht kunnen, ik ken de beste speler niet. Ik heb wel iets meer vertrouwen in de scoutingskwaliteiten van Mislintat en co dan in die zaakwaarnemer van Schreuder en Schreuder zelf.
We zullen het zienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als die jongen echt zo goed zou zijn zou hij wel een divisie hoger hebben gespeeld.
Dat ziet @Ronald-Koeman liever dan spelers uit een kampioenselftal.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een verdediger van de nummer 5 uit de 2e Bundesliga willen kopen![]()
![]()
Tja, als realist ga jij natuurlijk niet uit van bonussen als topscorer, kampioen worden, CL halen etcquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Die prijs voor Borges valt trouwens ook wel mee vind ik.
Dan is 19 miljoen nog altijd minder dan de bedragen die ik hier vandeweek voorbij zag komen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tja, als realist ga jij natuurlijk niet uit van bonussen als topscorer, kampioen worden, CL halen etc![]()
OT: weer een Portugees erbij in de Mickey Mouse competitie![]()
Misschien moet Ajax maar even gaan shoppen bij MVV, die werden ook 5e in de 2e competitie van het land.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat ziet @:ronald-koeman liever dan spelers uit een kampioenselftal.
En dan zou Feyenoord in verval zijn.
Stukje ontkenningsfase.
19 miljoen is gewoon een hoop geld voor een club als Ajax. Zeker als je ziet dat nog duurdere aankopen als Bassey en Bergwijn totaal niet gepresteerd hebben. Een Brobbey voor 17, een Wijndal voor 10… allemaal niks laten zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is 19 miljoen nog altijd minder dan de bedragen die ik hier vandeweek voorbij zag komen.
Deze komt toch gewoon via die nieuwe hoofdscout binnen lijkt me.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:52 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk om voor zo'n speler 19 miljoen te betalen
Ook zo'n speler die overal is aangeboden, dus niets gescout niks.
Nee, dit zit mij niet lekker.
Er wordt voor een keeper die alleen op een soort semiprofniveau heeft gespeeld met een marktwaarde van 7 ton 8 miljoen neergelegdquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:52 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk om voor zo'n speler 19 miljoen te betalen
Ook zo'n speler die overal is aangeboden, dus niets gescout niks.
Nee, dit zit mij niet lekker.
Dit vind ik aparter ja. Dat city 14 miljoen vraagt voor hun 'beste' speler in de jeugd vind ik vrij logisch in 2023 (of je hem daarvoor moet kopen is een 2e).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt voor een keeper die alleen op een soort semiprofniveau heeft gespeeld met een marktwaarde van 7 ton 8 miljoen neergelegd
Dan ben je normaal gesproken rijp voor het gesticht.
Als je het je beste speler in de jeugd is, dan haal je hem naar het eerste elftal.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit vind ik aparter ja. Dat city 14 miljoen vraagt voor hun 'beste' speler in de jeugd vind ik vrij logisch in 2023 (of je hem daarvoor moet kopen is een 2e).
City haalt dan liever gewoon voor 80 miljoen iemand anders. Jeugd is gewoon handelswaar. Deed Chelsea ook jaren, overal jeugd vroeg strikken en dan later geld mee verdienen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je het je beste speler in de jeugd is, dan haal je hem naar het eerste elftal.
Onze beste spelers kunnen niet eens de premier league aan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je het je beste speler in de jeugd is, dan haal je hem naar het eerste elftal.
klaas wat is dit je stelt me teleurquote:
Wel een geinige gok ja. En nu maar hopen dat hij het ook tegen volwassenen kan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit vind ik aparter ja. Dat city 14 miljoen vraagt voor hun 'beste' speler in de jeugd vind ik vrij logisch in 2023 (of je hem daarvoor moet kopen is een 2e).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |