Tuurlijk wel joh. Hier komen we wel uit. Wel alleen met hulp anders wordt het niks.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:17 schreef Lenny77 het volgende:
Hoe valt zoiets als dit nog te redden joh![]()
Hier moet je gewoon toch helemaal geen zin meer in hebben?
Ik vind je vastberadenheid wel knap.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:23 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh. Hier komen we wel uit. Wel alleen met hulp anders wordt het niks.
Dat is wat iedereen altijd naar me roept. Je denkt nooit aan jezelf. Je denkt al maanden alleen maar aan haar, terwijl ze met iemand anders samen is. Maar goed dat is mijn keuze. En ik geef ontzettend veel om haar. Besef komt pas achteraf. Heb haar gevraagd hoe het met haar is. Ze heeft migraine vandaag. Verder zegt ze dat ze niet tot rust kan komen omdat ‘iedereen’ maar lastig is. Dus misschien toch beter om haar compleet met rust te laten. Want met iedereen bedoelt ze hem ook. Laat hem maar lekker aan haar trekken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind je vastberadenheid wel knap.
Verlies jezelf en je eigen noden echter niet uit het oog.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:30 schreef TaMieke het volgende:
Waarom zou je het uberhaupt nog willen redden?
quote:
Ik denk dat de ene de andere moet uitkopen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:06 schreef Meister1984 het volgende:
Iemand die weet hoe het bepaald wordt wie het huis krijgt als uiteindelijk beide het willen hebben? Niet getrouwd/geen samenlevingscontract.
Er is nog geen voogdij. Maar aangezien ik al 6 maanden op zoek ben naar een woning en niks kan vinden weet ik niet of ik het zomaar ga omzetten naar haar naam. Maar goed dan zal ze wel weer co-ouderschap gaan weigeren zodat ze er meer voor de kinderen is en meer recht heeft op het huis. Maar goed dat zijn dingen voor na haar vakantie als ze toch besluit alles op te geven.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat de ene de andere moet uitkopen.
Mocht het tot een rechtzaak komen zal die waarschijnlijk neigen naar de persoon die voogdij heeft over de kinderen.
Maar daar weten advocaten en mediators veel meer van.
Dat maakt niet toch niets uit als het op zijn naam staat?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:40 schreef loveli het volgende:
Het huis geenst aan het bedrijf van haar ouders waar hij werkt.
Het staat op naam van allebei.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat maakt niet toch niets uit als het op zijn naam staat?
Of je het moet willen is wat anders.
Dat zal hij dan waarschijnlijk grotendeels moeten ophoesten met partner- en kinder alimentatie.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Het staat op naam van allebei.
Kinderen op haar naam, ivm dat hij geen toeslag krijgt. Zij verdient niet genoeg om huis over te nemen.
Nee das niet waar. Totaal ander gebouwd. Het 1 heeft niks met het ander te maken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:40 schreef loveli het volgende:
Het huis geenst aan het bedrijf van haar ouders waar hij werkt.
Jij roeptoetert echt maar raak😅 gezag over de kinderen heb ik gewoon hoor. Zij zou het huis wel eventueel kunnen betalen maar dan wordt het aanpoten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Het staat op naam van allebei.
Kinderen op haar naam, ivm dat hij geen toeslag krijgt. Zij verdient niet genoeg om huis over te nemen.
Partneralimentatie komt hier helemaal niet ten sprake. En als het co-ouderschap wordt zal het niet veel kinderalimentatie worden. Maar als ik ga dwarsliggen met het huis zal ze nooit toestemmen voor co-ouderschap.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zal hij dan waarschijnlijk grotendeels moeten ophoesten met partner- en kinder alimentatie.
Maar ja, in dat soort situaties moet je het door derde partijen laten uitzoeken en regelen.
Altijd klote
Dat weet je niet, ze zal hopelijk in het belang van de kinderen beslissen en ook jij hebt rechten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:12 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Partneralimentatie komt hier helemaal niet ten sprake. En als het co-ouderschap wordt zal het niet veel kinderalimentatie worden. Maar als ik ga dwarsliggen met het huis zal ze nooit toestemmen voor co-ouderschap.
Helder verzoek van haar.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:04 schreef Meister1984 het volgende:
We gaan morgenvroeg samen ontbijten. Had haar gevraagd of ze daar voor openstond voor haar vakantie nog effe. Dit wil ze wel zolang ik er geen hoop uithaal.
Geen hoop koesteren misschien? Want jij hangt hier online meteen al een hoop verwachtingen en aannames aan vast en dat gaat zij geheid aan je uitstraling zien. En het zou me niet verbazen als je tijdens het ontbijt ook wat hoopvolle opmerkingen laat vallen. Want je lijkt een impulsief baasje te zijn.quote:Maar goed. Dit is toch al een begin? Als ze zo klaar met me was en gelukkig zou zijn met iemand anders zou ze dit toch niet doen? En iemand nog tips wat ik vooral niet moet doen wil ik uberhaupt nog kans maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Helder verzoek van haar.
Vraag me wel af waarom je haar dat hebt gevraagd. Je ging haar toch met rust laten, ruimte geven?
[..]
Geen hoop koesteren misschien? Want jij hangt hier online meteen al een hoop verwachtingen en aannames aan vast en dat gaat zij geheid aan je uitstraling zien. En het zou me niet verbazen als je tijdens het ontbijt ook wat hoopvolle opmerkingen laat vallen. Want je lijkt een impulsief baasje te zijn.
Wellicht zou je eerlijk naar haar kunnen zijn en het afzeggen. Met uitleg. Omdat je nu niet in staat bent die hoop los te laten en je haar niet ongemakkelijk wil laten voelen als je het toch uitstraalt, waarmee je recht tegen haar verzoek ingaat.Misschien niet over onze relatie praten en niet over het samen komen, maar normale onderwerpen. Over de kinderen, vakanties. Naja ik had het misschien niet moeten vragen maar had eigenlijk een Nee verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien werd het alleen daarom ook een ja.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:15 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Misschien niet over onze relatie praten en niet over het samen komen, maar normale onderwerpen. Over de kinderen, vakanties. Naja ik had het misschien niet moeten vragen maar had eigenlijk een Nee verwacht.
Ja, gezag is geregeld, maar de toeslagen zijn allemaal voor haar.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:10 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Jij roeptoetert echt maar raak😅 gezag over de kinderen heb ik gewoon hoor. Zij zou het huis wel eventueel kunnen betalen maar dan wordt het aanpoten.
Bij co-ouderschap niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, gezag is geregeld, maar de toeslagen zijn allemaal voor haar.
Ze is nog altijd niet zeker van haar zaak en ze wilt nog nadenken. Daarom vroeg ik hoe ik dat het beste kan benaderen bij een ontbijt.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Misschien werd het alleen daarom ook een ja.
Omdat zij nog iets van een relatie wil bewaren ten gunste van de kinderen. Geen liefdesrelatie dus, maar dat ze hen twee ruziënde ouders wil besparen die mogelijk zelfs de kinderen als inzet gaan gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |