abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210253466
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:30 schreef maily het volgende:
Blokkeer haar.
Dit. Hoe kan zij jou nou confronteren zonder dat jij dat toelaat? Ik snap trouwens eerlijk gezegd ook niet waarom ze haar tijd en energie niet in haar nieuwe relatie steekt.
Als ik haar nieuwe vriend was kon ze gelijk optyfen met dat geplak aan haar ex.
pi_210253493
De vrouw. Dou
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 16:06 schreef Meister1984 het volgende:
Iemand die weet hoe het bepaald wordt wie het huis krijgt als uiteindelijk beide het willen hebben? Niet getrouwd/geen samenlevingscontract.
De vrouw. Altijd.
Doosje tissues op tafel bij de rechter en het is geregeld.
pi_210282006
Dit is mijn laatste bericht in dit topic. Ze heeft haar nieuwe liefde aan de kant gezet en me heel eerlijk alles verteld. Ze heeft nog gevoelens voor mij en wilt toch een nieuwe poging wagen. We gaan samen hulp zoeken en werken aan een betere toekomst. Bedankt voor al jullie adviezen.
  maandag 14 augustus 2023 @ 15:05:13 #279
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_210282095
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 14:57 schreef Meister1984 het volgende:
Dit is mijn laatste bericht in dit topic. Ze heeft haar nieuwe liefde aan de kant gezet en me heel eerlijk alles verteld. Ze heeft nog gevoelens voor mij en wilt toch een nieuwe poging wagen. We gaan samen hulp zoeken en werken aan een betere toekomst. Bedankt voor al jullie adviezen.
Ik hoop voor jullie, en jullie kinderen, dat het gaat werken.
Het wordt een zware tijd, sterkte ermee.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  Moderator maandag 14 augustus 2023 @ 17:15:32 #280
441859 crew  Lenny77
pi_210283916
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 14:57 schreef Meister1984 het volgende:
^O^
Veel succes gewenst
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_210463627
Nu 2 weken verder. In het begin gaf ze me alles. Knuffels, ze had enorme spijt etc. We hadden zelfs seks etc. Op een gegeven moment gaf ze bijna niks meer en zei ze dat ze het ff niet meer wist. Dat alles te snel ging. Ok ik snap dat als je uit een ‘andere relatie’ komt het teruggaan naar je ex best ingewikkeld kan zijn. Maar goed ze wilde dit ook en in het begin ging het goed. Ik geef haar alles waar ze altijd om vroeg. Doe leuke dingen met haar etc. Maar op dit moment vind ze het much. Je grijpt me bij de strot zegt ze dan. Dat ik teveel wil. Teveel geknuffel. Ik geef teveel complimenten etc. Alles dat ze eigenlijk altijd al wilde. Ik weet me gewoon geen raad meer. Moet ik haar dan maar gaan negeren? Een middenweg vinden hierin? Een tijdje naar mijn ouders toe en soms afspreken? Helemaal kappen ermee met alles? Ik hou enorm van haar en dat weet ze ook, maar het lijkt net alsof ik nooit eens iets goed kan doen. Ze zegt ook steeds je doet het geweldig, het ligt aan mij. Ik weet echt niet meer wat ik moet.
pi_210464800
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:28 schreef Meister1984 het volgende:
Mijn ex en ik zijn nu al een aantal maanden uit elkaar. Toch confronteert ze me telkens met hoe ik was. Dat ik te dominant was. Tuurlijk weet ik dat van mezelf. En daar heb ik aan gewerkt en zo ben ik nu niet meer. Ze weet dat ik haar terug zou willen. Zij zit nu in een nieuwe relatie. Maar waarom moet ze me steeds confronteren met hoe ik was en als ik dan iets verkeerds doe of zeg roept ze steeds ik dacht je zou veranderen. Tuurlijk is het mijn ex en heeft ze niks ermee te maken meer. Maar waarom telkens oude koeien uit de sloot halen? En waarom kan ze niet gewoon vooruit kijken?
Je moet je niet door je ex laten aanpraten dat je "te dominant" was. Als dat is wie jij bent en je je daar fijn bij voelt, moet je dat niet door die meid de kop in laten drukken. Zoek een vrouw die jouw dominantie wel waardeert. Die naar je luistert als je iets zegt en graag vertrouwt op jouw oordeel en mening. Er is een reden voor dat het je ex is en dat is dat jullie niet bij elkaar pasten.

Vertel haar maar dat je wel wilt overwegen om haar terug te nemen als ze het heel lief vraagt en vervolgens niet meer zeikt over dominantie of wat dan ook, omdat ze ook wel weet dat ze dat gewoon enorm aantrekkelijk aan je vindt. Sterker nog, vermoedelijk is ze daarom op je gevallen. Waarschijnlijk is ze nu met een of ander doetje die al zijn aangeboren dominantie heeft weggestopt voor haar. Zeg haar maar dat ze dat doetje heel snel moet dumpen en jou op je blote knietjes mag komen smeken dat je haar terugneemt. Ze vraagt je namelijk constant naar die dominantie van je, omdat ze daarin juist geďnteresseerd is. Ze ziet zelfs dominantie bij je hoewel jij denkt het te hebben weggestopt, omdat ze het wíl zien. Ze geilt daar natuurlijk gewoon op. Ze kan zich nog wel herinneren hoe jij haar met al je dominantie heerlijk nam als ze zich weer eens gekwetst door je voelde. Wedden dat ze daarnaar terugverlangt?

Praat gewoon tegen haar zoals je bent en je zult zien dat ze met hangende pootjes bij je terugkomt.
Mja
pi_210464926
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 10:40 schreef Meister1984 het volgende:
Nu 2 weken verder. In het begin gaf ze me alles. Knuffels, ze had enorme spijt etc. We hadden zelfs seks etc. Op een gegeven moment gaf ze bijna niks meer en zei ze dat ze het ff niet meer wist. Dat alles te snel ging. Ok ik snap dat als je uit een ‘andere relatie’ komt het teruggaan naar je ex best ingewikkeld kan zijn. Maar goed ze wilde dit ook en in het begin ging het goed. Ik geef haar alles waar ze altijd om vroeg. Doe leuke dingen met haar etc. Maar op dit moment vind ze het much. Je grijpt me bij de strot zegt ze dan. Dat ik teveel wil. Teveel geknuffel. Ik geef teveel complimenten etc. Alles dat ze eigenlijk altijd al wilde. Ik weet me gewoon geen raad meer. Moet ik haar dan maar gaan negeren? Een middenweg vinden hierin? Een tijdje naar mijn ouders toe en soms afspreken? Helemaal kappen ermee met alles? Ik hou enorm van haar en dat weet ze ook, maar het lijkt net alsof ik nooit eens iets goed kan doen. Ze zegt ook steeds je doet het geweldig, het ligt aan mij. Ik weet echt niet meer wat ik moet.
Wat zegt jullie therapeut hierover?
Want dat was toch onderdeel van het grote verzoeningsplan? Samen in therapie gaan?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210465198
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 10:40 schreef Meister1984 het volgende:
Wat ik uit deze beschrijving opmaak, is dat ze zeker haar best doet dat jullie het samen leuk kunnen hebben, maar ook dat ze teveel issues met zichzelf heeft. Of ze nou een relatie heeft met jou of met iemand anders, haar problemen leggen veel druk op zowel haarzelf als haar partner. Voor haar is het hoe dan ook belangrijk dat ze daaraan gaat werken.

Het gevaar bij relaties is dat als het je niet lukt om het geluk in jezelf te vinden, je gaat hopen dat jouw partner jou compleet gaat maken. Maar dat is een illusie. Jij blijven nog steeds twee individuele personen met jullie eigen opvattingen en denkbeelden. Er zullen altijd dingen blijven waarin jij met haar niet op dezelfde golflengte kan komen en vice versa. Een relatie houdt ook in dat je dat van elkaar kunt tolereren. Conflicten horen er ook bij en dat is niet erg als jullie het vervolgens samen met elkaar kunnen oplossen. Echter bij jullie levert dat zoveel spanning en stress op en problemen worden niet opgelost als zij jou dwingt dat jij je naar haar onderwerpt of vice versa.

Het aantrekken/afstoten gedrag van haar wijst erop dat er meer aan de hand is. Als zij bijvoorbeeld is opgegroeid met ouders die haar emotioneel tekort hadden gedaan, is het niet raar dat zij als volwassene snel achterdochtig wordt dat haar partner haar ook in de steek zal laten. Als zij dat gevoel haar hele leven gewend is, kan ze zich niet voorstellen dat ze daar met jou of met wie dan ook niet bang voor hoeft te zijn, dus onbewust blijft ze jouw loyaliteit testen totdat jij het niet meer trekt, waardoor zij voor zichzelf bevestigd krijgt dat het klopt dat ze niet goed genoeg is voor wie dan ook.

Los van of jullie wel of geen relatie met elkaar hebben, voor haar is het belangrijk dat ze daaraan gaat werken. Dat is iets waarbij jij haar eigenlijk niet kan helpen. Je kan haar steunen en motiveren, echter het is belangrijk dat jij een zekere afstand daarvan houdt. Het zijn emoties die zij zelf beleeft en zij moet haar eigen handleiding leren kennen om daarmee om te gaan. Want stel nou dat jij alles zou doen wat zij van jou verlangt ... dan wordt ze compleet afhankelijk van jou en verliest ze haar eigen identiteit. Daar wordt ze op den duur echt niet gelukkiger door, integendeel. Dan kan ze beter eerst door zure appels heen bijten, waardoor ze zich geheid regelmatig eenzaam en in de steek gelaten voelt. Dat soort gevoelens zijn absoluut verschrikkelijk om te ervaren, maar toch is het voor haar belangrijk die confrontatie aan te gaan. Wat er dan op langere termijn zal gebeuren, is dat ze bij zichzelf merkt dat ze het beter kan verdragen, er flexibeler mee om kan gaan en zich realiseert dat ze als persoon gegroeid is. En dán ervaart ze hoe het is om het geluk uit zichzelf te halen.

Dus als je echt van haar houdt en zij ook van jou, doen jullie wat het beste is voor elkaar. Wat helaas niet altijd het leukste is. Het zou kunnen dat het beter is om de relatie te beeindigen, omdat je weet dat je elkaar anders teveel in de weg gaat zitten. Je kan ook een middenweg daarin zoeken. Bijvoorbeeld een time-out waarin jullie aan elkaar beloven geen relatie met iemand anders aan te gaan, maar het wel van elkaar toestaan seks te hebben met een ander. Als de time-out voorbij is, dan hebben jullie helderder of jullie met elkaar willen samenleven of tot de conclusie zijn gekomen dat jullie toch niet bij elkaar passen. Je hoeft elkaar niet helemaal te negeren in de tussentijd, maar hou het dan emotioneel wat oppervlakkig. Samen sporten of met een groepje gezamenlijke vrienden afspreken zou bijvoorbeeld kunnen.
pi_210485768
Mediator afspraak staat nu. Ik had me graag willen bewijzen maar zij roept steeds dat een gevoel voor iemand niet terug kan komen. Ik denk van wel maar als zij niet meer wilt dan wordt het lastig. Ik moet het gewoon gaan accepteren.
pi_210486758
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 12:14 schreef Meister1984 het volgende:
Mediator afspraak staat nu. Ik had me graag willen bewijzen maar zij roept steeds dat een gevoel voor iemand niet terug kan komen. Ik denk van wel maar als zij niet meer wilt dan wordt het lastig. Ik moet het gewoon gaan accepteren.
Misschien is alles veel te snel weer geworden zoals het was maar dan met alle extra happy joy gevoelens van jou erbij en was het iets te veel van het goede?
Eigenlijk zouden jullie terug naar de basis moeten en weer gaan daten met elkaar enz, elkaar leren kennen hoe jullie NU zijn, niet ervan uit gaan dat die persoon nog steeds dezelfde is als 15j geleden.
Maar ok, ik heb het eerder al gezegd, bescherm ook je eigen grenzen. Laat je niet steeds opnieuw kwetsen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_210486790
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 14:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Misschien is alles veel te snel weer geworden zoals het was maar dan met alle extra happy joy gevoelens van jou erbij en was het iets te veel van het goede?
Eigenlijk zouden jullie terug naar de basis moeten en weer gaan daten met elkaar enz, elkaar leren kennen hoe jullie NU zijn, niet ervan uit gaan dat die persoon nog steeds dezelfde is als 15j geleden.
Maar ok, ik heb het eerder al gezegd, bescherm ook je eigen grenzen. Laat je niet steeds opnieuw kwetsen.
Het is ook te snel gegaan. Denk niet dat zij daarvoor open staat op dit moment.
pi_210486904
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 14:12 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Het is ook te snel gegaan. Denk niet dat zij daarvoor open staat op dit moment.
Je neemt haar terug terwijl ze al in alle gaten is doorgesmeerd door een ander? En terwijl ze daarmee bezig was jou via de app de les lezen hoe je moet veranderen?
-nee-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lenny77 op 31-08-2023 14:30:08 ]
pi_210487168
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 14:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Je neemt haar terug terwijl ze al in alle gaten is doorgesmeerd door een ander? En terwijl ze daarmee bezig was jou via de app de les lezen hoe je moet veranderen?
-nee-
Iets roepen terwijl je niet alles weet is soms best overbodig
pi_210487272
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 14:53 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Iets roepen terwijl je niet alles weet is soms best overbodig
Ik weet wel dat je vriendin miljoenen kikkervisjes van een ander richting haar baarmoeder heeft laten zwemmen.
Mischien houd ze er nog wel een leuk souvenirtje aan over waar jij iedere maand voor mag lappen. Succes ermee! 👍
  donderdag 31 augustus 2023 @ 15:04:16 #291
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210487283
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 15:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik weet wel dat je vriendin miljoenen kikkervisjes van een ander richting haar baarmoeder heeft laten zwemmen.
Mischien houd ze er nog wel een leuk souvenirtje aan over waar jij iedere maand voor mag lappen. Succes ermee! 👍
Projectie much?
The love you take is equal to the love you make.
pi_210487384
Ts moet het lekker zelf weten.

[ Bericht 33% gewijzigd door Joopklepzeiker op 31-08-2023 18:23:46 ]
pi_210489103
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 15:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ervaring? Frustratie? Als je je nou eens wat meer ingelezen had zou je weten dat ze geen baarmoeder meer heeft.
pi_210489458
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 18:01 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Ervaring? Frustratie? Als je je nou eens wat meer ingelezen had zou je weten dat ze geen baarmoeder meer heeft.
Mijn kijk op het leven hoeft niet de jouwe te zijn of andersom. Uiteindelijk gaat het om jouzelf en ik hoop dat je gelukkig word.
  Vis een optie? donderdag 31 augustus 2023 @ 18:51:39 #295
70532 loveli
N
pi_210490013
Ik hoop dat het hele gezin gelukkig wordt. Vaak zijn daarvoor andere dingen nodig dan voor individueel geluk.
crap in = crap out
pi_210491531
Er is gewoon geen hoop meer. Ik wil heel graag met haar door maar zij zegt dat er geen liefde meer is vanuit haar. En het herontdekken gelooft ze niet in. Dus dan trek ik gewoon aan het kortste eind en moet het accepteren. Alle gevolgen neemt ze voor lief.
pi_210491563
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 20:27 schreef Meister1984 het volgende:
Er is gewoon geen hoop meer. Ik wil heel graag met haar door maar zij zegt dat er geen liefde meer is vanuit haar. En het herontdekken gelooft ze niet in. Dus dan trek ik gewoon aan het kortste eind en moet het accepteren. Alle gevolgen neemt ze voor lief.
Wat bedoel je hiermee?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210491753
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 20:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Wat bedoel je hiermee?
Dat ze ermee akkoord gaat dat de kinderen dalijk om de week een andere plek hebben. Financieel het veel minder wordt etc. Maar goed dat zijn natuurlijk geen redenen om bij elkaar te blijven. En voor mij ook geen reden om haar terug te nemen als ze spijt heeft opeens omdat ze niet kan rondkomen.
  Vis een optie? vrijdag 1 september 2023 @ 00:05:38 #299
70532 loveli
N
pi_210494377
2 wk geleden kon het wel, nu niet. Ze heeft weer contact met die ander.
crap in = crap out
pi_210494981
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 20:43 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Dat ze ermee akkoord gaat dat de kinderen dalijk om de week een andere plek hebben. Financieel het veel minder wordt etc. Maar goed dat zijn natuurlijk geen redenen om bij elkaar te blijven. En voor mij ook geen reden om haar terug te nemen als ze spijt heeft opeens omdat ze niet kan rondkomen.
Want het zou beter/gezonder voor haar zijn als ze in een relatie blijft waarin de liefde over is?
Probeer te scheiden wat jouw behoeftes zijn, en wat die van je ex zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')