Max wint de kwalificatie, Dit hele topic:quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Nou, poehpoeh, je staat op pole. En morgen word je weer van de kaart gereden.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Max wint de kwalificatie, Dit hele topic:![]()
MAX
MAX IK WIL JE PIJPUH
Hamilton wint de kwalificatie:
Actpoehpoeh Aansteller
SUKKEL
euh ik denk dat jij meer leest in hetgene wat hier gezegd wordt dan hetgene dat er echt gezegd wordt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:16 schreef PS. het volgende:
[..]
MAX
MAX IK WIL JE PIJPUH
Actpoehpoeh Aansteller
SUKKEL
Sector 2. Daar was hij in zijn laatste ronde 0.2 snellerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus heeft hij het in zijn uiteindelijk snelste ronde juist laten liggen in sector 1 of 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik denk dat als iemand anders dan Hamilton pole had gepakt de reacties wel positiever waren. Ik kan die act gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:16 schreef PS. het volgende:
[..]
MAX
MAX IK WIL JE PIJPUH
Actpoehpoeh Aansteller
SUKKEL
Nee, het was Jane. Sorryquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:18 schreef Sally het volgende:
Sorry guys, I jinxed it for ya'll...
By 3 thousands...![]()
Quali geluisterd via Live Timing![]()
Alleen de Britten kunnen de Lewis act aanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:18 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand anders dan Hamilton pole had gepakt de reacties wel positiever waren. Ik kan die act gewoon niet aan.
Die act is dan ook wel vervelend, maar ik geloof wel dat je na zolang niks bereikt te hebben je best een beetje blij/geëmotioneerd bent.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:18 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand anders dan Hamilton pole had gepakt de reacties wel positiever waren. Ik kan die act gewoon niet aan.
En de Amerikanen, maar dat zijn ook gewoon Britten on steroidsquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen de Britten kunnen de Lewis act aan
nope. nico it wasquote:
en PS blijkbaarquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh ik denk dat jij meer leest in hetgene wat hier gezegd wordt dan hetgene dat er echt gezegd wordt.
Die is zijn leven niet zeker op Zandvoortquote:
Nee hoor, hij heeft wereldwijd veel fans.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, omdat ze de mythe dat Hamilton zo'n grote is en het niet aan de Mercedes lag in leven willen houden. Dat Russell kan winnen heeft hij al laten zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:11 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat Hamilton een pole kan omzetten in winst en Russell niet?
Duitsers moet je sowieso weren uit Zandvoort.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die is zijn leven niet zeker op Zandvoort
Gewoon elke race winnen..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke streak? Het gaat toch 12 overwinningen in 1 seizoen?
Oef... gelukkig!!!quote:
Die graven overal kuilenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Duitsers moet je sowieso weren uit Zandvoort.
Hoe danquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:22 schreef Nizno het volgende:
horner is blij dat Perez zn zelfvertrouwen kan groeien nu
yup blijkbaarquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Hoe danOmdat hij een keer in Q3 heeft gezeten
Die ene winst in Brazilië waarbij Hamilton tweede werd? Hamilton (of Mercedes) wilde daar gewoon de 1-2 niet in gevaar brengen met riskante duels.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, omdat ze de mythe dat Hamilton zo'n grote is en het niet aan de Mercedes lag in leven willen houden. Dat Russell kan winnen heeft hij al laten zien.
Waarom zou dat zonde zijn? Liefst zo snel mogelijk andere winnaars dan RBR.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gewoon elke race winnen..
Ze zitten al op 10 races achter elkaar dit seizoen, zou zonde zijn als er opeens Mercedes of McLaren in dat rijtje staat.
Die ligt op P3 na de eerste bocht. Starten vanaf de vuile kant. Wordt meteen gepasseerd door Norris.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:22 schreef Edwink het volgende:
Denk dat de kans nu groter is dat max door de eerste bocht kan komen zonder een tik op z’n achterwiel
waarom is het zo erg dat een team eens een seizoen echt dominant zal zijn?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarom zou dat zonde zijn? Liefst zo snel mogelijk andere winnaars dan RBR.
Chevy? Ben jij het?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarom zou dat zonde zijn? Liefst zo snel mogelijk andere winnaars dan RBR.
Pole is aan de vuile kant.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Die ligt op P3 na de eerste bocht. Starten vanaf de vuile kant. Wordt meteen gepasseerd door Norris.
Nou, herinner je nog die acht seizoenen Mercedes? Vond je dat fijn?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom is het zo erg dat een team eens een seizoen echt dominant zal zijn?
ik had er geen moeite mee als het was geweest dat alleen Ham dominant was.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nou, herinner je nog die acht seizoenen Mercedes? Vond je dat fijn?
Waar had je dan moeite mee? Dat het niet alleen Hamilton was, maar ook Rosberg?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had er geen moeite mee als het was geweest dat alleen Ham dominant was.
Bottas staat er vlak achter, niet te hard roepen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:28 schreef RealistAtheist het volgende:
Typisch weer hoor. Hamilton pakt op een niet representatief Mickey mouse baantje. Toevallig een keer pole met een paar honderdsten en ik zie hier weer allemaal mensen die ik in tijden niet gezien heb.
Ik heb nieuws voor jullie, mechanische pech daar gelaten. Max gaat morgen gewoon winnen.
Duizendsten zelfs..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:28 schreef RealistAtheist het volgende:
Typisch weer hoor. Hamilton pakt op een niet representatief Mickey mouse baantje. Toevallig een keer pole met een paar honderdsten en ik zie hier weer allemaal mensen die ik in tijden niet gezien heb.
Ik heb nieuws voor jullie, mechanische pech daar gelaten. Max gaat morgen gewoon winnen.
Goed zo. Jinxed it...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:28 schreef RealistAtheist het volgende:
Die is weer terug na zijn ban zag ik al eerder. Hij postte al in dit topic toen ham pole pakte. Voor de grootste verstappen fan hier was hij opvallend blij met de pole van Ham.quote:
Nee hoor. Alleen wel dat er nu wordt gezegdquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waar had je dan moeite mee? Dat het niet alleen Hamilton was, maar ook Rosberg?
Bottas hoeft nu niet meer de vuile opdrachten van Toto uit te voerenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bottas staat er vlak achter, niet te hard roepen.
Ze zitten al op 11 gewonnen races. Gelijk aan het record van McLaren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gewoon elke race winnen..
Ze zitten al op 10 races achter elkaar dit seizoen, zou zonde zijn als er opeens Mercedes of McLaren in dat rijtje staat.
Oei, gaan we weer bowlen morgenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bottas staat er vlak achter, niet te hard roepen.
Oh, is dat zo? Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen wel dat er nu wordt gezegd
JANK JANK RBR is veel te goed Jank Jank
Even vergeten dat het nu is dat de RBR niet dominant an sich is. Maar dat het Max is die die auto dominant maakt
Kijk eens waar Zhou staat. Die kan heel goed geholpen worden door zo'n actie.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Bottas hoeft nu niet meer de vuile opdrachten van Toto uit te voeren
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Omdat de Verstappen jerk circle hier niet te harden is.
Bottas start er niet zo ver achter hequote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:22 schreef Edwink het volgende:
Denk dat de kans nu groter is dat max door de eerste bocht kan komen zonder een tik op z’n achterwiel
Alfa Romeo wordt morgen gewoon weer niks, let nou maar op.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens waar Zhou staat. Die kan heel goed geholpen worden door zo'n actie.
Daarom, met bowlen ben je iig wat concurrenten kwijt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alfa Romeo wordt morgen gewoon weer niks, let nou maar op.
Denk dat de kans op schade juist groter is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:22 schreef Edwink het volgende:
Het wordt 1. Norris, 2. Hamilton, 3. Bottas.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alfa Romeo wordt morgen gewoon weer niks, let nou maar op.
De updates werken nog niet goedquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk dat de kans op schade juist groter is.
Maargoed, eerste rij kan je niks van zeggen.
Qua racepace schijnt het ok te zitten hoor ik overal. Start overleven, heel houden en zien hoe de wedstrijd gaat.
Hetgeen wat tegenwerkt voor het gevoel is dat Max gewoon niet blij is met de prestatie van de auto.
Hijzelf zegt van wel in het postquali interview.quote:
Spa winnen met een grote margequote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hijzelf zegt van wel in het postquali interview.
Nee, kun je nagaan dat hij op 3 duizendsten na toch gewoon weer pole heeft in een sessie waarin ook nog een banden-experiment werd uitgevoerd.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk dat de kans op schade juist groter is.
Maargoed, eerste rij kan je niks van zeggen.
Qua racepace schijnt het ok te zitten hoor ik overal. Start overleven, heel houden en zien hoe de wedstrijd gaat.
Hetgeen wat tegenwerkt voor het gevoel is dat Max gewoon niet blij is met de prestatie van de auto.
Bottas op 3 is wel vrij onrealistischquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het wordt 1. Norris, 2. Hamilton, 3. Bottas.
Verstappen valt uit na een domme actie uit frustratie.
Piastri op 3quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bottas op 3 is wel vrij onrealistisch
ja maar het is niet alsof alleen Max te maken had met dat experiment. De anderen hadden daar evenveel nadeel van, als er al nadeel is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, kun je nagaan dat hij op 3 duizendsten na toch gewoon weer pole heeft in een sessie waarin ook nog een banden-experiment werd uitgevoerd.
Alsof het zijn eerste pole ooit is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:04 schreef Dven het volgende:
[..]
FUCKING OVERDREVEN DAT JE BLIJ BENT MET JE EERSTE POLE IN 33 RACES
"Bottas, this is Toto. About that new house you mentioned..."quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Bottas hoeft nu niet meer de vuile opdrachten van Toto uit te voeren
Ja en dus? Verstappen verslaat nog steeds op 3 duizendsten na het hele veld.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:40 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja maar het is niet alsof alleen Max te maken had met dat experiment. De anderen hadden daar evenveel nadeel van, als er al nadeel is.
Max had een slechte 1e sector, daardoor had hij de pole niet. Ik heb goede hoop op de race morgen. Volgens mij start hij ook aan de goede kant van de baan dacht ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja en dus? Verstappen verslaat nog steeds op 3 duizendsten na het hele veld.
door dat bandenexperiment te noemen doe je net alsof dat alleen bij hem was en het daarom helemaal knap is dat hij maar op 3 duizendste achter het net gevist heeft.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja en dus? Verstappen verslaat nog steeds op 3 duizendsten na het hele veld.
Sure. Kwalificatiebeest Bottas die het Hamilton zo vaak moeilijk maakte ook weer achter Zhou.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:24 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Die ene winst in Brazilië waarbij Hamilton tweede werd? Hamilton (of Mercedes) wilde daar gewoon de 1-2 niet in gevaar brengen met riskante duels.
Hij hoeft helemaal niet te winnen van mij morgen, voor de afwisseling is het wel leuk als er iemand anders wint. Maar laat het dan Norris zijn en niet Hamilton.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max had een slechte 1e sector, daardoor had hij de pole niet. Ik heb goede hoop op de race morgen. Volgens mij start hij ook aan de goede kant van de baan dacht ik.
Er zal wel weer wat gebeuren denk ikquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet te winnen van mij morgen, voor de afwisseling is het wel leuk als er iemand anders wint. Maar laat het dan Norris zijn en niet Hamilton.
Niet zo gek als je WDC en WCC bent.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, kun je nagaan dat hij op 3 duizendsten na toch gewoon weer pole heeft in een sessie waarin ook nog een banden-experiment werd uitgevoerd.
De lat ligt gewoon erg hoog daar.
Hij rijdt 2x bijna dezelfde ronde, dan had hij dus ook in de andere sessie een slechte sector?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max had een slechte 1e sector, daardoor had hij de pole niet. Ik heb goede hoop op de race morgen. Volgens mij start hij ook aan de goede kant van de baan dacht ik.
F1 is geen plek voor cadeautjes.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet te winnen van mij morgen, voor de afwisseling is het wel leuk als er iemand anders wint. Maar laat het dan Norris zijn en niet Hamilton.
Ik dacht dat hij meer won in de 2e sector tijdens zijn 2e run.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij rijdt 2x bijna dezelfde ronde, dan had hij dus ook in de andere sessie een slechte sector?
Hij reed 2 tienden sneller dan z'n vorige ronde in S2. Dat van die eerste sector is onzin, de laatste sector verloor ie veel tijd in.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij rijdt 2x bijna dezelfde ronde, dan had hij dus ook in de andere sessie een slechte sector?
Ah, dacht de 1e want die was geel. My badquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij reed 2 tienden sneller dan z'n vorige ronde in S2. Dat van die eerste sector is onzin, de laatste sector verloor ie veel tijd in.
Laat hem eerst maar het record van 9 opeenvolgende GP-wins verbreken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeft geen cadeautje te zijn, kan ook pech zijn of een fout van hemzelf of het team.
Mercedes uitzinnig met pole, dus die denken te kunnen winnenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar het record van 9 opeenvolgende GP-wins verbreken.
Hm, denk dat dat laatste wel meevalt. Ze weten dat de RB een bandenfluisteraar is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mercedes uitzinnig met pole, dus die denken te kunnen winnen
Het wordt steeds duidelijker dat Mercedes en Ferrari slecht werk hadden geleverd in de winter, niet dat RB of Newey zo briljant was. McLaren had een foutje gemaakt en dat hebben ze hersteld. De RB is alweer eventjes op Verstappen aan het leunen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aston Martin moet zich trouwens ook serieus zorgen gaan maken, die zakken elk weekend verder weg.
ik geef Merc een betere kans op Zandvoortquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mercedes uitzinnig met pole, dus die denken te kunnen winnen
Ik ben erbij, dus dat zal wel weer zo'n flopshow worden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik geef Merc een betere kans op Zandvoort
Ligt er aan voor wiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben erbij, dus dat zal wel weer zo'n flopshow worden.
Natte kladquote:
De treinen naar het Red Light District rijden om de vijf minuten, dus je kunt snel wegquote:
Perez is je net voor waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De treinen naar het Red Light District rijden om de vijf minuten, dus je kunt snel weg
Dat wel, maar ik denk ook wel dat Hamilton weet hoe hij dat moet doen. Al verwacht ik dat hij zijn banden sneller opbruikt dan Red Bull.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hm, denk dat dat laatste wel meevalt. Ze weten dat de RB een bandenfluisteraar is.
Ah, een andere auto dan RBR die pole pakt en in dit geval specifiek de Mercedes met de goat achter het stuur, en gelijk wordt al het narratief geschept dat de overduidelijk superieure RBR die zelfs de budget limiet heeft overschreden eigenlijk heul niet zo een goede auto is maar Verstappen weer eens het verschil maakt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het wordt steeds duidelijker dat Mercedes en Ferrari slecht werk hadden geleverd in de winter, niet dat RB of Newey zo briljant was. McLaren had een foutje gemaakt en dat hebben ze hersteld. De RB is alweer eventjes op Verstappen aan het leunen.
In 1935 stemde 25% NSB, dus ze dachten er heel anders over. Als bedankje hebben de Duitsers tot 200 meter uit de kust alles gesloopt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Duitsers moet je sowieso weren uit Zandvoort.
Laat je ook nog wat open deuren voor anderen over om in te trappen?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:35 schreef Fleischmeister het volgende:
Mijn voorspelling voor morgen: 1e paar bochten vermaak, daarna gaat DRS aan en zie je Max niet meer terug, Norris tweede, de GOAT derde, Perez valt uit door technische problemen, Stroll laat iemand verongelukken omdat ie niet in zijn spiegels kijkt, Tsunoda ontploft uit het niets op boordradio, Ricciardo lacht breeduit.
Dat, en Daniel beweegt zich achteruit in de grid, en finished als laatstequote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:35 schreef Fleischmeister het volgende:
Mijn voorspelling voor morgen: 1e paar bochten vermaak, daarna gaat DRS aan en zie je Max niet meer terug, Norris tweede, de GOAT derde, Perez valt uit door technische problemen, Stroll laat iemand verongelukken omdat ie niet in zijn spiegels kijkt, Tsunoda ontploft uit het niets op boordradio, Ricciardo lacht breeduit.
Dat zou wel enorm balen zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:38 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat, en Daniel beweegt zich achteruit in de grid, en finished als laatste
Parijs is nog ver. De tour win je in bed. Vallen hoort erbij. Chasse patate. Hij hangt aan het elastiekquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat je ook nog wat open deuren voor anderen over om in te trappen?
Braaf kloontje, heel braaf kloontje.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:33 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Ah, een andere auto dan RBR die pole pakt en in dit geval specifiek de Mercedes met de goat achter het stuur, en gelijk wordt al het narratief geschept dat de overduidelijk superieure RBR die zelfs de budget limiet heeft overschreden eigenlijk heul niet zo een goede auto is maar Verstappen weer eens het verschil maakt.
Ja, wtf iddquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:53 schreef opgebaarde het volgende:
't publiek voor het begin van de kwalificatie :
'Perez moet gewoon Q3 halen'
't publiek na de kwalificatie en Perez P9 :'
die Perez kan er echt niks van, hij is een schande'
IMO: 5 seconden straf voor 't publiek
RUS raakt iemand of watquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:35 schreef Fleischmeister het volgende:
Klinkt leuk hoor. Heeft echter niks te maken met mijn post die je citeerde.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sure. Kwalificatiebeest Bottas die het Hamilton zo vaak moeilijk maakte ook weer achter Zhou.
Ja maar dat is met vorig seizoen erbij.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze zitten al op 11 gewonnen races. Gelijk aan het record van McLaren.
Nee, dit seizoenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja maar dat is met vorig seizoen erbij.
Nopequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja maar dat is met vorig seizoen erbij.
Oeps, dan had @SiGNe toch gelijk. Excuus!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)taal_overwinningen_2
Toch wel
Maar stond wel op de kalender.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:58 schreef SiGNe het volgende:
IN de kalender in de OP staat Emilia-Romagna nog op de kalender maar die race ging niet door.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gewoon genieten van de race morgen
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen doen wel heel dramatisch, Verstappen staat gewoon 2e op drie duizendsten in een weekend waarin het allemaal wat minder leek te gaan.
Het kan mij echt geen reet schelen wat ie doet, al gaat hij winnen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:40 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk ligt Lewis er morgen in de eerste bocht al af. Echt klaar met die woke-idioot en z'n oeverloze gezeik.
Hiermee had je vanmiddag toch iig gelijk...quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het kan mij echt geen reet schelen wat ie doet, al gaat hij winnen.
Max kampioen, daar gaat het om, die ene eventuele overwinning voor Lewis in 2023 gaat niemand zich meer herinneren
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hiermee had je vanmiddag toch iig gelijk...
Ik vind het wel leuk voor hem, daar rij je toch voor, Red Bull was niet top en op je slechtste dag nog als eerste kwalificeren zou ook wat zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Max kampioen, daar gaat het om, die ene eventuele overwinning voor Lewis in 2023 gaat niemand zich meer herinneren
Verstappen gaat sws full send T1 doen. Yield or we crash.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kampioenen rijden wat voorzichtiger, hij pakt hem toch wel wel dus of een hele goeie start dat hij er meteen voor zit of gewoon wachten en toeslaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:12 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Verstappen gaat sws full send T1 doen. Yield or we crash.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:12 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Verstappen gaat sws full send T1 doen. Yield or we crash.
Yeah, wou al zeggen dat Hamilton een succesje boekt en alle trolletjes weer wakker wordenquote:
Want dat zķu me toch erg zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
die ene eventuele overwinning voor Lewis in 2023 gaat niemand zich meer herinneren
quote:Lewis Hamilton Hints Towards Exposing Red Bull's Illegal DRS After Outshining Max Verstappen in Hungary
Lewis Hamilton and Mercedes were euphoric after their qualifying session on Saturday at the Hungaroring, which saw the seven-time world champion get his 104th career pole position. After managing to finish P1, however, Hamilton decided to take a slight dig at Red Bull and question the legality of their previously dominant DRS.
The first ten Grand Prix weekends of the 2023 season were dominated by Red Bull. Max Verstappen won eight races, with his teammate Sergio Perez taking home two wins. One of the things that they excelled at was their DRS, which gave them a blisteringly quick straight-line speed. Other teams and drivers often failed to catch up with it.
In Hungary this weekend, however, Red Bull's DRS did not quite look as unstoppable. Hamilton managed to get the better of Verstappen by 0.003 seconds, but it was enough for the Brit to slander the DRS advantage that his rivals had in the past. Another inference from Hamilton's interview with Sky Sports pointed towards the fact that he wants the journalists to question Red Bull's DRS, which he believes was illegal.
One of the things Hamilton spoke about in his interview was Red Bull's DRS and how it helped them comprehensively outperform their rivals. However, according to Sky Sports' analyst Ted Kravitz, Hamilton wants the media to ask questions about Red Bull's sudden drop in pace, because he wants the light to fall on their car, and the legality surrounding it.
Some fans on Twitter feel that Hamilton wants the journalists to expose the fact that Verstappen and Co. are cheating.
Dank, ik hoef de race niet meer te zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:35 schreef Fleischmeister het volgende:
1e bocht niet, dan de volgende. Max kan ook inhalen op plekken waar het niet kan, dat heeft hij al laten zien.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:42 schreef THEFXR het volgende:
op deze baan is het slecht inhalen, Max vliegt na 3 rondes Lewis voorbij met DRS, als hij de 1ste bocht er niet voorbij is, de starts zijn meestal niet zo goed.
Hamilton ook.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1e bocht niet, dan de volgende. Max kan ook inhalen op plekken waar het niet kan, dat heeft hij al laten zien.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Want dat zķu me toch erg zijn.
Kijk maar uit dat ze die eventuele overwinning niet op Wikipedia zetten want dan gaat het nooit meer weg uit het collectief geheugen
Of gewoon doen wat Lewis deed in 2019. Extra stop maken als hij er niet voorbij komt.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:42 schreef THEFXR het volgende:
op deze baan is het slecht inhalen, Max vliegt na 3 rondes Lewis voorbij met DRS, als hij de 1ste bocht er niet voorbij is, de starts zijn meestal niet zo goed.
Ik ben op vakantie en het stond op bij de receptie. Zegt de dame bij de receptie dat Max dit expres deed zodat hij een voordeel heeft hij de 1e bocht in de race.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:12 schreef tja77 het volgende:
De NIET pole van Verstappen houdt de gemoederen erg bezig op verschillende media.
RedBull zou hun illegale DRS niet meer mogen gebruiken.
Het komt door de “nieuwe” Pirelli banden. Die zouden slecht zijn voor RedBull en AM en juist goed voor McLaren.
Het komt door de compound per Q opzet.
De nieuwe RedBull sidepods zouden voor onbalans zorgen.
Het komt door de verregende VT waardoor er minder tijd was voor een goede setup.
Het kwam door het foutje van Verstappen in z’n flying lap.
Enz. Enz.
Ik vraag me af als Verstappen hier pole had gepakt met 0.003 voorsprong (in plaats van achterstand), of dat gespeculeer nog steeds zo heftig zou zijn geweest.
godver wat zijn die britten toch een onsportief volk ook. we kunnen niet winnen dus ze moeten wel cheaten. Wat een bullcrap weer. en natuurlijk weer Kravitz.quote:Op zondag 23 juli 2023 03:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Volgens Tedje en Lewis heeft de FIA iets illegaals ontdekt in de RB en is er achter gesloten deuren ingegrepen, vandaar het plotselinge snelheidsverlies bij Red Bull. Britten worden steeds maffer.
![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[..]
Vasseur is geen Brit. Hij werkt zelfs niet eens voor een Brits teamquote:Op zondag 23 juli 2023 09:15 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
godver wat zijn die britten toch een onsportief volk ook. we kunnen niet winnen dus ze moeten wel cheaten. Wat een bullcrap weer. en natuurlijk weer Kravitz.
Kravitz wel en daar komt die onzin vandaan, die pikt dat verhaal op zonderde feiten te checken, die zogenaamde subjectieve reporter is so biased als de pest. Altijd negatief over Max of RB of beide.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vasseur is geen Brit. Hij werkt zelfs niet eens voor een Brits team
Het is al anderhalf jaar een giftige bedoeling. Mercedes is een giftig team, een afspiegeling van Toto's persoonlijkheid.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:09 schreef daNpy het volgende:
Mercedes boekt 1 goed (sub)resultaat en het is meteen weer een giftige bedoeling geworden.
Manmanmman, nog steeds een vreselijk kutteam
Verstappen zei dat de auto niet te besturen was en kon dus niet op de limiet rijden. Mist pole op 3 duizendsten. Jep.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:12 schreef tja77 het volgende:
De NIET pole van Verstappen houdt de gemoederen erg bezig op verschillende media.
RedBull zou hun illegale DRS niet meer mogen gebruiken.
Het komt door de “nieuwe” Pirelli banden. Die zouden slecht zijn voor RedBull en AM en juist goed voor McLaren.
Het komt door de compound per Q opzet.
De nieuwe RedBull sidepods zouden voor onbalans zorgen.
Het komt door de verregende VT waardoor er minder tijd was voor een goede setup.
Het kwam door het foutje van Verstappen in z’n flying lap.
Enz. Enz.
Ik vraag me af als Verstappen hier pole had gepakt met 0.003 voorsprong (in plaats van achterstand), of dat gespeculeer nog steeds zo heftig zou zijn geweest.
DRS-voordeel.. En die conclusie gaan ze trekken op de Hungaroring met nauwelijks rechte stukken..quote:Op zondag 23 juli 2023 09:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vasseur is geen Brit. Hij werkt zelfs niet eens voor een Brits team
Dat kan ik dan weer waarderen van Max. Waar hij vroeger echt voor elke gap ging, weet hij nu echt veel beter zijn moment te kiezen en dan toe te slaan.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen weet ook wel dat hij hem niet in hoeft te halen in de eerste bocht, geduld hebben en slim zijn.
quote:
Vroeger moest ie ook. Nu weet ie dat er nog een kans komt. En nog één.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer waarderen van Max. Waar hij vroeger echt voor elke gap ging, weet hij nu echt veel beter zijn moment te kiezen en dan toe te slaan.
Je zal maar door deze man zijn bril naar de wereld kijken, heb je dan nog wel plezier.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:40 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk ligt Lewis er morgen in de eerste bocht al af. Echt klaar met die woke-idioot en z'n oeverloze gezeik.
Dat is met een auto die mee doet om de prijzen ook niet (meer) nodig.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer waarderen van Max. Waar hij vroeger echt voor elke gap ging, weet hij nu echt veel beter zijn moment te kiezen en dan toe te slaan.
Wat niet is kan nog komen qua poles hč al lijkt Spa me net een circuit waar de Red Bull onverslaanbaar is.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je zal maar door deze man zijn bril naar de wereld kijken, heb je dan nog wel plezier.
Ik vind het wel mooi, een ander pp pole, jammer dat het dit seizoen niet vaker gebeurd.
Gefrustreerde Britjes?quote:Op zondag 23 juli 2023 03:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Volgens Tedje en Lewis heeft de FIA iets illegaals ontdekt in de RB en is er achter gesloten deuren ingegrepen, vandaar het plotselinge snelheidsverlies bij Red Bull. Britten worden steeds maffer.
![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[..]
Uiteraard. Sinds ham geen wereldkampioen geworden is.quote:
Ja de Nederlanders zijn een toonbeeld qua fatsoen wat dat betreft. Nog geen verkeerd woord over Lewis en Toto, iedereen toejuichen op Zandvoort. Wars van speculaties en insinuaties. Gewoon genieten van de strijd.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:15 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
godver wat zijn die britten toch een onsportief volk ook
Ze hebben het nog steeds niet verwerkt.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Uiteraard. Sinds ham geen wereldkampioen geworden is.
Verstappen weet ook wel dat Hamilton op meer dan 130 punten achterstand staat (dat is meer dan 5 GP overwinningen en 5x een 0 score voor Verstappen), en de nummer 2 en 3 uit de WK stand op P8 en P9 op de grid staan die ook op bijna en meer dan 100 punten achterstand staan.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen weet ook wel dat hij hem niet in hoeft te halen in de eerste bocht, geduld hebben en slim zijn.
Britten zijn goed in het blijven zitten in hun slachtofferrol.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben het nog steeds niet verwerkt.
En het was defensief denken van Mercedes dat hem destijds de titel heeft gekost.
Maar goed, we leven in 2023 en niet meer in 2021
100% dit.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
Ja de Nederlanders zijn een toonbeeld qua fatsoen wat dat betreft. Nog geen verkeerd woord over Lewis en Toto, iedereen toejuichen op Zandvoort. Nooit geen speculaties of insinuaties, gewoon genieten van de strijd.
Alsof het iets nieuws is.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja de Nederlanders zijn een toonbeeld qua fatsoen wat dat betreft. Nog geen verkeerd woord over Lewis en Toto, iedereen toejuichen op Zandvoort. Nooit geen speculaties of insinuaties, gewoon genieten van de strijd.
Ik vraag mij wel eens af waarom dit tegenwoordig zo heftig is, komt dit door de (social) media, komt dit door geldingsdrang in een steeds nettere wereld, komt dit door Netflix en Liberty? Hoe dan ook, stop er gewoon mee en ga genieten van mooie inhaalacties, toffe andere strategieën en verdediging op en soms ook over de grens!
Het zijn wat dat betreft net Russenquote:Op zondag 23 juli 2023 10:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Britten zijn goed in het blijven zitten in hun slachtofferrol.
Nog geen 10 jaar geleden werd Vettel ook bijna overal uitgefloten. Waar dat ooit begonnen is? Jawel, Silverstone. En Monza, maar Italianen zijn heel anders.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alsof het iets nieuws is.![]()
Dat was in de jaren '90 met Schumacher ook. Die werd ook uitgefloten op Silverstone door de Britten.
Dus we kunnen verwachten dat Hamilton er vol voor gaat net als Norris en Piastri, in dit soort situaties mis je dan ook wel de wingman om iig wat af te dekken maar dat maakt het ook wel weer leuk.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen weet ook wel dat Hamilton op meer dan 130 punten achterstand staat (dat is meer dan 5 GP overwinningen en 5x een 0 score voor Verstappen), en de nummer 2 en 3 uit de WK stand op P8 en P9 op de grid staan die ook op bijna en meer dan 100 punten achterstand staan.
Is het niet een geval actie -> reactie?quote:Op zondag 23 juli 2023 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel eens af waarom dit tegenwoordig zo heftig is, komt dit door de (social) media, komt dit door geldingsdrang in een steeds nettere wereld, komt dit door Netflix en Liberty? Hoe dan ook, stop er gewoon mee en ga genieten van mooie inhaalacties, toffe andere strategieën en verdediging op en soms ook over de grens!
Dat Hamilton gigantisch uitgejoeld werd in Hongarije in de race daarop was echt geen toeval.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is het niet een geval actie -> reactie?
Wat voor mij, en ik denk velen, de druppel was, was de reactie van het publiek toen ham Max op Silverstone eraf tikte. Het gejuich van de tribunes toen Max met 50+ G in de muur ramde.
Daarmee hebben ze een hele hoop goodwill verspeeld.
Max speelde het toen ook zeker hard en soms ook unfair, die crash op Monza had hij kunnen/,moeten voorkomen. Die uitrem actie was ook alles behalve slim.
Kritiek genoeg dus op onze Max.
Was het ook niet. Het geroep toen in Nederland ook niet uiteraard. Maar de engelsen hebben het wel zelf veroorzaakt in deze. En dan roepen dat wij ons maar moeten gedragen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat Hamilton gigantisch uitgejoeld werd in Hongarije in de race daarop was echt geen toeval.
Wij moeten ons ook gedragen, net als de Engelsen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Was het ook niet. Het geroep toen in Nederland ook niet uiteraard. Maar de engelsen hebben het wel zelf veroorzaakt in deze. En dan roepen dat wij ons maar moeten gedragen.
Wij hadden ons niet moeten laten kennen, zeker. Maar ik snap het, zeker na Silverstone.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Wij moeten ons ook gedragen, net als de Engelsen.
Met “zij begonnen” kwam ik in groep 4 van de basisschool al niet meer weg.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Was het ook niet. Het geroep toen in Nederland ook niet uiteraard. Maar de engelsen hebben het wel zelf veroorzaakt in deze. En dan roepen dat wij ons maar moeten gedragen.
Ik ookquote:
In Nederland viel het wel mee toch? Klein groepje dat meteen overstemd werd door gejuich.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die haat zit hem vooral tussen de fans, Lewis en Max zijn best oké volgens mij, op wat sportieve rivaliteit na natuurlijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wij hadden ons niet moeten laten kennen, zeker. Maar ik snap het, zeker na Silverstone.
quote:Op zondag 23 juli 2023 11:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Met “zij begonnen” kwam ik in groep 4 van de basisschool al niet meer weg.
Lewis was een held geweest als hij Max had gefeliciteerd na zijn eerste wereldkampioenschap. Zijn vader kon het wel. Die twee zijn geen vrienden en zullen dat ook nooit worden denk ik zo. Boeit voor de rest ook niet.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die haat zit hem vooral tussen de fans, Lewis en Max zijn best oké volgens mij, op wat sportieve rivaliteit na natuurlijk.
Nou zullen ze niet bij elkaar op de koffie komen, maar ik zie ook geen pure haat onderling.
Nog triester vind ik trouwens de Mexicaanse fans met hun gejoel tegen Max, wat notabene een teamgenoot is.
Respect naar elkaar, dat zou voldoende moeten zijn. Maar het kan geen toeval zijn dat het vooral Mercedes is die de Red Bulls torpedeert.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lewis was een held geweest als hij Max had gefeliciteerd na zijn eerste wereldkampioenschap. Zijn vader kon het wel. Die twee zijn geen vrienden en zullen dat ook nooit worden denk ik zo. Boeit voor de rest ook niet.
Ik hoop Piastri op P3quote:Op zondag 23 juli 2023 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb het veel liever over McLaren dat er dit weekend weer goed bij zit dan over gezanik uit 2021
Norris had op pole moeten staan, ik had mezelf er al helemaal op ingesteld toen Max faalde in S3quote:Op zondag 23 juli 2023 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb het veel liever over McLaren dat er dit weekend weer goed bij zit dan over gezanik uit 2021
True en Piastri bewijst nu al dat hij zijn plekje in de F1 verdiend heeftquote:Op zondag 23 juli 2023 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Norris had op pole moeten staan, ik had mezelf er al helemaal op ingesteld toen Max faalde in S3
Die knul kan echt goed rijden ja.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
True en Piastri bewijst nu al dat hij zijn plekje in de F1 verdiend heeft
Ja al denk ik dat hij dat oprecht niet aan kon, niet zo heel vreemd ook als je tot de laatste ronde gewoon het wereldkampioenschap in je zakken had.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lewis was een held geweest als hij Max had gefeliciteerd na zijn eerste wereldkampioenschap. Zijn vader kon het wel. Die twee zijn geen vrienden en zullen dat ook nooit worden denk ik zo. Boeit voor de rest ook niet.
Niet zo gek, het was dan ook geen fair game.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:15 schreef Netsplitter het volgende:
Lewis was een held geweest als hij Max had gefeliciteerd na zijn eerste wereldkampioenschap.
De geschiedenis zegt wat anders.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:21 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Niet zo gek, het was dan ook geen fair game.
Skygodenquote:Op zondag 23 juli 2023 11:26 schreef Perox het volgende:
Ik gun HAM die pole wel.
Wat ik minder leuk vind is dat het gezeik meteen weer begint op de socials en hier op Fok!. Daar zit ik niet op te wachten eerlijk gezegd.
Lewis feliciteerde Max toch direct na de race? Of telt dat niet?quote:Op zondag 23 juli 2023 11:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Grappig wel inderdaad hoe dat als onkruid weer naar boven komt.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:26 schreef Perox het volgende:
Ik gun HAM die pole wel.
Wat ik minder leuk vind is dat het gezeik meteen weer begint op de socials en hier op Fok!. Daar zit ik niet op te wachten eerlijk gezegd.
Dat was een verplichte aanraking vanwege protocol.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lewis feliciteerde Max toch direct na de race? Of telt dat niet?
Maar het telt toch wel, ook z'n vader vond ik sportief. Wat ik wel zwak vond is dat zowel hij als Toto niet op het gala kwamen, op een gegeven moment moet je gewoon je verlies nemen en dat heeft bij hen toch wel wat te lang geduurd.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat was een verplichte aanraking vanwege protocol.
Geen nette handreiking zoals zijn vader wel gedaan had. Dat was echt klasse van hem. Zo hoort het. Verlies nemen als een man en je tegenstander gewoon fatsoenlijk feliciteren.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het telt toch wel, ook z'n vader vond ik sportief. Wat ik wel zwak vond is dat zowel hij als Toto niet op het gala kwamen, op een gegeven moment moet je gewoon je verlies nemen en dat heeft bij hem toch wel wat te lang geduurd.
Het heeft ons wel prachtige televisie gegeven. Een grote kleine fan van Hamilton die een prijs krijgt van Verstappenquote:Op zondag 23 juli 2023 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het telt toch wel, ook z'n vader vond ik sportief. Wat ik wel zwak vond is dat zowel hij als Toto niet op het gala kwamen, op een gegeven moment moet je gewoon je verlies nemen en dat heeft bij hen toch wel wat te lang geduurd.
Ik zou elke andere coureur op de grid een pole dan wel overwinning gunnen. Maar niet die Lewis met z'n neppe act, altijd in de slachtofferrol kruipen etc.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je zal maar door deze man zijn bril naar de wereld kijken, heb je dan nog wel plezier.
Ik vind het wel mooi, een ander pp pole, jammer dat het dit seizoen niet vaker gebeurd.
De geschiedenis waarin de FIA heeft toegegeven dat er een menselijke fout is gemaakt en de race director heeft ontslagen bedoel je?quote:
Hij heeft dan ook echt alles tegen wat dat betreft. Die neppe act, slechte persoonlijkheid, giftig team, achterlijke fans.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou elke andere coureur op de grid een pole dan wel overwinning gunnen. Maar niet die Lewis met z'n neppe act, altijd in de slachtofferrol kruipen etc.
Denk dat het verstandig is om het hier te laten rusten. Geldt trouwens voor iedereen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:35 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
De geschiedenis waarin de FIA heeft toegegeven dat er een menselijke fout is gemaakt en de race director heeft ontslagen bedoel je?
Dit is wel een goede analyse en dan specifiek vanaf 5:39:
Dat was het wel.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:21 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Niet zo gek, het was dan ook geen fair game.
Eens, zin anquote:Op zondag 23 juli 2023 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk dat het verstandig is om het hier te laten rusten. Geldt trouwens voor iedereen.
Niemand is er bij gebaat om het verleden steeds weer naar boven te halen.
De race van vandaag is vele malen interessanter.
TeamLH fans die hun eigen fanclub aanvallen om een tweet waar ze het niet mee eens zijn?quote:
Sodemieter op johquote:Op zondag 23 juli 2023 11:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat was een verplichte aanraking vanwege protocol.
Sportief van Hamilton.quote:
Hier sluit ik mij bij aan, gaat weer te lang duren ivm inhaalmogelijkheden en tegen die tijd is de kop al weggereden.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:42 schreef Peterselieman het volgende:
ik ben wel benieuwd hoe ver Perez gaat komen met zijn opmars. Ik denk zelf niet verder dan P5 ofzo
Dan had ik dat verkeerd in mijn geheugen geparkeerd. Dat was idd een fatsoenlijke felicitatie.quote:
Waar staat hij op de grid ook alweer?quote:Op zondag 23 juli 2023 11:42 schreef Peterselieman het volgende:
ik ben wel benieuwd hoe ver Perez gaat komen met zijn opmars. Ik denk zelf niet verder dan P5 ofzo
P9quote:Op zondag 23 juli 2023 11:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waar staat hij op de grid ook alweer?
Perez moet een podium kunnen pakken.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:42 schreef Peterselieman het volgende:
op dit circuit vanaf P9? lijkt mij vrij onmogelijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perez moet een podium kunnen pakken.
De Alfa's zou moeten lukken. Maar hij moet eerst voorbij Alonso zien te komen. Al is de AM niet heel best op dit moment. Maar beide Mclarens gaat 'm niet lukken.quote:
Ach, gekkere dingen zijn gebeurd toch?quote:Op zondag 23 juli 2023 11:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
op dit circuit vanaf P9? lijkt mij vrij onmogelijk.
Ik heb ook niet echt het idee dat die op het podium terechtkomt. Maximaal P5 inderdaad gezien die McLarens en Lewis.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:42 schreef Peterselieman het volgende:
En hij moet Leclerc ook wel kunnen pakkenquote:Op zondag 23 juli 2023 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De Alfa's zou moeten lukken. Maar hij moet eerst voorbij Alonso zien te komen. Al is de AM niet heel best op dit moment. Maar beide Mclarens gaat 'm niet lukken.
dan is het dus niet moet kunnen pakken, maar met een beetje geluk kan hij het voor elkaar krijgen als alles mee zitquote:Op zondag 23 juli 2023 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, gekkere dingen zijn gebeurd toch?
Dat vind ik een hele lastige.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En hij moet Leclerc ook wel kunnen pakken
Nee, ik vind er geen zak aan eerlijk gezegd.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:51 schreef Nattekat het volgende:
F1 / Oude koeien - discussieer hier nog even over voorgaande seizoenen
Blijft een goed topic dit.
Staan mooie gifjes in.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, ik vind er geen zak aan eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 23 juli 2023 11:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Perez ook als hij teveel op zijn tegenstander let. Dan vergeet hij de rest en gaat dan vreemde dingen doen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari gaat nog te snel door de banden heen
Liever daar dan hierquote:Op zondag 23 juli 2023 11:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gisteren waren ze ook meer bezig met vieren George z'n p18 dan HAM's pole...quote:Op zondag 23 juli 2023 11:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
TeamLH fans die hun eigen fanclub aanvallen om een tweet waar ze het niet mee eens zijn?
Ja,dat zijn achterlijke fans.
True. Dat zagen we in Oostenrijk toch bij bij bocht 3 de DRS-lijn vergat toen hij Sainz in probeerde te halenquote:Op zondag 23 juli 2023 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Perez ook als hij teveel op zijn tegenstander let. Dan vergeet hij de rest en gaat dan vreemde dingen doen.
Die knikker in zijn hoofd is te onvoorspelbaar. En dat zorgt er voor dat hij Max nooit kan bij houden vrees ik.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
True. Dat zagen we in Oostenrijk toch bij bij bocht 3 de DRS-lijn vergat toen hij Sainz in probeerde te halen
Dat denk ik ook wel en over het hele veld.quote:
Max gaat daar echt geen risico nemen. Die zal lewis echt wel voor laten als daar de noodzaak voor is. Zolang hij maar als eerste finisht.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het wordt volgens mij het spannendste in de eerste bochten. Komen ze daar heelhuids doorheen, dan is het kwestie van geduld en de juiste aanval opzetten.
Dat denk ik dus ook. Max is echt wel de volwassen rijder geworden. Maar ik vrees voor andere onvoorspelbare factoren.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Max gaat daar echt geen risico nemen. Die zal lewis echt wel voor laten als daar de noodzaak voor is. Zolang hij maar als eerste finisht.
Er zijn er nog 18 achterquote:Op zondag 23 juli 2023 12:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Max gaat daar echt geen risico nemen. Die zal lewis echt wel voor laten als daar de noodzaak voor is. Zolang hij maar als eerste finisht.
Norris zal geen rare acties gaan maken. Hij en Max zijn vrienden, dus die laten elkaar echt wel leven. Piasti komt niet in de buurt om zulke capriolen uit te halen. De Alfa's al helemaal niet. De enige "onvoorspelbare" is lewis, maar daar kan Max rekening mee houden door 'm gewoon voor te laten.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Max is echt wel de volwassen rijder geworden. Maar ik vrees voor andere onvoorspelbare factoren.
Ik vond Piastri heel volwassen starten in Silverstone, daar kan George nog wat van leren.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Max is echt wel de volwassen rijder geworden. Maar ik vrees voor andere onvoorspelbare factoren.
Het valt blijkbaar op dat RBR nog niet eerder zo 'langzaam' was op de DRS stukken. Ik weet niet of daar veel conclusies uit getrokken kunnen worden, dat is iets waar de sensatiepers natuurlijk maling aan heeft.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
DRS-voordeel.. En die conclusie gaan ze trekken op de Hungaroring met nauwelijks rechte stukken..
Ook dat. Die had ik zo graag op P3 gezienquote:Op zondag 23 juli 2023 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Piastri heel volwassen starten in Silverstone, daar kan George nog wat van leren.
Dat denk ik ook. Toch spannend!quote:Op zondag 23 juli 2023 12:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Norris zal geen rare acties gaan maken. Hij en Max zijn vrienden, dus die laten elkaar echt wel leven. Piasti komt niet in de buurt om zulke capriolen uit te halen. De Alfa's al helemaal niet. De enige "onvoorspelbare" is lewis, maar daar kan Max rekening mee houden door 'm gewoon voor te laten.
Norris gaat er echt wel voor hoor en terecht want vriendjes doen we niet aan met de helm op maar op racepace is die Red Bull gewoon sneller dus als het allemaal heel blijft komt Verstapppen vroeg of laat toch op die P1 terecht.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook dat. Die had ik zo graag op P3 gezien
[..]
Dat denk ik ook. Toch spannend!
Dat wil ik echt eerst zien, dan geloven 😉quote:Op zondag 23 juli 2023 12:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Toen was het noodzakelijk om met het mes tussen de tanden te racen.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat wil ik echt eerst zien, dan geloven 😉
Max in zn jonge / vroegere F1-dagen...![]()
![]()
Niet geheel zeker ķf HAM's boardradio volledig en alles 'gemaakt' was - ik heb het live kunnen luisteren op de oortjes via Live Timing.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Alsof het zijn eerste pole ooit is.
Dat gemaakte zit gewoon hoog in mijn irritatie zone.
Jep - inderdaadquote:Op zondag 23 juli 2023 12:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Toen was het noodzakelijk om met het mes tussen de tanden te racen.
Interesssting...quote:Op zondag 23 juli 2023 12:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het valt blijkbaar op dat RBR nog niet eerder zo 'langzaam' was op de DRS stukken. Ik weet niet of daar veel conclusies uit getrokken kunnen worden, dat is iets waar de sensatiepers natuurlijk maling aan heeft.
Dan maar hopen dat de Merc eerder door zijn banden zakt.quote:
Denk dat de reset die hij gehad heeft goed voor hem geweest is. Dat poles en overwinningen niet meer zomaar komen aanwaaien. Is hij een stukje relaxter door geworden heb ik het idee.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vond het zelf wel mooi de reactie van Lewis na die pole gisteren. Klonk echt even alsof die weer 20 was of zo. Maar goed het zegt nog niet alles over zijn kans voor de overwinning, maar het begin is er.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Begin van wat? Dit was gewoon een optimale Benz tegen de slechtst geprepareerde Red Bull van het seizoen hoewel die op racepace wel weer ok is, ik denk niet dat het lek nu boven is voor Mercedes.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vond het zelf wel mooi de reactie van Lewis na die pole gisteren. Klonk echt even alsof die weer 20 was of zo. Maar goed het zegt nog niet alles over zijn kans voor de overwinning, maar het begin is er.
Over the cliffffffffff ....quote:Op zondag 23 juli 2023 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de Merc eerder door zijn banden zakt.
We shall see - in de racequote:Op zondag 23 juli 2023 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begin van wat? Dit was gewoon een optimale Benz tegen de slechtst geprepareerde Red Bull van het seizoen hoewel die op racepace wel weer ok is, ik denk niet dat het lek nu boven is voor Mercedes.
Ach, mag hij ook weer eens vooraan rijdenquote:Op zondag 23 juli 2023 13:08 schreef 3rr0r het volgende:
Lewis verwacht zelf ook dat Max spoedig aan de horizon verdwijnt
We gaan het zien. Al moet ik wel zeggen dat Russell echt wel de juiste calls maakt als het op banden aankomt. Althans van wat ik heb gezien.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Over the cliffffffffff ....
Woeiiii!!
Edit: nah, zal weinig invloed hebben, HAM en/of MERC zijn te goed in de bandenstrategie om het te verklooien
Tis Fellali nie![]()
Mensen die GPBlog volgen verdienen het om teleurgesteld te worden. Zeker met zo'n mooie OP hier.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:12 schreef Refragmental het volgende:
Gpblog zegt dat de race om 13:00 begint... zit ik klaar, gebeurt er niks. Wat is deze?
Race start blijkbaar om 15:00.
Je moet ook op FOK! kijkenquote:Op zondag 23 juli 2023 13:12 schreef Refragmental het volgende:
Gpblog zegt dat de race om 13:00 begint... zit ik klaar, gebeurt er niks. Wat is deze?
Race start blijkbaar om 15:00.
#doesliefquote:Op zondag 23 juli 2023 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die GPBlog volgen verdienen het om teleurgesteld te worden. Zeker met zo'n mooie OP hier.
Dit wordt natuurlijk een 1 stopper met medium - hard.quote:
lol...quote:
Wel relaxter, maar niet minder gretigquote:Op zondag 23 juli 2023 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk dat de reset die hij gehad heeft goed voor hem geweest is. Dat poles en overwinningen niet meer zomaar komen aanwaaien. Is hij een stukje relaxter door geworden heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |