Sure. Kwalificatiebeest Bottas die het Hamilton zo vaak moeilijk maakte ook weer achter Zhou.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:24 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Die ene winst in Brazilië waarbij Hamilton tweede werd? Hamilton (of Mercedes) wilde daar gewoon de 1-2 niet in gevaar brengen met riskante duels.
Hij hoeft helemaal niet te winnen van mij morgen, voor de afwisseling is het wel leuk als er iemand anders wint. Maar laat het dan Norris zijn en niet Hamilton.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max had een slechte 1e sector, daardoor had hij de pole niet. Ik heb goede hoop op de race morgen. Volgens mij start hij ook aan de goede kant van de baan dacht ik.
Er zal wel weer wat gebeuren denk ikquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet te winnen van mij morgen, voor de afwisseling is het wel leuk als er iemand anders wint. Maar laat het dan Norris zijn en niet Hamilton.
Niet zo gek als je WDC en WCC bent.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, kun je nagaan dat hij op 3 duizendsten na toch gewoon weer pole heeft in een sessie waarin ook nog een banden-experiment werd uitgevoerd.
De lat ligt gewoon erg hoog daar.
Hij rijdt 2x bijna dezelfde ronde, dan had hij dus ook in de andere sessie een slechte sector?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max had een slechte 1e sector, daardoor had hij de pole niet. Ik heb goede hoop op de race morgen. Volgens mij start hij ook aan de goede kant van de baan dacht ik.
F1 is geen plek voor cadeautjes.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet te winnen van mij morgen, voor de afwisseling is het wel leuk als er iemand anders wint. Maar laat het dan Norris zijn en niet Hamilton.
Ik dacht dat hij meer won in de 2e sector tijdens zijn 2e run.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij rijdt 2x bijna dezelfde ronde, dan had hij dus ook in de andere sessie een slechte sector?
Hij reed 2 tienden sneller dan z'n vorige ronde in S2. Dat van die eerste sector is onzin, de laatste sector verloor ie veel tijd in.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij rijdt 2x bijna dezelfde ronde, dan had hij dus ook in de andere sessie een slechte sector?
Ah, dacht de 1e want die was geel. My badquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij reed 2 tienden sneller dan z'n vorige ronde in S2. Dat van die eerste sector is onzin, de laatste sector verloor ie veel tijd in.
Laat hem eerst maar het record van 9 opeenvolgende GP-wins verbreken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeft geen cadeautje te zijn, kan ook pech zijn of een fout van hemzelf of het team.
Mercedes uitzinnig met pole, dus die denken te kunnen winnenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar het record van 9 opeenvolgende GP-wins verbreken.
Hm, denk dat dat laatste wel meevalt. Ze weten dat de RB een bandenfluisteraar is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mercedes uitzinnig met pole, dus die denken te kunnen winnen
Het wordt steeds duidelijker dat Mercedes en Ferrari slecht werk hadden geleverd in de winter, niet dat RB of Newey zo briljant was. McLaren had een foutje gemaakt en dat hebben ze hersteld. De RB is alweer eventjes op Verstappen aan het leunen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aston Martin moet zich trouwens ook serieus zorgen gaan maken, die zakken elk weekend verder weg.
ik geef Merc een betere kans op Zandvoortquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mercedes uitzinnig met pole, dus die denken te kunnen winnen
Ik ben erbij, dus dat zal wel weer zo'n flopshow worden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik geef Merc een betere kans op Zandvoort
Ligt er aan voor wiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben erbij, dus dat zal wel weer zo'n flopshow worden.
Natte kladquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |