Max wint de kwalificatie, Dit hele topic:quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Nou, poehpoeh, je staat op pole. En morgen word je weer van de kaart gereden.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Max wint de kwalificatie, Dit hele topic:![]()
MAX
MAX IK WIL JE PIJPUH
Hamilton wint de kwalificatie:
Actpoehpoeh Aansteller
SUKKEL
euh ik denk dat jij meer leest in hetgene wat hier gezegd wordt dan hetgene dat er echt gezegd wordt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:16 schreef PS. het volgende:
[..]
MAX
MAX IK WIL JE PIJPUH
Actpoehpoeh Aansteller
SUKKEL
Sector 2. Daar was hij in zijn laatste ronde 0.2 snellerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus heeft hij het in zijn uiteindelijk snelste ronde juist laten liggen in sector 1 of 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik denk dat als iemand anders dan Hamilton pole had gepakt de reacties wel positiever waren. Ik kan die act gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:16 schreef PS. het volgende:
[..]
MAX
MAX IK WIL JE PIJPUH
Actpoehpoeh Aansteller
SUKKEL
Nee, het was Jane. Sorryquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:18 schreef Sally het volgende:
Sorry guys, I jinxed it for ya'll...
By 3 thousands...![]()
Quali geluisterd via Live Timing![]()
Alleen de Britten kunnen de Lewis act aanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:18 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand anders dan Hamilton pole had gepakt de reacties wel positiever waren. Ik kan die act gewoon niet aan.
Die act is dan ook wel vervelend, maar ik geloof wel dat je na zolang niks bereikt te hebben je best een beetje blij/geëmotioneerd bent.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:18 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand anders dan Hamilton pole had gepakt de reacties wel positiever waren. Ik kan die act gewoon niet aan.
En de Amerikanen, maar dat zijn ook gewoon Britten on steroidsquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen de Britten kunnen de Lewis act aan
nope. nico it wasquote:
en PS blijkbaarquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh ik denk dat jij meer leest in hetgene wat hier gezegd wordt dan hetgene dat er echt gezegd wordt.
Die is zijn leven niet zeker op Zandvoortquote:
Nee hoor, hij heeft wereldwijd veel fans.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, omdat ze de mythe dat Hamilton zo'n grote is en het niet aan de Mercedes lag in leven willen houden. Dat Russell kan winnen heeft hij al laten zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:11 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat Hamilton een pole kan omzetten in winst en Russell niet?
Duitsers moet je sowieso weren uit Zandvoort.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die is zijn leven niet zeker op Zandvoort
Gewoon elke race winnen..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke streak? Het gaat toch 12 overwinningen in 1 seizoen?
Oef... gelukkig!!!quote:
Die graven overal kuilenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Duitsers moet je sowieso weren uit Zandvoort.
Hoe danquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:22 schreef Nizno het volgende:
horner is blij dat Perez zn zelfvertrouwen kan groeien nu
yup blijkbaarquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Hoe danOmdat hij een keer in Q3 heeft gezeten
Die ene winst in Brazilië waarbij Hamilton tweede werd? Hamilton (of Mercedes) wilde daar gewoon de 1-2 niet in gevaar brengen met riskante duels.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, omdat ze de mythe dat Hamilton zo'n grote is en het niet aan de Mercedes lag in leven willen houden. Dat Russell kan winnen heeft hij al laten zien.
Waarom zou dat zonde zijn? Liefst zo snel mogelijk andere winnaars dan RBR.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gewoon elke race winnen..
Ze zitten al op 10 races achter elkaar dit seizoen, zou zonde zijn als er opeens Mercedes of McLaren in dat rijtje staat.
Die ligt op P3 na de eerste bocht. Starten vanaf de vuile kant. Wordt meteen gepasseerd door Norris.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:22 schreef Edwink het volgende:
Denk dat de kans nu groter is dat max door de eerste bocht kan komen zonder een tik op z’n achterwiel
waarom is het zo erg dat een team eens een seizoen echt dominant zal zijn?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarom zou dat zonde zijn? Liefst zo snel mogelijk andere winnaars dan RBR.
Chevy? Ben jij het?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarom zou dat zonde zijn? Liefst zo snel mogelijk andere winnaars dan RBR.
Pole is aan de vuile kant.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Die ligt op P3 na de eerste bocht. Starten vanaf de vuile kant. Wordt meteen gepasseerd door Norris.
Nou, herinner je nog die acht seizoenen Mercedes? Vond je dat fijn?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom is het zo erg dat een team eens een seizoen echt dominant zal zijn?
ik had er geen moeite mee als het was geweest dat alleen Ham dominant was.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nou, herinner je nog die acht seizoenen Mercedes? Vond je dat fijn?
Waar had je dan moeite mee? Dat het niet alleen Hamilton was, maar ook Rosberg?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had er geen moeite mee als het was geweest dat alleen Ham dominant was.
Bottas staat er vlak achter, niet te hard roepen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:28 schreef RealistAtheist het volgende:
Typisch weer hoor. Hamilton pakt op een niet representatief Mickey mouse baantje. Toevallig een keer pole met een paar honderdsten en ik zie hier weer allemaal mensen die ik in tijden niet gezien heb.
Ik heb nieuws voor jullie, mechanische pech daar gelaten. Max gaat morgen gewoon winnen.
Duizendsten zelfs..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:28 schreef RealistAtheist het volgende:
Typisch weer hoor. Hamilton pakt op een niet representatief Mickey mouse baantje. Toevallig een keer pole met een paar honderdsten en ik zie hier weer allemaal mensen die ik in tijden niet gezien heb.
Ik heb nieuws voor jullie, mechanische pech daar gelaten. Max gaat morgen gewoon winnen.
Goed zo. Jinxed it...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:28 schreef RealistAtheist het volgende:
Die is weer terug na zijn ban zag ik al eerder. Hij postte al in dit topic toen ham pole pakte. Voor de grootste verstappen fan hier was hij opvallend blij met de pole van Ham.quote:
Nee hoor. Alleen wel dat er nu wordt gezegdquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waar had je dan moeite mee? Dat het niet alleen Hamilton was, maar ook Rosberg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |