Ik heb wel vaker gehoord van anderen om haar harder aan te pakken dat dat ook kan werken, maar zo ben ik als mens niet. Ik weet waar ze vandaan komt. Binnen 1 jaar borstkanker gehad en een baarmoederverwijdering. Gelukkig allemaal goed afgelopen. En dan nog een vriend die er te weinig was. Ja dan ga je naar iemand andere toe trekken. Mag natuurlijk nooit een excuus zijn maar snap wel waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:25 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ik schakel gewoon iets sneller door. Je kunt ook maanden blijven wachten maar dat heeft meestal een negatief effect.
-als je zo gaat beginnen dan ga je maar in een ander subforum verder-quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar hij zal dan wel een zorgzaam type zijn, of niet?
Ik ben weg uit het topic.
Je hoeft niet weg te gaan. Je kunt ook gebruikers blokkeren of negeren. Tja hij zal wel alles beter doen. Maar hoe goed kent ze hem nou eigenlijk? Een relatie van een paar maanden met wat geapp en 2x per week wat leuks doen. Dat is wat anders als dalijk alles geregeld is en je er echt voor mag gaan. Dan komen de problemen. En al helemaal bij een relatie die is begonnen met liegen en bedriegenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar hij zal dan wel een zorgzaam type zijn, of niet?
Ik ben weg uit het topic.
Vrouwen denken en zeggen dat ze een lieve, aardige man willen alleen ze kiezen altijd voor de klootzak. De adviezen hier zijn vast goed bedoelt hoor en in theorie klopt het ook alleen in de praktijk helaas niet. Kijk maar eens in je omgeving wie er vrijgezel zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:28 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gehoord van anderen om haar harder aan te pakken dat dat ook kan werken, maar zo ben ik als mens niet. Ik weet waar ze vandaan komt. Binnen 1 jaar borstkanker gehad en een baarmoederverwijdering. Gelukkig allemaal goed afgelopen. En dan nog een vriend die er te weinig was. Ja dan ga je naar iemand andere toe trekken. Mag natuurlijk nooit een excuus zijn maar snap wel waar het vandaan komt.
Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:31 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Vrouwen denken en zeggen dat ze een lieve, aardige man willen alleen ze kiezen altijd voor de klootzak. De adviezen hier zijn vast goed bedoelt hoor en in theorie klopt het ook alleen in de praktijk helaas niet. Kijk maar eens in je omgeving wie er vrijgezel zijn.
Welke garantie heeft ze bij jou dat het dan beter wordt?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:30 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Je hoeft niet weg te gaan. Je kunt ook gebruikers blokkeren of negeren. Tja hij zal wel alles beter doen. Maar hoe goed kent ze hem nou eigenlijk? Een relatie van een paar maanden met wat geapp en 2x per week wat leuks doen. Dat is wat anders als dalijk alles geregeld is en je er echt voor mag gaan. Dan komen de problemen. En al helemaal bij een relatie die is begonnen met liegen en bedriegen
Dat is pertinent onjuist.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:31 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Vrouwen denken en zeggen dat ze een lieve, aardige man willen alleen ze kiezen altijd voor de klootzak. De adviezen hier zijn vast goed bedoelt hoor en in theorie klopt het ook alleen in de praktijk helaas niet. Kijk maar eens in je omgeving wie er vrijgezel zijn.
Hoe oud ben jij zelfs...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:31 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik niet in 1 klap 100 procent veranderen, maar ben er wel mee bezig. Krijg er hulp voor. Tuurlijk kan ik niks beloven maar de tijd moet het uitwijzen. Als we samen ook nog hulp zoeken kan dat wel lukken. Maar goed, genoeg gelult erover. Kan alleen maar afwachten of ze me de kans geeft.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welke garantie heeft ze bij jou dat het dan beter wordt?
Aan je posts te lezen ben je nog wel erg verwijtend over de huidige situatie, terwijl je er mede debet aan was en bent.
Vreemdgaan hoort nooit, maar je doet nu net alsof jij 100% verandert bent tot in de vezels van je DNA.
Daar geloof ik, je posts lezend, niets van. Het komt narcistisch en neerbuigend over.
Kan er naast zitten, maar zo komt het over.
Oud genoeg om mijn mening te kunnen geven. Er is ook nog nooit een vrouw geweest die dit heeft toegegeven omdat de meeste oprecht denken dat het niet zo is. Als je gewoon eerlijk kijkt waar vrouwen voor kiezen dan zie je dat het klopt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij zelfs...
Nee dat klopt dus niet
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:13 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Oud genoeg om mijn mening te kunnen geven. Er is ook nog nooit een vrouw geweest die dit heeft toegegeven omdat de meeste oprecht denken dat het niet zo is. Als je gewoon eerlijk kijkt waar vrouwen voor kiezen dan zie je dat het klopt.
In mijn omgeving toch echt niet..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:13 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Oud genoeg om mijn mening te kunnen geven. Er is ook nog nooit een vrouw geweest die dit heeft toegegeven omdat de meeste oprecht denken dat het niet zo is. Als je gewoon eerlijk kijkt waar vrouwen voor kiezen dan zie je dat het klopt.
Heb je zelf ook een vriendin? Die toevallig 20 weken zwanger is?quote:Op maandag 31 juli 2023 22:01 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Sorry niet gezien. 4 stuks. 16,13,14,9.
En daarom kiezen 'ze' niet voor jou? Jij bent TE lief?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:13 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Vrouwen willen een lieve man, geen deurmat.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij zelfs...
Nee dat klopt dus niet
Linkje?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je zelf ook een vriendin? Die toevallig 20 weken zwanger is?
Wat denk je zelf😅Er is op dit moment maar 1 vrouw voor mij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je zelf ook een vriendin? Die toevallig 20 weken zwanger is?
Ik sluit niets uit, daarom vraag ik het ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:34 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf😅Er is op dit moment maar 1 vrouw voor mij.
Ik heb totaal geen behoefte aan andere vrouwen buiten mijn ex. Nee sorry daar kan ik je niet mee helpenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit, daarom vraag ik het ook.
Je antwoord is ook niet heel duidelijk.
Iedereen die het topic van olijf09 heeft gelezen weet dat haar "verkering" liever bij z'n ex blijft hangen.
Nee, jij bent dan de ex in dat verhaalquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:38 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen behoefte aan andere vrouwen buiten mijn ex. Nee sorry daar kan ik je niet mee helpen
Haha nee. En ik wil ook absoluut geen kinderen meer. Als ik op dit moment een vrouw zou bezwangeren nadat mijn ex haar baarmoeder heeft moeten verwijderen zou ze me nooit meer willen zienquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, jij bent dan de ex in dat verhaal
Ik ben niet te lief hoor dus maak je geen zorgen. Ik zie om mij heen wel dat de lieve mannen over blijven en dat de klootzakken zo weer een nieuwe relatie vinden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:05 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
En daarom kiezen 'ze' niet voor jou? Jij bent TE lief?
Gewoon bizar als jij dit werkelijk denkt.
Die zijn dan kennelijk op een andere manier onaantrekkelijk, want "lief" is geen reden tot afkeur.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:43 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ik ben niet te lief hoor dus maak je geen zorgen. Ik zie om mij heen wel dat de lieve mannen over blijven en dat de klootzakken zo weer een nieuwe relatie vinden.
Toch gek dat als ze alleen het lieve aanpassen ze opeens wel een partner vinden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zijn dan kennelijk op een andere manier onaantrekkelijk, want "lief" is geen reden tot afkeur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |