Als ik haar vertel dat ik me aan het lijntje voel gehouden zegt ze kwaad dat het niet zo is. Ze is ook ontzettend kwetsbaar want heb haar vaak genoeg getroost toen ik bij haar was en ze emotioneel werd. Toen zat ze ook al in een andere relatie. Het is gewoon moeilijk. Ik denk dat er zeker nog gevoelens zitten, maar dat ze het niet aandurft of wacht op mijn verandering van gedrag. Ik heb maanden gesmeekt. Maanden geprobeerd op haar in te praten maar uiteraard werkt dat niet. Ze roept ook steeds hoe moet ik je nog een kans geven als je steeds zo doet. En hoe moeten we hieruit komen na alles wat gebeurd is. Dus indirect denkt ze er toch al over na. We hebben afgesproken dat er na haar vakantie een knoop wordt doorgehakt. Ze zegt van misschien ga ik je wel missen op vakantie omdat we altijd samen naar Turkije gingen. Ik vind dat soort opmerkingen best apart aangezien ze iemand anders heeft. Maar goed inmiddels elkaar al 2 weken niet meer gezien en misschien gaat het niet appen/afspreken de komende 2/3 weken haar op andere gedachtes brengen. En zo niet dan houdt het op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lees hier vooral een vrouw die al een tijdje ernstig worstelt met haar gezondheid en de slechte beslissing nam om het aan te leggen met een ander in plaats van eerst met jou samen uit te zoeken of ze nog met jou verder wilde. Ze zit best in de shit, want er zijn ook nog vier kinderen in het spel.
Ik vind het niet gek dat ze nog een beroep op je doet. Ze is kwetsbaar. Misschien wil ze niet definitief de knoop doorhakken omdat ze dan waarschijnlijk niet meer op je kan rekenen zoals nu - of erger, omdat je het haar dan ook heel moeilijk zou kunnen gaan maken.
Ik vind dat ze je niet aan het lijntje zou moeten houden en ook zou jij je niet aan het lijntje moeten laten houden.
Hoe kun jij haar de ruimte geven om oprecht te beslissen of ze met jou als partner of zonder jou door wil?
Lekker boeiend. Neem het heft in eigen hand, besluit dat het definitief klaar is en blokkeer haar.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:47 schreef Meister1984 het volgende:
Omdat ze roept dat ze niet weet wat ze wilt.
Zou jij een vrouw willen die in haar relaties anderen appt op deze manier?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:39 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Als ik haar vertel dat ik me aan het lijntje voel gehouden zegt ze kwaad dat het niet zo is. Ze is ook ontzettend kwetsbaar want heb haar vaak genoeg getroost toen ik bij haar was en ze emotioneel werd. Toen zat ze ook al in een andere relatie. Het is gewoon moeilijk. Ik denk dat er zeker nog gevoelens zitten, maar dat ze het niet aandurft of wacht op mijn verandering van gedrag. Ik heb maanden gesmeekt. Maanden geprobeerd op haar in te praten maar uiteraard werkt dat niet. Ze roept ook steeds hoe moet ik je nog een kans geven als je steeds zo doet. En hoe moeten we hieruit komen na alles wat gebeurd is. Dus indirect denkt ze er toch al over na. We hebben afgesproken dat er na haar vakantie een knoop wordt doorgehakt. Ze zegt van misschien ga ik je wel missen op vakantie omdat we altijd samen naar Turkije gingen. Ik vind dat soort opmerkingen best apart aangezien ze iemand anders heeft. Maar goed inmiddels elkaar al 2 weken niet meer gezien en misschien gaat het niet appen/afspreken de komende 2/3 weken haar op andere gedachtes brengen. En zo niet dan houdt het op.
Dat smeken en op haar inpraten is dus blijkbaar niet de manier. Je zet haar (nog) steeds onder druk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:39 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Als ik haar vertel dat ik me aan het lijntje voel gehouden zegt ze kwaad dat het niet zo is. Ze is ook ontzettend kwetsbaar want heb haar vaak genoeg getroost toen ik bij haar was en ze emotioneel werd. Toen zat ze ook al in een andere relatie. Het is gewoon moeilijk. Ik denk dat er zeker nog gevoelens zitten, maar dat ze het niet aandurft of wacht op mijn verandering van gedrag. Ik heb maanden gesmeekt. Maanden geprobeerd op haar in te praten maar uiteraard werkt dat niet. Ze roept ook steeds hoe moet ik je nog een kans geven als je steeds zo doet. En hoe moeten we hieruit komen na alles wat gebeurd is. Dus indirect denkt ze er toch al over na. We hebben afgesproken dat er na haar vakantie een knoop wordt doorgehakt. Ze zegt van misschien ga ik je wel missen op vakantie omdat we altijd samen naar Turkije gingen. Ik vind dat soort opmerkingen best apart aangezien ze iemand anders heeft. Maar goed inmiddels elkaar al 2 weken niet meer gezien en misschien gaat het niet appen/afspreken de komende 2/3 weken haar op andere gedachtes brengen. En zo niet dan houdt het op.
Ze hebben vier kinderen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:41 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Neem het heft in eigen hand, besluit dat het definitief klaar is en blokkeer haar.
Ik hou van haar en wil haar terug en we hebben 4 kinderen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:41 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Neem het heft in eigen hand, besluit dat het definitief klaar is en blokkeer haar.
Ik heb 2 weken niet meer gesmeekt. Daar ben ik mee gestopt. Ingezien dat dat de manier niet was. Wel helaas nog 1x onnodig op haar gescholden eergister omdat ze een afspraak niet nakwam. En in emotie zeg je veel. Daar heb ik ook mijn excuses voor aangeboden daarna. Afgesproken dat ik haar met rust laat zodat ze kan nadenken. Als ze dalijk 10 dagen in Turkije zit is hij ook niet om haar heen. We gaan het zien. En als ze dan voor de ander kiest houdt het op. Ze zegt op alles weet ik niet. Als ik haar vertel dat ik het idee heb dat ze nog gevoelens voor me heeft zegt ze er helemaal niks op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat smeken en op haar inpraten is dus blijkbaar niet de manier. Je zet haar (nog) steeds onder druk.
Ik vroeg al: hoe kun jij haar de ruimte bieden om haar beslissing te nemen?
Hoe bedoel je? Als we bij elkaar komen dan moet het met haar andere liefde helemaal klaar zijn. Dat is logisch. En anders ga ik het niet proberen. Tuurlijk is het vertrouwen terugvinden lastig, maar waarom zou dit niet kunnen? Of bedoel je dat ze nu vaker met mij appt terwijl ze met hem heeft? Want dat is iets dat ik ook niet zo goed snap. Ik weet wel dat ze dat naar hem toe niet doet en ze ook liegt tegen hem. Heb namelijk een keer met hem een confrontatie gehad.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Zou jij een vrouw willen die in haar relaties anderen appt op deze manier?
En als ze dan weer zegt: ‘ik weet het niet’?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:05 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken niet meer gesmeekt. Daar ben ik mee gestopt. Ingezien dat dat de manier niet was. Wel helaas nog 1x onnodig op haar gescholden eergister omdat ze een afspraak niet nakwam. En in emotie zeg je veel. Daar heb ik ook mijn excuses voor aangeboden daarna. Afgesproken dat ik haar met rust laat zodat ze kan nadenken. Als ze dalijk 10 dagen in Turkije zit is hij ook niet om haar heen. We gaan het zien. En als ze dan voor de ander kiest houdt het op. Ze zegt op alles weet ik niet. Als ik haar vertel dat ik het idee heb dat ze nog gevoelens voor me heeft zegt ze er helemaal niks op.
Ik heb haar gezegd dat ze daar dan maar op moet vertrouwen en dat we allebei dingen moeten veranderen. Ze kan dat zien als ik haar de komende tijd met rust kan laten. Uiteindelijk moeten we het samen doen. Niet alles ligt aan mij. Heb haar ook gezegd dat ze me dan op terugval of gedrag moet wijzen. Dat deed ze namelijk nooit. Je ziet pas dingen in als het te laat is. Mijn ogen zijn geopend en dat weet ze ook. En dat ik soms steekjes laat vallen dat hoort bij het proces. Ik heb er psychologische hulp voor. Ze leren me trucjes als ik de gedachte krijg om te bepalen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als ze dan weer zegt: ‘ik weet het niet’?
Het gaat er ook helemaal niet om dat/of ze nog gevoelens voor je heeft. Ook als ze die nog heeft kan ze het nog steeds niet zien zitten om op de oude voet met jou verder te gaan.
En je kan wel tegen haar zeggen dat je veranderd bent, maar waaraan kan ze dat zien?
Ze bedriegt haar vriend in mijn ogen. Waarom heeft ze contact met jou als ze al samen is met iemand?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:10 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als we bij elkaar komen dan moet het met haar andere liefde helemaal klaar zijn. Dat is logisch. En anders ga ik het niet proberen. Tuurlijk is het vertrouwen terugvinden lastig, maar waarom zou dit niet kunnen? Of bedoel je dat ze nu vaker met mij appt terwijl ze met hem heeft? Want dat is iets dat ik ook niet zo goed snap. Ik weet wel dat ze dat naar hem toe niet doet en ze ook liegt tegen hem. Heb namelijk een keer met hem een confrontatie gehad.
Ja, je ogen kunnen dan wel geopend zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat je niet weer gaat vervallen in oud gedrag. Met zeggen dat ze maar op je moet vertrouwen, ga je er niet komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:29 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik heb haar gezegd dat ze daar dan maar op moet vertrouwen en dat we allebei dingen moeten veranderen. Ze kan dat zien als ik haar de komende tijd met rust kan laten. Uiteindelijk moeten we het samen doen. Niet alles ligt aan mij. Heb haar ook gezegd dat ze me dan op terugval of gedrag moet wijzen. Dat deed ze namelijk nooit. Je ziet pas dingen in als het te laat is. Mijn ogen zijn geopend en dat weet ze ook. En dat ik soms steekjes laat vallen dat hoort bij het proces. Ik heb er psychologische hulp voor. Ze leren me trucjes als ik de gedachte krijg om te bepalen.
Zonder relatietherapie zou het voor mij sowieso niet hoeven voor mij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, je ogen kunnen dan wel geopend zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat je niet weer gaat vervallen in oud gedrag. Met zeggen dat ze maar op je moet vertrouwen, ga je er niet komen.
Maar ze wijst jou wel op terugval en gedrag waar ze dat vroeger niet deed, dus dat is wel een verbetering aan haar kant.
Al eens relatieherapie overwogen?
O sorry, dat is langs me heen gegaan. Nee, dat maakt het een ander verhaal.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:01 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik hou van haar en wil haar terug en we hebben 4 kinderen.
Volledige voogdij aanvragen over de kinderen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:01 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik hou van haar en wil haar terug en we hebben 4 kinderen.
Ze moet bij me blijven uit liefde. Niet omdat ze iets kan verliezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:28 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Volledige voogdij aanvragen over de kinderen.
(ze moet wel iets te verliezen hebben en lief vragen werkte blijkbaar niet )
Misschien omdat we 20 jaar samen zijn geweest en 4 kinderen hebben?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ze bedriegt haar vriend in mijn ogen. Waarom heeft ze contact met jou als ze al samen is met iemand?
Die liefde gaat ze op deze manier niet ontwikkelen dus je zal echt wat anders moeten bedenken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:42 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ze moet bij me blijven uit liefde. Niet omdat ze iets kan verliezen.
Stond ze steeds niet voor open. Zolang ze met die ene gozer is schat ik mezelf vrij kansloos in.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:12 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
O sorry, dat is langs me heen gegaan. Nee, dat maakt het een ander verhaal.
Relatietherapie?
Door dreigen en dingen afnemen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:43 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Die liefde gaat ze op deze manier niet ontwikkelen dus je zal echt wat anders moeten bedenken.
En dan dit niveau?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:43 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Misschien omdat we 20 jaar samen zijn geweest en 4 kinderen hebben?
Nu eet ze van 2 walletjes en ik zie voor haar geen enkele reden om daar mee te stoppen. Voor haar is dit perfect dus dan zal ze het proberen zo te houden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:44 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Door dreigen en dingen afnemen?
Tja ik heb mijn fouten gemaakt in het verleden en ze ook toegegeven en ben ermee bezig dat ik deze nooit meer maak. En uit emoties doe je soms wel eens stomme dingen. Maar voor de rest probeer ik me redelijk normaal te gedragen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:55 schreef Rupibma het volgende:
[..]
En dan dit niveau?
Hahahahahahaahahha.
Veel plezier samen, jongens.
Heel slecht advies.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:28 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Volledige voogdij aanvragen over de kinderen.
(ze moet wel iets te verliezen hebben en lief vragen werkte blijkbaar niet )
Actions speak louder than words..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:29 schreef Meister1984 het volgende:
Ik heb haar gezegd dat ze daar dan maar op moet vertrouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |