Jep - inderdaadquote:Op zondag 23 juli 2023 12:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Toen was het noodzakelijk om met het mes tussen de tanden te racen.
Interesssting...quote:Op zondag 23 juli 2023 12:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het valt blijkbaar op dat RBR nog niet eerder zo 'langzaam' was op de DRS stukken. Ik weet niet of daar veel conclusies uit getrokken kunnen worden, dat is iets waar de sensatiepers natuurlijk maling aan heeft.
Dan maar hopen dat de Merc eerder door zijn banden zakt.quote:
Denk dat de reset die hij gehad heeft goed voor hem geweest is. Dat poles en overwinningen niet meer zomaar komen aanwaaien. Is hij een stukje relaxter door geworden heb ik het idee.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vond het zelf wel mooi de reactie van Lewis na die pole gisteren. Klonk echt even alsof die weer 20 was of zo. Maar goed het zegt nog niet alles over zijn kans voor de overwinning, maar het begin is er.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Begin van wat? Dit was gewoon een optimale Benz tegen de slechtst geprepareerde Red Bull van het seizoen hoewel die op racepace wel weer ok is, ik denk niet dat het lek nu boven is voor Mercedes.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vond het zelf wel mooi de reactie van Lewis na die pole gisteren. Klonk echt even alsof die weer 20 was of zo. Maar goed het zegt nog niet alles over zijn kans voor de overwinning, maar het begin is er.
Over the cliffffffffff ....quote:Op zondag 23 juli 2023 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de Merc eerder door zijn banden zakt.
We shall see - in de racequote:Op zondag 23 juli 2023 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begin van wat? Dit was gewoon een optimale Benz tegen de slechtst geprepareerde Red Bull van het seizoen hoewel die op racepace wel weer ok is, ik denk niet dat het lek nu boven is voor Mercedes.
Ach, mag hij ook weer eens vooraan rijdenquote:Op zondag 23 juli 2023 13:08 schreef 3rr0r het volgende:
Lewis verwacht zelf ook dat Max spoedig aan de horizon verdwijnt
We gaan het zien. Al moet ik wel zeggen dat Russell echt wel de juiste calls maakt als het op banden aankomt. Althans van wat ik heb gezien.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Over the cliffffffffff ....
Woeiiii!!
Edit: nah, zal weinig invloed hebben, HAM en/of MERC zijn te goed in de bandenstrategie om het te verklooien
Tis Fellali nie![]()
Mensen die GPBlog volgen verdienen het om teleurgesteld te worden. Zeker met zo'n mooie OP hier.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:12 schreef Refragmental het volgende:
Gpblog zegt dat de race om 13:00 begint... zit ik klaar, gebeurt er niks. Wat is deze?
Race start blijkbaar om 15:00.
Je moet ook op FOK! kijkenquote:Op zondag 23 juli 2023 13:12 schreef Refragmental het volgende:
Gpblog zegt dat de race om 13:00 begint... zit ik klaar, gebeurt er niks. Wat is deze?
Race start blijkbaar om 15:00.
#doesliefquote:Op zondag 23 juli 2023 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die GPBlog volgen verdienen het om teleurgesteld te worden. Zeker met zo'n mooie OP hier.
Dit wordt natuurlijk een 1 stopper met medium - hard.quote:
lol...quote:
Wel relaxter, maar niet minder gretigquote:Op zondag 23 juli 2023 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk dat de reset die hij gehad heeft goed voor hem geweest is. Dat poles en overwinningen niet meer zomaar komen aanwaaien. Is hij een stukje relaxter door geworden heb ik het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |