abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210106551
Mijn ex en ik zijn nu al een aantal maanden uit elkaar. Toch confronteert ze me telkens met hoe ik was. Dat ik te dominant was. Tuurlijk weet ik dat van mezelf. En daar heb ik aan gewerkt en zo ben ik nu niet meer. Ze weet dat ik haar terug zou willen. Zij zit nu in een nieuwe relatie. Maar waarom moet ze me steeds confronteren met hoe ik was en als ik dan iets verkeerds doe of zeg roept ze steeds ik dacht je zou veranderen. Tuurlijk is het mijn ex en heeft ze niks ermee te maken meer. Maar waarom telkens oude koeien uit de sloot halen? En waarom kan ze niet gewoon vooruit kijken?
  Spellchecker maandag 31 juli 2023 @ 14:30:53 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210106574
Iets doet mij vermoeden dat jij nog steeds contact met haar zoekt en daardoor de antwoorden krijgt die jij niet wil horen?
pi_210106580
Waarom praat je nog met je ex. Stop daar gewoon mee, je hebt alleen maar jezelf.
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 14:35:24 #5
5428 crew  miss_sly
pi_210106621
Ze is ie ex. Laat haar links liggen, dan krijg je ook niet allemaal commentaar naar je hoofd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Spellchecker maandag 31 juli 2023 @ 14:36:20 #6
197773 crew  maily
pi_210106641
Woon je nog bij haar? (Vorige topic)
pi_210106658
1.
Om je een trap na te geven

2.
Je hebt op een negatieve manier of pijnlijke manier veel met haar gedaan, waar door het in haar systeem zit

3.
Beste tip van @maily; blokkeren
Maar zeker contact niet op zoeken
pi_210106660
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:31 schreef Scorpie het volgende:
Waarom praat je nog met je ex. Stop daar gewoon mee, je hebt alleen maar jezelf.
Dit.

Lekker los laten en doorgaan met je leven. Is het beste dat je kunt doen. Een ex is niet voor niets een ex gelukkig. :)
pi_210106779
Omdat ze roept dat ze niet weet wat ze wilt.
pi_210106809
Je bent nog steeds dominant anders noem je je geen Meister.
  maandag 31 juli 2023 @ 14:51:56 #11
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210106848
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:30 schreef maily het volgende:
Blokkeer haar.
Dit eigenlijk ja.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Spellchecker maandag 31 juli 2023 @ 14:52:56 #12
197773 crew  maily
pi_210106862
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:47 schreef Meister1984 het volgende:
Tijd voor jou om een dikke streep te zetten.
Dan maak jij maar de beslissing voor haar.

En blokkeren.
pi_210106863
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Iets doet mij vermoeden dat jij nog steeds contact met haar zoekt en daardoor de antwoorden krijgt die jij niet wil horen?
Soms wel. Soms andersom. Ik had voor mezelf besloten om geen contact meer te hebben, maar dan probeert zr toch via een excuus ff te appen. Ik heb haar gezegd dat ze maar eens een beslissing moet nemen omdat ze niet weet of ze het met me opnieuw wilt beginnen. Maar zodra ik loslaat zoekt ze contact met een excuus. Ook vraagt ze dan met een truc of ik langskom. Eerst moest ik de koffers lenen van haar (ons) voor de vakantie. Toen zei ik zet ze op de gang. Kunnen de kinderen openmake en dan pak ik ze. Half uur daarna roept ze ik zie toch morgen als je de koffers komt halen. Ik zeg nee dat gaan we niet doen. Ze weet dat ik haar wel nog terugwil. Paar dagen erna toen ik de camera wilde lenen en ik hem eerst leeg wilde gooien riep ze dat kun je ook hier doen.
  Spellchecker maandag 31 juli 2023 @ 14:54:34 #14
197773 crew  maily
pi_210106889
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:52 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Soms wel. Soms andersom. Ik had voor mezelf besloten om geen contact meer te hebben, maar dan probeert zr toch via een excuus ff te appen. Ik heb haar gezegd dat ze maar eens een beslissing moet nemen omdat ze niet weet of ze het met me opnieuw wilt beginnen. Maar zodra ik loslaat zoekt ze contact met een excuus. Ook vraagt ze dan met een truc of ik langskom. Eerst moest ik de koffers lenen van haar (ons) voor de vakantie. Toen zei ik zet ze op de gang. Kunnen de kinderen openmake en dan pak ik ze. Half uur daarna roept ze ik zie toch morgen als je de koffers komt halen. Ik zeg nee dat gaan we niet doen. Ze weet dat ik haar wel nog terugwil. Paar dagen erna toen ik de camera wilde lenen en ik hem eerst leeg wilde gooien riep ze dat kun je ook hier doen.
Zij heeft je bij de ballen. Nog steeds.

En jij laat het gebeuren.

Succes he! :W
pi_210106897
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:28 schreef Meister1984 het volgende:
Tuurlijk is het mijn ex en heeft ze niks ermee te maken meer.
'nuff said. Klaar. Deur dicht. Blokkeren. Geen aandacht meer aan geven.

Of wil je haar inderdaad terug? Maak keuzes in elk geval.
pi_210106918
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:47 schreef Meister1984 het volgende:
Dan zeg je veel succes met uitzoeken en bel me maar als je eruit bent.
  maandag 31 juli 2023 @ 14:56:41 #17
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210106940
  maandag 31 juli 2023 @ 14:57:03 #18
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210106949
Alweer een topic over je ex. :+
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210107035
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:54 schreef maily het volgende:

[..]
Zij heeft je bij de ballen. Nog steeds.

En jij laat het gebeuren.

Nee want ik ga niet meer langs.
Succes he! :W
  maandag 31 juli 2023 @ 15:13:24 #20
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_210107159
Wat valt er vooruit te kijken dan? De relatie is voorbij. Zou gewoon lekker stoppen met contact met haar hebben, alsof je zin hebt om elke keer nog ouwe koeien uit de sloot te halen.
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 15:22:24 #21
441859 crew  Lenny77
pi_210107296
Nieuwe naam, zelfde verhaal..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_210107306
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:28 schreef Meister1984 het volgende:
Ze weet dat ik haar terug zou willen. Zij zit nu in een nieuwe relatie. Maar waarom moet ze me steeds confronteren met hoe ik was en als ik dan iets verkeerds doe of zeg roept ze steeds ik dacht je zou veranderen
Eh. Het is uit. Ze heeft een nieuwe relatie. Maar jij schrijft/spreekt haar telkens toch weer, zo te zien. En dan roept ze telkens "ik dacht dat je zou veranderen".

Zo te lezen schrijf je haar nog steeds dingen die ze volgens jou zou moeten doen. Ik ga er van uit dat je dingen schrijft die moeten bewijzen dat jij beter bent dan haar nieuwe vriend.

Nou, daar is dan je antwoord: je bent niet beter dan haar nieuwe vriend, en juist door haar te vertellen dat je wel beter bent bewijs je dat je niet veranderd bent en nog steeds te dominant bent.

Dus de conclusie is dan dat je niet zo veel veranderd bent als je zelf schijnt te denken.

Bedenk dat er niets is dat je meer met jezelf confronteert als een relatie. En als je niet met slechte kanten van jezelf geconfronteerd wil worden, moet je dus geen slechte kanten hebben, of geen relatie.
  maandag 31 juli 2023 @ 15:24:09 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210107310
Jullie hebben dus kinderen?

Dan kun je moeilijk alle contact verbreken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_210107328
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:52 schreef Meister1984 het volgende:
Soms wel. Soms andersom. Ik had voor mezelf besloten om geen contact meer te hebben, maar dan probeert zr toch via een excuus ff te appen. Ik heb haar gezegd dat ze maar eens een beslissing moet nemen omdat ze niet weet of ze het met me opnieuw wilt beginnen. Maar zodra ik loslaat zoekt ze contact met een excuus.
Ah, dit had ik nog niet gelezen.

Je laat helemaal niets los zo lang je haar nog telkens weer beantwoordt als ze contact met je zoekt. Ga op zoek naar een vrouw die beter bij je past.
pi_210108554
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:23 schreef RetepV het volgende:

[..]
Eh. Het is uit. Ze heeft een nieuwe relatie. Maar jij schrijft/spreekt haar telkens toch weer, zo te zien. En dan roept ze telkens "ik dacht dat je zou veranderen".

Zo te lezen schrijf je haar nog steeds dingen die ze volgens jou zou moeten doen. Ik ga er van uit dat je dingen schrijft die moeten bewijzen dat jij beter bent dan haar nieuwe vriend.

Nou, daar is dan je antwoord: je bent niet beter dan haar nieuwe vriend, en juist door haar te vertellen dat je wel beter bent bewijs je dat je niet veranderd bent en nog steeds te dominant bent.

Dus de conclusie is dan dat je niet zo veel veranderd bent als je zelf schijnt te denken.

Bedenk dat er niets is dat je meer met jezelf confronteert als een relatie. En als je niet met slechte kanten van jezelf geconfronteerd wil worden, moet je dus geen slechte kanten hebben, of geen relatie.
Zelden zulke onzin bij elkaar gelezen. Waar schrijf ik dat ik beter ben dan hem? Ik ben niet meer de persoon die ik was ja. Dat schreef ik.
pi_210108654
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 17:12 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Zelden zulke onzin bij elkaar gelezen. Waar schrijf ik dat ik beter ben dan hem? Ik ben niet meer de persoon die ik was ja. Dat schreef ik.
Hebben jullie samen kinderen? Zo ja, hoe oud zijn de kinderen?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_210108984
quote:

[..]

Ik lees tussen de regels. Jij schrijft:

"Ze weet dat ik haar terug zou willen. Zij zit nu in een nieuwe relatie. Maar waarom moet ze me steeds confronteren met hoe ik was en als ik dan iets verkeerds doe of zeg roept ze steeds ik dacht je zou veranderen."

Waarom roept ze dan steeds "ik dacht je zou veranderen", als ze al in een andere relatie zit?

Iets er voor schreef je:

"Toch confronteert ze me telkens met hoe ik was."

Dus hoewel het uit is, hebben jullie nog steeds contact. En jullie schrijven dingen aan elkaar waarbij zij zich genoodzaakt voelt om je te confronteren met hoe je was.

Vervolgens schrijf je:

"Tuurlijk is het mijn ex en heeft ze niks ermee te maken meer."

Waarom zoek je dan toch steeds weer contact?

Dan schrijf je:

"En waarom kan ze niet gewoon vooruit kijken?"

Waarom is het belangrijk voor jou dat ZIJ vooruit moet kijken? Waarom kijk JIJ niet vooruit? ZIJ heeft al vooruit gekeken: ze heeft een nieuwe relatie.

Maar dan blijft ook nog de vraag: WAAR vind jij eigenlijk dan dat ZIJ naartoe vooruit zou moeten kijken?

Mijn conclusie is dat je haar nog steeds aan het proberen bent te sturen naar een toekomstige situatie die JIJ wil, namelijk dat je haar terug wil. En je gaat daarin zo ver dat zij voelt dat ze jou moet schrijven dat je helemaal niet veranderd bent.

Je kan een vrouw niet dwingen om van jou te houden, weet je... Zij heeft ook haar leven, en dat leven is niet van jou. Zelfs niet als je getrouwd bent. Dat is wat ze jou probeert te vertellen.

Dit gaat verder dan het inperken van je dominantie. Dit gaat over haar los kunnen laten om te doen wat ze in haar leven moet doen, terwijl jij het zelfvertrouwen hebt dat ze toch bij jou zal blijven.
pi_210109787
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 17:58 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik lees tussen de regels. Jij schrijft:

"Ze weet dat ik haar terug zou willen. Zij zit nu in een nieuwe relatie. Maar waarom moet ze me steeds confronteren met hoe ik was en als ik dan iets verkeerds doe of zeg roept ze steeds ik dacht je zou veranderen."

Waarom roept ze dan steeds "ik dacht je zou veranderen", als ze al in een andere relatie zit?

Iets er voor schreef je:

"Toch confronteert ze me telkens met hoe ik was."

Dus hoewel het uit is, hebben jullie nog steeds contact. En jullie schrijven dingen aan elkaar waarbij zij zich genoodzaakt voelt om je te confronteren met hoe je was.

Vervolgens schrijf je:

"Tuurlijk is het mijn ex en heeft ze niks ermee te maken meer."

Waarom zoek je dan toch steeds weer contact?

Dan schrijf je:

"En waarom kan ze niet gewoon vooruit kijken?"

Waarom is het belangrijk voor jou dat ZIJ vooruit moet kijken? Waarom kijk JIJ niet vooruit? ZIJ heeft al vooruit gekeken: ze heeft een nieuwe relatie.

Maar dan blijft ook nog de vraag: WAAR vind jij eigenlijk dan dat ZIJ naartoe vooruit zou moeten kijken?

Mijn conclusie is dat je haar nog steeds aan het proberen bent te sturen naar een toekomstige situatie die JIJ wil, namelijk dat je haar terug wil. En je gaat daarin zo ver dat zij voelt dat ze jou moet schrijven dat je helemaal niet veranderd bent.

Je kan een vrouw niet dwingen om van jou te houden, weet je... Zij heeft ook haar leven, en dat leven is niet van jou. Zelfs niet als je getrouwd bent. Dat is wat ze jou probeert te vertellen.

Dit gaat verder dan het inperken van je dominantie. Dit gaat over haar los kunnen laten om te doen wat ze in haar leven moet doen, terwijl jij het zelfvertrouwen hebt dat ze toch bij jou zal blijven.
Deze post ^O^

quote:

[..]
Mede door de OP en ook door deze reactie van TS lees ook ik tussen de regels door dat TS minder is veranderd dan hij zegt denkt.

De ex is misschien ook niet helemaal zuiver bezig, maar bij zulke verhalen ben ik erg benieuwd naar haar versie. Die we jammer genoeg nooit zullen horen want anoniem forum en zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210110440
Ach ze heeft al een ander, de liefde was dus niet zo groot als dat jij het maakt. Deal with it.
pi_210111995
Uiteindelijk hebben jullie gelijk en is het beter om los te laten. Maar goed als ze dan telkens roept dat ze het niet weet en dat ik haar eens een tijdje met rust moet laten ook omdat ze dalijk op vakantie gaat. Dan roept ze misschien ga ik je wel missen daar. Ik word gewoon aan het lijntje gehouden en heb moeite haar los te laten. Mijn verstand weet ook dat dat beter is. Maar goed zij zoekt ook steeds contact en vraagt dan roept zelfs al je kunt gewoon langskomen. Ze kan niet van twee walletjes blijven snoepen. Ik heb aangegeven dat 20 augustus voor mij de deadline is. Als ze dan geen keuze heeft gemaakt na haar vakantie dan heeft ze pech en wordt alles geregeld. Ze roept altijd ik weet niet wat de komende weken gaat brengen. Ik moet haar dan met rust laten maar ze blijft dan wel doodleuk dingen doen met haar nieuwe partner. Als ze het niet weet had ze ook de keuze kunnen maken om daar ook ff mee te kappen om het op een rij te zetten. En met vooruit kijken bedoel ik om niet altijd dingen erbij te betrekken die gebeurd zijn. Dat heeft toch totaal geen nut meer nu. We kunnen niks veranderen. Zodra ik haar aanspreek dat ze me aan het lijntje houdt flipt ze de pan uit.
  maandag 31 juli 2023 @ 21:55:44 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210112053
Waarom ga je niet in op de vragen over jullie kinderen? Dat lijkt me toch ook een belangrijke factor in het geheel.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 31 juli 2023 @ 21:56:16 #32
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210112057
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:50 schreef Meister1984 het volgende:
Uiteindelijk hebben jullie gelijk en is het beter om los te laten. Maar goed als ze dan telkens roept dat ze het niet weet en dat ik haar eens een tijdje met rust moet laten ook omdat ze dalijk op vakantie gaat. Dan roept ze misschien ga ik je wel missen daar. Ik word gewoon aan het lijntje gehouden en heb moeite haar los te laten. Mijn verstand weet ook dat dat beter is. Maar goed zij zoekt ook steeds contact en vraagt dan roept zelfs al je kunt gewoon langskomen. Ze kan niet van twee walletjes blijven snoepen. Ik heb aangegeven dat 20 augustus voor mij de deadline is. Als ze dan geen keuze heeft gemaakt na haar vakantie dan heeft ze pech en wordt alles geregeld. Ze roept altijd ik weet niet wat de komende weken gaat brengen. Ik moet haar dan met rust laten maar ze blijft dan wel doodleuk dingen doen met haar nieuwe partner. Als ze het niet weet had ze ook de keuze kunnen maken om daar ook ff mee te kappen om het op een rij te zetten. En met vooruit kijken bedoel ik om niet altijd dingen erbij te betrekken die gebeurd zijn. Dat heeft toch totaal geen nut meer nu. We kunnen niks veranderen. Zodra ik haar aanspreek dat ze me aan het lijntje houdt flipt ze de pan uit.
Jij kan zelf ook het lijntje doorknippen vriend.

Of je accepteert dat ze je aan het lijntje houdt of je doet er zelf wat aan. Uiteraard netjes enzovoorts vanwege de kinderen.
pi_210112114
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:55 schreef Lienekien het volgende:
Waarom ga je niet in op de vragen over jullie kinderen? Dat lijkt me toch ook een belangrijke factor in het geheel.
Sorry niet gezien. 4 stuks. 16,13,14,9.
pi_210112119
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Of je accepteert dat ze je aan het lijntje houdt of je doet er zelf wat aan. Uiteraard netjes enzovoorts vanwege de kinderen.
Ik wil heel graag afkomen van de gedachte dat ik haar nog wil. Maar weet niet hoe. Hou enorm veel van haar. Maar weet niet hoe ik die knop kan omdraaien. Tips?
pi_210112219
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik snap dat soms de liefde over is, maar dan had ze gewoon definitief moeten zeggen ik wil je niet meer. Nu roept ze telkens ik weet het niet meer. Maar goed denk dat ze ook bij haar nieuwe relatie omdat ze niet weet of dat iets wordt.
  Spellchecker maandag 31 juli 2023 @ 22:15:07 #36
197773 crew  maily
pi_210112234
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:01 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Sorry niet gezien. 4 stuks. 16,13,14,9.
Wat zeggen jullie kinderen ervan?
pi_210112286
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:15 schreef maily het volgende:

[..]
Tja die zeggen er niet veel over. Die hangen er al maanden tussen dus. Ik woon bij mijn ouders. Zij woont nog in het huis dat ze uiteindelijk overneemt. En ik flapdrol blijf maar meebetalen omdat ik een zwak voor haar heb.
  maandag 31 juli 2023 @ 22:20:29 #38
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210112298
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:15 schreef maily het volgende:

[..]
Wat maakt dat uit dan?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 31 juli 2023 @ 22:21:25 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210112311
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:19 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Tja die zeggen er niet veel over. Die hangen er al maanden tussen dus. Ik woon bij mijn ouders. Zij woont nog in het huis dat ze uiteindelijk overneemt. En ik flapdrol blijf maar meebetalen omdat ik een zwak voor haar heb.
Waren jullie getrouwd? Want dan betaal je verre van mee "uit de goedheid van je hart".
  Spellchecker maandag 31 juli 2023 @ 22:21:37 #40
197773 crew  maily
pi_210112314
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wat maakt dat uit dan?
Dat TS makkelijker wel of niet de knoop door gaat hakken.
pi_210112342
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:19 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Je hebt vier minderjarige kinderen die alle spanningen tussen de ouders meekrijgen… en jouw grootste verdriet is dat jij maar aan de gezamenlijke lasten (dus ook de lasten van JOUW kinderen!) blijft meebetalen?

Misschien tijd om je prioriteiten wat te verzetten of zo?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 31 juli 2023 @ 22:24:40 #42
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210112358
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:21 schreef maily het volgende:

[..]
Dat TS makkelijker wel of niet de knoop door gaat hakken.
Willen kinderen (hoe jong/oud ook) over het algemeen niet liever dat hun ouders bij elkaar blijven?
Wat mij betreft zou dat geen issue moeten zijn in de overwegingen vd ouders.
pi_210112370
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Waren jullie getrouwd? Want dan betaal je verre van mee "uit de goedheid van je hart".
Nee niet eens een samenlevingscontract. Doe het uit liefde
  maandag 31 juli 2023 @ 22:27:08 #44
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210112385
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:25 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Nee niet eens een samenlevingscontract. Doe het uit liefde
Ik hoop voor je kinderen eerlijk gezegd.
pi_210112386
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Willen kinderen (hoe jong/oud ook) over het algemeen niet liever dat hun ouders bij elkaar blijven?
Tja ik vind dat als er ook maar iets van gevoel bij haar zit je het gewoon moet proberen. Je kan liefde ook weer terugvinden. Als je beide de fouten herkent die gemaakt zijn en je voor elkaar door het vuur gaat.
  Spellchecker maandag 31 juli 2023 @ 22:27:18 #46
197773 crew  maily
pi_210112387
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja natuurlijk willen ze dat; ze willen niet kiezen.
  maandag 31 juli 2023 @ 22:28:35 #47
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210112397
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:27 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Tja ik vind dat als er ook maar iets van gevoel bij haar zit je het gewoon moet proberen. Je kan liefde ook weer terugvinden. Als je beide de fouten herkent die gemaakt zijn en je voor elkaar door het vuur gaat.
Ik vind dat de ouders de mening van hun kinderen erbuiten moeten laten bij de evaluatie van hun relatie.
pi_210112399
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik hoop voor je kinderen eerlijk gezegd.
Dat ze twijfelt zegt wel iets. Als ze zo overtuigt was van haar nieuwe liefde had ze de knopen al doorgehakt. Dit loopt al vanaf februari. Het is ontstaan uit vreemdgaan. En dat zal nooit een goede basis zijn voor een relatie, maar dat beseft ze niet. Als ze uiteindelijk denkt dat iemand andere haar gelukkiger kan maken wie ben ik dan nog?
  maandag 31 juli 2023 @ 22:33:10 #49
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210112438
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:28 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Dat ze twijfelt zegt wel iets. Als ze zo overtuigt was van haar nieuwe liefde had ze de knopen al doorgehakt. Dit loopt al vanaf februari. Het is ontstaan uit vreemdgaan. En dat zal nooit een goede basis zijn voor een relatie, maar dat beseft ze niet. Als ze uiteindelijk denkt dat iemand andere haar gelukkiger kan maken wie ben ik dan nog?
Nee, dat zegt niets. En het houdt jullie beiden in een ongezonde greep. Wees de wijste en kap het definitief af.
pi_210112515
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee, dat zegt niets. En het houdt jullie beiden in een ongezonde greep. Wees de wijste en kap het definitief af.
Snap het ook niet zo goed waarom ze dit doet? Ze roept dan dat een aantal weken geen fysiek contact en 10 dagen turkije haar misschien op andere gedachten brengen. Ik roep dan steeds dat is alleen maar uitstel van executie. Ze zegt dan dat weet je nooit. Het is triest dat ik zoveel nog van haar hou na alles en haar terug zou willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')