Dit.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:31 schreef Scorpie het volgende:
Waarom praat je nog met je ex. Stop daar gewoon mee, je hebt alleen maar jezelf.
Tijd voor jou om een dikke streep te zetten.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:47 schreef Meister1984 het volgende:
Omdat ze roept dat ze niet weet wat ze wilt.
Soms wel. Soms andersom. Ik had voor mezelf besloten om geen contact meer te hebben, maar dan probeert zr toch via een excuus ff te appen. Ik heb haar gezegd dat ze maar eens een beslissing moet nemen omdat ze niet weet of ze het met me opnieuw wilt beginnen. Maar zodra ik loslaat zoekt ze contact met een excuus. Ook vraagt ze dan met een truc of ik langskom. Eerst moest ik de koffers lenen van haar (ons) voor de vakantie. Toen zei ik zet ze op de gang. Kunnen de kinderen openmake en dan pak ik ze. Half uur daarna roept ze ik zie toch morgen als je de koffers komt halen. Ik zeg nee dat gaan we niet doen. Ze weet dat ik haar wel nog terugwil. Paar dagen erna toen ik de camera wilde lenen en ik hem eerst leeg wilde gooien riep ze dat kun je ook hier doen.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Iets doet mij vermoeden dat jij nog steeds contact met haar zoekt en daardoor de antwoorden krijgt die jij niet wil horen?
Zij heeft je bij de ballen. Nog steeds.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:52 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Soms wel. Soms andersom. Ik had voor mezelf besloten om geen contact meer te hebben, maar dan probeert zr toch via een excuus ff te appen. Ik heb haar gezegd dat ze maar eens een beslissing moet nemen omdat ze niet weet of ze het met me opnieuw wilt beginnen. Maar zodra ik loslaat zoekt ze contact met een excuus. Ook vraagt ze dan met een truc of ik langskom. Eerst moest ik de koffers lenen van haar (ons) voor de vakantie. Toen zei ik zet ze op de gang. Kunnen de kinderen openmake en dan pak ik ze. Half uur daarna roept ze ik zie toch morgen als je de koffers komt halen. Ik zeg nee dat gaan we niet doen. Ze weet dat ik haar wel nog terugwil. Paar dagen erna toen ik de camera wilde lenen en ik hem eerst leeg wilde gooien riep ze dat kun je ook hier doen.
'nuff said. Klaar. Deur dicht. Blokkeren. Geen aandacht meer aan geven.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:28 schreef Meister1984 het volgende:
Tuurlijk is het mijn ex en heeft ze niks ermee te maken meer.
Dan zeg je veel succes met uitzoeken en bel me maar als je eruit bent.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:47 schreef Meister1984 het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2023 14:54 schreef maily het volgende:
[..]
Zij heeft je bij de ballen. Nog steeds.
En jij laat het gebeuren.
Nee want ik ga niet meer langs.
Succes he!
Eh. Het is uit. Ze heeft een nieuwe relatie. Maar jij schrijft/spreekt haar telkens toch weer, zo te zien. En dan roept ze telkens "ik dacht dat je zou veranderen".quote:Op maandag 31 juli 2023 14:28 schreef Meister1984 het volgende:
Ze weet dat ik haar terug zou willen. Zij zit nu in een nieuwe relatie. Maar waarom moet ze me steeds confronteren met hoe ik was en als ik dan iets verkeerds doe of zeg roept ze steeds ik dacht je zou veranderen
Ah, dit had ik nog niet gelezen.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:52 schreef Meister1984 het volgende:
Soms wel. Soms andersom. Ik had voor mezelf besloten om geen contact meer te hebben, maar dan probeert zr toch via een excuus ff te appen. Ik heb haar gezegd dat ze maar eens een beslissing moet nemen omdat ze niet weet of ze het met me opnieuw wilt beginnen. Maar zodra ik loslaat zoekt ze contact met een excuus.
Zelden zulke onzin bij elkaar gelezen. Waar schrijf ik dat ik beter ben dan hem? Ik ben niet meer de persoon die ik was ja. Dat schreef ik.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:23 schreef RetepV het volgende:
[..]
Eh. Het is uit. Ze heeft een nieuwe relatie. Maar jij schrijft/spreekt haar telkens toch weer, zo te zien. En dan roept ze telkens "ik dacht dat je zou veranderen".
Zo te lezen schrijf je haar nog steeds dingen die ze volgens jou zou moeten doen. Ik ga er van uit dat je dingen schrijft die moeten bewijzen dat jij beter bent dan haar nieuwe vriend.
Nou, daar is dan je antwoord: je bent niet beter dan haar nieuwe vriend, en juist door haar te vertellen dat je wel beter bent bewijs je dat je niet veranderd bent en nog steeds te dominant bent.
Dus de conclusie is dan dat je niet zo veel veranderd bent als je zelf schijnt te denken.
Bedenk dat er niets is dat je meer met jezelf confronteert als een relatie. En als je niet met slechte kanten van jezelf geconfronteerd wil worden, moet je dus geen slechte kanten hebben, of geen relatie.
Hebben jullie samen kinderen? Zo ja, hoe oud zijn de kinderen?quote:Op maandag 31 juli 2023 17:12 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Zelden zulke onzin bij elkaar gelezen. Waar schrijf ik dat ik beter ben dan hem? Ik ben niet meer de persoon die ik was ja. Dat schreef ik.
Ik lees tussen de regels. Jij schrijft:quote:Op maandag 31 juli 2023 17:12 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Zelden zulke onzin bij elkaar gelezen. Waar schrijf ik dat ik beter ben dan hem? Ik ben niet meer de persoon die ik was ja. Dat schreef ik.
Deze postquote:Op maandag 31 juli 2023 17:58 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels. Jij schrijft:
"Ze weet dat ik haar terug zou willen. Zij zit nu in een nieuwe relatie. Maar waarom moet ze me steeds confronteren met hoe ik was en als ik dan iets verkeerds doe of zeg roept ze steeds ik dacht je zou veranderen."
Waarom roept ze dan steeds "ik dacht je zou veranderen", als ze al in een andere relatie zit?
Iets er voor schreef je:
"Toch confronteert ze me telkens met hoe ik was."
Dus hoewel het uit is, hebben jullie nog steeds contact. En jullie schrijven dingen aan elkaar waarbij zij zich genoodzaakt voelt om je te confronteren met hoe je was.
Vervolgens schrijf je:
"Tuurlijk is het mijn ex en heeft ze niks ermee te maken meer."
Waarom zoek je dan toch steeds weer contact?
Dan schrijf je:
"En waarom kan ze niet gewoon vooruit kijken?"
Waarom is het belangrijk voor jou dat ZIJ vooruit moet kijken? Waarom kijk JIJ niet vooruit? ZIJ heeft al vooruit gekeken: ze heeft een nieuwe relatie.
Maar dan blijft ook nog de vraag: WAAR vind jij eigenlijk dan dat ZIJ naartoe vooruit zou moeten kijken?
Mijn conclusie is dat je haar nog steeds aan het proberen bent te sturen naar een toekomstige situatie die JIJ wil, namelijk dat je haar terug wil. En je gaat daarin zo ver dat zij voelt dat ze jou moet schrijven dat je helemaal niet veranderd bent.
Je kan een vrouw niet dwingen om van jou te houden, weet je... Zij heeft ook haar leven, en dat leven is niet van jou. Zelfs niet als je getrouwd bent. Dat is wat ze jou probeert te vertellen.
Dit gaat verder dan het inperken van je dominantie. Dit gaat over haar los kunnen laten om te doen wat ze in haar leven moet doen, terwijl jij het zelfvertrouwen hebt dat ze toch bij jou zal blijven.
Mede door de OP en ook door deze reactie van TS lees ook ik tussen de regels door dat TS minder is veranderd dan hij zegt denkt.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:12 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Jij kan zelf ook het lijntje doorknippen vriend.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:50 schreef Meister1984 het volgende:
Uiteindelijk hebben jullie gelijk en is het beter om los te laten. Maar goed als ze dan telkens roept dat ze het niet weet en dat ik haar eens een tijdje met rust moet laten ook omdat ze dalijk op vakantie gaat. Dan roept ze misschien ga ik je wel missen daar. Ik word gewoon aan het lijntje gehouden en heb moeite haar los te laten. Mijn verstand weet ook dat dat beter is. Maar goed zij zoekt ook steeds contact en vraagt dan roept zelfs al je kunt gewoon langskomen. Ze kan niet van twee walletjes blijven snoepen. Ik heb aangegeven dat 20 augustus voor mij de deadline is. Als ze dan geen keuze heeft gemaakt na haar vakantie dan heeft ze pech en wordt alles geregeld. Ze roept altijd ik weet niet wat de komende weken gaat brengen. Ik moet haar dan met rust laten maar ze blijft dan wel doodleuk dingen doen met haar nieuwe partner. Als ze het niet weet had ze ook de keuze kunnen maken om daar ook ff mee te kappen om het op een rij te zetten. En met vooruit kijken bedoel ik om niet altijd dingen erbij te betrekken die gebeurd zijn. Dat heeft toch totaal geen nut meer nu. We kunnen niks veranderen. Zodra ik haar aanspreek dat ze me aan het lijntje houdt flipt ze de pan uit.
Sorry niet gezien. 4 stuks. 16,13,14,9.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:55 schreef Lienekien het volgende:
Waarom ga je niet in op de vragen over jullie kinderen? Dat lijkt me toch ook een belangrijke factor in het geheel.
Ik wil heel graag afkomen van de gedachte dat ik haar nog wil. Maar weet niet hoe. Hou enorm veel van haar. Maar weet niet hoe ik die knop kan omdraaien. Tips?quote:Op maandag 31 juli 2023 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij kan zelf ook het lijntje doorknippen vriend.
Of je accepteert dat ze je aan het lijntje houdt of je doet er zelf wat aan. Uiteraard netjes enzovoorts vanwege de kinderen.
Ik snap dat soms de liefde over is, maar dan had ze gewoon definitief moeten zeggen ik wil je niet meer. Nu roept ze telkens ik weet het niet meer. Maar goed denk dat ze ook bij haar nieuwe relatie omdat ze niet weet of dat iets wordt.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij kan zelf ook het lijntje doorknippen vriend.
Of je accepteert dat ze je aan het lijntje houdt of je doet er zelf wat aan. Uiteraard netjes enzovoorts vanwege de kinderen.
Wat zeggen jullie kinderen ervan?quote:Op maandag 31 juli 2023 22:01 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Sorry niet gezien. 4 stuks. 16,13,14,9.
Tja die zeggen er niet veel over. Die hangen er al maanden tussen dus. Ik woon bij mijn ouders. Zij woont nog in het huis dat ze uiteindelijk overneemt. En ik flapdrol blijf maar meebetalen omdat ik een zwak voor haar heb.quote:
Wat maakt dat uit dan?quote:
Waren jullie getrouwd? Want dan betaal je verre van mee "uit de goedheid van je hart".quote:Op maandag 31 juli 2023 22:19 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Tja die zeggen er niet veel over. Die hangen er al maanden tussen dus. Ik woon bij mijn ouders. Zij woont nog in het huis dat ze uiteindelijk overneemt. En ik flapdrol blijf maar meebetalen omdat ik een zwak voor haar heb.
Je hebt vier minderjarige kinderen die alle spanningen tussen de ouders meekrijgen… en jouw grootste verdriet is dat jij maar aan de gezamenlijke lasten (dus ook de lasten van JOUW kinderen!) blijft meebetalen?quote:Op maandag 31 juli 2023 22:19 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Tja die zeggen er niet veel over. Die hangen er al maanden tussen dus. Ik woon bij mijn ouders. Zij woont nog in het huis dat ze uiteindelijk overneemt. En ik flapdrol blijf maar meebetalen omdat ik een zwak voor haar heb.
Willen kinderen (hoe jong/oud ook) over het algemeen niet liever dat hun ouders bij elkaar blijven?quote:Op maandag 31 juli 2023 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
Dat TS makkelijker wel of niet de knoop door gaat hakken.
Nee niet eens een samenlevingscontract. Doe het uit liefdequote:Op maandag 31 juli 2023 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waren jullie getrouwd? Want dan betaal je verre van mee "uit de goedheid van je hart".
Ik hoop voor je kinderen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:25 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Nee niet eens een samenlevingscontract. Doe het uit liefde
Tja ik vind dat als er ook maar iets van gevoel bij haar zit je het gewoon moet proberen. Je kan liefde ook weer terugvinden. Als je beide de fouten herkent die gemaakt zijn en je voor elkaar door het vuur gaat.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Willen kinderen (hoe jong/oud ook) over het algemeen niet liever dat hun ouders bij elkaar blijven?
Wat mij betreft zou dat geen issue moeten zijn in de overwegingen vd ouders.
Ja natuurlijk willen ze dat; ze willen niet kiezen.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Willen kinderen (hoe jong/oud ook) over het algemeen niet liever dat hun ouders bij elkaar blijven?
Wat mij betreft zou dat geen issue moeten zijn in de overwegingen vd ouders.
Ik vind dat de ouders de mening van hun kinderen erbuiten moeten laten bij de evaluatie van hun relatie.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:27 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Tja ik vind dat als er ook maar iets van gevoel bij haar zit je het gewoon moet proberen. Je kan liefde ook weer terugvinden. Als je beide de fouten herkent die gemaakt zijn en je voor elkaar door het vuur gaat.
Dat ze twijfelt zegt wel iets. Als ze zo overtuigt was van haar nieuwe liefde had ze de knopen al doorgehakt. Dit loopt al vanaf februari. Het is ontstaan uit vreemdgaan. En dat zal nooit een goede basis zijn voor een relatie, maar dat beseft ze niet. Als ze uiteindelijk denkt dat iemand andere haar gelukkiger kan maken wie ben ik dan nog?quote:Op maandag 31 juli 2023 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je kinderen eerlijk gezegd.
Nee, dat zegt niets. En het houdt jullie beiden in een ongezonde greep. Wees de wijste en kap het definitief af.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:28 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Dat ze twijfelt zegt wel iets. Als ze zo overtuigt was van haar nieuwe liefde had ze de knopen al doorgehakt. Dit loopt al vanaf februari. Het is ontstaan uit vreemdgaan. En dat zal nooit een goede basis zijn voor een relatie, maar dat beseft ze niet. Als ze uiteindelijk denkt dat iemand andere haar gelukkiger kan maken wie ben ik dan nog?
Snap het ook niet zo goed waarom ze dit doet? Ze roept dan dat een aantal weken geen fysiek contact en 10 dagen turkije haar misschien op andere gedachten brengen. Ik roep dan steeds dat is alleen maar uitstel van executie. Ze zegt dan dat weet je nooit. Het is triest dat ik zoveel nog van haar hou na alles en haar terug zou willen.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat zegt niets. En het houdt jullie beiden in een ongezonde greep. Wees de wijste en kap het definitief af.
Wat wil je van ons horen?quote:Op maandag 31 juli 2023 22:40 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Snap het ook niet zo goed waarom ze dit doet? Ze roept dan dat een aantal weken geen fysiek contact en 10 dagen turkije haar misschien op andere gedachten brengen. Ik roep dan steeds dat is alleen maar uitstel van executie. Ze zegt dan dat weet je nooit. Het is triest dat ik zoveel nog van haar hou na alles en haar terug zou willen.
Het boeit niet waarom ze dat doet. JIJ moet dan de wijste zijn en het afkappen.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:40 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Snap het ook niet zo goed waarom ze dit doet? Ze roept dan dat een aantal weken geen fysiek contact en 10 dagen turkije haar misschien op andere gedachten brengen. Ik roep dan steeds dat is alleen maar uitstel van executie. Ze zegt dan dat weet je nooit. Het is triest dat ik zoveel nog van haar hou na alles en haar terug zou willen.
Tuurlijk neem ik jullie advies serieus. Maar hoe ga ik anders denken? Door alleen nog slecht te denken over haar? Is het een optie om mijn loon gewoon apart te gaan zetten? Niet meer op de gezamenlijke rekening? Of is dat not done? Want uiteindelijk woon ik er niet.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat wil je van ons horen?
Adviezen wil je blijkbaar niet, gezien de diverse posts van jou waarin je niet reageert op wat een user zegt, maar vooral op diverse wijzen meldt hoe jij je voelt, hoe je ex zich gedraagt en wat daar allemaal mis mee is.
Grwoon de relatie en persoonlijk contact afkappen en aan je financiële verplichtingen (naar je kinderen) voldoen.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:03 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Tuurlijk neem ik jullie advies serieus. Maar hoe ga ik anders denken? Door alleen nog slecht te denken over haar? Is het een optie om mijn loon gewoon apart te gaan zetten? Niet meer op de gezamenlijke rekening? Of is dat not done? Want uiteindelijk woon ik er niet.
Uiteindelijk neemt ze de hypotheek (huis) over. Dus dan zal ze deze kosten ook hebben, zij heeft haar eigen loon. Dus eigenlijk wil ik vanaf nu mijn loon apart gaan zetten, of desnoods een deel ervan.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Grwoon de relatie en persoonlijk contact afkappen en aan je financiële verplichtingen (naar je kinderen) voldoen.
Nee zo is ze niet. Ze roept vaker dat ze in de knoop zit in haar hoofd. Uiteindelijk heb ik haar ook geen moment laten nadenken over alles. Smeek al maanden. Nu voor het eerst 2 weken geen fysiek contact, alleen appen. Maar heb me voorgenomen niet meer in te gaan op haar berichten. Alleen als het over de kinderen gaat.quote:
Nee, gezag later geregeld en geen enkel kind mag op zijn adres ingeschreven worden om de toeslagen te delen, als het die ene user weer is.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waren jullie getrouwd? Want dan betaal je verre van mee "uit de goedheid van je hart".
Neem een ouderschaps app. Geen persoonlijke berichten, wel een gedeelde agenda en mogelijkheid voor ja/nee vragen als je iets wilt plannen.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:10 schreef Meister1984 het volgende:
Alleen als het over de kinderen gaat.
Ja, die is het.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, gezag later geregeld en geen enkel kind mag op zijn adres ingeschreven worden om de toeslagen te delen, als het die ene user weer is.
Owh, wow...quote:Op maandag 31 juli 2023 23:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, gezag later geregeld en geen enkel kind mag op zijn adres ingeschreven worden om de toeslagen te delen, als het die ene user weer is.
Gezag is bij de geboorte geregeld van alle kinderen. Uiteindelijk zou het co-ouderschap moeten worden.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Zolang er niets is afgesproken, wel natuurlijk.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vraag haar niks. Ze komt niet zomaar aan de deur. Ze riep dat ik langs kon komen om de koffers te halen voor mijn vakantie en eventueel de camera kon leeggooien hij haar thuis op de pc. Dat heb ik uiteindelijk niet gedaan want dat loopt steeds op discussies uit en dat weet ze ook. De week ervoor gebeurde dit namelijk ook al. En toch wilt ze dan weer dat ik voor iets langskomquote:Op maandag 31 juli 2023 23:19 schreef Halcon het volgende:
En ze komt zomaar even aan de deur om je dat te melden? Of je krijgt zomaar out of the blue berichtjes met die strekking?
Of jij valt haar nog steeds lastig met domme vragen over waarom het uit is?
Want dan geef je niet meer om je kinderen of hun welzijn?quote:Op maandag 31 juli 2023 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zolang er niets is afgesproken, wel natuurlijk.
Je houdt de ellende zelf in stand.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:23 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik vraag haar niks. Ze komt niet zomaar aan de deur. Ze riep dat ik langs kon komen om de koffers te halen voor mijn vakantie en eventueel de camera kon leeggooien hij haar thuis op de pc. Dat heb ik uiteindelijk niet gedaan want dat loopt steeds op discussies uit en dat weet ze ook. De week ervoor gebeurde dit namelijk ook al. En toch wilt ze dan weer dat ik voor iets langskom
Daar heb je een punt. Ik wil haar nu gewoon ff gaan negeren. Ben er echt klaar mee. En dan na haar vakantie alles definitief regelen. Ben zelf namelijk nu op vakantie en als ik terugkom gaat zij.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je houdt de ellende zelf in stand.
Lijkt me een uitstekend plan. Hou hierbij wel de belangen van jullie kinderen in het oog. Zij horen niet te lijden onder jullie relatie-ellende. Nooit helemaal te voorkomen, maar wel tot een minimum te beperken.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:26 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik wil haar nu gewoon ff gaan negeren. Ben er echt klaar mee. En dan na haar vakantie alles definitief regelen. Ben zelf namelijk nu op vakantie en als ik terugkom gaat zij.
Doe dat dan gewoon niet. Camera kun je eventueel op een USB-stick zetten en die in de brievenbus mikken. Als dat echt zo belangrijk is.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:23 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik vraag haar niks. Ze komt niet zomaar aan de deur. Ze riep dat ik langs kon komen om de koffers te halen voor mijn vakantie en eventueel de camera kon leeggooien hij haar thuis op de pc. Dat heb ik uiteindelijk niet gedaan want dat loopt steeds op discussies uit en dat weet ze ook. De week ervoor gebeurde dit namelijk ook al. En toch wilt ze dan weer dat ik voor iets langskom
Een ouderschapsplan is meer dan alleen maar betalen hč. Je maakt daarin allerlei afspraken. Betalen is er eentje van.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want dan geef je niet meer om je kinderen of hun welzijn?
Wow..
JIJ reageerde op het betalendeel.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een ouderschapsplan is meer dan alleen maar betalen hč. Je maakt daarin allerlei afspraken. Betalen is er eentje van.
Zij merkte gewoon dat ik een week nauwelijks appte en niet meer langskwam. Dit was ze natuurlijk gewend. En daarom wilde ze denk ik dat ik langskwam. Maar heb me voorgenomen dat ik dit niet meer doe. Na vandaag heb ik sowieso het gevoel dat ze me alleen nog maar aan het lijntje houdt. Want als ze echt twijfelde zou ze met hem toch ook eens wat rustiger aan kunnen doen. Maar ik bepaal dat niet voor haar. Ze roept maar steeds je weet helemaal niet wat ik allemaal doe en voel. Misschien vind ik het wel niet leuk met hem. Als ik wel eens scheld op haar uit emotie komt ze met haar wijze woorden dat ik niet verandert ben en mijn eigen ramen ingooi.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon niet. Camera kun je eventueel op een USB-stick zetten en die in de brievenbus mikken. Als dat echt zo belangrijk is.
En i.p.v. dit gezeik aan te horen, kun je bij de Blokker of zo wel wat koffers halen, toch?
Ik lees deze thread met groeiend ongemak. Arme kinderen om zo gevangen te zitten tussen twee geestelijk volstrekt onvolwassen kloothommels. Jezus wat een waardeloos voorbeeld zijn jullie zeg, chapeauquote:Op maandag 31 juli 2023 23:41 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Zij merkte gewoon dat ik een week nauwelijks appte en niet meer langskwam. Dit was ze natuurlijk gewend. En daarom wilde ze denk ik dat ik langskwam. Maar heb me voorgenomen dat ik dit niet meer doe. Na vandaag heb ik sowieso het gevoel dat ze me alleen nog maar aan het lijntje houdt. Want als ze echt twijfelde zou ze met hem toch ook eens wat rustiger aan kunnen doen. Maar ik bepaal dat niet voor haar. Ze roept maar steeds je weet helemaal niet wat ik allemaal doe en voel. Misschien vind ik het wel niet leuk met hem. Als ik wel eens scheld op haar uit emotie komt ze met haar wijze woorden dat ik niet verandert ben en mijn eigen ramen ingooi.
Misschien een hel overbodig opmerking, maar ik denk eigenlijk niet dat je echt over je ex heen bent.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:41 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Zij merkte gewoon dat ik een week nauwelijks appte en niet meer langskwam. Dit was ze natuurlijk gewend. En daarom wilde ze denk ik dat ik langskwam. Maar heb me voorgenomen dat ik dit niet meer doe. Na vandaag heb ik sowieso het gevoel dat ze me alleen nog maar aan het lijntje houdt. Want als ze echt twijfelde zou ze met hem toch ook eens wat rustiger aan kunnen doen. Maar ik bepaal dat niet voor haar. Ze roept maar steeds je weet helemaal niet wat ik allemaal doe en voel. Misschien vind ik het wel niet leuk met hem. Als ik wel eens scheld op haar uit emotie komt ze met haar wijze woorden dat ik niet verandert ben en mijn eigen ramen ingooi.
Tuurlijk ben ik niet over haar heen. Zou niks liever willen om opnieuw te beginnen. Alleen zij weet niet of ze dit wilt. Ze roept telkens ik weet het niet. Ze laat alles afhangen van een maand geen contact en 10 dagen Turkije. Dat ze volgens haar alles op een rij kan zetten. Maar goed als ze dan telkens weer met haar nieuwe liefde dingen doet is het vrij kansloos voor mij. Alhoewel ze wel vaker appt uit haar zelf met excuses en ook al 2x onbewust vroeg of ik nog ff langskwam.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Misschien een hel overbodig opmerking, maar ik denk eigenlijk niet dat je echt over je ex heen bent.
...en dan is het voor haar heel gemakkelijk om je te laten bungelen.( figuurlijk natuurlijk)
Waarom zou ze kiezen als het niet hoeft? Jij betaalt voor het huis, hij gezellig mee op vakantie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:48 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik niet over haar heen. Zou niks liever willen om opnieuw te beginnen. Alleen zij weet niet of ze dit wilt. Ze roept telkens ik weet het niet. Ze laat alles afhangen van een maand geen contact en 10 dagen Turkije. Dat ze volgens haar alles op een rij kan zetten. Maar goed als ze dan telkens weer met haar nieuwe liefde dingen doet is het vrij kansloos voor mij. Alhoewel ze wel vaker appt uit haar zelf met excuses en ook al 2x onbewust vroeg of ik nog ff langskwam.
Dan denk ik niet dat iemand je advies kan geven😊 want zij heeft in deze situatie allle macht in handen. Niet vervelend bedoeld, maar jij kan eigenlijk alleen maar wachten en je aanpassen aan haar 😊quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:48 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik niet over haar heen. Zou niks liever willen om opnieuw te beginnen. Alleen zij weet niet of ze dit wilt. Ze roept telkens ik weet het niet. Ze laat alles afhangen van een maand geen contact en 10 dagen Turkije. Dat ze volgens haar alles op een rij kan zetten. Maar goed als ze dan telkens weer met haar nieuwe liefde dingen doet is het vrij kansloos voor mij. Alhoewel ze wel vaker appt uit haar zelf met excuses en ook al 2x onbewust vroeg of ik nog ff langskwam.
Dan wil je ze je dus gewoon terug. Verzin een leuke spontane date en verras haar en het komt weer helemaal goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:48 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Of ze laat hem aan een draadje hangen omdat daar een groot voordeel aanzit voor haar..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:35 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Dan wil je ze je dus gewoon terug. Verzin een leuke spontane date en verras haar en het komt weer helemaal goed.
Ze gaat met 3 kids en haar ouders. Tuurlijk gaat die gast niet mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:11 schreef Droopie het volgende:
Dus als ze het niet leuk vind met hem, dan mag jij weer een nummertje trekken om een poging te wagen?
Mij lijkt het dat je zulke periodes van overpeinzing in je eentje doorbrengt.
Maar zijn die kinderen ook mee met haar op vakantie, samen met die gast met wie ze vreemd ging?
Ik zou er niet van staan te kijken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:06 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ze gaat met 3 kids en haar ouders. Tuurlijk gaat die gast niet mee.
Dat weet ik helaas. Ik wil haar vragen of ze een halve dag met mij wil doorbrengen voordat ze zelf op vakantie gaat. Zodat ze eens na maanden bedelen een andere kant van me ziet, maar of ze er voor open staat. Ze stond wel open voor een etentje na haar vakantie om te praten. En toen ik vroeg om eens oude videos samen terug te kijken zei ze ook geen nee. Dus misschien ben ik niet helemaal afgeschreven. Weet alleen niet of het niet beter is om gewoon dan maar geen fysiek contact te hebben tot na haar vakantie zodat ze me misschien gaat missen. Heb haar al 2 weken niet gezien nu. Doe daar nog 2 weken bovenop. Ze roept zelf al misschien ga ik je wel missen in Turkije. Omdat we dit altijd samen deden. Of is het een optie vlak voor haar vakantie een paar uurtjes samen door te brengen? Enige dat steeds in mijn hoofd dwarrelt is die andere gast. Daar spreekt ze ook wel eens mee af natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat iemand je advies kan geven😊 want zij heeft in deze situatie allle macht in handen. Niet vervelend bedoeld, maar jij kan eigenlijk alleen maar wachten en je aanpassen aan haar 😊
Succes!
Misschien wil ze wel met ullie allbei een relatie, sommige mensen zijn ook polygaam. Dat is als 1 persoon meerdere partners heeft. In dit geval dan de moeder van je kinderen, en je ex-partner.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:12 schreef Meister1984 het volgende:
Of is het een optie vlak voor haar vakantie een paar uurtjes samen door te brengen? Enige dat steeds in mijn hoofd dwarrelt is die andere gast. Daar spreekt ze ook wel eens mee af natuurlijk.
Die zeggen niet tegen haar: " laat Meister1984 nou eens met rust" ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:13 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Nee echt niet. Mijn schoonouders wilden dit ook niet zodat ze eens op rust kan komen.
Op mij komt je trouwens niet zo dominant over.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:12 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Dat weet ik helaas. Ik wil haar vragen of ze een halve dag met mij wil doorbrengen voordat ze zelf op vakantie gaat. Zodat ze eens na maanden bedelen een andere kant van me ziet, maar of ze er voor open staat. Ze stond wel open voor een etentje na haar vakantie om te praten. En toen ik vroeg om eens oude videos samen terug te kijken zei ze ook geen nee. Dus misschien ben ik niet helemaal afgeschreven. Weet alleen niet of het niet beter is om gewoon dan maar geen fysiek contact te hebben tot na haar vakantie zodat ze me misschien gaat missen. Heb haar al 2 weken niet gezien nu. Doe daar nog 2 weken bovenop. Ze roept zelf al misschien ga ik je wel missen in Turkije. Omdat we dit altijd samen deden. Of is het een optie vlak voor haar vakantie een paar uurtjes samen door te brengen? Enige dat steeds in mijn hoofd dwarrelt is die andere gast. Daar spreekt ze ook wel eens mee af natuurlijk.
Ik was wel te dominant. Dat heb ik na veel therapien grotendeels afgeleerd. Het was meer dominant in de zij van alles bepalen, haar weinig ruimte geven om alleen dingen te doen. Opsluiten zoals zij het noemde. Maar goed dat is het verleden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Op mij komt je trouwens niet zo dominant over.
Tenminste, als ik het alleen baseer op hoe je hier post.![]()
Misschien eerder een tikkeltje onderdanig. Wat natuurlijk niet erg is. Maar als ik me baseer op de manier waarop je hier post, snap ik niet dat je partner je dominant noemde.
Nee dankjewel. Tuurlijk heb ik een schijthekel aan hem. En vind het jammer dat ik me alleen mag bewijzen door haar met rust te laten. 20 jaar samen geweest en dan zoietsquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel met ullie allbei een relatie, sommige mensen zijn ook polygaam. Dat is als 1 persoon meerdere partners heeft. In dit geval dan de moeder van je kinderen, en je ex-partner.
Zou ook nog een optie kunnen zijn.![]()
Want ik zie dat er bij jou eigenlijk geen sprake is van jaloezie naar de ander toe. De andere man. Dus misschien kan je dat nog met haar bespreken, of dat mag van haar.![]()
Ze zeggen wel "als je van iemand houdt, laat ze los, als zij ook van jou houden dan komen ze vanzelf bij je terug."quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:29 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Nee dankjewel. Tuurlijk heb ik een schijthekel aan hem. En vind het jammer dat ik me alleen mag bewijzen door haar met rust te laten. 20 jaar samen geweest en dan zoiets
Ze roepen steeds dat ze niet willen dat ze ook maar enig contact heeft op vakantie met beiden, maar goed ze is volwassen genoeg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
Die zeggen niet tegen haar: " laat Meister1984 nou eens met rust" ?
Het is gewoon heel lastig in te schatten. Vrijdagavond hebben we nog 3uur lang goed app contact gehad. Ook daar kwam ze af en toe weer met oude koeien. Hoe ik was. Maar voor de rest was het redelijk goed. Terwijl ze de dag erna weer kortaf deed omdat ze natuurlijk weer bij hem was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze zeggen wel "als je van iemand houdt, laat ze los, als zij ook van jou houden dan komen ze vanzelf bij je terug."
Of toch woorden van die strekking.
Jij moet wel echt vreselijk veel van haar houdenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:45 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Het is gewoon heel lastig in te schatten. Vrijdagavond hebben we nog 3uur lang goed app contact gehad. Ook daar kwam ze af en toe weer met oude koeien. Hoe ik was. Maar voor de rest was het redelijk goed. Terwijl ze de dag erna weer kortaf deed omdat ze natuurlijk weer bij hem was.
Tuurlijk gun ik hem helemaal niks. Maar als zij denkt gelukkig met hem te kunnen worden wie ben ik dan? Een relatie die ontstaat uit vreemdgaan kan sowieso nooit iets worden. Dus daar ben ik niet zo bang voor. Maar goed na haar vakantie in Turkije gaat een besluit genomen worden. Maar denk eerlijk gezegd niet dat ze voor mij gaat kiezen. Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Jij moet wel echt vreselijk veel van haar houden![]()
Hier waar ik woon heeft een man zijn vriendin in haar minaar dood geschoten. Echt.
(niet dat ik dat iemand aanraad ofzo, maar om even het verschil aan te geven)
Zijn de camera's wel weg uit huis?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik was wel te dominant. Dat heb ik na veel therapien grotendeels afgeleerd. Het was meer dominant in de zij van alles bepalen, haar weinig ruimte geven om alleen dingen te doen. Opsluiten zoals zij het noemde. Maar goed dat is het verleden.
Dat heb ik allemaal omgezet naar haar account. Ze ziet ook wel dat ik aan het veranderen ben en dat verwart haar denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zijn de camera's wel weg uit huis?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:50 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal omgezet naar haar account. Ze ziet ook wel dat ik aan het veranderen ben en dat verwart haar denk ik
Tjah…schat mezelf op dit moment vrij kansloos in. Ik kan mezelf alleen bewijzen door haar met rust te laten. En aan de andere kant kan hij gewoon met haar leuke dingen doen. Maar goed it is what it is. Hopelijk gaan haar gedachten toch naar mij toe trekkenquote:
quote:Op maandag 31 juli 2023 23:26 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik wil haar nu gewoon ff gaan negeren. Ben er echt klaar mee. En dan na haar vakantie alles definitief regelen. Ben zelf namelijk nu op vakantie en als ik terugkom gaat zij.
……quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:12 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Dat weet ik helaas. Ik wil haar vragen of ze een halve dag met mij wil doorbrengen voordat ze zelf op vakantie gaat. Zodat ze eens na maanden bedelen een andere kant van me ziet, maar of ze er voor open staat. Ze stond wel open voor een etentje na haar vakantie om te praten. En toen ik vroeg om eens oude videos samen terug te kijken zei ze ook geen nee. Dus misschien ben ik niet helemaal afgeschreven.
Voor jou misschien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik was wel te dominant. Dat heb ik na veel therapien grotendeels afgeleerd. Het was meer dominant in de zij van alles bepalen, haar weinig ruimte geven om alleen dingen te doen. Opsluiten zoals zij het noemde. Maar goed dat is het verleden.
Zij is toch vreemdgegaan en dus degene die fout zit of heb ik even wat gemist?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
……
[..]
Voor jou misschien.
Hoe dat voor haar is, dat kun je gewoonweg niet weten. Dus stop met dat subtiel en minder subtiel aan haar opdringen dat je veranderd bent en ze je daarom nog een kans moet geven en zij, als ze dat niet doet, degene is die fout zit.
In zijn vorige topic en onder zijn andere account kun je zaken teruglezen die hem zeker ook niet zuiver op de graat maken. Iets met camera’s plaatsen, controledwang enzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:28 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Zij is toch vreemdgegaan en dus degene die fout zit of heb ik even wat gemist?
Als ze vreemdging dan lijkt me dat wel terecht toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
In zijn vorige topic en onder zijn andere account kun je zaken teruglezen die hem zeker ook niet zuiver op de graat maken. Iets met camera’s plaatsen, controledwang enzo.
Camera’s plaatsen? Dude het was ons huis. Die hingen er al. Ik keek er alleen nog te vaak op. En dat was idd mijn fout. Het controleren heb ik afgeleerd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
In zijn vorige topic en onder zijn andere account kun je zaken teruglezen die hem zeker ook niet zuiver op de graat maken. Iets met camera’s plaatsen, controledwang enzo.
Kweenie waar jij allemaal last van hebt, maar ik vind je persoonlijk nou niet direct de beste adiezen gevenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:59 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Als ze vreemdging dan lijkt me dat wel terecht toch?
Het zijn ook geen adviezen voor jou dus dat is geen probleem.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kweenie waar jij allemaal last van hebt, maar ik vind je persoonlijk nou niet direct de beste adiezen geven
Alhoewel vast goed bedoeld
Die knoop gaat de komende 2 weken doorgehakt worden. En als ze niet verder wilt dan is het gewoon klaar. Hoop dat we het samen opnieuw kunnen proberen, maar op dit moment weet ze het niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:12 schreef JeWa100 het volgende:
Nou ja ze heeft een nieuwe partner dus ze kijkt toch vooruit? Dat jullie nog contact hebben zorgt blijkbaar alleen maar voor gedoe. Maar dat heb je er wel voor over omdat je haar nog steeds leuk vindt. Zij jou misschien ook nog deels ofzo gezien dat ze nog contact zoekt blijkbaar af en toe. Maar na een paar maanden moet er toch wel echt een knoop doorgehakt zijn naar mijn idee, anders is het erg knullig naar haar huidige partner vooral..
Tijdje terug ontdekte ik het vreemdgaan. Heb haar geconfronteerd hiermee en ze gaf het toe. Dat ze een nieuwe vriend had. Toen keek ik via de camera’s wel eens of ze het nog deed en Ik merkte dat ze steeds fragmenten verwijderde en vroeg me toen af waarom ik weet toch al dat je het doet? Maar nu zie ik in dat het nergens op sloeg om te controleren. Ik was erg dominant toen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:19 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Het zijn ook geen adviezen voor jou dus dat is geen probleem.
Ik begrijp alleen niet waar ik last van zou moeten hebben?
Daar ben ik het niet echt mee eensquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:23 schreef Meister1984 het volgende:
Soms is ze ook ontzettend kwaad op me als ik haar confronteer met dingen. Dat betekent naar mijn mening ook wel iets want als je klaar met iemand bent interesseert het je normaal niks.En ik kan nog veel meer opnoemen.
Wat levert het je op om hier keer op keer zaken te benoemen waaruit jij afleidt dat ze nog gevoelens voor je heeft?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:23 schreef Meister1984 het volgende:
Maar het zijn de kleine onbewuste dingen van haar waaraan ik merk dat ze nog gevoelens heeft voor mij. Dat ze per se nog ff wou dat ik langskwam. Dat doet ze dan met excuses. Net zoals het appen dat ze soms deed. We appen soms heel veel uren achter elkaar. Nu trouwens een paar dagen niet meer gelukkig. Ik denk dat als je een nieuwe vriend hebt het best raar is dat je vaker met je ex appt. Paar weken terug heeft ze een zware operatie gehad. Toen was er ook een week geen fysiek contact totdat de kelder onder water liep. Toen belde ze meteen of ik kon komen terwijl er ook anderen al aanwezig waren. Toen heb ik uren geholpen. Uiteindelijk was iedereen weg en stond ik het alleen te doen. Toen kwam ze op een gegeven moment naar beneden en begon heel emotioneel te vertellen over haar ziekenhuisopname. Besef dat ze toen ook al een nieuwe vriend had. Soms is ze ook ontzettend kwaad op me als ik haar confronteer met dingen. Dat betekent naar mijn mening ook wel iets want als je klaar met iemand bent interesseert het je normaal niks.En ik kan nog veel meer opnoemen.
Helemaal niks. Uiteindelijk moet het blijken of het zo is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat levert het je op om hier keer op keer zaken te benoemen waaruit jij afleidt dat ze nog gevoelens voor je heeft?
Naja bij haar is het anders. De ene week roept ze waarom kom je nu weer langs. Kun je me niet eens wat rust gunnen. En dan kom ik niet meer langs en dan roept ze van ik zie je morgen of dat mag je ook hier doen. Naja ik laat haar gewoon. Ze roept zelf dat ze in de knoop zit, dus dan moet ze daar maar zelf uitkomen. Denk niet dat het goed is om te vragen of ze komend weekend (na mijn vakantie, voor haar vakantie) te vragen of ze een paar uurtjes met mij wilt spenderen. Dan zou ze dat kunnen meenemen in haar beslissing de komende weken. Wat denken jullie?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet echt mee eens
Ik ben echt klaar met een ex van mij en die kan mij binnen 3 sec pislink maken. Hij hoeft zelfs geen woorden te gebruiken maar een bepaalde blik of geluid is al genoeg.
Nee ik zou dat niet doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:37 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Naja bij haar is het anders. De ene week roept ze waarom kom je nu weer langs. Kun je me niet eens wat rust gunnen. En dan kom ik niet meer langs en dan roept ze van ik zie je morgen of dat mag je ook hier doen. Naja ik laat haar gewoon. Ze roept zelf dat ze in de knoop zit, dus dan moet ze daar maar zelf uitkomen. Denk niet dat het goed is om te vragen of ze komend weekend (na mijn vakantie, voor haar vakantie) te vragen of ze een paar uurtjes met mij wilt spenderen. Dan zou ze dat kunnen meenemen in haar beslissing de komende weken. Wat denken jullie?
Ok das idd wel zo. Dankjewel voor het meedenken. En als ze weer onbewust vraagt om langs te komen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ik zou dat niet doen.
Geeft aan dat je nog steeds controle wil (in haar ogen he).
Leg de bal in haar kamp..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ik zou dat niet doen.
Geeft aan dat je nog steeds controle wil (in haar ogen he).
Leg de bal in haar kamp..
Ok das idd wel zo. Dankjewel voor het meedenken. En als ze weer onbewust vraagt om langs te komen?quote:
Ik weet zelfs niet wat onbewust vragen om langs te komen wil zeggen...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ok das idd wel zo. Dankjewel voor het meedenken. En als ze weer onbewust vraagt om langs te komen?
Ja hoe leg ik dat uit. Misschien is onbewust het verkeerde woord. Ze doet dit dan met een excuus maar zal dat niet toegeven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet wat onbewust vragen om langs te komen wil zeggen...
Dat kan toch niet onbewust?
Ik lees hier vooral een vrouw die al een tijdje ernstig worstelt met haar gezondheid en de slechte beslissing nam om het aan te leggen met een ander in plaats van eerst met jou samen uit te zoeken of ze nog met jou verder wilde. Ze zit best in de shit, want er zijn ook nog vier kinderen in het spel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:23 schreef Meister1984 het volgende:
Maar het zijn de kleine onbewuste dingen van haar waaraan ik merk dat ze nog gevoelens heeft voor mij. Dat ze per se nog ff wou dat ik langskwam. Dat doet ze dan met excuses. Net zoals het appen dat ze soms deed. We appen soms heel veel uren achter elkaar. Nu trouwens een paar dagen niet meer gelukkig. Ik denk dat als je een nieuwe vriend hebt het best raar is dat je vaker met je ex appt. Paar weken terug heeft ze een zware operatie gehad. Toen was er ook een week geen fysiek contact totdat de kelder onder water liep. Toen belde ze meteen of ik kon komen terwijl er ook anderen al aanwezig waren. Toen heb ik uren geholpen. Uiteindelijk was iedereen weg en stond ik het alleen te doen. Toen kwam ze op een gegeven moment naar beneden en begon heel emotioneel te vertellen over haar ziekenhuisopname. Besef dat ze toen ook al een nieuwe vriend had. Soms is ze ook ontzettend kwaad op me als ik haar confronteer met dingen. Dat betekent naar mijn mening ook wel iets want als je klaar met iemand bent interesseert het je normaal niks.En ik kan nog veel meer opnoemen.
Omdat je haar gekwetst heb. Omdat jouw gedrag effect heeft gehad. Omdat ze boos is dat ze daarin is meegegaan en nu vermoedelijk denkt waarom heb ik dat geaccepteerd? Is onderdeel van het proces, negeer het.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:28 schreef Meister1984 het volgende:
Mijn ex en ik zijn nu al een aantal maanden uit elkaar. Toch confronteert ze me telkens met hoe ik was. Dat ik te dominant was. Tuurlijk weet ik dat van mezelf. En daar heb ik aan gewerkt en zo ben ik nu niet meer. Ze weet dat ik haar terug zou willen. Zij zit nu in een nieuwe relatie. Maar waarom moet ze me steeds confronteren met hoe ik was en als ik dan iets verkeerds doe of zeg roept ze steeds ik dacht je zou veranderen. Tuurlijk is het mijn ex en heeft ze niks ermee te maken meer. Maar waarom telkens oude koeien uit de sloot halen? En waarom kan ze niet gewoon vooruit kijken?
Als ik haar vertel dat ik me aan het lijntje voel gehouden zegt ze kwaad dat het niet zo is. Ze is ook ontzettend kwetsbaar want heb haar vaak genoeg getroost toen ik bij haar was en ze emotioneel werd. Toen zat ze ook al in een andere relatie. Het is gewoon moeilijk. Ik denk dat er zeker nog gevoelens zitten, maar dat ze het niet aandurft of wacht op mijn verandering van gedrag. Ik heb maanden gesmeekt. Maanden geprobeerd op haar in te praten maar uiteraard werkt dat niet. Ze roept ook steeds hoe moet ik je nog een kans geven als je steeds zo doet. En hoe moeten we hieruit komen na alles wat gebeurd is. Dus indirect denkt ze er toch al over na. We hebben afgesproken dat er na haar vakantie een knoop wordt doorgehakt. Ze zegt van misschien ga ik je wel missen op vakantie omdat we altijd samen naar Turkije gingen. Ik vind dat soort opmerkingen best apart aangezien ze iemand anders heeft. Maar goed inmiddels elkaar al 2 weken niet meer gezien en misschien gaat het niet appen/afspreken de komende 2/3 weken haar op andere gedachtes brengen. En zo niet dan houdt het op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lees hier vooral een vrouw die al een tijdje ernstig worstelt met haar gezondheid en de slechte beslissing nam om het aan te leggen met een ander in plaats van eerst met jou samen uit te zoeken of ze nog met jou verder wilde. Ze zit best in de shit, want er zijn ook nog vier kinderen in het spel.
Ik vind het niet gek dat ze nog een beroep op je doet. Ze is kwetsbaar. Misschien wil ze niet definitief de knoop doorhakken omdat ze dan waarschijnlijk niet meer op je kan rekenen zoals nu - of erger, omdat je het haar dan ook heel moeilijk zou kunnen gaan maken.
Ik vind dat ze je niet aan het lijntje zou moeten houden en ook zou jij je niet aan het lijntje moeten laten houden.
Hoe kun jij haar de ruimte geven om oprecht te beslissen of ze met jou als partner of zonder jou door wil?
Lekker boeiend. Neem het heft in eigen hand, besluit dat het definitief klaar is en blokkeer haar.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:47 schreef Meister1984 het volgende:
Zou jij een vrouw willen die in haar relaties anderen appt op deze manier?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:39 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Als ik haar vertel dat ik me aan het lijntje voel gehouden zegt ze kwaad dat het niet zo is. Ze is ook ontzettend kwetsbaar want heb haar vaak genoeg getroost toen ik bij haar was en ze emotioneel werd. Toen zat ze ook al in een andere relatie. Het is gewoon moeilijk. Ik denk dat er zeker nog gevoelens zitten, maar dat ze het niet aandurft of wacht op mijn verandering van gedrag. Ik heb maanden gesmeekt. Maanden geprobeerd op haar in te praten maar uiteraard werkt dat niet. Ze roept ook steeds hoe moet ik je nog een kans geven als je steeds zo doet. En hoe moeten we hieruit komen na alles wat gebeurd is. Dus indirect denkt ze er toch al over na. We hebben afgesproken dat er na haar vakantie een knoop wordt doorgehakt. Ze zegt van misschien ga ik je wel missen op vakantie omdat we altijd samen naar Turkije gingen. Ik vind dat soort opmerkingen best apart aangezien ze iemand anders heeft. Maar goed inmiddels elkaar al 2 weken niet meer gezien en misschien gaat het niet appen/afspreken de komende 2/3 weken haar op andere gedachtes brengen. En zo niet dan houdt het op.
Dat smeken en op haar inpraten is dus blijkbaar niet de manier. Je zet haar (nog) steeds onder druk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:39 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Als ik haar vertel dat ik me aan het lijntje voel gehouden zegt ze kwaad dat het niet zo is. Ze is ook ontzettend kwetsbaar want heb haar vaak genoeg getroost toen ik bij haar was en ze emotioneel werd. Toen zat ze ook al in een andere relatie. Het is gewoon moeilijk. Ik denk dat er zeker nog gevoelens zitten, maar dat ze het niet aandurft of wacht op mijn verandering van gedrag. Ik heb maanden gesmeekt. Maanden geprobeerd op haar in te praten maar uiteraard werkt dat niet. Ze roept ook steeds hoe moet ik je nog een kans geven als je steeds zo doet. En hoe moeten we hieruit komen na alles wat gebeurd is. Dus indirect denkt ze er toch al over na. We hebben afgesproken dat er na haar vakantie een knoop wordt doorgehakt. Ze zegt van misschien ga ik je wel missen op vakantie omdat we altijd samen naar Turkije gingen. Ik vind dat soort opmerkingen best apart aangezien ze iemand anders heeft. Maar goed inmiddels elkaar al 2 weken niet meer gezien en misschien gaat het niet appen/afspreken de komende 2/3 weken haar op andere gedachtes brengen. En zo niet dan houdt het op.
Ze hebben vier kinderen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:41 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Neem het heft in eigen hand, besluit dat het definitief klaar is en blokkeer haar.
Ik hou van haar en wil haar terug en we hebben 4 kinderen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:41 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Neem het heft in eigen hand, besluit dat het definitief klaar is en blokkeer haar.
Ik heb 2 weken niet meer gesmeekt. Daar ben ik mee gestopt. Ingezien dat dat de manier niet was. Wel helaas nog 1x onnodig op haar gescholden eergister omdat ze een afspraak niet nakwam. En in emotie zeg je veel. Daar heb ik ook mijn excuses voor aangeboden daarna. Afgesproken dat ik haar met rust laat zodat ze kan nadenken. Als ze dalijk 10 dagen in Turkije zit is hij ook niet om haar heen. We gaan het zien. En als ze dan voor de ander kiest houdt het op. Ze zegt op alles weet ik niet. Als ik haar vertel dat ik het idee heb dat ze nog gevoelens voor me heeft zegt ze er helemaal niks op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat smeken en op haar inpraten is dus blijkbaar niet de manier. Je zet haar (nog) steeds onder druk.
Ik vroeg al: hoe kun jij haar de ruimte bieden om haar beslissing te nemen?
Hoe bedoel je? Als we bij elkaar komen dan moet het met haar andere liefde helemaal klaar zijn. Dat is logisch. En anders ga ik het niet proberen. Tuurlijk is het vertrouwen terugvinden lastig, maar waarom zou dit niet kunnen? Of bedoel je dat ze nu vaker met mij appt terwijl ze met hem heeft? Want dat is iets dat ik ook niet zo goed snap. Ik weet wel dat ze dat naar hem toe niet doet en ze ook liegt tegen hem. Heb namelijk een keer met hem een confrontatie gehad.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Zou jij een vrouw willen die in haar relaties anderen appt op deze manier?
En als ze dan weer zegt: ‘ik weet het niet’?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:05 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken niet meer gesmeekt. Daar ben ik mee gestopt. Ingezien dat dat de manier niet was. Wel helaas nog 1x onnodig op haar gescholden eergister omdat ze een afspraak niet nakwam. En in emotie zeg je veel. Daar heb ik ook mijn excuses voor aangeboden daarna. Afgesproken dat ik haar met rust laat zodat ze kan nadenken. Als ze dalijk 10 dagen in Turkije zit is hij ook niet om haar heen. We gaan het zien. En als ze dan voor de ander kiest houdt het op. Ze zegt op alles weet ik niet. Als ik haar vertel dat ik het idee heb dat ze nog gevoelens voor me heeft zegt ze er helemaal niks op.
Ik heb haar gezegd dat ze daar dan maar op moet vertrouwen en dat we allebei dingen moeten veranderen. Ze kan dat zien als ik haar de komende tijd met rust kan laten. Uiteindelijk moeten we het samen doen. Niet alles ligt aan mij. Heb haar ook gezegd dat ze me dan op terugval of gedrag moet wijzen. Dat deed ze namelijk nooit. Je ziet pas dingen in als het te laat is. Mijn ogen zijn geopend en dat weet ze ook. En dat ik soms steekjes laat vallen dat hoort bij het proces. Ik heb er psychologische hulp voor. Ze leren me trucjes als ik de gedachte krijg om te bepalen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als ze dan weer zegt: ‘ik weet het niet’?
Het gaat er ook helemaal niet om dat/of ze nog gevoelens voor je heeft. Ook als ze die nog heeft kan ze het nog steeds niet zien zitten om op de oude voet met jou verder te gaan.
En je kan wel tegen haar zeggen dat je veranderd bent, maar waaraan kan ze dat zien?
Ze bedriegt haar vriend in mijn ogen. Waarom heeft ze contact met jou als ze al samen is met iemand?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:10 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als we bij elkaar komen dan moet het met haar andere liefde helemaal klaar zijn. Dat is logisch. En anders ga ik het niet proberen. Tuurlijk is het vertrouwen terugvinden lastig, maar waarom zou dit niet kunnen? Of bedoel je dat ze nu vaker met mij appt terwijl ze met hem heeft? Want dat is iets dat ik ook niet zo goed snap. Ik weet wel dat ze dat naar hem toe niet doet en ze ook liegt tegen hem. Heb namelijk een keer met hem een confrontatie gehad.
Ja, je ogen kunnen dan wel geopend zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat je niet weer gaat vervallen in oud gedrag. Met zeggen dat ze maar op je moet vertrouwen, ga je er niet komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:29 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik heb haar gezegd dat ze daar dan maar op moet vertrouwen en dat we allebei dingen moeten veranderen. Ze kan dat zien als ik haar de komende tijd met rust kan laten. Uiteindelijk moeten we het samen doen. Niet alles ligt aan mij. Heb haar ook gezegd dat ze me dan op terugval of gedrag moet wijzen. Dat deed ze namelijk nooit. Je ziet pas dingen in als het te laat is. Mijn ogen zijn geopend en dat weet ze ook. En dat ik soms steekjes laat vallen dat hoort bij het proces. Ik heb er psychologische hulp voor. Ze leren me trucjes als ik de gedachte krijg om te bepalen.
Zonder relatietherapie zou het voor mij sowieso niet hoeven voor mij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, je ogen kunnen dan wel geopend zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat je niet weer gaat vervallen in oud gedrag. Met zeggen dat ze maar op je moet vertrouwen, ga je er niet komen.
Maar ze wijst jou wel op terugval en gedrag waar ze dat vroeger niet deed, dus dat is wel een verbetering aan haar kant.
Al eens relatieherapie overwogen?
O sorry, dat is langs me heen gegaan. Nee, dat maakt het een ander verhaal.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:01 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik hou van haar en wil haar terug en we hebben 4 kinderen.
Volledige voogdij aanvragen over de kinderen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:01 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik hou van haar en wil haar terug en we hebben 4 kinderen.
Ze moet bij me blijven uit liefde. Niet omdat ze iets kan verliezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:28 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Volledige voogdij aanvragen over de kinderen.
(ze moet wel iets te verliezen hebben en lief vragen werkte blijkbaar niet )
Misschien omdat we 20 jaar samen zijn geweest en 4 kinderen hebben?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ze bedriegt haar vriend in mijn ogen. Waarom heeft ze contact met jou als ze al samen is met iemand?
Die liefde gaat ze op deze manier niet ontwikkelen dus je zal echt wat anders moeten bedenken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:42 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ze moet bij me blijven uit liefde. Niet omdat ze iets kan verliezen.
Stond ze steeds niet voor open. Zolang ze met die ene gozer is schat ik mezelf vrij kansloos in.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:12 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
O sorry, dat is langs me heen gegaan. Nee, dat maakt het een ander verhaal.
Relatietherapie?
Door dreigen en dingen afnemen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:43 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Die liefde gaat ze op deze manier niet ontwikkelen dus je zal echt wat anders moeten bedenken.
En dan dit niveau?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:43 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Misschien omdat we 20 jaar samen zijn geweest en 4 kinderen hebben?
Nu eet ze van 2 walletjes en ik zie voor haar geen enkele reden om daar mee te stoppen. Voor haar is dit perfect dus dan zal ze het proberen zo te houden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:44 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Door dreigen en dingen afnemen?
Tja ik heb mijn fouten gemaakt in het verleden en ze ook toegegeven en ben ermee bezig dat ik deze nooit meer maak. En uit emoties doe je soms wel eens stomme dingen. Maar voor de rest probeer ik me redelijk normaal te gedragen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:55 schreef Rupibma het volgende:
[..]
En dan dit niveau?
Hahahahahahaahahha.
Veel plezier samen, jongens.
Heel slecht advies.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:28 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Volledige voogdij aanvragen over de kinderen.
(ze moet wel iets te verliezen hebben en lief vragen werkte blijkbaar niet )
Actions speak louder than words..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:29 schreef Meister1984 het volgende:
Ik heb haar gezegd dat ze daar dan maar op moet vertrouwen
Waarom blijf je dat dan doen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:32 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Helemaal niks. Uiteindelijk moet het blijken of het zo is.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:05 schreef Meister1984 het volgende:
Wel helaas nog 1x onnodig op haar gescholden eergister omdat ze een afspraak niet nakwam.
In dit geval letterlijk. Schelden komt een stuk duidelijker binnen dan woorden dat je écht veranderd bent.quote:
Ja lekker over je heen laten lopen werkt vast beter.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Dat haalt al je gedane moeite in 1 klap onderuit he..
Dus hoe kan ze erop vertrouwen dat het beter zal gaan?
Misschien moet jij je eigen topic openen over de manier waarop jouw adviezen jou geluk hebben gebracht in je leven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:39 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ja lekker over je heen laten lopen werkt vast beter.
Waarom doe je dat zelf niet? (oww wacht die adviezen klinken leuk alleen werken niet)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eigen topic openen over de manier waarop jouw adviezen jou geluk hebben gebracht in je leven.
Nuja zij heeft 20j over zich heen laten lopen en in al die tijd heeft hij genoeg mogen schelden en commanderen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:39 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ik heb enorm veel fouten gemaakt in het verleden en er spijt van en ik snap dat sommige dingen niet kunnen worden vergeten. Ben te laat wakker geworden. Pas nadat ze me aan de kant heeft gezet voor iemand anders. Misschien is het nu te laat en heb ik dit gewoon verdient. Maar wil haar gewoon niet definitief kwijt, maar weet ook wel dat ze misschien dat andere ook niet zomaar opgeeft. Alleen vrij lullig dat dit maanden moet duren en ze dan maar roept ik hou je niet aan het lijntje, jij kunt het toch niet accepteren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:48 schreef Lenny77 het volgende:
Los van het verleden vind ik nog steeds dat zij de TS niet zo mag laten hangen. Zij heeft een keuze gemaakt toen met die andere, de billen gebrand en moet er nu maar opzitten.
Het is enkel omdat ts haar zo graag terug wil dat ik mee denk met hem in die richting.
Onder normale omstandigheden zou ik zeggen: kap met deze ellende en zorg dat het goed geregeld raakt zodat jullie beiden een eigen leven kunnen gaan opbouwen.
Ja dat dus.. dit had geen maanden mogen durenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:56 schreef Meister1984 het volgende:
Alleen vrij lullig dat dit maanden moet duren en ze dan maar roept ik hou je niet aan het lijntje, jij kunt het toch niet accepteren.
Het siert je dat je dat inziet en hopelijk daadwerkelijk verandert bent. Waarschijnlijk voelt je ex ook nog best wat voor jou, maar is ze bang om daaraan toe te geven. Een begrijpelijke angst wat mij betreft, hoe schat je tenslotte de kans in dat jij terugvalt in oude patronen en ze ineens weer in een relatie zit die toch wel wat kenmerken heeft van geestelijke mishandeling.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:56 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik heb enorm veel fouten gemaakt in het verleden en er spijt van en ik snap dat sommige dingen niet kunnen worden vergeten. Ben te laat wakker geworden. Pas nadat ze me aan de kant heeft gezet voor iemand anders. Misschien is het nu te laat en heb ik dit gewoon verdient. Maar wil haar gewoon niet definitief kwijt, maar weet ook wel dat ze misschien dat andere ook niet zomaar opgeeft. Alleen vrij lullig dat dit maanden moet duren en ze dan maar roept ik hou je niet aan het lijntje, jij kunt het toch niet accepteren.
Je kletst echt maar wat uit je nek in dit topic. Hou daar eens mee op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:39 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ik heb heel veel schuldgevoel en vind het heel erg voor haar en ook dat ik het niet opnieuw kan laten zien. Misschien gaat ze nog van gedachtes veranderen en gunt ze me de kans, maar zie het somber in. Met mijn kinderen heb ik altijd het beste voor. Tuurlijk snap ik dat ze nu bij iemand is die misschien leuker is. Maar hij heeft het natuurlijk ook op een presenteerblaadje gekregen doordat ze alle negatieve kanten van mij aan hem verteld heeft. Uiteindelijk doet ze nog altijd van alles stiekem. Ook ten opzichte van hem. Misschien als straks keuzes worden gemaakt en het erop aan komt dat ze dan toch denkt van wil ik dat wel eigenlijk?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het siert je dat je dat inziet en hopelijk daadwerkelijk verandert bent. Waarschijnlijk voelt je ex ook nog best wat voor jou, maar is ze bang om daaraan toe te geven. Een begrijpelijke angst wat mij betreft, hoe schat je tenslotte de kans in dat jij terugvalt in oude patronen en ze ineens weer in een relatie zit die toch wel wat kenmerken heeft van geestelijke mishandeling.
Misschien ligt de sleutel in het voorop stellen van jullie kinderen in de nabije toekomst. Zorg dat je daar het beste voor gaat regelen, ongeacht wat dat jou kost. Daarmee laat je wellicht zien dat je echt veranderd bent?
Ik luister daar niet naar. Hardhandig aanpakken gaat me alleen maar meer tegenwerken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kletst echt maar wat uit je nek in dit topic. Hou daar eens mee op.
Daarom is zorgen dat je kinderen de beste oplossing krijgen, ongeacht hoe het tussen jou en je ex loopt, voor nu de beste route. Wanneer je echt uitstraalt dat je jezelf voor hen wegcijfert en hen belangrijker vindt dan je eigen toekomst dan is de kans groot dat je ex daar behoorlijk gevoelig voor is. Belangrijk is wel dat je het echt meent, dat je daadwerkelijk jouw verandering uitstraalt in alles wat je zegt en doet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:12 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel schuldgevoel en vind het heel erg voor haar en ook dat ik het niet opnieuw kan laten zien. Misschien gaat ze nog van gedachtes veranderen en gunt ze me de kans, maar zie het somber in. Met mijn kinderen heb ik altijd het beste voor. Tuurlijk snap ik dat ze nu bij iemand is die misschien leuker is. Maar hij heeft het natuurlijk ook op een presenteerblaadje gekregen doordat ze alle negatieve kanten van mij aan hem verteld heeft. Uiteindelijk doet ze nog altijd van alles stiekem. Ook ten opzichte van hem. Misschien als straks keuzes worden gemaakt en het erop aan komt dat ze dan toch denkt van wil ik dat wel eigenlijk?
Ik vraag me altijd af. Waar wacht ze dan op? Als ze dan toch zo overtuigt is om voor hem te gaan en mij aan de kant te zetten? Haar ouders hebben haar daar ook al een aantal keren op gewezen. Bel de rabobank, regel dingen. We hebben eigenlijk vanaf het begin al afgesproken dat we de mediator zouden pakken bij het bedrijf dat ook de hypotheekzaken/verzekeringen regelt. Maar die waren tot vorige week gesloten een aantal weken. In die weken had ik 2 momenten waarop ik het spuugzat was en besloot een andere mediator te regelen. Ik had een afspraak geregeld. Uiteraard niet netjes om dingen te regelen zonder haar maar ik was er klaar mee. Ik haar het smorgens geappt dat we om 17u een afspraak hadden schrijft ze is goed. Toen dacht ik eindelijk gaat het gebeuren. Smiddags schrijft ze van ik ga niet je bent weer alles het bepalen. Toen heb ik de afspraak weer afgezegd voor haar om te laten zien dat ik niks bepaalquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dat dus.. dit had geen maanden mogen duren
Omdat jij een andere mening hebt klets ik uit je nek? Lekker elkaar na praten zal de topicstarter vast helpen. Probeer er wat van te leren in plaats van andere meningen te onderdrukken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kletst echt maar wat uit je nek in dit topic. Hou daar eens mee op.
Je vraagt: waar wacht ze op? Maar verplaats je eens in haar mogelijke gemoedstoestand. Er speelt nogal wat, en dan denk ik ook aan haar ziekte.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:19 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af. Waar wacht ze dan op? Als ze dan toch zo overtuigt is om voor hem te gaan en mij aan de kant te zetten? Haar ouders hebben haar daar ook al een aantal keren op gewezen. Bel de rabobank, regel dingen. We hebben eigenlijk vanaf het begin al afgesproken dat we de mediator zouden pakken bij het bedrijf dat ook de hypotheekzaken/verzekeringen regelt. Maar die waren tot vorige week gesloten een aantal weken. In die weken had ik 2 momenten waarop ik het spuugzat was en besloot een andere mediator te regelen. Ik had een afspraak geregeld. Uiteraard niet netjes om dingen te regelen zonder haar maar ik was er klaar mee. Ik haar het smorgens geappt dat we om 17u een afspraak hadden schrijft ze is goed. Toen dacht ik eindelijk gaat het gebeuren. Smiddags schrijft ze van ik ga niet je bent weer alles het bepalen. Toen heb ik de afspraak weer afgezegd voor haar om te laten zien dat ik niks bepaal
Omdat je eerst lult dat hij haar maar eens moet verrassen met een leuke date en dan komt alles goed en nu is het: eis de volledige voogdij op want je moet niet over je heen laten lopen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:21 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Omdat jij een andere mening hebt klets ik uit je nek? Lekker elkaar na praten zal de topicstarter vast helpen. Probeer er wat van te leren in plaats van andere meningen te onderdrukken.
Haar operatie is inmiddels 5 weken geleden en daar is ze nu goed van hersteld. Baarmoederverwijdering. Zolang je naar mijn mening continu kunt afspreken met je nieuwe liefde gaat het best prima met je. Maar goed ik kan helaas niet in haar hoofd kijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je vraagt: waar wacht ze op? Maar verplaats je eens in haar mogelijke gemoedstoestand. Er speelt nogal wat, en dan denk ik ook aan haar ziekte.
Ik schakel gewoon iets sneller door. Je kunt ook maanden blijven wachten maar dat heeft meestal een negatief effect.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat je eerst lult dat hij haar maar eens moet verrassen met een leuke date en dan komt alles goed en nu is het: eis de volledige voogdij op want je moet niet over je heen laten lopen.
Wat ik daar van leer, is dat jij uit je nek kletst.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:25 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ik schakel gewoon iets sneller door. Je kunt ook maanden blijven wachten maar dat heeft meestal een negatief effect.
Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar hij zal dan wel een zorgzaam type zijn, of niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:23 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Haar operatie is inmiddels 5 weken geleden en daar is ze nu goed van hersteld. Baarmoederverwijdering. Zolang je naar mijn mening continu kunt afspreken met je nieuwe liefde gaat het best prima met je. Maar goed ik kan helaas niet in haar hoofd kijken
Ik heb wel vaker gehoord van anderen om haar harder aan te pakken dat dat ook kan werken, maar zo ben ik als mens niet. Ik weet waar ze vandaan komt. Binnen 1 jaar borstkanker gehad en een baarmoederverwijdering. Gelukkig allemaal goed afgelopen. En dan nog een vriend die er te weinig was. Ja dan ga je naar iemand andere toe trekken. Mag natuurlijk nooit een excuus zijn maar snap wel waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:25 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ik schakel gewoon iets sneller door. Je kunt ook maanden blijven wachten maar dat heeft meestal een negatief effect.
-als je zo gaat beginnen dan ga je maar in een ander subforum verder-quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar hij zal dan wel een zorgzaam type zijn, of niet?
Ik ben weg uit het topic.
Je hoeft niet weg te gaan. Je kunt ook gebruikers blokkeren of negeren. Tja hij zal wel alles beter doen. Maar hoe goed kent ze hem nou eigenlijk? Een relatie van een paar maanden met wat geapp en 2x per week wat leuks doen. Dat is wat anders als dalijk alles geregeld is en je er echt voor mag gaan. Dan komen de problemen. En al helemaal bij een relatie die is begonnen met liegen en bedriegenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar hij zal dan wel een zorgzaam type zijn, of niet?
Ik ben weg uit het topic.
Vrouwen denken en zeggen dat ze een lieve, aardige man willen alleen ze kiezen altijd voor de klootzak. De adviezen hier zijn vast goed bedoelt hoor en in theorie klopt het ook alleen in de praktijk helaas niet. Kijk maar eens in je omgeving wie er vrijgezel zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:28 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gehoord van anderen om haar harder aan te pakken dat dat ook kan werken, maar zo ben ik als mens niet. Ik weet waar ze vandaan komt. Binnen 1 jaar borstkanker gehad en een baarmoederverwijdering. Gelukkig allemaal goed afgelopen. En dan nog een vriend die er te weinig was. Ja dan ga je naar iemand andere toe trekken. Mag natuurlijk nooit een excuus zijn maar snap wel waar het vandaan komt.
Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:31 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Vrouwen denken en zeggen dat ze een lieve, aardige man willen alleen ze kiezen altijd voor de klootzak. De adviezen hier zijn vast goed bedoelt hoor en in theorie klopt het ook alleen in de praktijk helaas niet. Kijk maar eens in je omgeving wie er vrijgezel zijn.
Welke garantie heeft ze bij jou dat het dan beter wordt?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:30 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Je hoeft niet weg te gaan. Je kunt ook gebruikers blokkeren of negeren. Tja hij zal wel alles beter doen. Maar hoe goed kent ze hem nou eigenlijk? Een relatie van een paar maanden met wat geapp en 2x per week wat leuks doen. Dat is wat anders als dalijk alles geregeld is en je er echt voor mag gaan. Dan komen de problemen. En al helemaal bij een relatie die is begonnen met liegen en bedriegen
Dat is pertinent onjuist.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:31 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Vrouwen denken en zeggen dat ze een lieve, aardige man willen alleen ze kiezen altijd voor de klootzak. De adviezen hier zijn vast goed bedoelt hoor en in theorie klopt het ook alleen in de praktijk helaas niet. Kijk maar eens in je omgeving wie er vrijgezel zijn.
Hoe oud ben jij zelfs...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:31 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik niet in 1 klap 100 procent veranderen, maar ben er wel mee bezig. Krijg er hulp voor. Tuurlijk kan ik niks beloven maar de tijd moet het uitwijzen. Als we samen ook nog hulp zoeken kan dat wel lukken. Maar goed, genoeg gelult erover. Kan alleen maar afwachten of ze me de kans geeft.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welke garantie heeft ze bij jou dat het dan beter wordt?
Aan je posts te lezen ben je nog wel erg verwijtend over de huidige situatie, terwijl je er mede debet aan was en bent.
Vreemdgaan hoort nooit, maar je doet nu net alsof jij 100% verandert bent tot in de vezels van je DNA.
Daar geloof ik, je posts lezend, niets van. Het komt narcistisch en neerbuigend over.
Kan er naast zitten, maar zo komt het over.
Oud genoeg om mijn mening te kunnen geven. Er is ook nog nooit een vrouw geweest die dit heeft toegegeven omdat de meeste oprecht denken dat het niet zo is. Als je gewoon eerlijk kijkt waar vrouwen voor kiezen dan zie je dat het klopt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij zelfs...
Nee dat klopt dus niet
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:13 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Oud genoeg om mijn mening te kunnen geven. Er is ook nog nooit een vrouw geweest die dit heeft toegegeven omdat de meeste oprecht denken dat het niet zo is. Als je gewoon eerlijk kijkt waar vrouwen voor kiezen dan zie je dat het klopt.
In mijn omgeving toch echt niet..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:13 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Oud genoeg om mijn mening te kunnen geven. Er is ook nog nooit een vrouw geweest die dit heeft toegegeven omdat de meeste oprecht denken dat het niet zo is. Als je gewoon eerlijk kijkt waar vrouwen voor kiezen dan zie je dat het klopt.
Heb je zelf ook een vriendin? Die toevallig 20 weken zwanger is?quote:Op maandag 31 juli 2023 22:01 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Sorry niet gezien. 4 stuks. 16,13,14,9.
En daarom kiezen 'ze' niet voor jou? Jij bent TE lief?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:13 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Vrouwen willen een lieve man, geen deurmat.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij zelfs...
Nee dat klopt dus niet
Linkje?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je zelf ook een vriendin? Die toevallig 20 weken zwanger is?
Wat denk je zelf😅Er is op dit moment maar 1 vrouw voor mij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je zelf ook een vriendin? Die toevallig 20 weken zwanger is?
Ik sluit niets uit, daarom vraag ik het ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:34 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf😅Er is op dit moment maar 1 vrouw voor mij.
Ik heb totaal geen behoefte aan andere vrouwen buiten mijn ex. Nee sorry daar kan ik je niet mee helpenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit, daarom vraag ik het ook.
Je antwoord is ook niet heel duidelijk.
Iedereen die het topic van olijf09 heeft gelezen weet dat haar "verkering" liever bij z'n ex blijft hangen.
Nee, jij bent dan de ex in dat verhaalquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:38 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen behoefte aan andere vrouwen buiten mijn ex. Nee sorry daar kan ik je niet mee helpen
Haha nee. En ik wil ook absoluut geen kinderen meer. Als ik op dit moment een vrouw zou bezwangeren nadat mijn ex haar baarmoeder heeft moeten verwijderen zou ze me nooit meer willen zienquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, jij bent dan de ex in dat verhaal
Ik ben niet te lief hoor dus maak je geen zorgen. Ik zie om mij heen wel dat de lieve mannen over blijven en dat de klootzakken zo weer een nieuwe relatie vinden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:05 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
En daarom kiezen 'ze' niet voor jou? Jij bent TE lief?
Gewoon bizar als jij dit werkelijk denkt.
Die zijn dan kennelijk op een andere manier onaantrekkelijk, want "lief" is geen reden tot afkeur.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:43 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ik ben niet te lief hoor dus maak je geen zorgen. Ik zie om mij heen wel dat de lieve mannen over blijven en dat de klootzakken zo weer een nieuwe relatie vinden.
Toch gek dat als ze alleen het lieve aanpassen ze opeens wel een partner vinden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zijn dan kennelijk op een andere manier onaantrekkelijk, want "lief" is geen reden tot afkeur.
Mooie mansplaining dat vrouwen denken te weten wat ze willen, maar het niet écht weten. Daar hebben ze mannen voor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:13 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht al; bijna 57 en ik weet nog niet wat vrouwen wel en niet willen...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooie mansplaining dat vrouwen denken te weten wat ze willen, maar het niet écht weten. Daar hebben ze mannen voor.
Grappig dat zoveel vrouwen zich aangevallen voelen terwijl het advies aan een man is gericht. Ach altijd lekker om mansplaining erin te kunnen gooien.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooie mansplaining dat vrouwen denken te weten wat ze willen, maar het niet écht weten. Daar hebben ze mannen voor.
Ben blij dat je het als of uitgelegd krijgt, ook al is het nu pas op jouw leeftijd! Nooit te oud om te leren, toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht al; bijna 57 en ik weet nog niet wat vrouwen wel en niet willen...
Ben wel blij dat het hier even uitgelegd wordt.
Dus je ziet om je heen allemaal lieve mannen die vrijgezel zijn en klootzakken die relaties hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:58 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Toch gek dat als ze alleen het lieve aanpassen ze opeens wel een partner vinden.
Aantal maanden uit elkaar en ze heeft al een nieuwe relatie?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:28 schreef Meister1984 het volgende:
Mijn ex en ik zijn nu al een aantal maanden uit elkaar. Toch confronteert ze me telkens met hoe ik was. Dat ik te dominant was. Tuurlijk weet ik dat van mezelf. En daar heb ik aan gewerkt en zo ben ik nu niet meer. Ze weet dat ik haar terug zou willen. Zij zit nu in een nieuwe relatie. Maar waarom moet ze me steeds confronteren met hoe ik was en als ik dan iets verkeerds doe of zeg roept ze steeds ik dacht je zou veranderen. Tuurlijk is het mijn ex en heeft ze niks ermee te maken meer. Maar waarom telkens oude koeien uit de sloot halen? En waarom kan ze niet gewoon vooruit kijken?
Ze ging vreemd. En zit nu in een relatie met hem. Ik weet ook niet zo goed hoe dit werkt. Van een lange relatie met 4 kinderen vreemdgaan en dan verdergaan met je nieuwe relatie. Is dit allemaal zo makkelijk? Of komt de klap nog voor haar?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Aantal maanden uit elkaar en ze heeft al een nieuwe relatie?
Wat zegt je hulpverlener als je deze vraagt aan hem vraagt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:58 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ze ging vreemd. En zit nu in een relatie met hem. Ik weet ook niet zo goed hoe dit werkt. Van een lange relatie met 4 kinderen vreemdgaan en dan verdergaan met je nieuwe relatie. Is dit allemaal zo makkelijk? Of komt de klap nog voor haar?
Als ik 1 ding niet heb gedaan in die periode is haar laten vallen. We hebben samen zitten janken en heb haar enorm geholpen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat zegt je hulpverlener als je deze vraagt aan hem vraagt.
Wij hebben allemaal onze ideeen hierover, maar wij zijn geen deskundige.
Echter als ik in 1 jaar borstkanker krijg (lees, ze heeft de dood in de ogen aangekeken en ze vertrouwt haar lichaam niet meer), ze verliest haar baarmoeder (ze verliest een stuk van haar vrouwelijkheid, of zo kan ze het ervaren), ze is jarenlang niet zo tof behandel in een relatie..
Ja, dan kan ik mij voorstellen dat het verbreken van een relatie een dingetje is, maar totaal in het niet valt met de afgelopen 12 maanden.
Die klappen zijn veel harder aangekomen en daar zit ze veel meer mee in haar hoofd dan jij denkt.
Alleen jij was er blijkbaar niet in die zwarte periode.
Nu denk ik, want ik ben geen moeder , dat haar kinderen op nummer 1 staan. Haar gezondheid op 2 en samen met haar ex in relatietherapie gaan ongeveer op plaats 7 of 8..
"quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:35 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Als ik 1 ding niet heb gedaan in die periode is haar laten vallen. We hebben samen zitten janken en heb haar enorm geholpen.
De jaren ervoor. Bedoel ik dan meer. De hulpverlener zegt ook maar steeds dat ze speelt met mijn gevoelens en me in haar macht heeft. En dat ik een keuze moet maken of ik dit wel wil.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
"
Binnen 1 jaar borstkanker gehad en een baarmoederverwijdering. Gelukkig allemaal goed afgelopen. En dan nog een vriend die er te weinig was. Ja dan ga je naar iemand andere toe trekken."
Dan heb ik deze reactie van jou verkeerd begrepen.
Maar wat zegt de hulpverlener die jou helpt om beter te worden over deze situatie.
Oke, mijn onderbuik zegt heel iets anders.. maar ik wens je het allerbeste.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:46 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
De jaren ervoor. Bedoel ik dan meer. De hulpverlener zegt ook maar steeds dat ze speelt met mijn gevoelens en me in haar macht heeft. En dat ik een keuze moet maken of ik dit wel wil.
Dit soort dingen regel je dan ook niet eenzijdig. Ze heeft ronduit gelijk dat ze daar niet in mee gingquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:19 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af. Waar wacht ze dan op? Als ze dan toch zo overtuigt is om voor hem te gaan en mij aan de kant te zetten? Haar ouders hebben haar daar ook al een aantal keren op gewezen. Bel de rabobank, regel dingen. We hebben eigenlijk vanaf het begin al afgesproken dat we de mediator zouden pakken bij het bedrijf dat ook de hypotheekzaken/verzekeringen regelt. Maar die waren tot vorige week gesloten een aantal weken. In die weken had ik 2 momenten waarop ik het spuugzat was en besloot een andere mediator te regelen. Ik had een afspraak geregeld. Uiteraard niet netjes om dingen te regelen zonder haar maar ik was er klaar mee. Ik haar het smorgens geappt dat we om 17u een afspraak hadden schrijft ze is goed. Toen dacht ik eindelijk gaat het gebeuren. Smiddags schrijft ze van ik ga niet je bent weer alles het bepalen. Toen heb ik de afspraak weer afgezegd voor haar om te laten zien dat ik niks bepaal
Je schijt niet echt door te hebben dat de man in kwestie zelf een 'klootzak' is geweest.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:09 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Grappig dat zoveel vrouwen zich aangevallen voelen terwijl het advies aan een man is gericht. Ach altijd lekker om mansplaining erin te kunnen gooien.
Tuurlijk ben ik er nog niet. Maar de laatste weken heb ik dat gedrag niet meer vertoond. De dingen die ik noem zijn allemaal van een aantal weken geleden. Ik probeer het maar soms is het met vallen en opstaan. En uiteindelijk kan ik het pas echt bewijzen als ze voor mij zou kiezen, maar dat heb ik niet in de hand.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:53 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Je schijt niet echt door te hebben dat de man in kwestie zelf een 'klootzak' is geweest.
Daar zelfs nu voor in therapie is om sat aan te pakken (hulde daarvoor ts), maar er nog niet is, soms nog best hufterig is (ruzie maken, extreem voor get blik zetten, overheersend zijn)
Maar je begreep het verkeerd. Ik had die afspraak idd te snel geregeld en toen het erop aan kwam heb ik ze zelf afgezegd omdat ik het ook niet netjes vond.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:53 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Je schijt niet echt door te hebben dat de man in kwestie zelf een 'klootzak' is geweest.
Daar zelfs nu voor in therapie is om sat aan te pakken (hulde daarvoor ts), maar er nog niet is, soms nog best hufterig is (ruzie maken, extreem voor get blik zetten, overheersend zijn)
Het uitschelden was 3 dagen geledenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:59 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er nog niet. Maar de laatste weken heb ik dat gedrag niet meer vertoond. De dingen die ik noem zijn allemaal van een aantal weken geleden. Ik probeer het maar soms is het met vallen en opstaan. En uiteindelijk kan ik het pas echt bewijzen als ze voor mij zou kiezen, maar dat heb ik niet in de hand.
Nee je hebt ze moeten afzeggen omdat zij tegen de middag zei dat ze niet mee zou gaan. Als zij dit niet had gedaan dan waren jullie gewoon gegaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:02 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Maar je begreep het verkeerd. Ik had die afspraak idd te snel geregeld en toen het erop aan kwam heb ik ze zelf afgezegd omdat ik het ook niet netjes vond.
Ook omdat ik besefte dat het nergens op sloeg.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee je hebt ze moeten afzeggen omdat zij tegen de middag zei dat ze niet mee zou gaan. Als zij dit niet had gedaan dan waren jullie gewoon gegaan.
Het schelden is heen en weer soms. Dat doet ze zelf ook. Op dat gebied gedragen we ons allebei als kleuters. Doelde meer op het dominante gedeelte de afgelopen weken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het uitschelden was 3 dagen geleden
Tuurlijk wel joh. Hier komen we wel uit. Wel alleen met hulp anders wordt het niks.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:17 schreef Lenny77 het volgende:
Hoe valt zoiets als dit nog te redden joh![]()
Hier moet je gewoon toch helemaal geen zin meer in hebben?
Ik vind je vastberadenheid wel knap.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:23 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh. Hier komen we wel uit. Wel alleen met hulp anders wordt het niks.
Dat is wat iedereen altijd naar me roept. Je denkt nooit aan jezelf. Je denkt al maanden alleen maar aan haar, terwijl ze met iemand anders samen is. Maar goed dat is mijn keuze. En ik geef ontzettend veel om haar. Besef komt pas achteraf. Heb haar gevraagd hoe het met haar is. Ze heeft migraine vandaag. Verder zegt ze dat ze niet tot rust kan komen omdat ‘iedereen’ maar lastig is. Dus misschien toch beter om haar compleet met rust te laten. Want met iedereen bedoelt ze hem ook. Laat hem maar lekker aan haar trekken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind je vastberadenheid wel knap.
Verlies jezelf en je eigen noden echter niet uit het oog.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:30 schreef TaMieke het volgende:
Waarom zou je het uberhaupt nog willen redden?
quote:
Ik denk dat de ene de andere moet uitkopen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:06 schreef Meister1984 het volgende:
Iemand die weet hoe het bepaald wordt wie het huis krijgt als uiteindelijk beide het willen hebben? Niet getrouwd/geen samenlevingscontract.
Er is nog geen voogdij. Maar aangezien ik al 6 maanden op zoek ben naar een woning en niks kan vinden weet ik niet of ik het zomaar ga omzetten naar haar naam. Maar goed dan zal ze wel weer co-ouderschap gaan weigeren zodat ze er meer voor de kinderen is en meer recht heeft op het huis. Maar goed dat zijn dingen voor na haar vakantie als ze toch besluit alles op te geven.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat de ene de andere moet uitkopen.
Mocht het tot een rechtzaak komen zal die waarschijnlijk neigen naar de persoon die voogdij heeft over de kinderen.
Maar daar weten advocaten en mediators veel meer van.
Dat maakt niet toch niets uit als het op zijn naam staat?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:40 schreef loveli het volgende:
Het huis geenst aan het bedrijf van haar ouders waar hij werkt.
Het staat op naam van allebei.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat maakt niet toch niets uit als het op zijn naam staat?
Of je het moet willen is wat anders.
Dat zal hij dan waarschijnlijk grotendeels moeten ophoesten met partner- en kinder alimentatie.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Het staat op naam van allebei.
Kinderen op haar naam, ivm dat hij geen toeslag krijgt. Zij verdient niet genoeg om huis over te nemen.
Nee das niet waar. Totaal ander gebouwd. Het 1 heeft niks met het ander te maken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:40 schreef loveli het volgende:
Het huis geenst aan het bedrijf van haar ouders waar hij werkt.
Jij roeptoetert echt maar raak😅 gezag over de kinderen heb ik gewoon hoor. Zij zou het huis wel eventueel kunnen betalen maar dan wordt het aanpoten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Het staat op naam van allebei.
Kinderen op haar naam, ivm dat hij geen toeslag krijgt. Zij verdient niet genoeg om huis over te nemen.
Partneralimentatie komt hier helemaal niet ten sprake. En als het co-ouderschap wordt zal het niet veel kinderalimentatie worden. Maar als ik ga dwarsliggen met het huis zal ze nooit toestemmen voor co-ouderschap.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zal hij dan waarschijnlijk grotendeels moeten ophoesten met partner- en kinder alimentatie.
Maar ja, in dat soort situaties moet je het door derde partijen laten uitzoeken en regelen.
Altijd klote
Dat weet je niet, ze zal hopelijk in het belang van de kinderen beslissen en ook jij hebt rechten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:12 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Partneralimentatie komt hier helemaal niet ten sprake. En als het co-ouderschap wordt zal het niet veel kinderalimentatie worden. Maar als ik ga dwarsliggen met het huis zal ze nooit toestemmen voor co-ouderschap.
Helder verzoek van haar.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:04 schreef Meister1984 het volgende:
We gaan morgenvroeg samen ontbijten. Had haar gevraagd of ze daar voor openstond voor haar vakantie nog effe. Dit wil ze wel zolang ik er geen hoop uithaal.
Geen hoop koesteren misschien? Want jij hangt hier online meteen al een hoop verwachtingen en aannames aan vast en dat gaat zij geheid aan je uitstraling zien. En het zou me niet verbazen als je tijdens het ontbijt ook wat hoopvolle opmerkingen laat vallen. Want je lijkt een impulsief baasje te zijn.quote:Maar goed. Dit is toch al een begin? Als ze zo klaar met me was en gelukkig zou zijn met iemand anders zou ze dit toch niet doen? En iemand nog tips wat ik vooral niet moet doen wil ik uberhaupt nog kans maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Helder verzoek van haar.
Vraag me wel af waarom je haar dat hebt gevraagd. Je ging haar toch met rust laten, ruimte geven?
[..]
Geen hoop koesteren misschien? Want jij hangt hier online meteen al een hoop verwachtingen en aannames aan vast en dat gaat zij geheid aan je uitstraling zien. En het zou me niet verbazen als je tijdens het ontbijt ook wat hoopvolle opmerkingen laat vallen. Want je lijkt een impulsief baasje te zijn.
Wellicht zou je eerlijk naar haar kunnen zijn en het afzeggen. Met uitleg. Omdat je nu niet in staat bent die hoop los te laten en je haar niet ongemakkelijk wil laten voelen als je het toch uitstraalt, waarmee je recht tegen haar verzoek ingaat.Misschien niet over onze relatie praten en niet over het samen komen, maar normale onderwerpen. Over de kinderen, vakanties. Naja ik had het misschien niet moeten vragen maar had eigenlijk een Nee verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien werd het alleen daarom ook een ja.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:15 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Misschien niet over onze relatie praten en niet over het samen komen, maar normale onderwerpen. Over de kinderen, vakanties. Naja ik had het misschien niet moeten vragen maar had eigenlijk een Nee verwacht.
Ja, gezag is geregeld, maar de toeslagen zijn allemaal voor haar.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:10 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Jij roeptoetert echt maar raak😅 gezag over de kinderen heb ik gewoon hoor. Zij zou het huis wel eventueel kunnen betalen maar dan wordt het aanpoten.
Bij co-ouderschap niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, gezag is geregeld, maar de toeslagen zijn allemaal voor haar.
Ze is nog altijd niet zeker van haar zaak en ze wilt nog nadenken. Daarom vroeg ik hoe ik dat het beste kan benaderen bij een ontbijt.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Misschien werd het alleen daarom ook een ja.
Omdat zij nog iets van een relatie wil bewaren ten gunste van de kinderen. Geen liefdesrelatie dus, maar dat ze hen twee ruziënde ouders wil besparen die mogelijk zelfs de kinderen als inzet gaan gebruiken.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:09 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Nee das niet waar. Totaal ander gebouwd. Het 1 heeft niks met het ander te maken.
Toch?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:21 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ons huis. Ik heb haar beloofd dat ze het huis zou krijgen voor de kinderen en het bedrijf van haar ouders achterom ligt. Kwestie van tijd voordat hij hier naar binnen gaat lopen als het omgezet is.
En het feit dat ze aangeeft dat ze tijd wil om over een herstel van de relatie wil na te denken en het er daarom nu niet over wil hebben geeft jou het recht om dit toch (al dan niet verborgen) tot een van de onderwerpen te maken bij de ontmoeting morgen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:29 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ze is nog altijd niet zeker van haar zaak en ze wilt nog nadenken. Daarom vroeg ik hoe ik dat het beste kan benaderen bij een ontbijt.
De zaak ligt in een andere straat. Maar we hebben een muur doorbroken zodat we erheen kunnen lopen. Maar heeft niks met elkaar te maken.quote:
Het gaat ook om het bewijzen dat we normaal kunnen doen tegen elkaar en dat ik het niet continu hoef te hebben over hetzelfde. Zodat ze ook eens een andere kant ziet dan de smeek kant.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En het feit dat ze aangeeft dat ze tijd wil om over een herstel van de relatie wil na te denken en het er daarom nu niet over wil hebben geeft jou het recht om dit toch (al dan niet verborgen) tot een van de onderwerpen te maken bij de ontmoeting morgen?
Want hoe hard je ook roept dat je dat niet wil doen, je vertypt je keer op keer en negeert alle antwoorden die maar enigszins gaan over afstand nemen, ruimte geven.
Doe je ook in deze post.
Ik ried aan om af te zeggen. Jij reageert met de weer de vraag hoe je de afspraak het beste kunt aanvliegen. Wil niet eens nadenken over afzeggen en wat dat op de langere termijn zou kunnen opleveren. Zoveel staan die gedachten bij jou voorop in alles wat met haar te maken heeft.
Knap ingewikkeld als jullie uit elkaar zijn en jij vlak achter de schoonouders van je ex woont. Dan kom je nooit verder, mocht je ooit een andere vrouw tegen willen komen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:39 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
De zaak ligt in een andere straat. Maar we hebben een muur doorbroken zodat we erheen kunnen lopen. Maar heeft niks met elkaar te maken.
Je hebt alleen nog geen idee hoe je dat gaat doen, hoe je je impulsen onder controle kunt houden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:41 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Het gaat ook om het bewijzen dat we normaal kunnen doen tegen elkaar en dat ik het niet continu hoef te hebben over hetzelfde. Zodat ze ook eens een andere kant ziet dan de smeek kant.
Toeslagen gaan naar diegene waar de kinderen zijn ingeschreven (of als er aparte afspraken voor gemaakt zijn). En vaak is dat diegene die t minste verdiend…quote:
Ik denk dat je me onderschat. Ik laat haar gewoon het woord doen. Laat haar alles bepalen. En als ze het er dan over hebben wil dan probeer ik gewoon alleen te luisteren naar haar.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je hebt alleen nog geen idee hoe je dat gaat doen, hoe je je impulsen onder controle kunt houden.
En met die gedachte denk ik dat je nu meer te verliezen hebt qua vertrouwen dan te winnen bij elkaar ontmoeten.
Laten we hopen dat ik inderdaad ongelijk heb. We horen het morgen wel van je.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:48 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik denk dat je me onderschat. Ik laat haar gewoon het woord doen. Laat haar alles bepalen. En als ze het er dan over hebben wil dan probeer ik gewoon alleen te luisteren naar haar.
Ik hou heel erg veel van haar. En als ik me morgen kan bewijzen door een normaal gesprek te voeren zodat ze dat mee kan nemen in haar gedachten naar Turkije toe dan doe ik dat. Ze weet dat ze daarna een belangrijke beslissing moet nemen. Misschien helpt het als ik nog een keer normaal kan doen in plaats van altijd die verwijten naar elkaar toe en dat gescheld.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:03 schreef Droopie het volgende:
Wees eens heel eerlijk naar jezelf.
Als je partner met een andere gozer omgaat. Vind jezelf nu dan niet heel erg onderdanig en is dat niet een grote poppenkast je morgen gaat spelen dan.
Je spreekt behoorlijk negatief over haar, en je bent van nature behoorlijk dominant.
Hoe lang ga je het volhouden om een rol te spelen.
Ik denk dat jouw idee over de toekomst een luchtkasteel is, en verre van realistisch.
Mssn over een jaar, dan kan de wereld er anders uit zien.
Ik ben niet meer de persoon die ik was en als we samen komen wil ik hulp zoeken voor ons beide. Ook relatietherapie. Als zij dat ook wilt. En nee 1 zwaluw maakt nog geen zomer maar als je maanden gesmeekt en gezeurt hebt en dan een keer jezelf anders kunt laten zien helpt het misschien toch iets. En als het uiteindelijk allemaal niet heeft geholpen dan heb ik wel alles eraan gedaan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:10 schreef TaMieke het volgende:
1x normaal doen en een normaal gesprek voeren, laat niet direct zien dat je veranderd bent. Zoals je zelf zo graag beweerd.
En als je nu een toneelstukje opvoert, hoelang ga je dat volhouden als jullie het weer samen zouden proberen?!
Waarschijnlijk niet zo lang.
Ja, al drie hele weken niet meer, op ruzie met schelden na een paar dagen geleden...quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:15 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik ben niet meer de persoon die ik was en als we samen komen wil ik hulp zoeken voor ons beide. Ook relatietherapie. Als zij dat ook wilt. En nee 1 zwaluw maakt nog geen zomer maar als je maanden gesmeekt en gezeurt hebt en dan een keer jezelf anders kunt laten zien helpt het misschien toch iets. En als het uiteindelijk allemaal niet heeft geholpen dan heb ik wel alles eraan gedaan.
We stonden beide te negatief in het leven jaren lang. Dat is uiteindelijk ook niet goed geweest voor onze relatie. Als we voor elkaar kiezen willen we er alles aan doen om dit beter te maken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 00:56 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Ja, al drie hele weken niet meer, op ruzie met schelden na een paar dagen geleden...
Dude!
En hou je echt van haar of hou je van een idee die je in je hoofd hebt.
Want echt top was je relatie niet, jij was niet zo leuk, zij ook niet.
Ze is er vandoor gegaan met een ander en jullie hebben nu nogsteeds ruzies die zo hoog oplopen dat er gescholden wordt.
Je lijkt terug te willen naar iets dat al heel erg lang niet meer bestaat. Dat gaat ook echt niet meer terug komen. Zelfs zou er een nieuwe start zijn (reken er maar niet op) zal dat Anders zijn dan het beeld wat je in je hoofd hebt.
Ga eens echt goed bij jezelf ten rade. Hou je echt van haar, de vrouw die ze nu is (die vreemdgaat en alles) of hou je vast aan een beeld uit het verleden die fijn voelde voor je? En die je naar Alle waarschijnlijkheid ook nog eens geromantiseerd hebt (herinneren zijn minder zuiver dan je denkt)?
En hoe zijn jullie beider karakters spontaan zo veranderd dat je niet meer negatief in het leven staat?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:01 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
We stonden beide te negatief in het leven jaren lang. Dat is uiteindelijk ook niet goed geweest voor onze relatie. Als we voor elkaar kiezen willen we er alles aan doen om dit beter te maken.
Daar gaan we hulp voor zoeken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe zijn jullie beider karakters spontaan zo veranderd dat je niet meer negatief in het leven staat?
Bij het veranderen van jullie karakters?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:21 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Daar gaan we hulp voor zoeken.
Het zijn niet alleen de karakters. We hebben gewoon beide enorm veel meegemaakt dat ervoor gezorgd heeft dat we in een negatieve flow zijn blijven hangen afgelopen jaren. Familiebedrijf, 4 kids, ziektes, overlijden van dierbaren achter elkaar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij het veranderen van jullie karakters?
Succes.
Jij hebt overal een antwoord zodat je ideaalplaatje voor de toekomst de enig logische uitkomst is he?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:46 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de karakters. We hebben gewoon beide enorm veel meegemaakt dat ervoor gezorgd heeft dat we in een negatieve flow zijn blijven hangen afgelopen jaren. Familiebedrijf, 4 kids, ziektes, overlijden van dierbaren achter elkaar.
Waarom begin je daar dan nu niet vast zelf mee?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:21 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Daar gaan we hulp voor zoeken.
Nee ik wil gewoon positief blijven. En als het niet lukt lukt het niet. Dan kunnen we altijd nog stoppen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij hebt overal een antwoord zodat je ideaalplaatje voor de toekomst de enig logische uitkomst is he?
Ik heb al een hoop sessies erop zitten bij een psycholoog. Niet zomaar dingen roepen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:33 schreef Leandra het volgende:
Als mensen negatief in het leven staan door omstandigheden in plaats van door karakter dan zullen die omstandigheden (vaak geldgebrek, soms ongelukkig in de liefde) ook moeten veranderen, dat verander je niet met alleen maar therapie.
Afwachten cq afdwingen dat de ander dat samen met je gaat doen is vrij kansloos.
Als jij wat aan jouw houding wilt doen kun je daar direct mee beginnen, je hoeft niet te wachten tot je ex daar ook klaar voor is.
Het gegeven dat jij afwacht en niet aanpakt is waarschijnlijk een teken dat je het niet echt heel graag wilt.
Dit. Hoe kan zij jou nou confronteren zonder dat jij dat toelaat? Ik snap trouwens eerlijk gezegd ook niet waarom ze haar tijd en energie niet in haar nieuwe relatie steekt.quote:
De vrouw. Altijd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:06 schreef Meister1984 het volgende:
Iemand die weet hoe het bepaald wordt wie het huis krijgt als uiteindelijk beide het willen hebben? Niet getrouwd/geen samenlevingscontract.
Ik hoop voor jullie, en jullie kinderen, dat het gaat werken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:57 schreef Meister1984 het volgende:
Dit is mijn laatste bericht in dit topic. Ze heeft haar nieuwe liefde aan de kant gezet en me heel eerlijk alles verteld. Ze heeft nog gevoelens voor mij en wilt toch een nieuwe poging wagen. We gaan samen hulp zoeken en werken aan een betere toekomst. Bedankt voor al jullie adviezen.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:57 schreef Meister1984 het volgende:
Dit is mijn laatste bericht in dit topic. Ze heeft haar nieuwe liefde aan de kant gezet en me heel eerlijk alles verteld. Ze heeft nog gevoelens voor mij en wilt toch een nieuwe poging wagen. We gaan samen hulp zoeken en werken aan een betere toekomst. Bedankt voor al jullie adviezen.
Je moet je niet door je ex laten aanpraten dat je "te dominant" was. Als dat is wie jij bent en je je daar fijn bij voelt, moet je dat niet door die meid de kop in laten drukken. Zoek een vrouw die jouw dominantie wel waardeert. Die naar je luistert als je iets zegt en graag vertrouwt op jouw oordeel en mening. Er is een reden voor dat het je ex is en dat is dat jullie niet bij elkaar pasten.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:28 schreef Meister1984 het volgende:
Wat zegt jullie therapeut hierover?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:40 schreef Meister1984 het volgende:
Nu 2 weken verder. In het begin gaf ze me alles. Knuffels, ze had enorme spijt etc. We hadden zelfs seks etc. Op een gegeven moment gaf ze bijna niks meer en zei ze dat ze het ff niet meer wist. Dat alles te snel ging. Ok ik snap dat als je uit een ‘andere relatie’ komt het teruggaan naar je ex best ingewikkeld kan zijn. Maar goed ze wilde dit ook en in het begin ging het goed. Ik geef haar alles waar ze altijd om vroeg. Doe leuke dingen met haar etc. Maar op dit moment vind ze het much. Je grijpt me bij de strot zegt ze dan. Dat ik teveel wil. Teveel geknuffel. Ik geef teveel complimenten etc. Alles dat ze eigenlijk altijd al wilde. Ik weet me gewoon geen raad meer. Moet ik haar dan maar gaan negeren? Een middenweg vinden hierin? Een tijdje naar mijn ouders toe en soms afspreken? Helemaal kappen ermee met alles? Ik hou enorm van haar en dat weet ze ook, maar het lijkt net alsof ik nooit eens iets goed kan doen. Ze zegt ook steeds je doet het geweldig, het ligt aan mij. Ik weet echt niet meer wat ik moet.
Wat ik uit deze beschrijving opmaak, is dat ze zeker haar best doet dat jullie het samen leuk kunnen hebben, maar ook dat ze teveel issues met zichzelf heeft. Of ze nou een relatie heeft met jou of met iemand anders, haar problemen leggen veel druk op zowel haarzelf als haar partner. Voor haar is het hoe dan ook belangrijk dat ze daaraan gaat werken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:40 schreef Meister1984 het volgende:
Nu 2 weken verder. In het begin gaf ze me alles. Knuffels, ze had enorme spijt etc. We hadden zelfs seks etc. Op een gegeven moment gaf ze bijna niks meer en zei ze dat ze het ff niet meer wist. Dat alles te snel ging. Ok ik snap dat als je uit een ‘andere relatie’ komt het teruggaan naar je ex best ingewikkeld kan zijn. Maar goed ze wilde dit ook en in het begin ging het goed. Ik geef haar alles waar ze altijd om vroeg. Doe leuke dingen met haar etc. Maar op dit moment vind ze het much. Je grijpt me bij de strot zegt ze dan. Dat ik teveel wil. Teveel geknuffel. Ik geef teveel complimenten etc. Alles dat ze eigenlijk altijd al wilde. Ik weet me gewoon geen raad meer. Moet ik haar dan maar gaan negeren? Een middenweg vinden hierin? Een tijdje naar mijn ouders toe en soms afspreken? Helemaal kappen ermee met alles? Ik hou enorm van haar en dat weet ze ook, maar het lijkt net alsof ik nooit eens iets goed kan doen. Ze zegt ook steeds je doet het geweldig, het ligt aan mij. Ik weet echt niet meer wat ik moet.
Misschien is alles veel te snel weer geworden zoals het was maar dan met alle extra happy joy gevoelens van jou erbij en was het iets te veel van het goede?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:14 schreef Meister1984 het volgende:
Mediator afspraak staat nu. Ik had me graag willen bewijzen maar zij roept steeds dat een gevoel voor iemand niet terug kan komen. Ik denk van wel maar als zij niet meer wilt dan wordt het lastig. Ik moet het gewoon gaan accepteren.
Het is ook te snel gegaan. Denk niet dat zij daarvoor open staat op dit moment.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Misschien is alles veel te snel weer geworden zoals het was maar dan met alle extra happy joy gevoelens van jou erbij en was het iets te veel van het goede?
Eigenlijk zouden jullie terug naar de basis moeten en weer gaan daten met elkaar enz, elkaar leren kennen hoe jullie NU zijn, niet ervan uit gaan dat die persoon nog steeds dezelfde is als 15j geleden.
Maar ok, ik heb het eerder al gezegd, bescherm ook je eigen grenzen. Laat je niet steeds opnieuw kwetsen.
Je neemt haar terug terwijl ze al in alle gaten is doorgesmeerd door een ander? En terwijl ze daarmee bezig was jou via de app de les lezen hoe je moet veranderen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:12 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Het is ook te snel gegaan. Denk niet dat zij daarvoor open staat op dit moment.
Iets roepen terwijl je niet alles weet is soms best overbodigquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Je neemt haar terug terwijl ze al in alle gaten is doorgesmeerd door een ander? En terwijl ze daarmee bezig was jou via de app de les lezen hoe je moet veranderen?
-nee-
Ik weet wel dat je vriendin miljoenen kikkervisjes van een ander richting haar baarmoeder heeft laten zwemmen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:53 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Iets roepen terwijl je niet alles weet is soms best overbodig
Projectie much?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je vriendin miljoenen kikkervisjes van een ander richting haar baarmoeder heeft laten zwemmen.
Mischien houd ze er nog wel een leuk souvenirtje aan over waar jij iedere maand voor mag lappen. Succes ermee! 👍
Ervaring? Frustratie? Als je je nou eens wat meer ingelezen had zou je weten dat ze geen baarmoeder meer heeft.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je vriendin miljoenen kikkervisjes van een ander richting haar baarmoeder heeft laten zwemmen.
Mischien houd ze er nog wel een leuk souvenirtje aan over waar jij iedere maand voor mag lappen. Succes ermee! 👍
Mijn kijk op het leven hoeft niet de jouwe te zijn of andersom. Uiteindelijk gaat het om jouzelf en ik hoop dat je gelukkig word.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:01 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ervaring? Frustratie? Als je je nou eens wat meer ingelezen had zou je weten dat ze geen baarmoeder meer heeft.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:27 schreef Meister1984 het volgende:
Er is gewoon geen hoop meer. Ik wil heel graag met haar door maar zij zegt dat er geen liefde meer is vanuit haar. En het herontdekken gelooft ze niet in. Dus dan trek ik gewoon aan het kortste eind en moet het accepteren. Alle gevolgen neemt ze voor lief.
Dat ze ermee akkoord gaat dat de kinderen dalijk om de week een andere plek hebben. Financieel het veel minder wordt etc. Maar goed dat zijn natuurlijk geen redenen om bij elkaar te blijven. En voor mij ook geen reden om haar terug te nemen als ze spijt heeft opeens omdat ze niet kan rondkomen.quote:
Want het zou beter/gezonder voor haar zijn als ze in een relatie blijft waarin de liefde over is?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:43 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Dat ze ermee akkoord gaat dat de kinderen dalijk om de week een andere plek hebben. Financieel het veel minder wordt etc. Maar goed dat zijn natuurlijk geen redenen om bij elkaar te blijven. En voor mij ook geen reden om haar terug te nemen als ze spijt heeft opeens omdat ze niet kan rondkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |