abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210142429
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 11:17 schreef Lenny77 het volgende:
Hoe valt zoiets als dit nog te redden joh :{

Hier moet je gewoon toch helemaal geen zin meer in hebben?
Tuurlijk wel joh. Hier komen we wel uit. Wel alleen met hulp anders wordt het niks.
  Moderator donderdag 3 augustus 2023 @ 11:25:18 #227
441859 crew  Lenny77
pi_210142453
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 11:23 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Tuurlijk wel joh. Hier komen we wel uit. Wel alleen met hulp anders wordt het niks.
Ik vind je vastberadenheid wel knap.
Verlies jezelf en je eigen noden echter niet uit het oog.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_210142515
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 11:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik vind je vastberadenheid wel knap.
Verlies jezelf en je eigen noden echter niet uit het oog.
Dat is wat iedereen altijd naar me roept. Je denkt nooit aan jezelf. Je denkt al maanden alleen maar aan haar, terwijl ze met iemand anders samen is. Maar goed dat is mijn keuze. En ik geef ontzettend veel om haar. Besef komt pas achteraf. Heb haar gevraagd hoe het met haar is. Ze heeft migraine vandaag. Verder zegt ze dat ze niet tot rust kan komen omdat ‘iedereen’ maar lastig is. Dus misschien toch beter om haar compleet met rust te laten. Want met iedereen bedoelt ze hem ook. Laat hem maar lekker aan haar trekken.
  donderdag 3 augustus 2023 @ 15:30:29 #229
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_210145229
Waarom zou je het uberhaupt nog willen redden? Je roept in die 4 dagen dat het topic loopt al 10x "ik ben er klaar mee". Ze "roept" vanalles tegen je (hoezo dat roepen trouwens?) en de stomste dingen worden een discussie.

Zij is vreemd gegaan. Zij heeft een nieuwe relatie. Wat valt er nog te redden??
Blijkbaar is ze zelf weg gegaan, ze heeft dr keuze al gemaakt. Ook al zegt ze van niet, dr acties zijn duidelijk genoeg.

Die verandering waar je het over hebt, ziet zij niet en wil ze niet zien. En zo te horen, laat je die ook niet zien.
Regel die mediation en ga verder met je leven. Dit is niet te redden.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Vis een optie? donderdag 3 augustus 2023 @ 15:40:15 #230
70532 loveli
N
pi_210145345
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 15:30 schreef TaMieke het volgende:
Waarom zou je het uberhaupt nog willen redden?
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:01 schreef Meister1984 het volgende:
4 stuks. 16,13,14,9.
crap in = crap out
pi_210185150
Iemand die weet hoe het bepaald wordt wie het huis krijgt als uiteindelijk beide het willen hebben? Niet getrouwd/geen samenlevingscontract.
  Vis een optie? zondag 6 augustus 2023 @ 16:19:44 #232
70532 loveli
N
pi_210185459
Degene die het kan betalen om buren van haar ouders te zijn.
crap in = crap out
pi_210185479
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:06 schreef Meister1984 het volgende:
Iemand die weet hoe het bepaald wordt wie het huis krijgt als uiteindelijk beide het willen hebben? Niet getrouwd/geen samenlevingscontract.
Ik denk dat de ene de andere moet uitkopen.
Mocht het tot een rechtzaak komen zal die waarschijnlijk neigen naar de persoon die voogdij heeft over de kinderen.

Maar daar weten advocaten en mediators veel meer van.
Hell To The Liars
pi_210185584
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:20 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik denk dat de ene de andere moet uitkopen.
Mocht het tot een rechtzaak komen zal die waarschijnlijk neigen naar de persoon die voogdij heeft over de kinderen.

Maar daar weten advocaten en mediators veel meer van.
Er is nog geen voogdij. Maar aangezien ik al 6 maanden op zoek ben naar een woning en niks kan vinden weet ik niet of ik het zomaar ga omzetten naar haar naam. Maar goed dan zal ze wel weer co-ouderschap gaan weigeren zodat ze er meer voor de kinderen is en meer recht heeft op het huis. Maar goed dat zijn dingen voor na haar vakantie als ze toch besluit alles op te geven.
pi_210185673
Als het huis alleen op jouw naam staat, is het jouw huis.

Staat het op beider naam, zal de rechter vaak de voorkeur geven dat moeder en kinderen in het ouderlijke huis blijven wonen (uiteraard niet gratis).

Dat laatste zou trouwens ook jouw voorkeur moeten hebben, is in het belang van de kinderen
Hell To The Liars
  Vis een optie? zondag 6 augustus 2023 @ 16:40:45 #236
70532 loveli
N
pi_210185845
Het huis geenst aan het bedrijf van haar ouders waar hij werkt.
crap in = crap out
pi_210185865
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:40 schreef loveli het volgende:
Dat maakt niet toch niets uit als het op zijn naam staat?
Of je het moet willen is wat anders.
Hell To The Liars
  Vis een optie? zondag 6 augustus 2023 @ 16:43:26 #238
70532 loveli
N
pi_210185897
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:41 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat maakt niet toch niets uit als het op zijn naam staat?
Of je het moet willen is wat anders.
Het staat op naam van allebei.

Kinderen op haar naam, ivm dat hij geen toeslag krijgt. Zij verdient niet genoeg om huis over te nemen.
crap in = crap out
pi_210186325
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Kinderen op haar naam, ivm dat hij geen toeslag krijgt. Zij verdient niet genoeg om huis over te nemen.
Dat zal hij dan waarschijnlijk grotendeels moeten ophoesten met partner- en kinder alimentatie.

Maar ja, in dat soort situaties moet je het door derde partijen laten uitzoeken en regelen.
Altijd klote
Hell To The Liars
pi_210186434
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:40 schreef loveli het volgende:
Nee das niet waar. Totaal ander gebouwd. Het 1 heeft niks met het ander te maken.
pi_210186482
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij roeptoetert echt maar raak😅 gezag over de kinderen heb ik gewoon hoor. Zij zou het huis wel eventueel kunnen betalen maar dan wordt het aanpoten.
pi_210186516
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 17:06 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat zal hij dan waarschijnlijk grotendeels moeten ophoesten met partner- en kinder alimentatie.

Maar ja, in dat soort situaties moet je het door derde partijen laten uitzoeken en regelen.
Altijd klote
Partneralimentatie komt hier helemaal niet ten sprake. En als het co-ouderschap wordt zal het niet veel kinderalimentatie worden. Maar als ik ga dwarsliggen met het huis zal ze nooit toestemmen voor co-ouderschap.
pi_210186836
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 17:12 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Partneralimentatie komt hier helemaal niet ten sprake. En als het co-ouderschap wordt zal het niet veel kinderalimentatie worden. Maar als ik ga dwarsliggen met het huis zal ze nooit toestemmen voor co-ouderschap.
Dat weet je niet, ze zal hopelijk in het belang van de kinderen beslissen en ook jij hebt rechten.
Hell To The Liars
pi_210187584
We gaan morgenvroeg samen ontbijten. Had haar gevraagd of ze daar voor openstond voor haar vakantie nog effe. Dit wil ze wel zolang ik er geen hoop uithaal. Maar goed. Dit is toch al een begin? Als ze zo klaar met me was en gelukkig zou zijn met iemand anders zou ze dit toch niet doen? En iemand nog tips wat ik vooral niet moet doen wil ik uberhaupt nog kans maken?
pi_210187658
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:04 schreef Meister1984 het volgende:
We gaan morgenvroeg samen ontbijten. Had haar gevraagd of ze daar voor openstond voor haar vakantie nog effe. Dit wil ze wel zolang ik er geen hoop uithaal.
Helder verzoek van haar.
Vraag me wel af waarom je haar dat hebt gevraagd. Je ging haar toch met rust laten, ruimte geven?

quote:
Maar goed. Dit is toch al een begin? Als ze zo klaar met me was en gelukkig zou zijn met iemand anders zou ze dit toch niet doen? En iemand nog tips wat ik vooral niet moet doen wil ik uberhaupt nog kans maken?
Geen hoop koesteren misschien? Want jij hangt hier online meteen al een hoop verwachtingen en aannames aan vast en dat gaat zij geheid aan je uitstraling zien. En het zou me niet verbazen als je tijdens het ontbijt ook wat hoopvolle opmerkingen laat vallen. Want je lijkt een impulsief baasje te zijn.

Wellicht zou je eerlijk naar haar kunnen zijn en het afzeggen. Met uitleg. Omdat je nu niet in staat bent die hoop los te laten en je haar niet ongemakkelijk wil laten voelen als je het toch uitstraalt, waarmee je recht tegen haar verzoek ingaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210187739
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Helder verzoek van haar.
Vraag me wel af waarom je haar dat hebt gevraagd. Je ging haar toch met rust laten, ruimte geven?
[..]
Geen hoop koesteren misschien? Want jij hangt hier online meteen al een hoop verwachtingen en aannames aan vast en dat gaat zij geheid aan je uitstraling zien. En het zou me niet verbazen als je tijdens het ontbijt ook wat hoopvolle opmerkingen laat vallen. Want je lijkt een impulsief baasje te zijn.

Wellicht zou je eerlijk naar haar kunnen zijn en het afzeggen. Met uitleg. Omdat je nu niet in staat bent die hoop los te laten en je haar niet ongemakkelijk wil laten voelen als je het toch uitstraalt, waarmee je recht tegen haar verzoek ingaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien niet over onze relatie praten en niet over het samen komen, maar normale onderwerpen. Over de kinderen, vakanties. Naja ik had het misschien niet moeten vragen maar had eigenlijk een Nee verwacht.
pi_210187854
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:15 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Misschien niet over onze relatie praten en niet over het samen komen, maar normale onderwerpen. Over de kinderen, vakanties. Naja ik had het misschien niet moeten vragen maar had eigenlijk een Nee verwacht.
Misschien werd het alleen daarom ook een ja.
Omdat zij nog iets van een relatie wil bewaren ten gunste van de kinderen. Geen liefdesrelatie dus, maar dat ze hen twee ruziënde ouders wil besparen die mogelijk zelfs de kinderen als inzet gaan gebruiken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Vis een optie? zondag 6 augustus 2023 @ 18:25:12 #248
70532 loveli
N
pi_210187910
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 17:10 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Jij roeptoetert echt maar raak😅 gezag over de kinderen heb ik gewoon hoor. Zij zou het huis wel eventueel kunnen betalen maar dan wordt het aanpoten.
Ja, gezag is geregeld, maar de toeslagen zijn allemaal voor haar.
crap in = crap out
pi_210187958
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:25 schreef loveli het volgende:

[..]
Ja, gezag is geregeld, maar de toeslagen zijn allemaal voor haar.
Bij co-ouderschap niet.
pi_210187982
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Misschien werd het alleen daarom ook een ja.
Omdat zij nog iets van een relatie wil bewaren ten gunste van de kinderen. Geen liefdesrelatie dus, maar dat ze hen twee ruziënde ouders wil besparen die mogelijk zelfs de kinderen als inzet gaan gebruiken.
Ze is nog altijd niet zeker van haar zaak en ze wilt nog nadenken. Daarom vroeg ik hoe ik dat het beste kan benaderen bij een ontbijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')