abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210117096
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 23:41 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Zij merkte gewoon dat ik een week nauwelijks appte en niet meer langskwam. Dit was ze natuurlijk gewend. En daarom wilde ze denk ik dat ik langskwam. Maar heb me voorgenomen dat ik dit niet meer doe. Na vandaag heb ik sowieso het gevoel dat ze me alleen nog maar aan het lijntje houdt. Want als ze echt twijfelde zou ze met hem toch ook eens wat rustiger aan kunnen doen. Maar ik bepaal dat niet voor haar. Ze roept maar steeds je weet helemaal niet wat ik allemaal doe en voel. Misschien vind ik het wel niet leuk met hem. Als ik wel eens scheld op haar uit emotie komt ze met haar wijze woorden dat ik niet verandert ben en mijn eigen ramen ingooi.
Misschien een hel overbodig opmerking, maar ik denk eigenlijk niet dat je echt over je ex heen bent.

...en dan is het voor haar heel gemakkelijk om je te laten bungelen. ;) ( figuurlijk natuurlijk)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_210117723
Vergissing, neem me niet kwalijk.

[ Bericht 93% gewijzigd door tesssssssss op 01-08-2023 12:47:05 (Dubbel) ]
pi_210119215
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 11:44 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Misschien een hel overbodig opmerking, maar ik denk eigenlijk niet dat je echt over je ex heen bent.

...en dan is het voor haar heel gemakkelijk om je te laten bungelen. ;) ( figuurlijk natuurlijk)
Tuurlijk ben ik niet over haar heen. Zou niks liever willen om opnieuw te beginnen. Alleen zij weet niet of ze dit wilt. Ze roept telkens ik weet het niet. Ze laat alles afhangen van een maand geen contact en 10 dagen Turkije. Dat ze volgens haar alles op een rij kan zetten. Maar goed als ze dan telkens weer met haar nieuwe liefde dingen doet is het vrij kansloos voor mij. Alhoewel ze wel vaker appt uit haar zelf met excuses en ook al 2x onbewust vroeg of ik nog ff langskwam.
  Vis een optie? dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:09:35 #79
70532 loveli
N
pi_210119443
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:48 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Tuurlijk ben ik niet over haar heen. Zou niks liever willen om opnieuw te beginnen. Alleen zij weet niet of ze dit wilt. Ze roept telkens ik weet het niet. Ze laat alles afhangen van een maand geen contact en 10 dagen Turkije. Dat ze volgens haar alles op een rij kan zetten. Maar goed als ze dan telkens weer met haar nieuwe liefde dingen doet is het vrij kansloos voor mij. Alhoewel ze wel vaker appt uit haar zelf met excuses en ook al 2x onbewust vroeg of ik nog ff langskwam.
Waarom zou ze kiezen als het niet hoeft? Jij betaalt voor het huis, hij gezellig mee op vakantie.

Jij bent er toch meteen als ze je nodig heeft. Alles wat die ander niet kan, regel jij wel.

Jij houdt de situatie zo in evenwicht.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:10:13 #80
70532 loveli
N
pi_210119449
Of lees even 20 topics advies terug.
crap in = crap out
pi_210119466
Dus als ze het niet leuk vind met hem, dan mag jij weer een nummertje trekken om een poging te wagen?

Mij lijkt het dat je zulke periodes van overpeinzing in je eentje doorbrengt.
Maar zijn die kinderen ook mee met haar op vakantie, samen met die gast met wie ze vreemd ging?
Hell To The Liars
pi_210119605
quote:

[..]
Dan denk ik niet dat iemand je advies kan geven😊 want zij heeft in deze situatie allle macht in handen. Niet vervelend bedoeld, maar jij kan eigenlijk alleen maar wachten en je aanpassen aan haar 😊

Succes!
pi_210119721
quote:

[..]
Dan wil je ze je dus gewoon terug. Verzin een leuke spontane date en verras haar en het komt weer helemaal goed.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:46:22 #84
441859 crew  Lenny77
pi_210119836
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:35 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Dan wil je ze je dus gewoon terug. Verzin een leuke spontane date en verras haar en het komt weer helemaal goed.
Of ze laat hem aan een draadje hangen omdat daar een groot voordeel aanzit voor haar..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_210120008
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:11 schreef Droopie het volgende:
Dus als ze het niet leuk vind met hem, dan mag jij weer een nummertje trekken om een poging te wagen?

Mij lijkt het dat je zulke periodes van overpeinzing in je eentje doorbrengt.
Maar zijn die kinderen ook mee met haar op vakantie, samen met die gast met wie ze vreemd ging?
Ze gaat met 3 kids en haar ouders. Tuurlijk gaat die gast niet mee.
  Spellchecker dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:08:56 #86
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210120037
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:06 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Ze gaat met 3 kids en haar ouders. Tuurlijk gaat die gast niet mee.
Ik zou er niet van staan te kijken.
pi_210120074
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:23 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dan denk ik niet dat iemand je advies kan geven😊 want zij heeft in deze situatie allle macht in handen. Niet vervelend bedoeld, maar jij kan eigenlijk alleen maar wachten en je aanpassen aan haar 😊

Succes!
Dat weet ik helaas. Ik wil haar vragen of ze een halve dag met mij wil doorbrengen voordat ze zelf op vakantie gaat. Zodat ze eens na maanden bedelen een andere kant van me ziet, maar of ze er voor open staat. Ze stond wel open voor een etentje na haar vakantie om te praten. En toen ik vroeg om eens oude videos samen terug te kijken zei ze ook geen nee. Dus misschien ben ik niet helemaal afgeschreven. Weet alleen niet of het niet beter is om gewoon dan maar geen fysiek contact te hebben tot na haar vakantie zodat ze me misschien gaat missen. Heb haar al 2 weken niet gezien nu. Doe daar nog 2 weken bovenop. Ze roept zelf al misschien ga ik je wel missen in Turkije. Omdat we dit altijd samen deden. Of is het een optie vlak voor haar vakantie een paar uurtjes samen door te brengen? Enige dat steeds in mijn hoofd dwarrelt is die andere gast. Daar spreekt ze ook wel eens mee af natuurlijk.
pi_210120077
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:08 schreef maily het volgende:

[..]
Ik zou er niet van staan te kijken.
Nee echt niet. Mijn schoonouders wilden dit ook niet zodat ze eens op rust kan komen.
pi_210120422
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:12 schreef Meister1984 het volgende:
Of is het een optie vlak voor haar vakantie een paar uurtjes samen door te brengen? Enige dat steeds in mijn hoofd dwarrelt is die andere gast. Daar spreekt ze ook wel eens mee af natuurlijk.
Misschien wil ze wel met ullie allbei een relatie, sommige mensen zijn ook polygaam. Dat is als 1 persoon meerdere partners heeft. In dit geval dan de moeder van je kinderen, en je ex-partner.

Zou ook nog een optie kunnen zijn. :)

Want ik zie dat er bij jou eigenlijk geen sprake is van jaloezie naar de ander toe. De andere man. Dus misschien kan je dat nog met haar bespreken, of dat mag van haar. :)
  Spellchecker dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:49:34 #90
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210120475
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:13 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Nee echt niet. Mijn schoonouders wilden dit ook niet zodat ze eens op rust kan komen.
Die zeggen niet tegen haar: " laat Meister1984 nou eens met rust" ?
pi_210120615
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:12 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Dat weet ik helaas. Ik wil haar vragen of ze een halve dag met mij wil doorbrengen voordat ze zelf op vakantie gaat. Zodat ze eens na maanden bedelen een andere kant van me ziet, maar of ze er voor open staat. Ze stond wel open voor een etentje na haar vakantie om te praten. En toen ik vroeg om eens oude videos samen terug te kijken zei ze ook geen nee. Dus misschien ben ik niet helemaal afgeschreven. Weet alleen niet of het niet beter is om gewoon dan maar geen fysiek contact te hebben tot na haar vakantie zodat ze me misschien gaat missen. Heb haar al 2 weken niet gezien nu. Doe daar nog 2 weken bovenop. Ze roept zelf al misschien ga ik je wel missen in Turkije. Omdat we dit altijd samen deden. Of is het een optie vlak voor haar vakantie een paar uurtjes samen door te brengen? Enige dat steeds in mijn hoofd dwarrelt is die andere gast. Daar spreekt ze ook wel eens mee af natuurlijk.
Op mij komt je trouwens niet zo dominant over.

Tenminste, als ik het alleen baseer op hoe je hier post. :)

Misschien eerder een tikkeltje onderdanig. Wat natuurlijk niet erg is. Maar als ik me baseer op de manier waarop je hier post, snap ik niet dat je partner je dominant noemde.

[ Bericht 3% gewijzigd door tesssssssss op 01-08-2023 17:14:00 ]
pi_210120982
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 17:00 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Op mij komt je trouwens niet zo dominant over.

Tenminste, als ik het alleen baseer op hoe je hier post. :)

Misschien eerder een tikkeltje onderdanig. Wat natuurlijk niet erg is. Maar als ik me baseer op de manier waarop je hier post, snap ik niet dat je partner je dominant noemde.
Ik was wel te dominant. Dat heb ik na veel therapien grotendeels afgeleerd. Het was meer dominant in de zij van alles bepalen, haar weinig ruimte geven om alleen dingen te doen. Opsluiten zoals zij het noemde. Maar goed dat is het verleden.
pi_210120993
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:42 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Misschien wil ze wel met ullie allbei een relatie, sommige mensen zijn ook polygaam. Dat is als 1 persoon meerdere partners heeft. In dit geval dan de moeder van je kinderen, en je ex-partner.

Zou ook nog een optie kunnen zijn. :)

Want ik zie dat er bij jou eigenlijk geen sprake is van jaloezie naar de ander toe. De andere man. Dus misschien kan je dat nog met haar bespreken, of dat mag van haar. :)

Nee dankjewel. Tuurlijk heb ik een schijthekel aan hem. En vind het jammer dat ik me alleen mag bewijzen door haar met rust te laten. 20 jaar samen geweest en dan zoiets
pi_210121071
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 17:29 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Nee dankjewel. Tuurlijk heb ik een schijthekel aan hem. En vind het jammer dat ik me alleen mag bewijzen door haar met rust te laten. 20 jaar samen geweest en dan zoiets
Ze zeggen wel "als je van iemand houdt, laat ze los, als zij ook van jou houden dan komen ze vanzelf bij je terug."

Of toch woorden van die strekking.
pi_210121151
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:49 schreef maily het volgende:

[..]
Die zeggen niet tegen haar: " laat Meister1984 nou eens met rust" ?
Ze roepen steeds dat ze niet willen dat ze ook maar enig contact heeft op vakantie met beiden, maar goed ze is volwassen genoeg.
pi_210121182
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 17:34 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ze zeggen wel "als je van iemand houdt, laat ze los, als zij ook van jou houden dan komen ze vanzelf bij je terug."

Of toch woorden van die strekking.
Het is gewoon heel lastig in te schatten. Vrijdagavond hebben we nog 3uur lang goed app contact gehad. Ook daar kwam ze af en toe weer met oude koeien. Hoe ik was. Maar voor de rest was het redelijk goed. Terwijl ze de dag erna weer kortaf deed omdat ze natuurlijk weer bij hem was.
pi_210121462
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 17:45 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Het is gewoon heel lastig in te schatten. Vrijdagavond hebben we nog 3uur lang goed app contact gehad. Ook daar kwam ze af en toe weer met oude koeien. Hoe ik was. Maar voor de rest was het redelijk goed. Terwijl ze de dag erna weer kortaf deed omdat ze natuurlijk weer bij hem was.
Jij moet wel echt vreselijk veel van haar houden O+

Hier waar ik woon heeft een man zijn vriendin in haar minaar dood geschoten. Echt.

(niet dat ik dat iemand aanraad ofzo, maar om even het verschil aan te geven)
pi_210121670
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 18:17 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Jij moet wel echt vreselijk veel van haar houden O+

Hier waar ik woon heeft een man zijn vriendin in haar minaar dood geschoten. Echt.

(niet dat ik dat iemand aanraad ofzo, maar om even het verschil aan te geven)
Tuurlijk gun ik hem helemaal niks. Maar als zij denkt gelukkig met hem te kunnen worden wie ben ik dan? Een relatie die ontstaat uit vreemdgaan kan sowieso nooit iets worden. Dus daar ben ik niet zo bang voor. Maar goed na haar vakantie in Turkije gaat een besluit genomen worden. Maar denk eerlijk gezegd niet dat ze voor mij gaat kiezen. Ik weet het ook niet.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2023 @ 20:22:45 #99
441859 crew  Lenny77
pi_210123079
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Ik was wel te dominant. Dat heb ik na veel therapien grotendeels afgeleerd. Het was meer dominant in de zij van alles bepalen, haar weinig ruimte geven om alleen dingen te doen. Opsluiten zoals zij het noemde. Maar goed dat is het verleden.
Zijn de camera's wel weg uit huis?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_210123507
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 20:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zijn de camera's wel weg uit huis?
Dat heb ik allemaal omgezet naar haar account. Ze ziet ook wel dat ik aan het veranderen ben en dat verwart haar denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')