Perez ook als hij teveel op zijn tegenstander let. Dan vergeet hij de rest en gaat dan vreemde dingen doen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari gaat nog te snel door de banden heen
Liever daar dan hierquote:Op zondag 23 juli 2023 11:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, ik vind er geen zak aan eerlijk gezegd.
Gisteren waren ze ook meer bezig met vieren George z'n p18 dan HAM's pole...quote:Op zondag 23 juli 2023 11:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
TeamLH fans die hun eigen fanclub aanvallen om een tweet waar ze het niet mee eens zijn?
Ja,dat zijn achterlijke fans.
True. Dat zagen we in Oostenrijk toch bij bij bocht 3 de DRS-lijn vergat toen hij Sainz in probeerde te halenquote:Op zondag 23 juli 2023 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Perez ook als hij teveel op zijn tegenstander let. Dan vergeet hij de rest en gaat dan vreemde dingen doen.
Die knikker in zijn hoofd is te onvoorspelbaar. En dat zorgt er voor dat hij Max nooit kan bij houden vrees ik.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
True. Dat zagen we in Oostenrijk toch bij bij bocht 3 de DRS-lijn vergat toen hij Sainz in probeerde te halen
Dat denk ik ook wel en over het hele veld.quote:
Max gaat daar echt geen risico nemen. Die zal lewis echt wel voor laten als daar de noodzaak voor is. Zolang hij maar als eerste finisht.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het wordt volgens mij het spannendste in de eerste bochten. Komen ze daar heelhuids doorheen, dan is het kwestie van geduld en de juiste aanval opzetten.
Dat denk ik dus ook. Max is echt wel de volwassen rijder geworden. Maar ik vrees voor andere onvoorspelbare factoren.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Max gaat daar echt geen risico nemen. Die zal lewis echt wel voor laten als daar de noodzaak voor is. Zolang hij maar als eerste finisht.
Er zijn er nog 18 achterquote:Op zondag 23 juli 2023 12:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Max gaat daar echt geen risico nemen. Die zal lewis echt wel voor laten als daar de noodzaak voor is. Zolang hij maar als eerste finisht.
Norris zal geen rare acties gaan maken. Hij en Max zijn vrienden, dus die laten elkaar echt wel leven. Piasti komt niet in de buurt om zulke capriolen uit te halen. De Alfa's al helemaal niet. De enige "onvoorspelbare" is lewis, maar daar kan Max rekening mee houden door 'm gewoon voor te laten.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Max is echt wel de volwassen rijder geworden. Maar ik vrees voor andere onvoorspelbare factoren.
Ik vond Piastri heel volwassen starten in Silverstone, daar kan George nog wat van leren.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Max is echt wel de volwassen rijder geworden. Maar ik vrees voor andere onvoorspelbare factoren.
Het valt blijkbaar op dat RBR nog niet eerder zo 'langzaam' was op de DRS stukken. Ik weet niet of daar veel conclusies uit getrokken kunnen worden, dat is iets waar de sensatiepers natuurlijk maling aan heeft.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
DRS-voordeel.. En die conclusie gaan ze trekken op de Hungaroring met nauwelijks rechte stukken..
Ook dat. Die had ik zo graag op P3 gezienquote:Op zondag 23 juli 2023 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Piastri heel volwassen starten in Silverstone, daar kan George nog wat van leren.
Dat denk ik ook. Toch spannend!quote:Op zondag 23 juli 2023 12:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Norris zal geen rare acties gaan maken. Hij en Max zijn vrienden, dus die laten elkaar echt wel leven. Piasti komt niet in de buurt om zulke capriolen uit te halen. De Alfa's al helemaal niet. De enige "onvoorspelbare" is lewis, maar daar kan Max rekening mee houden door 'm gewoon voor te laten.
Norris gaat er echt wel voor hoor en terecht want vriendjes doen we niet aan met de helm op maar op racepace is die Red Bull gewoon sneller dus als het allemaal heel blijft komt Verstapppen vroeg of laat toch op die P1 terecht.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook dat. Die had ik zo graag op P3 gezien
[..]
Dat denk ik ook. Toch spannend!
Dat wil ik echt eerst zien, dan geloven 😉quote:Op zondag 23 juli 2023 12:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Toen was het noodzakelijk om met het mes tussen de tanden te racen.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat wil ik echt eerst zien, dan geloven 😉
Max in zn jonge / vroegere F1-dagen...![]()
![]()
Niet geheel zeker ķf HAM's boardradio volledig en alles 'gemaakt' was - ik heb het live kunnen luisteren op de oortjes via Live Timing.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Alsof het zijn eerste pole ooit is.
Dat gemaakte zit gewoon hoog in mijn irritatie zone.
Jep - inderdaadquote:Op zondag 23 juli 2023 12:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Toen was het noodzakelijk om met het mes tussen de tanden te racen.
Interesssting...quote:Op zondag 23 juli 2023 12:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het valt blijkbaar op dat RBR nog niet eerder zo 'langzaam' was op de DRS stukken. Ik weet niet of daar veel conclusies uit getrokken kunnen worden, dat is iets waar de sensatiepers natuurlijk maling aan heeft.
Dan maar hopen dat de Merc eerder door zijn banden zakt.quote:
Denk dat de reset die hij gehad heeft goed voor hem geweest is. Dat poles en overwinningen niet meer zomaar komen aanwaaien. Is hij een stukje relaxter door geworden heb ik het idee.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vond het zelf wel mooi de reactie van Lewis na die pole gisteren. Klonk echt even alsof die weer 20 was of zo. Maar goed het zegt nog niet alles over zijn kans voor de overwinning, maar het begin is er.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Begin van wat? Dit was gewoon een optimale Benz tegen de slechtst geprepareerde Red Bull van het seizoen hoewel die op racepace wel weer ok is, ik denk niet dat het lek nu boven is voor Mercedes.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vond het zelf wel mooi de reactie van Lewis na die pole gisteren. Klonk echt even alsof die weer 20 was of zo. Maar goed het zegt nog niet alles over zijn kans voor de overwinning, maar het begin is er.
Over the cliffffffffff ....quote:Op zondag 23 juli 2023 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de Merc eerder door zijn banden zakt.
We shall see - in de racequote:Op zondag 23 juli 2023 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begin van wat? Dit was gewoon een optimale Benz tegen de slechtst geprepareerde Red Bull van het seizoen hoewel die op racepace wel weer ok is, ik denk niet dat het lek nu boven is voor Mercedes.
Ach, mag hij ook weer eens vooraan rijdenquote:Op zondag 23 juli 2023 13:08 schreef 3rr0r het volgende:
Lewis verwacht zelf ook dat Max spoedig aan de horizon verdwijnt
We gaan het zien. Al moet ik wel zeggen dat Russell echt wel de juiste calls maakt als het op banden aankomt. Althans van wat ik heb gezien.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Over the cliffffffffff ....
Woeiiii!!
Edit: nah, zal weinig invloed hebben, HAM en/of MERC zijn te goed in de bandenstrategie om het te verklooien
Tis Fellali nie![]()
Mensen die GPBlog volgen verdienen het om teleurgesteld te worden. Zeker met zo'n mooie OP hier.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:12 schreef Refragmental het volgende:
Gpblog zegt dat de race om 13:00 begint... zit ik klaar, gebeurt er niks. Wat is deze?
Race start blijkbaar om 15:00.
Je moet ook op FOK! kijkenquote:Op zondag 23 juli 2023 13:12 schreef Refragmental het volgende:
Gpblog zegt dat de race om 13:00 begint... zit ik klaar, gebeurt er niks. Wat is deze?
Race start blijkbaar om 15:00.
#doesliefquote:Op zondag 23 juli 2023 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die GPBlog volgen verdienen het om teleurgesteld te worden. Zeker met zo'n mooie OP hier.
Dit wordt natuurlijk een 1 stopper met medium - hard.quote:
lol...quote:
Wel relaxter, maar niet minder gretigquote:Op zondag 23 juli 2023 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk dat de reset die hij gehad heeft goed voor hem geweest is. Dat poles en overwinningen niet meer zomaar komen aanwaaien. Is hij een stukje relaxter door geworden heb ik het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |