@Sabata is meen ik de kenner van het Duitse voetbal hier.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze Duitser heeft niet eens ervaring in de 2e of 3e Bundesliga toch?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Voor de nieuwe keeper betalen we 10 miljoen euro. Dat is echt ridicuul veel voor als dit een reservekeeper gaat zijn. Of Mislintat moet nieuws hebben dat Rulli een vertrekwens heeft en deze nieuwe gast de eerste keeper gaat worden.
Komt wel wat binnenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:29 schreef Simmertje het volgende:
[ twitter ]
OEFFFF kijk onze dikke data Duitser daar eens dan.
Grote aankopen in de avond natuurlijk, prime time.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:03 schreef freaky40 het volgende:
Had wel verwacht dat Borges eerst gepresenteerd zou worden dan deze 'reserverkeeper'.
Zo zie je maar weer... dat gelul dat hij al binnen zou zijn kan weer de prullenbak in. Wordt gewoon nog onderhandeldquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:29 schreef Simmertje het volgende:
[ twitter ]
OEFFFF kijk onze dikke data Duitser daar eens dan.
Bekende spelers voor hele hoge bedragen kopen gaat ook niet altijd goed, wellicht werkt dit welquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:09 schreef Scorpie het volgende:
2 totaal onbekende spelers gekocht voor hele hoge bedragen.
Als dat maar goed gaat.
Dat werd gezegd door een paar vage accounts met 80 followers. Fabrizio Romano, VI/AD tot zekere hoogte en natuurlijk Ajax zelf zijn momenteel alleen te vertrouwen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer... dat gelul dat hij al binnen zou zijn kan weer de prullenbak in. Wordt gewoon nog onderhandeld
Borges is geen onbekende speler natuurlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:09 schreef Scorpie het volgende:
2 totaal onbekende spelers gekocht voor hele hoge bedragen.
Als dat maar goed gaat.
Onbewezen en relatief onbekend dan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Borges is geen onbekende speler natuurlijk.
Bewezen en bekende (goede) spelers komen niet zomaar richting de Eredivisie. Vooral als je geen Champions League speelt dit jaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onbewezen en relatief onbekend dan.
Hoe de fuck kan je als TD eggen dat hij in de top 3 staat van de beste jonge keepers terwijl hij 2 wedstrijden heeft gekeept in de Bundesliga..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.ajax.nl/artik(...)k-op-de-juiste-plek/
filmpje met wat uitleg van Sven.
bronquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:33 schreef Simmertje het volgende:
Samsunspor heeft na twee dagen besloten om alweer te breken met Mohamed Ihattaren, zo meldt de club via de eigen kanalen. Ihattaren zou extra aanvullende eisen hebben gesteld.
Buitenkansje voor Ajax?
Van Gaal zag er ooit een bij Noordwijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:36 schreef Enawh het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan je als TD eggen dat hij in de top 3 staat van de beste jonge keepers terwijl hij 2 wedstrijden heeft gekeept in de Bundesliga..
Mislintat kan nog niet op vakantie.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:22 schreef PicoMMP het volgende:
Nu nog een rechtsback, twee centrale verdedigers, een linksback, een creatieve middenvelder, een spits en een rechtsbuiten en dan kunnen we knallen!
Volgens mij was dat Beenhakker.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Van Gaal zag er ooit een bij Noordwijk.
Dit is de leukste maand in zijn vak, nu hopen dat de rest van het seizoen ook leuk is voor ons.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mislintat kan nog niet op vakantie.
2 centrale verdedigers?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:22 schreef PicoMMP het volgende:
Nu nog een rechtsback, twee centrale verdedigers, een linksback, een creatieve middenvelder, een spits en een rechtsbuiten en dan kunnen we knallen!
Zeg maar vierquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 centrale verdedigers?
Die zat toen niet bij Ajax dacht ik, maar zeker weten doe ik het ook niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was het niet Frans Hoek?
Om mee te beginnenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 centrale verdedigers?
Dest kost nietsquote:
Die hebben we al gewogen en te licht bevonden, dat was destijds een nog belachelijkere transfer dan Bassie nu.quote:
Waarom een speler halen waar je geen reet aan hebt?quote:
Die verdient ook veel te veel, maar als Sanchez nog weg gaat zal er nog wel een back komen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waarom een speler halen waar je geen reet aan hebt?
Lood om oud ijzer. Je moet een versterking hebben, niet een nieuwe zwakke schakel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die verdient ook veel te veel, maar als Sanchez nog weg gaat zal er nog wel een back komen.
Ik bedoel Dest niet, lijkt me stug dat ze daar voor gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer. Je moet een versterking hebben, niet een nieuwe zwakke schakel.
Het was wel Louis die hem opstelde.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan ben ik beflikkerd in mijn informatievoorziening.
Ik kijk nergens van op. Voor die Sutalo schijnen ze ook minimaal 19 miljoen te willen betalen. 23 incl bonussen. Een hoop geld, voor iemand die in de Kroatische competitie speelt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bedoel Dest niet, lijkt me stug dat ze daar voor gaan.
Sutalo speelt toch niet in Rusland?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik kijk nergens van op. Voor die Sutalo schijnen ze ook minimaal 19 miljoen te willen betalen. 23 incl bonussen. Een hoop geld, voor iemand die in de Russische competitie speelt.
https://m.tuttomercatoweb(...)a-situazione-1860280
Excuus, Kroatische. Niet echt een competitie waar het niveau hoog ligt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sutalo speelt toch niet in Rusland?
Hij schijnt wel goed te zijn en broodnodig.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Excuus, Kroatische. Niet echt een competitie waar het niveau hoog ligt.
Dat valt te hopen ja. Bergwijn en Brobbey zijn bij elkaar bijna 50 miljoen, die schenen ook goed te zijn maar hebben niks laten zien afgelopen jaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schijnt wel goed te zijn en broodnodig.
Dus alleen maar gratis spelers halen? Doen die het zoveel beter?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Excuus, Kroatische. Niet echt een competitie waar het niveau hoog ligt.
Als je kijkt naar al die dure aankopen van vorig jaar, dan zijn er weinig uit de verf gekomen.
Brobbey, Bassey, Bergwijn, Sanchez, Wijndal.. Allemaal aankopen, waarvan een aantal voor heel veel geld, die totaal niet geleverd hebben.
Doen miljoenen aankopen het zo goed dan? Vd Boomen steekt er bovenuit in de voorbereiding, wat koste die ook alweer?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus alleen maar gratis spelers halen? Doen die het zoveel beter?
Prima toch, mocht (announce) Borges komen dan heb je niets aan Daramy. Wel gewoon 15 miljoen minimaal vragen.quote:
Premier League tax, 35 miljoen minimaal. Voor 15 kan je hem beter zelf houden, scheen goed te spelen bij Kopenhagen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Prima toch, mocht (announce) Borges komen dan heb je niets aan Daramy. Wel gewoon 15 miljoen minimaal vragen.
Voor een speler van 12 miljoen die werd uitgeleend omdat hij niet goed genoeg was?!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Premier League tax, 35 miljoen minimaal.
200 miljoen aan promotiegeld en dan niet uit gekkigheid weten wat ze ermee moetengenotquote:
Ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Voor een speler van 12 miljoen die werd uitgeleend omdat hij niet goed genoeg was?!
Het is mogelijk, als ze daar ook aan mismanagement doen.quote:
Haha dat zou een mooie zijn. Meer vangen voor een wisselspeler die alleen speelt in de Deense competitie dan de aanvoerder van Feyenoord. Hahaquote:
Ik was dan ook niet serieus.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waarom een speler halen waar je geen reet aan hebt?
Daramy zou ik aan de ene kant nog best een kans willen geven, maar hij loopt als backup nu ook Godts en Van Axel Dongen voor de voeten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:36 schreef Malavita het volgende:
Daramy voor een hoofdprijs weg zou prima zijn
die blijft lekker thuisquote:
Twee spelers die er niks van kunnen ruilen tegen twee spelers die nog nooit op profniveau hebben gespeeldquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
Borges bekostigen uit transferinkomsten Daramy. En als die Duitser komende maand goed blijkt te kunnen keepen verkoopt Sven Rulli voor 12 mln aan Villareal.
[ afbeelding ]
ja geen plek denk ik voor hem als je zo veel geld ook nig eens kan pakken. Zeker van godt heb ik hoge verwachtingenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daramy zou ik aan de ene kant nog best een kans willen geven, maar hij loopt als backup nu ook Godts en Van Axel Dongen voor de voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |