abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? zondag 6 augustus 2023 @ 18:37:28 #251
70532 loveli
N
pi_210188099
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 17:09 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Nee das niet waar. Totaal ander gebouwd. Het 1 heeft niks met het ander te maken.
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 20:21 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]
Ons huis. Ik heb haar beloofd dat ze het huis zou krijgen voor de kinderen en het bedrijf van haar ouders achterom ligt. Kwestie van tijd voordat hij hier naar binnen gaat lopen als het omgezet is.
Toch?
crap in = crap out
pi_210188119
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:29 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Ze is nog altijd niet zeker van haar zaak en ze wilt nog nadenken. Daarom vroeg ik hoe ik dat het beste kan benaderen bij een ontbijt.
En het feit dat ze aangeeft dat ze tijd wil om over een herstel van de relatie wil na te denken en het er daarom nu niet over wil hebben geeft jou het recht om dit toch (al dan niet verborgen) tot een van de onderwerpen te maken bij de ontmoeting morgen?
Want hoe hard je ook roept dat je dat niet wil doen, je vertypt je keer op keer en negeert alle antwoorden die maar enigszins gaan over afstand nemen, ruimte geven.

Doe je ook in deze post.
Ik ried aan om af te zeggen. Jij reageert met de weer de vraag hoe je de afspraak het beste kunt aanvliegen. Wil niet eens nadenken over afzeggen en wat dat op de langere termijn zou kunnen opleveren. Zoveel staan die gedachten bij jou voorop in alles wat met haar te maken heeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210188127
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:37 schreef loveli het volgende:

[..]
[..]
Toch?
De zaak ligt in een andere straat. Maar we hebben een muur doorbroken zodat we erheen kunnen lopen. Maar heeft niks met elkaar te maken.
pi_210188152
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En het feit dat ze aangeeft dat ze tijd wil om over een herstel van de relatie wil na te denken en het er daarom nu niet over wil hebben geeft jou het recht om dit toch (al dan niet verborgen) tot een van de onderwerpen te maken bij de ontmoeting morgen?
Want hoe hard je ook roept dat je dat niet wil doen, je vertypt je keer op keer en negeert alle antwoorden die maar enigszins gaan over afstand nemen, ruimte geven.

Doe je ook in deze post.
Ik ried aan om af te zeggen. Jij reageert met de weer de vraag hoe je de afspraak het beste kunt aanvliegen. Wil niet eens nadenken over afzeggen en wat dat op de langere termijn zou kunnen opleveren. Zoveel staan die gedachten bij jou voorop in alles wat met haar te maken heeft.
Het gaat ook om het bewijzen dat we normaal kunnen doen tegen elkaar en dat ik het niet continu hoef te hebben over hetzelfde. Zodat ze ook eens een andere kant ziet dan de smeek kant.
  Vis een optie? zondag 6 augustus 2023 @ 18:41:32 #255
70532 loveli
N
pi_210188164
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:39 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
De zaak ligt in een andere straat. Maar we hebben een muur doorbroken zodat we erheen kunnen lopen. Maar heeft niks met elkaar te maken.
Knap ingewikkeld als jullie uit elkaar zijn en jij vlak achter de schoonouders van je ex woont. Dan kom je nooit verder, mocht je ooit een andere vrouw tegen willen komen.
crap in = crap out
pi_210188232
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:41 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Het gaat ook om het bewijzen dat we normaal kunnen doen tegen elkaar en dat ik het niet continu hoef te hebben over hetzelfde. Zodat ze ook eens een andere kant ziet dan de smeek kant.
Je hebt alleen nog geen idee hoe je dat gaat doen, hoe je je impulsen onder controle kunt houden.

En met die gedachte denk ik dat je nu meer te verliezen hebt qua vertrouwen dan te winnen bij elkaar ontmoeten.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 6 augustus 2023 @ 18:46:52 #257
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_210188236
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:28 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Bij co-ouderschap niet.
Toeslagen gaan naar diegene waar de kinderen zijn ingeschreven (of als er aparte afspraken voor gemaakt zijn). En vaak is dat diegene die t minste verdiend…

Misschien moet je het daar over gaan hebben morgen. “Hoe gaan we het regelen met de kinderen?” “Zijn er afspraken die je wil maken? Regels die je wil vastleggen?”
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_210188259
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je hebt alleen nog geen idee hoe je dat gaat doen, hoe je je impulsen onder controle kunt houden.

En met die gedachte denk ik dat je nu meer te verliezen hebt qua vertrouwen dan te winnen bij elkaar ontmoeten.
Ik denk dat je me onderschat. Ik laat haar gewoon het woord doen. Laat haar alles bepalen. En als ze het er dan over hebben wil dan probeer ik gewoon alleen te luisteren naar haar.
pi_210188292
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 18:48 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Ik denk dat je me onderschat. Ik laat haar gewoon het woord doen. Laat haar alles bepalen. En als ze het er dan over hebben wil dan probeer ik gewoon alleen te luisteren naar haar.
Laten we hopen dat ik inderdaad ongelijk heb. We horen het morgen wel van je.
pi_210188493
Wees eens heel eerlijk naar jezelf.
Als je partner met een andere gozer omgaat. Vind jezelf nu dan niet heel erg onderdanig en is dat niet een grote poppenkast je morgen gaat spelen dan.

Je spreekt behoorlijk negatief over haar, en je bent van nature behoorlijk dominant.
Hoe lang ga je het volhouden om een rol te spelen.

Ik denk dat jouw idee over de toekomst een luchtkasteel is, en verre van realistisch.

Mssn over een jaar, dan kan de wereld er anders uit zien.
Hell To The Liars
pi_210188575
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 19:03 schreef Droopie het volgende:
Wees eens heel eerlijk naar jezelf.
Als je partner met een andere gozer omgaat. Vind jezelf nu dan niet heel erg onderdanig en is dat niet een grote poppenkast je morgen gaat spelen dan.

Je spreekt behoorlijk negatief over haar, en je bent van nature behoorlijk dominant.
Hoe lang ga je het volhouden om een rol te spelen.

Ik denk dat jouw idee over de toekomst een luchtkasteel is, en verre van realistisch.

Mssn over een jaar, dan kan de wereld er anders uit zien.
Ik hou heel erg veel van haar. En als ik me morgen kan bewijzen door een normaal gesprek te voeren zodat ze dat mee kan nemen in haar gedachten naar Turkije toe dan doe ik dat. Ze weet dat ze daarna een belangrijke beslissing moet nemen. Misschien helpt het als ik nog een keer normaal kan doen in plaats van altijd die verwijten naar elkaar toe en dat gescheld.
  zondag 6 augustus 2023 @ 19:10:30 #262
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_210188606
1x normaal doen en een normaal gesprek voeren, laat niet direct zien dat je veranderd bent. Zoals je zelf zo graag beweerd.
En als je nu een toneelstukje opvoert, hoelang ga je dat volhouden als jullie het weer samen zouden proberen?!
Waarschijnlijk niet zo lang.
pi_210188664
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 19:10 schreef TaMieke het volgende:
1x normaal doen en een normaal gesprek voeren, laat niet direct zien dat je veranderd bent. Zoals je zelf zo graag beweerd.
En als je nu een toneelstukje opvoert, hoelang ga je dat volhouden als jullie het weer samen zouden proberen?!
Waarschijnlijk niet zo lang.
Ik ben niet meer de persoon die ik was en als we samen komen wil ik hulp zoeken voor ons beide. Ook relatietherapie. Als zij dat ook wilt. En nee 1 zwaluw maakt nog geen zomer maar als je maanden gesmeekt en gezeurt hebt en dan een keer jezelf anders kunt laten zien helpt het misschien toch iets. En als het uiteindelijk allemaal niet heeft geholpen dan heb ik wel alles eraan gedaan.
pi_210192545
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 19:15 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Ik ben niet meer de persoon die ik was en als we samen komen wil ik hulp zoeken voor ons beide. Ook relatietherapie. Als zij dat ook wilt. En nee 1 zwaluw maakt nog geen zomer maar als je maanden gesmeekt en gezeurt hebt en dan een keer jezelf anders kunt laten zien helpt het misschien toch iets. En als het uiteindelijk allemaal niet heeft geholpen dan heb ik wel alles eraan gedaan.
Ja, al drie hele weken niet meer, op ruzie met schelden na een paar dagen geleden...

Dude!

En hou je echt van haar of hou je van een idee die je in je hoofd hebt.
Want echt top was je relatie niet, jij was niet zo leuk, zij ook niet.
Ze is er vandoor gegaan met een ander en jullie hebben nu nogsteeds ruzies die zo hoog oplopen dat er gescholden wordt.

Je lijkt terug te willen naar iets dat al heel erg lang niet meer bestaat. Dat gaat ook echt niet meer terug komen. Zelfs zou er een nieuwe start zijn (reken er maar niet op) zal dat Anders zijn dan het beeld wat je in je hoofd hebt.

Ga eens echt goed bij jezelf ten rade. Hou je echt van haar, de vrouw die ze nu is (die vreemdgaat en alles) of hou je vast aan een beeld uit het verleden die fijn voelde voor je? En die je naar Alle waarschijnlijkheid ook nog eens geromantiseerd hebt (herinneren zijn minder zuiver dan je denkt)?
pi_210208884
We hebben een goed gesprek gehad. Heel positief. Ze hoopt dat ik alle dingen meen die ik zeg en ze gaat een definitieve beslissing nemen na de vakantie. Heb uiteraard gezegd dat het niet meteen hoeft en dat als ze 1-2 weken langer nodig heeft dit gewoon prima is. Ze heeft me uit zichzelf verteld dat ze niet gelukkig is met de andere persoon. Maar goed betekent niet dat ze dan automatisch met mij wilt proberen. De keuze ligt helemaal bij haar en als ze uiteindelijk niet wilt proberen heb ik daar vrede mee. Maar heb een goed gevoel overgehouden.
pi_210208895
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 00:56 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Ja, al drie hele weken niet meer, op ruzie met schelden na een paar dagen geleden...

Dude!

En hou je echt van haar of hou je van een idee die je in je hoofd hebt.
Want echt top was je relatie niet, jij was niet zo leuk, zij ook niet.
Ze is er vandoor gegaan met een ander en jullie hebben nu nogsteeds ruzies die zo hoog oplopen dat er gescholden wordt.

Je lijkt terug te willen naar iets dat al heel erg lang niet meer bestaat. Dat gaat ook echt niet meer terug komen. Zelfs zou er een nieuwe start zijn (reken er maar niet op) zal dat Anders zijn dan het beeld wat je in je hoofd hebt.

Ga eens echt goed bij jezelf ten rade. Hou je echt van haar, de vrouw die ze nu is (die vreemdgaat en alles) of hou je vast aan een beeld uit het verleden die fijn voelde voor je? En die je naar Alle waarschijnlijkheid ook nog eens geromantiseerd hebt (herinneren zijn minder zuiver dan je denkt)?
We stonden beide te negatief in het leven jaren lang. Dat is uiteindelijk ook niet goed geweest voor onze relatie. Als we voor elkaar kiezen willen we er alles aan doen om dit beter te maken.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:37:05 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210209871
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 11:01 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
We stonden beide te negatief in het leven jaren lang. Dat is uiteindelijk ook niet goed geweest voor onze relatie. Als we voor elkaar kiezen willen we er alles aan doen om dit beter te maken.
En hoe zijn jullie beider karakters spontaan zo veranderd dat je niet meer negatief in het leven staat?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210210329
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
En hoe zijn jullie beider karakters spontaan zo veranderd dat je niet meer negatief in het leven staat?
Daar gaan we hulp voor zoeken.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:39:37 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210211286
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:21 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Bij het veranderen van jullie karakters?
Succes.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210211384
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:39 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bij het veranderen van jullie karakters?
Succes.
Het zijn niet alleen de karakters. We hebben gewoon beide enorm veel meegemaakt dat ervoor gezorgd heeft dat we in een negatieve flow zijn blijven hangen afgelopen jaren. Familiebedrijf, 4 kids, ziektes, overlijden van dierbaren achter elkaar.
pi_210212069
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:46 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Het zijn niet alleen de karakters. We hebben gewoon beide enorm veel meegemaakt dat ervoor gezorgd heeft dat we in een negatieve flow zijn blijven hangen afgelopen jaren. Familiebedrijf, 4 kids, ziektes, overlijden van dierbaren achter elkaar.
Jij hebt overal een antwoord zodat je ideaalplaatje voor de toekomst de enig logische uitkomst is he?
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:58:55 #272
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_210212252
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:21 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Waarom begin je daar dan nu niet vast zelf mee?
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 16:33:21 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210212682
Als mensen negatief in het leven staan door omstandigheden in plaats van door karakter dan zullen die omstandigheden (vaak geldgebrek, soms ongelukkig in de liefde) ook moeten veranderen, dat verander je niet met alleen maar therapie.

Afwachten cq afdwingen dat de ander dat samen met je gaat doen is vrij kansloos.
Als jij wat aan jouw houding wilt doen kun je daar direct mee beginnen, je hoeft niet te wachten tot je ex daar ook klaar voor is.
Het gegeven dat jij afwacht en niet aanpakt is waarschijnlijk een teken dat je het niet echt heel graag wilt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210212974
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jij hebt overal een antwoord zodat je ideaalplaatje voor de toekomst de enig logische uitkomst is he?
Nee ik wil gewoon positief blijven. En als het niet lukt lukt het niet. Dan kunnen we altijd nog stoppen.
pi_210212988
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 16:33 schreef Leandra het volgende:
Als mensen negatief in het leven staan door omstandigheden in plaats van door karakter dan zullen die omstandigheden (vaak geldgebrek, soms ongelukkig in de liefde) ook moeten veranderen, dat verander je niet met alleen maar therapie.

Afwachten cq afdwingen dat de ander dat samen met je gaat doen is vrij kansloos.
Als jij wat aan jouw houding wilt doen kun je daar direct mee beginnen, je hoeft niet te wachten tot je ex daar ook klaar voor is.
Het gegeven dat jij afwacht en niet aanpakt is waarschijnlijk een teken dat je het niet echt heel graag wilt.
Ik heb al een hoop sessies erop zitten bij een psycholoog. Niet zomaar dingen roepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')