Perez is je net voor waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De treinen naar het Red Light District rijden om de vijf minuten, dus je kunt snel weg
Dat wel, maar ik denk ook wel dat Hamilton weet hoe hij dat moet doen. Al verwacht ik dat hij zijn banden sneller opbruikt dan Red Bull.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hm, denk dat dat laatste wel meevalt. Ze weten dat de RB een bandenfluisteraar is.
Ah, een andere auto dan RBR die pole pakt en in dit geval specifiek de Mercedes met de goat achter het stuur, en gelijk wordt al het narratief geschept dat de overduidelijk superieure RBR die zelfs de budget limiet heeft overschreden eigenlijk heul niet zo een goede auto is maar Verstappen weer eens het verschil maakt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het wordt steeds duidelijker dat Mercedes en Ferrari slecht werk hadden geleverd in de winter, niet dat RB of Newey zo briljant was. McLaren had een foutje gemaakt en dat hebben ze hersteld. De RB is alweer eventjes op Verstappen aan het leunen.
In 1935 stemde 25% NSB, dus ze dachten er heel anders over. Als bedankje hebben de Duitsers tot 200 meter uit de kust alles gesloopt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Duitsers moet je sowieso weren uit Zandvoort.
Laat je ook nog wat open deuren voor anderen over om in te trappen?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:35 schreef Fleischmeister het volgende:
Mijn voorspelling voor morgen: 1e paar bochten vermaak, daarna gaat DRS aan en zie je Max niet meer terug, Norris tweede, de GOAT derde, Perez valt uit door technische problemen, Stroll laat iemand verongelukken omdat ie niet in zijn spiegels kijkt, Tsunoda ontploft uit het niets op boordradio, Ricciardo lacht breeduit.
Dat, en Daniel beweegt zich achteruit in de grid, en finished als laatstequote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:35 schreef Fleischmeister het volgende:
Mijn voorspelling voor morgen: 1e paar bochten vermaak, daarna gaat DRS aan en zie je Max niet meer terug, Norris tweede, de GOAT derde, Perez valt uit door technische problemen, Stroll laat iemand verongelukken omdat ie niet in zijn spiegels kijkt, Tsunoda ontploft uit het niets op boordradio, Ricciardo lacht breeduit.
Dat zou wel enorm balen zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:38 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat, en Daniel beweegt zich achteruit in de grid, en finished als laatste
Parijs is nog ver. De tour win je in bed. Vallen hoort erbij. Chasse patate. Hij hangt aan het elastiekquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat je ook nog wat open deuren voor anderen over om in te trappen?
Braaf kloontje, heel braaf kloontje.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:33 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Ah, een andere auto dan RBR die pole pakt en in dit geval specifiek de Mercedes met de goat achter het stuur, en gelijk wordt al het narratief geschept dat de overduidelijk superieure RBR die zelfs de budget limiet heeft overschreden eigenlijk heul niet zo een goede auto is maar Verstappen weer eens het verschil maakt.
Ja, wtf iddquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:53 schreef opgebaarde het volgende:
't publiek voor het begin van de kwalificatie :
'Perez moet gewoon Q3 halen'
't publiek na de kwalificatie en Perez P9 :'
die Perez kan er echt niks van, hij is een schande'
IMO: 5 seconden straf voor 't publiek
RUS raakt iemand of watquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:35 schreef Fleischmeister het volgende:
Klinkt leuk hoor. Heeft echter niks te maken met mijn post die je citeerde.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sure. Kwalificatiebeest Bottas die het Hamilton zo vaak moeilijk maakte ook weer achter Zhou.
Ja maar dat is met vorig seizoen erbij.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze zitten al op 11 gewonnen races. Gelijk aan het record van McLaren.
Nee, dit seizoenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja maar dat is met vorig seizoen erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |