Waarom blijf je dat dan doen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:32 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Helemaal niks. Uiteindelijk moet het blijken of het zo is.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:05 schreef Meister1984 het volgende:
Wel helaas nog 1x onnodig op haar gescholden eergister omdat ze een afspraak niet nakwam.
In dit geval letterlijk. Schelden komt een stuk duidelijker binnen dan woorden dat je écht veranderd bent.quote:
Ja lekker over je heen laten lopen werkt vast beter.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Dat haalt al je gedane moeite in 1 klap onderuit he..
Dus hoe kan ze erop vertrouwen dat het beter zal gaan?
Misschien moet jij je eigen topic openen over de manier waarop jouw adviezen jou geluk hebben gebracht in je leven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:39 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ja lekker over je heen laten lopen werkt vast beter.
Waarom doe je dat zelf niet? (oww wacht die adviezen klinken leuk alleen werken niet)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eigen topic openen over de manier waarop jouw adviezen jou geluk hebben gebracht in je leven.
Nuja zij heeft 20j over zich heen laten lopen en in al die tijd heeft hij genoeg mogen schelden en commanderen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:39 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ik heb enorm veel fouten gemaakt in het verleden en er spijt van en ik snap dat sommige dingen niet kunnen worden vergeten. Ben te laat wakker geworden. Pas nadat ze me aan de kant heeft gezet voor iemand anders. Misschien is het nu te laat en heb ik dit gewoon verdient. Maar wil haar gewoon niet definitief kwijt, maar weet ook wel dat ze misschien dat andere ook niet zomaar opgeeft. Alleen vrij lullig dat dit maanden moet duren en ze dan maar roept ik hou je niet aan het lijntje, jij kunt het toch niet accepteren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:48 schreef Lenny77 het volgende:
Los van het verleden vind ik nog steeds dat zij de TS niet zo mag laten hangen. Zij heeft een keuze gemaakt toen met die andere, de billen gebrand en moet er nu maar opzitten.
Het is enkel omdat ts haar zo graag terug wil dat ik mee denk met hem in die richting.
Onder normale omstandigheden zou ik zeggen: kap met deze ellende en zorg dat het goed geregeld raakt zodat jullie beiden een eigen leven kunnen gaan opbouwen.
Ja dat dus.. dit had geen maanden mogen durenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:56 schreef Meister1984 het volgende:
Alleen vrij lullig dat dit maanden moet duren en ze dan maar roept ik hou je niet aan het lijntje, jij kunt het toch niet accepteren.
Het siert je dat je dat inziet en hopelijk daadwerkelijk verandert bent. Waarschijnlijk voelt je ex ook nog best wat voor jou, maar is ze bang om daaraan toe te geven. Een begrijpelijke angst wat mij betreft, hoe schat je tenslotte de kans in dat jij terugvalt in oude patronen en ze ineens weer in een relatie zit die toch wel wat kenmerken heeft van geestelijke mishandeling.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:56 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik heb enorm veel fouten gemaakt in het verleden en er spijt van en ik snap dat sommige dingen niet kunnen worden vergeten. Ben te laat wakker geworden. Pas nadat ze me aan de kant heeft gezet voor iemand anders. Misschien is het nu te laat en heb ik dit gewoon verdient. Maar wil haar gewoon niet definitief kwijt, maar weet ook wel dat ze misschien dat andere ook niet zomaar opgeeft. Alleen vrij lullig dat dit maanden moet duren en ze dan maar roept ik hou je niet aan het lijntje, jij kunt het toch niet accepteren.
Je kletst echt maar wat uit je nek in dit topic. Hou daar eens mee op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:39 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ik heb heel veel schuldgevoel en vind het heel erg voor haar en ook dat ik het niet opnieuw kan laten zien. Misschien gaat ze nog van gedachtes veranderen en gunt ze me de kans, maar zie het somber in. Met mijn kinderen heb ik altijd het beste voor. Tuurlijk snap ik dat ze nu bij iemand is die misschien leuker is. Maar hij heeft het natuurlijk ook op een presenteerblaadje gekregen doordat ze alle negatieve kanten van mij aan hem verteld heeft. Uiteindelijk doet ze nog altijd van alles stiekem. Ook ten opzichte van hem. Misschien als straks keuzes worden gemaakt en het erop aan komt dat ze dan toch denkt van wil ik dat wel eigenlijk?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het siert je dat je dat inziet en hopelijk daadwerkelijk verandert bent. Waarschijnlijk voelt je ex ook nog best wat voor jou, maar is ze bang om daaraan toe te geven. Een begrijpelijke angst wat mij betreft, hoe schat je tenslotte de kans in dat jij terugvalt in oude patronen en ze ineens weer in een relatie zit die toch wel wat kenmerken heeft van geestelijke mishandeling.
Misschien ligt de sleutel in het voorop stellen van jullie kinderen in de nabije toekomst. Zorg dat je daar het beste voor gaat regelen, ongeacht wat dat jou kost. Daarmee laat je wellicht zien dat je echt veranderd bent?
Ik luister daar niet naar. Hardhandig aanpakken gaat me alleen maar meer tegenwerken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kletst echt maar wat uit je nek in dit topic. Hou daar eens mee op.
Daarom is zorgen dat je kinderen de beste oplossing krijgen, ongeacht hoe het tussen jou en je ex loopt, voor nu de beste route. Wanneer je echt uitstraalt dat je jezelf voor hen wegcijfert en hen belangrijker vindt dan je eigen toekomst dan is de kans groot dat je ex daar behoorlijk gevoelig voor is. Belangrijk is wel dat je het echt meent, dat je daadwerkelijk jouw verandering uitstraalt in alles wat je zegt en doet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:12 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel schuldgevoel en vind het heel erg voor haar en ook dat ik het niet opnieuw kan laten zien. Misschien gaat ze nog van gedachtes veranderen en gunt ze me de kans, maar zie het somber in. Met mijn kinderen heb ik altijd het beste voor. Tuurlijk snap ik dat ze nu bij iemand is die misschien leuker is. Maar hij heeft het natuurlijk ook op een presenteerblaadje gekregen doordat ze alle negatieve kanten van mij aan hem verteld heeft. Uiteindelijk doet ze nog altijd van alles stiekem. Ook ten opzichte van hem. Misschien als straks keuzes worden gemaakt en het erop aan komt dat ze dan toch denkt van wil ik dat wel eigenlijk?
Ik vraag me altijd af. Waar wacht ze dan op? Als ze dan toch zo overtuigt is om voor hem te gaan en mij aan de kant te zetten? Haar ouders hebben haar daar ook al een aantal keren op gewezen. Bel de rabobank, regel dingen. We hebben eigenlijk vanaf het begin al afgesproken dat we de mediator zouden pakken bij het bedrijf dat ook de hypotheekzaken/verzekeringen regelt. Maar die waren tot vorige week gesloten een aantal weken. In die weken had ik 2 momenten waarop ik het spuugzat was en besloot een andere mediator te regelen. Ik had een afspraak geregeld. Uiteraard niet netjes om dingen te regelen zonder haar maar ik was er klaar mee. Ik haar het smorgens geappt dat we om 17u een afspraak hadden schrijft ze is goed. Toen dacht ik eindelijk gaat het gebeuren. Smiddags schrijft ze van ik ga niet je bent weer alles het bepalen. Toen heb ik de afspraak weer afgezegd voor haar om te laten zien dat ik niks bepaalquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dat dus.. dit had geen maanden mogen duren
Omdat jij een andere mening hebt klets ik uit je nek? Lekker elkaar na praten zal de topicstarter vast helpen. Probeer er wat van te leren in plaats van andere meningen te onderdrukken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kletst echt maar wat uit je nek in dit topic. Hou daar eens mee op.
Je vraagt: waar wacht ze op? Maar verplaats je eens in haar mogelijke gemoedstoestand. Er speelt nogal wat, en dan denk ik ook aan haar ziekte.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:19 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af. Waar wacht ze dan op? Als ze dan toch zo overtuigt is om voor hem te gaan en mij aan de kant te zetten? Haar ouders hebben haar daar ook al een aantal keren op gewezen. Bel de rabobank, regel dingen. We hebben eigenlijk vanaf het begin al afgesproken dat we de mediator zouden pakken bij het bedrijf dat ook de hypotheekzaken/verzekeringen regelt. Maar die waren tot vorige week gesloten een aantal weken. In die weken had ik 2 momenten waarop ik het spuugzat was en besloot een andere mediator te regelen. Ik had een afspraak geregeld. Uiteraard niet netjes om dingen te regelen zonder haar maar ik was er klaar mee. Ik haar het smorgens geappt dat we om 17u een afspraak hadden schrijft ze is goed. Toen dacht ik eindelijk gaat het gebeuren. Smiddags schrijft ze van ik ga niet je bent weer alles het bepalen. Toen heb ik de afspraak weer afgezegd voor haar om te laten zien dat ik niks bepaal
Omdat je eerst lult dat hij haar maar eens moet verrassen met een leuke date en dan komt alles goed en nu is het: eis de volledige voogdij op want je moet niet over je heen laten lopen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:21 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Omdat jij een andere mening hebt klets ik uit je nek? Lekker elkaar na praten zal de topicstarter vast helpen. Probeer er wat van te leren in plaats van andere meningen te onderdrukken.
Haar operatie is inmiddels 5 weken geleden en daar is ze nu goed van hersteld. Baarmoederverwijdering. Zolang je naar mijn mening continu kunt afspreken met je nieuwe liefde gaat het best prima met je. Maar goed ik kan helaas niet in haar hoofd kijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je vraagt: waar wacht ze op? Maar verplaats je eens in haar mogelijke gemoedstoestand. Er speelt nogal wat, en dan denk ik ook aan haar ziekte.
Ik schakel gewoon iets sneller door. Je kunt ook maanden blijven wachten maar dat heeft meestal een negatief effect.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat je eerst lult dat hij haar maar eens moet verrassen met een leuke date en dan komt alles goed en nu is het: eis de volledige voogdij op want je moet niet over je heen laten lopen.
Wat ik daar van leer, is dat jij uit je nek kletst.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:25 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ik schakel gewoon iets sneller door. Je kunt ook maanden blijven wachten maar dat heeft meestal een negatief effect.
Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar hij zal dan wel een zorgzaam type zijn, of niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:23 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Haar operatie is inmiddels 5 weken geleden en daar is ze nu goed van hersteld. Baarmoederverwijdering. Zolang je naar mijn mening continu kunt afspreken met je nieuwe liefde gaat het best prima met je. Maar goed ik kan helaas niet in haar hoofd kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |