1e bocht niet, dan de volgende. Max kan ook inhalen op plekken waar het niet kan, dat heeft hij al laten zien.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:42 schreef THEFXR het volgende:
op deze baan is het slecht inhalen, Max vliegt na 3 rondes Lewis voorbij met DRS, als hij de 1ste bocht er niet voorbij is, de starts zijn meestal niet zo goed.
Hamilton ook.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1e bocht niet, dan de volgende. Max kan ook inhalen op plekken waar het niet kan, dat heeft hij al laten zien.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Want dat zóu me toch erg zijn.
Kijk maar uit dat ze die eventuele overwinning niet op Wikipedia zetten want dan gaat het nooit meer weg uit het collectief geheugen
Of gewoon doen wat Lewis deed in 2019. Extra stop maken als hij er niet voorbij komt.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:42 schreef THEFXR het volgende:
op deze baan is het slecht inhalen, Max vliegt na 3 rondes Lewis voorbij met DRS, als hij de 1ste bocht er niet voorbij is, de starts zijn meestal niet zo goed.
Ik ben op vakantie en het stond op bij de receptie. Zegt de dame bij de receptie dat Max dit expres deed zodat hij een voordeel heeft hij de 1e bocht in de race.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:12 schreef tja77 het volgende:
De NIET pole van Verstappen houdt de gemoederen erg bezig op verschillende media.
RedBull zou hun illegale DRS niet meer mogen gebruiken.
Het komt door de “nieuwe” Pirelli banden. Die zouden slecht zijn voor RedBull en AM en juist goed voor McLaren.
Het komt door de compound per Q opzet.
De nieuwe RedBull sidepods zouden voor onbalans zorgen.
Het komt door de verregende VT waardoor er minder tijd was voor een goede setup.
Het kwam door het foutje van Verstappen in z’n flying lap.
Enz. Enz.
Ik vraag me af als Verstappen hier pole had gepakt met 0.003 voorsprong (in plaats van achterstand), of dat gespeculeer nog steeds zo heftig zou zijn geweest.
godver wat zijn die britten toch een onsportief volk ook. we kunnen niet winnen dus ze moeten wel cheaten. Wat een bullcrap weer. en natuurlijk weer Kravitz.quote:Op zondag 23 juli 2023 03:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Volgens Tedje en Lewis heeft de FIA iets illegaals ontdekt in de RB en is er achter gesloten deuren ingegrepen, vandaar het plotselinge snelheidsverlies bij Red Bull. Britten worden steeds maffer.
![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[..]
Vasseur is geen Brit. Hij werkt zelfs niet eens voor een Brits teamquote:Op zondag 23 juli 2023 09:15 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
godver wat zijn die britten toch een onsportief volk ook. we kunnen niet winnen dus ze moeten wel cheaten. Wat een bullcrap weer. en natuurlijk weer Kravitz.
Kravitz wel en daar komt die onzin vandaan, die pikt dat verhaal op zonderde feiten te checken, die zogenaamde subjectieve reporter is so biased als de pest. Altijd negatief over Max of RB of beide.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vasseur is geen Brit. Hij werkt zelfs niet eens voor een Brits team
Het is al anderhalf jaar een giftige bedoeling. Mercedes is een giftig team, een afspiegeling van Toto's persoonlijkheid.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:09 schreef daNpy het volgende:
Mercedes boekt 1 goed (sub)resultaat en het is meteen weer een giftige bedoeling geworden.
Manmanmman, nog steeds een vreselijk kutteam
Verstappen zei dat de auto niet te besturen was en kon dus niet op de limiet rijden. Mist pole op 3 duizendsten. Jep.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:12 schreef tja77 het volgende:
De NIET pole van Verstappen houdt de gemoederen erg bezig op verschillende media.
RedBull zou hun illegale DRS niet meer mogen gebruiken.
Het komt door de “nieuwe” Pirelli banden. Die zouden slecht zijn voor RedBull en AM en juist goed voor McLaren.
Het komt door de compound per Q opzet.
De nieuwe RedBull sidepods zouden voor onbalans zorgen.
Het komt door de verregende VT waardoor er minder tijd was voor een goede setup.
Het kwam door het foutje van Verstappen in z’n flying lap.
Enz. Enz.
Ik vraag me af als Verstappen hier pole had gepakt met 0.003 voorsprong (in plaats van achterstand), of dat gespeculeer nog steeds zo heftig zou zijn geweest.
DRS-voordeel.. En die conclusie gaan ze trekken op de Hungaroring met nauwelijks rechte stukken..quote:Op zondag 23 juli 2023 09:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vasseur is geen Brit. Hij werkt zelfs niet eens voor een Brits team
Dat kan ik dan weer waarderen van Max. Waar hij vroeger echt voor elke gap ging, weet hij nu echt veel beter zijn moment te kiezen en dan toe te slaan.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen weet ook wel dat hij hem niet in hoeft te halen in de eerste bocht, geduld hebben en slim zijn.
quote:
Vroeger moest ie ook. Nu weet ie dat er nog een kans komt. En nog één.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer waarderen van Max. Waar hij vroeger echt voor elke gap ging, weet hij nu echt veel beter zijn moment te kiezen en dan toe te slaan.
Je zal maar door deze man zijn bril naar de wereld kijken, heb je dan nog wel plezier.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:40 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk ligt Lewis er morgen in de eerste bocht al af. Echt klaar met die woke-idioot en z'n oeverloze gezeik.
Dat is met een auto die mee doet om de prijzen ook niet (meer) nodig.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer waarderen van Max. Waar hij vroeger echt voor elke gap ging, weet hij nu echt veel beter zijn moment te kiezen en dan toe te slaan.
Wat niet is kan nog komen qua poles hè al lijkt Spa me net een circuit waar de Red Bull onverslaanbaar is.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je zal maar door deze man zijn bril naar de wereld kijken, heb je dan nog wel plezier.
Ik vind het wel mooi, een ander pp pole, jammer dat het dit seizoen niet vaker gebeurd.
Gefrustreerde Britjes?quote:Op zondag 23 juli 2023 03:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Volgens Tedje en Lewis heeft de FIA iets illegaals ontdekt in de RB en is er achter gesloten deuren ingegrepen, vandaar het plotselinge snelheidsverlies bij Red Bull. Britten worden steeds maffer.
![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[..]
Uiteraard. Sinds ham geen wereldkampioen geworden is.quote:
Ja de Nederlanders zijn een toonbeeld qua fatsoen wat dat betreft. Nog geen verkeerd woord over Lewis en Toto, iedereen toejuichen op Zandvoort. Wars van speculaties en insinuaties. Gewoon genieten van de strijd.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:15 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
godver wat zijn die britten toch een onsportief volk ook
Ze hebben het nog steeds niet verwerkt.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Uiteraard. Sinds ham geen wereldkampioen geworden is.
Verstappen weet ook wel dat Hamilton op meer dan 130 punten achterstand staat (dat is meer dan 5 GP overwinningen en 5x een 0 score voor Verstappen), en de nummer 2 en 3 uit de WK stand op P8 en P9 op de grid staan die ook op bijna en meer dan 100 punten achterstand staan.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen weet ook wel dat hij hem niet in hoeft te halen in de eerste bocht, geduld hebben en slim zijn.
Britten zijn goed in het blijven zitten in hun slachtofferrol.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben het nog steeds niet verwerkt.
En het was defensief denken van Mercedes dat hem destijds de titel heeft gekost.
Maar goed, we leven in 2023 en niet meer in 2021
100% dit.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
Ja de Nederlanders zijn een toonbeeld qua fatsoen wat dat betreft. Nog geen verkeerd woord over Lewis en Toto, iedereen toejuichen op Zandvoort. Nooit geen speculaties of insinuaties, gewoon genieten van de strijd.
Alsof het iets nieuws is.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja de Nederlanders zijn een toonbeeld qua fatsoen wat dat betreft. Nog geen verkeerd woord over Lewis en Toto, iedereen toejuichen op Zandvoort. Nooit geen speculaties of insinuaties, gewoon genieten van de strijd.
Ik vraag mij wel eens af waarom dit tegenwoordig zo heftig is, komt dit door de (social) media, komt dit door geldingsdrang in een steeds nettere wereld, komt dit door Netflix en Liberty? Hoe dan ook, stop er gewoon mee en ga genieten van mooie inhaalacties, toffe andere strategieën en verdediging op en soms ook over de grens!
Het zijn wat dat betreft net Russenquote:Op zondag 23 juli 2023 10:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Britten zijn goed in het blijven zitten in hun slachtofferrol.
Nog geen 10 jaar geleden werd Vettel ook bijna overal uitgefloten. Waar dat ooit begonnen is? Jawel, Silverstone. En Monza, maar Italianen zijn heel anders.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alsof het iets nieuws is.![]()
Dat was in de jaren '90 met Schumacher ook. Die werd ook uitgefloten op Silverstone door de Britten.
Dus we kunnen verwachten dat Hamilton er vol voor gaat net als Norris en Piastri, in dit soort situaties mis je dan ook wel de wingman om iig wat af te dekken maar dat maakt het ook wel weer leuk.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen weet ook wel dat Hamilton op meer dan 130 punten achterstand staat (dat is meer dan 5 GP overwinningen en 5x een 0 score voor Verstappen), en de nummer 2 en 3 uit de WK stand op P8 en P9 op de grid staan die ook op bijna en meer dan 100 punten achterstand staan.
Is het niet een geval actie -> reactie?quote:Op zondag 23 juli 2023 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel eens af waarom dit tegenwoordig zo heftig is, komt dit door de (social) media, komt dit door geldingsdrang in een steeds nettere wereld, komt dit door Netflix en Liberty? Hoe dan ook, stop er gewoon mee en ga genieten van mooie inhaalacties, toffe andere strategieën en verdediging op en soms ook over de grens!
Dat Hamilton gigantisch uitgejoeld werd in Hongarije in de race daarop was echt geen toeval.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is het niet een geval actie -> reactie?
Wat voor mij, en ik denk velen, de druppel was, was de reactie van het publiek toen ham Max op Silverstone eraf tikte. Het gejuich van de tribunes toen Max met 50+ G in de muur ramde.
Daarmee hebben ze een hele hoop goodwill verspeeld.
Max speelde het toen ook zeker hard en soms ook unfair, die crash op Monza had hij kunnen/,moeten voorkomen. Die uitrem actie was ook alles behalve slim.
Kritiek genoeg dus op onze Max.
Was het ook niet. Het geroep toen in Nederland ook niet uiteraard. Maar de engelsen hebben het wel zelf veroorzaakt in deze. En dan roepen dat wij ons maar moeten gedragen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat Hamilton gigantisch uitgejoeld werd in Hongarije in de race daarop was echt geen toeval.
Wij moeten ons ook gedragen, net als de Engelsen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Was het ook niet. Het geroep toen in Nederland ook niet uiteraard. Maar de engelsen hebben het wel zelf veroorzaakt in deze. En dan roepen dat wij ons maar moeten gedragen.
Wij hadden ons niet moeten laten kennen, zeker. Maar ik snap het, zeker na Silverstone.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Wij moeten ons ook gedragen, net als de Engelsen.
Met “zij begonnen” kwam ik in groep 4 van de basisschool al niet meer weg.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Was het ook niet. Het geroep toen in Nederland ook niet uiteraard. Maar de engelsen hebben het wel zelf veroorzaakt in deze. En dan roepen dat wij ons maar moeten gedragen.
Ik ookquote:
In Nederland viel het wel mee toch? Klein groepje dat meteen overstemd werd door gejuich.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die haat zit hem vooral tussen de fans, Lewis en Max zijn best oké volgens mij, op wat sportieve rivaliteit na natuurlijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wij hadden ons niet moeten laten kennen, zeker. Maar ik snap het, zeker na Silverstone.
quote:Op zondag 23 juli 2023 11:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Met “zij begonnen” kwam ik in groep 4 van de basisschool al niet meer weg.
Lewis was een held geweest als hij Max had gefeliciteerd na zijn eerste wereldkampioenschap. Zijn vader kon het wel. Die twee zijn geen vrienden en zullen dat ook nooit worden denk ik zo. Boeit voor de rest ook niet.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die haat zit hem vooral tussen de fans, Lewis en Max zijn best oké volgens mij, op wat sportieve rivaliteit na natuurlijk.
Nou zullen ze niet bij elkaar op de koffie komen, maar ik zie ook geen pure haat onderling.
Nog triester vind ik trouwens de Mexicaanse fans met hun gejoel tegen Max, wat notabene een teamgenoot is.
Respect naar elkaar, dat zou voldoende moeten zijn. Maar het kan geen toeval zijn dat het vooral Mercedes is die de Red Bulls torpedeert.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lewis was een held geweest als hij Max had gefeliciteerd na zijn eerste wereldkampioenschap. Zijn vader kon het wel. Die twee zijn geen vrienden en zullen dat ook nooit worden denk ik zo. Boeit voor de rest ook niet.
Ik hoop Piastri op P3quote:Op zondag 23 juli 2023 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb het veel liever over McLaren dat er dit weekend weer goed bij zit dan over gezanik uit 2021
Norris had op pole moeten staan, ik had mezelf er al helemaal op ingesteld toen Max faalde in S3quote:Op zondag 23 juli 2023 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb het veel liever over McLaren dat er dit weekend weer goed bij zit dan over gezanik uit 2021
True en Piastri bewijst nu al dat hij zijn plekje in de F1 verdiend heeftquote:Op zondag 23 juli 2023 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Norris had op pole moeten staan, ik had mezelf er al helemaal op ingesteld toen Max faalde in S3
Die knul kan echt goed rijden ja.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
True en Piastri bewijst nu al dat hij zijn plekje in de F1 verdiend heeft
Ja al denk ik dat hij dat oprecht niet aan kon, niet zo heel vreemd ook als je tot de laatste ronde gewoon het wereldkampioenschap in je zakken had.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lewis was een held geweest als hij Max had gefeliciteerd na zijn eerste wereldkampioenschap. Zijn vader kon het wel. Die twee zijn geen vrienden en zullen dat ook nooit worden denk ik zo. Boeit voor de rest ook niet.
Niet zo gek, het was dan ook geen fair game.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:15 schreef Netsplitter het volgende:
Lewis was een held geweest als hij Max had gefeliciteerd na zijn eerste wereldkampioenschap.
De geschiedenis zegt wat anders.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:21 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Niet zo gek, het was dan ook geen fair game.
Skygodenquote:Op zondag 23 juli 2023 11:26 schreef Perox het volgende:
Ik gun HAM die pole wel.
Wat ik minder leuk vind is dat het gezeik meteen weer begint op de socials en hier op Fok!. Daar zit ik niet op te wachten eerlijk gezegd.
Lewis feliciteerde Max toch direct na de race? Of telt dat niet?quote:Op zondag 23 juli 2023 11:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Grappig wel inderdaad hoe dat als onkruid weer naar boven komt.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:26 schreef Perox het volgende:
Ik gun HAM die pole wel.
Wat ik minder leuk vind is dat het gezeik meteen weer begint op de socials en hier op Fok!. Daar zit ik niet op te wachten eerlijk gezegd.
Dat was een verplichte aanraking vanwege protocol.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lewis feliciteerde Max toch direct na de race? Of telt dat niet?
Maar het telt toch wel, ook z'n vader vond ik sportief. Wat ik wel zwak vond is dat zowel hij als Toto niet op het gala kwamen, op een gegeven moment moet je gewoon je verlies nemen en dat heeft bij hen toch wel wat te lang geduurd.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat was een verplichte aanraking vanwege protocol.
Geen nette handreiking zoals zijn vader wel gedaan had. Dat was echt klasse van hem. Zo hoort het. Verlies nemen als een man en je tegenstander gewoon fatsoenlijk feliciteren.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het telt toch wel, ook z'n vader vond ik sportief. Wat ik wel zwak vond is dat zowel hij als Toto niet op het gala kwamen, op een gegeven moment moet je gewoon je verlies nemen en dat heeft bij hem toch wel wat te lang geduurd.
Het heeft ons wel prachtige televisie gegeven. Een grote kleine fan van Hamilton die een prijs krijgt van Verstappenquote:Op zondag 23 juli 2023 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het telt toch wel, ook z'n vader vond ik sportief. Wat ik wel zwak vond is dat zowel hij als Toto niet op het gala kwamen, op een gegeven moment moet je gewoon je verlies nemen en dat heeft bij hen toch wel wat te lang geduurd.
Ik zou elke andere coureur op de grid een pole dan wel overwinning gunnen. Maar niet die Lewis met z'n neppe act, altijd in de slachtofferrol kruipen etc.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je zal maar door deze man zijn bril naar de wereld kijken, heb je dan nog wel plezier.
Ik vind het wel mooi, een ander pp pole, jammer dat het dit seizoen niet vaker gebeurd.
De geschiedenis waarin de FIA heeft toegegeven dat er een menselijke fout is gemaakt en de race director heeft ontslagen bedoel je?quote:
Hij heeft dan ook echt alles tegen wat dat betreft. Die neppe act, slechte persoonlijkheid, giftig team, achterlijke fans.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou elke andere coureur op de grid een pole dan wel overwinning gunnen. Maar niet die Lewis met z'n neppe act, altijd in de slachtofferrol kruipen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |