1e bocht niet, dan de volgende. Max kan ook inhalen op plekken waar het niet kan, dat heeft hij al laten zien.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:42 schreef THEFXR het volgende:
op deze baan is het slecht inhalen, Max vliegt na 3 rondes Lewis voorbij met DRS, als hij de 1ste bocht er niet voorbij is, de starts zijn meestal niet zo goed.
Hamilton ook.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1e bocht niet, dan de volgende. Max kan ook inhalen op plekken waar het niet kan, dat heeft hij al laten zien.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Want dat zóu me toch erg zijn.
Kijk maar uit dat ze die eventuele overwinning niet op Wikipedia zetten want dan gaat het nooit meer weg uit het collectief geheugen
Of gewoon doen wat Lewis deed in 2019. Extra stop maken als hij er niet voorbij komt.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:42 schreef THEFXR het volgende:
op deze baan is het slecht inhalen, Max vliegt na 3 rondes Lewis voorbij met DRS, als hij de 1ste bocht er niet voorbij is, de starts zijn meestal niet zo goed.
Ik ben op vakantie en het stond op bij de receptie. Zegt de dame bij de receptie dat Max dit expres deed zodat hij een voordeel heeft hij de 1e bocht in de race.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:12 schreef tja77 het volgende:
De NIET pole van Verstappen houdt de gemoederen erg bezig op verschillende media.
RedBull zou hun illegale DRS niet meer mogen gebruiken.
Het komt door de “nieuwe” Pirelli banden. Die zouden slecht zijn voor RedBull en AM en juist goed voor McLaren.
Het komt door de compound per Q opzet.
De nieuwe RedBull sidepods zouden voor onbalans zorgen.
Het komt door de verregende VT waardoor er minder tijd was voor een goede setup.
Het kwam door het foutje van Verstappen in z’n flying lap.
Enz. Enz.
Ik vraag me af als Verstappen hier pole had gepakt met 0.003 voorsprong (in plaats van achterstand), of dat gespeculeer nog steeds zo heftig zou zijn geweest.
godver wat zijn die britten toch een onsportief volk ook. we kunnen niet winnen dus ze moeten wel cheaten. Wat een bullcrap weer. en natuurlijk weer Kravitz.quote:Op zondag 23 juli 2023 03:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Volgens Tedje en Lewis heeft de FIA iets illegaals ontdekt in de RB en is er achter gesloten deuren ingegrepen, vandaar het plotselinge snelheidsverlies bij Red Bull. Britten worden steeds maffer.
![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[..]
Vasseur is geen Brit. Hij werkt zelfs niet eens voor een Brits teamquote:Op zondag 23 juli 2023 09:15 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
godver wat zijn die britten toch een onsportief volk ook. we kunnen niet winnen dus ze moeten wel cheaten. Wat een bullcrap weer. en natuurlijk weer Kravitz.
Kravitz wel en daar komt die onzin vandaan, die pikt dat verhaal op zonderde feiten te checken, die zogenaamde subjectieve reporter is so biased als de pest. Altijd negatief over Max of RB of beide.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vasseur is geen Brit. Hij werkt zelfs niet eens voor een Brits team
Het is al anderhalf jaar een giftige bedoeling. Mercedes is een giftig team, een afspiegeling van Toto's persoonlijkheid.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:09 schreef daNpy het volgende:
Mercedes boekt 1 goed (sub)resultaat en het is meteen weer een giftige bedoeling geworden.
Manmanmman, nog steeds een vreselijk kutteam
Verstappen zei dat de auto niet te besturen was en kon dus niet op de limiet rijden. Mist pole op 3 duizendsten. Jep.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:12 schreef tja77 het volgende:
De NIET pole van Verstappen houdt de gemoederen erg bezig op verschillende media.
RedBull zou hun illegale DRS niet meer mogen gebruiken.
Het komt door de “nieuwe” Pirelli banden. Die zouden slecht zijn voor RedBull en AM en juist goed voor McLaren.
Het komt door de compound per Q opzet.
De nieuwe RedBull sidepods zouden voor onbalans zorgen.
Het komt door de verregende VT waardoor er minder tijd was voor een goede setup.
Het kwam door het foutje van Verstappen in z’n flying lap.
Enz. Enz.
Ik vraag me af als Verstappen hier pole had gepakt met 0.003 voorsprong (in plaats van achterstand), of dat gespeculeer nog steeds zo heftig zou zijn geweest.
DRS-voordeel.. En die conclusie gaan ze trekken op de Hungaroring met nauwelijks rechte stukken..quote:Op zondag 23 juli 2023 09:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vasseur is geen Brit. Hij werkt zelfs niet eens voor een Brits team
Dat kan ik dan weer waarderen van Max. Waar hij vroeger echt voor elke gap ging, weet hij nu echt veel beter zijn moment te kiezen en dan toe te slaan.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen weet ook wel dat hij hem niet in hoeft te halen in de eerste bocht, geduld hebben en slim zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |