abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 1 augustus 2023 @ 21:03:26 #101
441859 crew  Lenny77
pi_210123735
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 20:50 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Dat heb ik allemaal omgezet naar haar account. Ze ziet ook wel dat ik aan het veranderen ben en dat verwart haar denk ik
:)
Dat is al goed
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_210124558
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 21:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:)
Dat is al goed
Tjah…schat mezelf op dit moment vrij kansloos in. Ik kan mezelf alleen bewijzen door haar met rust te laten. En aan de andere kant kan hij gewoon met haar leuke dingen doen. Maar goed it is what it is. Hopelijk gaan haar gedachten toch naar mij toe trekken
pi_210124898
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 23:26 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Daar heb je een punt. Ik wil haar nu gewoon ff gaan negeren. Ben er echt klaar mee. En dan na haar vakantie alles definitief regelen. Ben zelf namelijk nu op vakantie en als ik terugkom gaat zij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 16:12 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Dat weet ik helaas. Ik wil haar vragen of ze een halve dag met mij wil doorbrengen voordat ze zelf op vakantie gaat. Zodat ze eens na maanden bedelen een andere kant van me ziet, maar of ze er voor open staat. Ze stond wel open voor een etentje na haar vakantie om te praten. En toen ik vroeg om eens oude videos samen terug te kijken zei ze ook geen nee. Dus misschien ben ik niet helemaal afgeschreven.
……

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 17:28 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Ik was wel te dominant. Dat heb ik na veel therapien grotendeels afgeleerd. Het was meer dominant in de zij van alles bepalen, haar weinig ruimte geven om alleen dingen te doen. Opsluiten zoals zij het noemde. Maar goed dat is het verleden.
Voor jou misschien.
Hoe dat voor haar is, dat kun je gewoonweg niet weten. Dus stop met dat subtiel en minder subtiel aan haar opdringen dat je veranderd bent en ze je daarom nog een kans moet geven en zij, als ze dat niet doet, degene is die fout zit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210124924
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 22:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
[..]
……
[..]
Voor jou misschien.
Hoe dat voor haar is, dat kun je gewoonweg niet weten. Dus stop met dat subtiel en minder subtiel aan haar opdringen dat je veranderd bent en ze je daarom nog een kans moet geven en zij, als ze dat niet doet, degene is die fout zit.
Zij is toch vreemdgegaan en dus degene die fout zit of heb ik even wat gemist?
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_210124937
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 22:28 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Zij is toch vreemdgegaan en dus degene die fout zit of heb ik even wat gemist?
In zijn vorige topic en onder zijn andere account kun je zaken teruglezen die hem zeker ook niet zuiver op de graat maken. Iets met camera’s plaatsen, controledwang enzo.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210125269
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
In zijn vorige topic en onder zijn andere account kun je zaken teruglezen die hem zeker ook niet zuiver op de graat maken. Iets met camera’s plaatsen, controledwang enzo.
Als ze vreemdging dan lijkt me dat wel terecht toch?
pi_210125385
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Camera’s plaatsen? Dude het was ons huis. Die hingen er al. Ik keek er alleen nog te vaak op. En dat was idd mijn fout. Het controleren heb ik afgeleerd.
pi_210125430
Nou ja ze heeft een nieuwe partner dus ze kijkt toch vooruit? Dat jullie nog contact hebben zorgt blijkbaar alleen maar voor gedoe. Maar dat heb je er wel voor over omdat je haar nog steeds leuk vindt. Zij jou misschien ook nog deels ofzo gezien dat ze nog contact zoekt blijkbaar af en toe. Maar na een paar maanden moet er toch wel echt een knoop doorgehakt zijn naar mijn idee, anders is het erg knullig naar haar huidige partner vooral..
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 23:12:57 #109
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210125439
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 22:59 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Als ze vreemdging dan lijkt me dat wel terecht toch?
Kweenie waar jij allemaal last van hebt, maar ik vind je persoonlijk nou niet direct de beste adiezen geven -O-

Alhoewel vast goed bedoeld :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_210125501
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Kweenie waar jij allemaal last van hebt, maar ik vind je persoonlijk nou niet direct de beste adiezen geven -O-

Alhoewel vast goed bedoeld :Y
Het zijn ook geen adviezen voor jou dus dat is geen probleem.

Ik begrijp alleen niet waar ik last van zou moeten hebben?
pi_210127727
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 23:12 schreef JeWa100 het volgende:
Nou ja ze heeft een nieuwe partner dus ze kijkt toch vooruit? Dat jullie nog contact hebben zorgt blijkbaar alleen maar voor gedoe. Maar dat heb je er wel voor over omdat je haar nog steeds leuk vindt. Zij jou misschien ook nog deels ofzo gezien dat ze nog contact zoekt blijkbaar af en toe. Maar na een paar maanden moet er toch wel echt een knoop doorgehakt zijn naar mijn idee, anders is het erg knullig naar haar huidige partner vooral..
Die knoop gaat de komende 2 weken doorgehakt worden. En als ze niet verder wilt dan is het gewoon klaar. Hoop dat we het samen opnieuw kunnen proberen, maar op dit moment weet ze het niet.
pi_210127760
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 23:19 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Het zijn ook geen adviezen voor jou dus dat is geen probleem.

Ik begrijp alleen niet waar ik last van zou moeten hebben?
Tijdje terug ontdekte ik het vreemdgaan. Heb haar geconfronteerd hiermee en ze gaf het toe. Dat ze een nieuwe vriend had. Toen keek ik via de camera’s wel eens of ze het nog deed en Ik merkte dat ze steeds fragmenten verwijderde en vroeg me toen af waarom ik weet toch al dat je het doet? Maar nu zie ik in dat het nergens op sloeg om te controleren. Ik was erg dominant toen.
pi_210127833
Maar het zijn de kleine onbewuste dingen van haar waaraan ik merk dat ze nog gevoelens heeft voor mij. Dat ze per se nog ff wou dat ik langskwam. Dat doet ze dan met excuses. Net zoals het appen dat ze soms deed. We appen soms heel veel uren achter elkaar. Nu trouwens een paar dagen niet meer gelukkig. Ik denk dat als je een nieuwe vriend hebt het best raar is dat je vaker met je ex appt. Paar weken terug heeft ze een zware operatie gehad. Toen was er ook een week geen fysiek contact totdat de kelder onder water liep. Toen belde ze meteen of ik kon komen terwijl er ook anderen al aanwezig waren. Toen heb ik uren geholpen. Uiteindelijk was iedereen weg en stond ik het alleen te doen. Toen kwam ze op een gegeven moment naar beneden en begon heel emotioneel te vertellen over haar ziekenhuisopname. Besef dat ze toen ook al een nieuwe vriend had. Soms is ze ook ontzettend kwaad op me als ik haar confronteer met dingen. Dat betekent naar mijn mening ook wel iets want als je klaar met iemand bent interesseert het je normaal niks.En ik kan nog veel meer opnoemen.
  Moderator woensdag 2 augustus 2023 @ 10:19:31 #114
441859 crew  Lenny77
pi_210128519
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 09:23 schreef Meister1984 het volgende:
Soms is ze ook ontzettend kwaad op me als ik haar confronteer met dingen. Dat betekent naar mijn mening ook wel iets want als je klaar met iemand bent interesseert het je normaal niks.En ik kan nog veel meer opnoemen.
Daar ben ik het niet echt mee eens :D
Ik ben echt klaar met een ex van mij en die kan mij binnen 3 sec pislink maken. Hij hoeft zelfs geen woorden te gebruiken maar een bepaalde blik of geluid is al genoeg.
pi_210129336
quote:
Maar het zijn de kleine onbewuste dingen van haar waaraan ik merk dat ze nog gevoelens heeft voor mij. Dat ze per se nog ff wou dat ik langskwam. Dat doet ze dan met excuses. Net zoals het appen dat ze soms deed. We appen soms heel veel uren achter elkaar. Nu trouwens een paar dagen niet meer gelukkig. Ik denk dat als je een nieuwe vriend hebt het best raar is dat je vaker met je ex appt. Paar weken terug heeft ze een zware operatie gehad. Toen was er ook een week geen fysiek contact totdat de kelder onder water liep. Toen belde ze meteen of ik kon komen terwijl er ook anderen al aanwezig waren. Toen heb ik uren geholpen. Uiteindelijk was iedereen weg en stond ik het alleen te doen. Toen kwam ze op een gegeven moment naar beneden en begon heel emotioneel te vertellen over haar ziekenhuisopname. Besef dat ze toen ook al een nieuwe vriend had. Soms is ze ook ontzettend kwaad op me als ik haar confronteer met dingen. Dat betekent naar mijn mening ook wel iets want als je klaar met iemand bent interesseert het je normaal niks.En ik kan nog veel meer opnoemen.
Wat levert het je op om hier keer op keer zaken te benoemen waaruit jij afleidt dat ze nog gevoelens voor je heeft?
pi_210129676
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 11:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Wat levert het je op om hier keer op keer zaken te benoemen waaruit jij afleidt dat ze nog gevoelens voor je heeft?
Helemaal niks. Uiteindelijk moet het blijken of het zo is.
pi_210129786
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 10:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Daar ben ik het niet echt mee eens :D
Ik ben echt klaar met een ex van mij en die kan mij binnen 3 sec pislink maken. Hij hoeft zelfs geen woorden te gebruiken maar een bepaalde blik of geluid is al genoeg.
Naja bij haar is het anders. De ene week roept ze waarom kom je nu weer langs. Kun je me niet eens wat rust gunnen. En dan kom ik niet meer langs en dan roept ze van ik zie je morgen of dat mag je ook hier doen. Naja ik laat haar gewoon. Ze roept zelf dat ze in de knoop zit, dus dan moet ze daar maar zelf uitkomen. Denk niet dat het goed is om te vragen of ze komend weekend (na mijn vakantie, voor haar vakantie) te vragen of ze een paar uurtjes met mij wilt spenderen. Dan zou ze dat kunnen meenemen in haar beslissing de komende weken. Wat denken jullie?
  Moderator woensdag 2 augustus 2023 @ 11:42:23 #118
441859 crew  Lenny77
pi_210129847
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 11:37 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Naja bij haar is het anders. De ene week roept ze waarom kom je nu weer langs. Kun je me niet eens wat rust gunnen. En dan kom ik niet meer langs en dan roept ze van ik zie je morgen of dat mag je ook hier doen. Naja ik laat haar gewoon. Ze roept zelf dat ze in de knoop zit, dus dan moet ze daar maar zelf uitkomen. Denk niet dat het goed is om te vragen of ze komend weekend (na mijn vakantie, voor haar vakantie) te vragen of ze een paar uurtjes met mij wilt spenderen. Dan zou ze dat kunnen meenemen in haar beslissing de komende weken. Wat denken jullie?
Nee ik zou dat niet doen.
Geeft aan dat je nog steeds controle wil (in haar ogen he).
Leg de bal in haar kamp..
pi_210129985
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 11:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 11:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ok das idd wel zo. Dankjewel voor het meedenken. En als ze weer onbewust vraagt om langs te komen?
  Moderator woensdag 2 augustus 2023 @ 11:54:49 #120
441859 crew  Lenny77
pi_210130043
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 11:50 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Ok das idd wel zo. Dankjewel voor het meedenken. En als ze weer onbewust vraagt om langs te komen?
[/quote]
Ik weet zelfs niet wat onbewust vragen om langs te komen wil zeggen...
Dat kan toch niet onbewust?
pi_210131110
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 11:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
[/quote]

Ja hoe leg ik dat uit. Misschien is onbewust het verkeerde woord. Ze doet dit dan met een excuus maar zal dat niet toegeven.
  Moderator woensdag 2 augustus 2023 @ 13:10:25 #122
441859 crew  Lenny77
pi_210131163
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Ja hoe leg ik dat uit. Misschien is onbewust het verkeerde woord. Ze doet dit dan met een excuus maar zal dat niet toegeven.
[/quote]
Tja als ze het zelf vraagt kan je nog altijd kijken of je gaat..
pi_210131287
Meister, ik ben bang dat je haar gedrag anders uitlegt omdat jij graag verder wilt.
Het feit dat jullie koffers delen zegt niets, dat je camara's leeg kunt maken bij haar zie ik niet als een uitnodiging om je relatie opnieuw op te starten. Dat ze zegt dat ze twijfelt moet bij jou helemaal geen trigger zijn want je bent nu alleen maar aan het piekeren hoe je het weer in gang krijgt.
Nodig haar pertinent niet uit, wat als ze hetzefde herhaalt? Wordt je daar gelukkig van?

Laat het voor helemaal wat het is, ga je op andere dingen richten, je eigen vakantie bijvoorbeeld of je kinderen. Als het (zij) komt, dan komt het. En zo niet dan heb je er ook niet onnodig tijd en energie (en hoop) aan verspilt.
'Please don't sit on my imaginaire friend'
  woensdag 2 augustus 2023 @ 13:26:24 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210131384
quote:
Ik lees hier vooral een vrouw die al een tijdje ernstig worstelt met haar gezondheid en de slechte beslissing nam om het aan te leggen met een ander in plaats van eerst met jou samen uit te zoeken of ze nog met jou verder wilde. Ze zit best in de shit, want er zijn ook nog vier kinderen in het spel.

Ik vind het niet gek dat ze nog een beroep op je doet. Ze is kwetsbaar. Misschien wil ze niet definitief de knoop doorhakken omdat ze dan waarschijnlijk niet meer op je kan rekenen zoals nu - of erger, omdat je het haar dan ook heel moeilijk zou kunnen gaan maken.

Ik vind dat ze je niet aan het lijntje zou moeten houden en ook zou jij je niet aan het lijntje moeten laten houden.

Hoe kun jij haar de ruimte geven om oprecht te beslissen of ze met jou als partner of zonder jou door wil?
The love you take is equal to the love you make.
pi_210131536
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:28 schreef Meister1984 het volgende:
Mijn ex en ik zijn nu al een aantal maanden uit elkaar. Toch confronteert ze me telkens met hoe ik was. Dat ik te dominant was. Tuurlijk weet ik dat van mezelf. En daar heb ik aan gewerkt en zo ben ik nu niet meer. Ze weet dat ik haar terug zou willen. Zij zit nu in een nieuwe relatie. Maar waarom moet ze me steeds confronteren met hoe ik was en als ik dan iets verkeerds doe of zeg roept ze steeds ik dacht je zou veranderen. Tuurlijk is het mijn ex en heeft ze niks ermee te maken meer. Maar waarom telkens oude koeien uit de sloot halen? En waarom kan ze niet gewoon vooruit kijken?
Omdat je haar gekwetst heb. Omdat jouw gedrag effect heeft gehad. Omdat ze boos is dat ze daarin is meegegaan en nu vermoedelijk denkt waarom heb ik dat geaccepteerd? Is onderdeel van het proces, negeer het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')