SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062![]()
Of zoals Roxane zei, 1500 gram poepquote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Gemiste kans, tt had ‘500 gram poep’ moeten zijn.
Bereiken hangt gewoon af van het geld ook. Als Unibet er gewoon genoeg geld in steekt... zo ingewikkeld is het niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:07 schreef TAmaru het volgende:
even die uitzending met Rob Harmeling teruggekeken
heerlijke kerel is het toch! het zou me enorm verbazen als ze iets bereiken met dat team, maar ik vind het wel een topinitiatief en hoop dat ze de Tour mogen rijden
dat gaat elke dag genieten worden met die luitjes in de Tour
Lorena Wiebes was een bijzonder saaie gast voor zo'n praatprogramma eerlijk gezegd
Tom Dumoulin ontpopt zich echt steeds meer tot een topper. ik zie voor hem wel een lange carrière bij de NOS weggelegd. zal niet lang meer duren voordat hij ook commentaar mag geven denk ik.
Meer een monoloog eigenlijk, maar inderdaad heel erg mooi.quote:
Bij de nos geven ze aan dat het probleem aan de maat fiets/frame lag. Bij de Belg aan de pedalen.quote:
Synchroon rukken met Thomas Dekkerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:08 schreef AllesKaputt het volgende:
Steven 'De Tour win je op bed' de Jongh
Iets van 2 weken voor de tour is hier wel ergens een link geplaatst op fok, kan het zo niet vinden zelf.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:14 schreef JanGroen het volgende:
Weet iemand of dat routeboek / koersbroek wat de pers allemaal heeft ook ergens te downloaden is?
Waarom zou je de koersbroek van de pers willen downloaden?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:14 schreef JanGroen het volgende:
Weet iemand of dat routeboek / koersbroek wat de pers allemaal heeft ook ergens te downloaden is?
Allebei het geval volgens mij.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Bij de nos geven ze aan dat het probleem aan de maat fiets/frame lag. Bij de Belg aan de pedalen.
Aan tafel werden de pedalen ook gewoon genoemd hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Bij de nos geven ze aan dat het probleem aan de maat fiets/frame lag. Bij de Belg aan de pedalen.
Ach bij de cross zijn wel eens frames overgespoten omdat een bepaalde sponsor geen crossfiets maakt en dat wordt gedoogd.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:20 schreef JanGroen het volgende:
Ik denk dat er bij pedalen wel "gesjoemeld" kan worden als het om sponsors gaat. Die dingen zie je toch niet en niemand ziet of je met bijvoorbeeld Shimano pedalen of met Look pedalen rijdt.
Daarnaast speelt ook mee of je een toprenner bent of niet. Zo werd Froome gesponsord door Shimano, maar reed hij overal rond met Osymetric (niet ronde) voorbladen. Dan kun je dat doen. Ben jij een onbekende waterdrager bij een kleine ploeg dan zal dat niet toegestaan worden.
Ook zijn er gevallen bekend waarbij renners niet met een bepaalt merk fiets willen rijden (bijvoorbeeld bij de overstap naar een andere ploeg) en gewoon op hun oude merk blijven rijden en deze in de kleuren van de nieuwe ploeg laten spuiten. Hetzelfde wordt gedaan met teamkleding: sommige renners zweren bij een bepaalt merk en laten hierin gewoon de teamkleding namaken.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:31 schreef Pek het volgende:
Wat een lekker bekkie toch, die Marcel Kittel (no homo)
Ziedend.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:28 schreef kibo het volgende:
Met meer sociale intelligentie dan het incestueuze WLR clubje
Dionne wordt ook een beetje nat.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:31 schreef Pek het volgende:
Wat een lekker bekkie toch, die Marcel Kittel (no homo)
Omdat hij een shirt aan heeft wat overal te koop is. La Machine geloof ik. Even googlen waarde vrind.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:41 schreef golfer het volgende:
Waarom heeft Clement nummer 171 op zijn rug?
De witte trui is een grote grap tegenwoordig, leeftijd verlagen is noodzakelijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:43 schreef Salina het volgende:
Echt een talentje, in zijn witte trui.
Komende jaren even in de gaten houden.
Ja, max 23.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:45 schreef Szura het volgende:
[..]
De witte trui is een grote grap tegenwoordig, leeftijd verlagen is noodzakelijk
Ik Google nooit. Ik vraag het hier gewoon aan de kenners. En ik ben jouw vriend niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat hij een shirt aan heeft wat overal te koop is. La Machine geloof ik. Even googlen waarde vrind.
Dan zou Carlos Rodriguez hem gewonnen hebben, zou wel een mooie winnaar zijn geweest.quote:
Als introvert is het circus daarom heen wel echt vreselijk volgens mijquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:46 schreef S_E het volgende:
Ik vind Vingegaard meer rustig/verlegen overkomen dan arrogant.
Zo'n achtergrond reportages mis ik de laatste jaren bij zowel de NOS als de Belg. Er zijn tig items waar je reportage over kan maken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:20 schreef JanGroen het volgende:
Ik denk dat er bij pedalen wel "gesjoemeld" kan worden als het om sponsors gaat. Die dingen zie je toch niet en niemand ziet of je met bijvoorbeeld Shimano pedalen of met Look pedalen rijdt.
Daarnaast speelt ook mee of je een toprenner bent of niet. Zo werd Froome gesponsord door Shimano, maar reed hij overal rond met Osymetric (niet ronde) voorbladen. Dan kun je dat doen. Ben jij een onbekende waterdrager bij een kleine ploeg dan zal dat niet toegestaan worden.
Ook zijn er gevallen bekend waarbij renners niet met een bepaalt merk fiets willen rijden (bijvoorbeeld bij de overstap naar een andere ploeg) en gewoon op hun oude merk blijven rijden en deze in de kleuren van de nieuwe ploeg laten spuiten. Hetzelfde wordt gedaan met teamkleding: sommige renners zweren bij een bepaalt merk en laten hierin gewoon de teamkleding namaken.
Ja, zag je zonet ook bij dat item aan het begin. Stond ook een beetje onhandig daar bij dat podium.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Als introvert is het circus daarom heen wel echt vreselijk volgens mij
Ooit hadden we het legendarische duel tussen Damiano Cunego en Markus Fothen om het witquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:45 schreef Szura het volgende:
[..]
De witte trui is een grote grap tegenwoordig, leeftijd verlagen is noodzakelijk
Dat hadden ze altijd wel bij de NOS, o.a. over obscene schilderijen op de weg creatief minder obsceen te maken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zo'n achtergrond reportages mis ik de laatste jaren bij zowel de NOS als de Belg. Er zijn tig items waar je reportage over kan maken.
Samen met kindsoldaat.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:51 schreef Szura het volgende:
Op basis van z’n hoofd kan Oomen nog steeds voor het wit meedoen
Echt een jochie naast Kittelquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:51 schreef Szura het volgende:
Op basis van z’n hoofd kan Oomen nog steeds voor het wit meedoen
Hij reed toen in het groen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:54 schreef Szura het volgende:
Kittel viel in 2017 uit met z’n 5 etappezeges, weten jullie nog of hij toen ook op koers lag voor het groen? Was het jaar dat Sagan uit koers werd gezet.
Toen had hij sowieso het groen bij het afstappen ja. Daarna nam Bling die overquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:54 schreef Szura het volgende:
Kittel viel in 2017 uit met z’n 5 etappezeges, weten jullie nog of hij toen ook op koers lag voor het groen? Was het jaar dat Sagan uit koers werd gezet.
Hij had meer punten toen hij uitviel dan de uiteindelijke winnaar.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:54 schreef Szura het volgende:
Hij vergeet even Alain Philippe.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:57 schreef Marcoss het volgende:
"De beste Franse renner sinds..... Thomas Voeckler"
Stef is ooit nog knecht geweest voor Voeckler, diepe indruk gemaaktquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:57 schreef Marcoss het volgende:
"De beste Franse renner sinds..... Thomas Voeckler"
Plugge toch ook, die Franse teams zijn amateurs vergeleken met topteams.quote:
Behalve dat de renners blijkbaar wel gewoon een biertje hebben gehadquote:
Hij hoeft dat niet in de pers te gooien. Dat is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Behalve dat de renners blijkbaar wel gewoon een biertje hebben gehad
(maar onzinnig van Plugge om dit te gaan roepen)
Dus anderen moeten je vragen maar beantwoorden omdat je te lui bent? Nou, ok, dit keer ben ik er in getrapt boomer.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:46 schreef golfer het volgende:
Ik Google nooit. Ik vraag het hier gewoon aan de kenners. En ik ben jouw vriend niet.
Wat een lul is dat zegquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:02 schreef borisz het volgende:
Plugge moest weer eens de protestant uithangen
Ja. Met boter en suiker, knul.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Nou, ok, dit keer ben ik er in getrapt boomer.
ZIEDENDquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus anderen moeten je vragen maar beantwoorden omdat je te lui bent? Nou, ok, dit keer ben ik er in getrapt boomer.
Mooie kerel sowieso.quote:
Was toch al bekend waar Oomen heen ging?quote:
Ja, dat wel, maar officieel nog niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was toch al bekend waar Oomen heen ging?
Oomen als commentator lijkt mij wel wat en dan stoppen met doelloos meedraaien in het peleton.quote:
WTFquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik Google nooit. Ik vraag het hier gewoon aan de kenners. En ik ben jouw vriend niet.
Haha, op punt 2, heb je ooit een Fransman ontmoetquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:04 schreef JanGroen het volgende:
Ik snap 2 dingen niet:
1: Dat Plugge (Jumbo Visma) zich druk maakt om wat andere teams / renners doen.
2: Dat Madiot (FDJ) zich druk maakt om wat anderen in de media roepen over zijn team.
Laat die Plugge lekker roepen. Negeer het en sta er boven.
Eens, Dumoulin en Clement doen het echt goed.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:52 schreef S_E het volgende:
Ik vind sowieso uitzendingen waar Kittel en/of Dumoulin bij zitten erg fijn. Clement kan ik ook goed hebben.
En bij Sportzomer.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:04 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Eens, Dumoulin en Clement doen het echt goed.
Boogerd doet het overigens tijdens de Tour zelf ook prima.
Al met al een hoog niveau, zonder arrogantie, kunnen ze bij de F1 nog veel van leren.
Je zou op de kamer moeten liggen met zo'n figuur, 3 weken lang...quote:Op zondag 23 juli 2023 12:46 schreef TAmaru het volgende:
Ja, het is jammer van Joris, die verpest de hele boel eigenlijk. Hoelang zou die daar nog mogen zitten?
Die Sam Oomen trouwens, wat een gastWat een droge humor. Ik zou misschien wel een beetje gek worden van die kerel als ik 3 weken met hem moest koersen. Goed dat hij naar LIDL-Trek gaat. Geef hem wel weinig kans om ooit nog heel hoog in een klassement te eindigen.
Ook goede maatjes met Kindsoldaat.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:45 schreef Chiappucci het volgende:
Was weer een leuke uitzending met drie goede gasten. De uitzendingen met een buitenstaander aan tafel vind ik eigenlijk altijd het minst.
Sam Oomen is wel een grappig mannetje. Blijkbaar ook goede vrienden met Dumoulin.
De uitzending met de pianisten was geweldig. Gewoon na Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra die wijven er uit flikkeren. Dan maar geen ccolletjes van buiten cattegorie.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:50 schreef Halcon het volgende:
Maar uiteraard wel veel leuker dan een of andere pianist of klimaatkneus aan tafel.
Geen Avondetappe voor de dames?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch altijd wel jammer als het de laatste show is. Past voor mij wel echt bij het aanbreken van de zomer.
Gat in de markt. ZOu beter zijn van wel.quote:
Moet toch ook. Wie vraagt het ze anders?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:37 schreef Remco het volgende:
'Krijgen jullie hier iets van mee?'
Ik heb het idee dat Dione die vraag aan elke wielrenner die ze spreekt stelt.
Leuke gozerquote:Op zondag 23 juli 2023 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
De vreselijk beschimpte Mike Teunissen komt ook een leuk verhaal vertellen
Grootste fluke van de afgelopen 10 jaar inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:46 schreef Felagund het volgende:
Die overwinning van Mike was toch wel een van de grootste sprintverrassingen de afgelopen jaren.
Lam Paard dan?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Grootste fluke van de afgelopen 10 jaar inderdaad.
Die is echt ZO blij dat ie er vanaf isquote:Op zondag 23 juli 2023 20:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
"Ik klaagde gewoon altijd".
Mooi die Tom.
"Ik wil het over gevoel hebben. Hoe voel lij je? "quote:Op zondag 23 juli 2023 20:55 schreef vaarsuvius het volgende:
lekker keuvelen met Dione, wie wil dat nou niet
Welgeteld 1 rebusquote:Op zondag 23 juli 2023 20:58 schreef Remco het volgende:
Kun je een enorm leuke losse uitzending maken zit je alsnog vast aan 10 lullige rubriekjes en een strak draaiboek.
Alleen de Rebus toch?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:58 schreef Remco het volgende:
Kun je een enorm leuke losse uitzending maken zit je alsnog vast aan 10 lullige rubriekjes en een strak draaiboek.
laten we het hopenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik hoor het al, Herman heeft de smaak te pakken, die zit volgend jaar op de plek van Dione!
Typisch NOS. Gaat nooit veranderen helaasquote:Op zondag 23 juli 2023 20:58 schreef Remco het volgende:
Ja en de schakelingen met Herman, de voorbereidde filmpjes van de hoogtepunten het interview met van Baarle, de podium ceremonie. Wat mij betreft allemaal niet nodig geweest.quote:
We stellen zo'n vraag ook even aan Robert Gesink.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:56 schreef Remco het volgende:
Kelderman die er na 10 jaar achterkomt dat hij toch liever knecht is dan kopman.
Noem er eens twee?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:58 schreef Remco het volgende:
Deed hij het eerder niet? Of als duo met Dione?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik hoor het al, Herman heeft de smaak te pakken, die zit volgend jaar op de plek van Dione!
Iedereen was al weg om te gaan zuipen.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:46 schreef JanGroen het volgende:
Heerlijk seizoen weer. Op naar volgend jaar.
Was ik de enige die zich afvroeg wat Herman na de finish deed? Er kwam niemand bij z’n microfoon. Andere jaren pikte hij er wel renners uit.
Als duo iddquote:Op zondag 23 juli 2023 21:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Deed hij het eerder niet? Of als duo met Dione?
Beter laat dan nooit.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:56 schreef Remco het volgende:
Kelderman die er na 10 jaar achterkomt dat hij toch liever knecht is dan kopman.
Ja, zo denk ik er ook over. Dione is zeker niet perfect, vooral haar wielerkennis kan beter en het mag af en toe iets kritischer, maar de huidige rolverdeling werkt wel het beste denk ik. En ze hebben samen een leuke chemie.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:35 schreef JanGroen het volgende:
Herman is helemaal in z’n element als hij op locatie die video’s mag doen tijdens de live uitzending. Dan kan hij een beetje losser dan anders presenteren.
Aan tafel is het een beetje “te” als er 2 presentatoren zitten tegenover 3 gasten. En wie moet die filmpjes en interviews dan doen?
Ik ga nu ook kijken.quote:Op zondag 23 juli 2023 23:24 schreef golfer het volgende:
Kijk nu, na Zomergasten, deze uitzending terug.
Leuk dat Wout en Pascal er zijn.
Wat was er zo verschrikkelijk aan?quote:Op maandag 24 juli 2023 16:42 schreef Adrie072 het volgende:
Verschrikkelijk weer, houd er maar mee op.
Rampzalig. Krijgen we dadelijk steeds Stef die de interviews doet ofzoquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgend jaar geen Herman meer:
https://nos.nl/artikel/24(...)oor-nieuwe-uitdaging
Glansrol van Hancockquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Rampzalig. Krijgen we dadelijk steeds Stef die de interviews doet ofzo
Toch niet Tom Egbers? Die maakt het op een andere manier "niet saai".quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:49 schreef Momo het volgende:
Jammer zou niet zo iemand weten die hem makkelijk kan vervangen, doe dan desnoods maar Tom Dumoulin als interviewer zodat het niet standaard en stijf wordt. Tom heeft ook wel talent voor tv.
Heel erg jammer.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgend jaar geen Herman meer:
https://nos.nl/artikel/24(...)oor-nieuwe-uitdaging
Tom Egbersquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Tom Egbers zou kunnen maar die is al over de 60.
Nee joh je moet iemand nemen die wielrennen snaptquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Leg het verband tussen Tom Egberts en fietsen eens uit.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee joh je moet iemand nemen die wielrennen snapt
Dan kan je net zo goed de Martosaurus weer afstoffen en de Avondetappe vanuit de leestafel van rusthuis Avondrood plaats laten vinden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat Rivkah worden hè?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:24 schreef Chiappucci het volgende:
Kunnen ze niet een constructie bedenken waarin hij die 3 weken in juli nog kan blijven bijklussen voor de NOS?
Anders zou ik het erg jammer vinden. Herman was de laatste jaren een van de redenen om toch nog regelmatig op de NOS af te stemmen tijdens de Tour.
Dumoulin als presentator zou een beetje gek zijn hèquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo dit is heul slecht nieuws. Beter gooien ze Tom Dumoulin voor de leeuwen, die heeft mij extreem verrast afgelopen weken. Loopt verder ook niemand bij de NOS rond waarvan ik het zie zitten dat die dit ff gaat doen.
Als dit echt Rivkah ofzo gaat worden, word ik gillend gek.
Gewoon een beetje aan elkaar lullen langs het parcours over de koers met een wielermaatje.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dumoulin als presentator zou een beetje gek zijn hè.
Kan me voorstellen dat de NOS helemaal geen vervanger naar Frankrijk stuurt volgend jaar vanwege de drukte (het EK en de Tour lopen immers 2 weken synchroon, plus 5 dagen na de laatste etappe beginnen de OS al).quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo dit is heul slecht nieuws. Beter gooien ze Tom Dumoulin voor de leeuwen, die heeft mij extreem verrast afgelopen weken. Loopt verder ook niemand bij de NOS rond waarvan ik het zie zitten dat die dit ff gaat doen.
Als dit echt Rivkah ofzo gaat worden, word ik gillend gek.
Met het oog op het EK 2024 is het niet eens zo gek gedacht dat de NOS buiten de eigen poule moet gaan zoeken voor vervanging van Herman.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:23 schreef Abrikozentaart het volgende:
Tijd om Twan from Pepperstreet terug te halen. Die mag bij ESPN toch alleen maar C-wedstrijden doen
Ja, maar dat is gewoon minder leuk.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:35 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat de NOS helemaal geen vervanger naar Frankrijk stuurt volgend jaar vanwege de drukte (het EK en de Tour lopen immers 2 weken synchroon, plus 5 dagen na de laatste etappe beginnen de OS al).
Je kunt die 1 op 1 gesprekjes met 'de renner van de dag' die Herman altijd deed in de Avondetappe prima overlaten aan Han Kock. Het item 'de dag van morgen' kan je ook simpel een andere invulling geven. De nabeschouwing met een analist kan Dione wellicht ook doen, desnoods op de plek waar de avondetappe wordt gehouden mocht die te ver van de finish liggen. En anders kan je gewoon nabeschouwen in de studio in Hilversum of gewoon de reguliere Franse feed uitzenden met de podium ceremonies (net zoals ze op de VRT doen).
En iemand die kan interviewenquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee joh je moet iemand nemen die wielrennen snapt
Jean ga je tot leven wekken?quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonde, hopelijk keren Mart en Jean terug.
quote:Vervanger Herman van der Zandt
Het antwoord is simpel, want niemand gaat Van der Zandt vervangen. ''Herman kan je niet vervangen. Toch gaan we het wel op dezelfde manier invullen zoals altijd'', aldus Dione de Graaff over het presenteren van De Avondetappe.
De Graaff staat er niet helemaal alleen voor, want ex-wielrenners Roxane Knetemann en Stef Clement gaan voor het NOS-programma op pad om verschillende reportages te maken en verslag te doen op diverse locaties. Ze nemen ook plaats aan tafel bij Dione als analisten. Roxane Knetemann laat weten 'het stiekem erg spannend te vinden om zulke grote schoenen te vullen'.
Presentator Jeroen Stomphorst staat, net als Herman altijd deed, bij de finish van iedere etappe.
Roxanne laat uwen pener zien @Zipportalquote:Op maandag 17 juni 2024 12:12 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt hem niet.Ik trek die Roxanne niet. Ik houd van Dione als ze het bij het presenteren van Studio Sport laat.
Was het nog maar zo als op de foto's in de OP.quote:
Het accent en inhoudelijk niet om aan te horen idd.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:10 schreef golfer het volgende:
Ik krijg ook een allergische uitslag van de stem van Roxanne.
Clement is wel te pruimen.
Maakt me niks uit hoe het klink. Clement heeft ook een rare stem.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:10 schreef golfer het volgende:
Het inhoudelijke idd en haar eenzijdigheid.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het accent en inhoudelijk niet om aan te horen idd.
Als de start in Spanje was had je Edwin Winkels gehad.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:46 schreef Chiappucci het volgende:
en de onvermijdelijke Renate Verhoofstad.
Ik hoop toch echt dat ze die oude generatie eens thuis laten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Jaja, met interessante analyses van Henk Lubberding en Rob Harmeling. Bij voorbaat iets om je op te verheugen.
Dat is hetzelfde als met voetballen. Eén keer met jebakkes op tv of als trainer bij een grote club en je zit 30/40 jaar er mee opgescheept.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat ze die oude generatie eens thuis laten.
Voetballen hèquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
OepsKeek in de tv gids bij NPO 1
Zijn beiden primaquote:Op maandag 17 juni 2024 22:10 schreef golfer het volgende:
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:15 schreef Momo het volgende:
Tom brengt wat realiteit bij NOS Sporza modus
Gelukkig, ik begrijp die verontwaardiging ook niet zo voor het vlaggetje.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:15 schreef Momo het volgende:
Mwa, dat doet hij zeker niet altijd. Zijn eerste zin bij de voorbeschouwing van de Amstel Gold Race was: “We zitten bij de NOS dus we hopen natuurlijk dat Mathieu van der Poel wint.”quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:15 schreef Momo het volgende:
Suikerspinquote:
Herman, Andries, Dumoulin, Boogerd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:20 schreef H.Vviv het volgende:
Wat een downgrade met de interviews. Vorig jaar nog Herman en nu Roxane.
Dat komt zo wel als het over Italië gaat.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:24 schreef DiegoFuser het volgende:
Wat doet die andere vrouw aan tafel behalve zitten te zwijgen?
Ff de EPO jaren ‘90 romantiseren haha.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat komt zo wel als het over Italië gaat.
Nou is Vingegaard natuurlijk wel een fysiologisch monster en freak of nature, maar dit gaat er bij mij nog steeds niet in. Het is nog geen 3 maanden geleden dat de beste man 2 weken plat lag op de IC en een week lang een drain in zijn longen had.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tussen neus en lippen door zegt Frans eigenlijk dat Vingegaard 100% is.
Inderdaad en Tom schroomt ook niet om ergens tegenin te gaan/ zijn eigen mening te geven en dromers met beide benen op de grond te zettenquote:Op zondag 30 juni 2024 11:18 schreef Remco het volgende:
Wat een ontdekking is Tom Dumoulin op tv ook, het is te hopen dat die er elke avond zit. Stelt nuttigerer vragen aan gasten dan Dione en kan haar nationalisme en eeuwige zoektocht naar valse romantiek temperen vooral toen ze vroeg hoe mooi Tom Italië vond(gewoon een leuk vakantieland dus) en hoe Tom vroeger altijd naar de koers keek(ja nooit dus wat in alle boekjes staat).
Ik vind haar verhalen wel leuk, probleem is alleen dat het elk jaar terugkeert en dan ken je die verhalen wel.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Tom ook een fijne prater ja.
Renate met haar eeuwige gesop op Italië ja, niet.
Oké Jan.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:47 schreef JanGroen het volgende:
Voor het eerst in alle jaren dat ik niet mee doe met de rebus. Een tas hoef ik niet. Ik wil een wielershirt winnen bij de Avondetappe, geen handtas.
Kan heel leuk imitaties doen in de Dikvoormekaar podcastquote:
Kennerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou is Vingegaard natuurlijk wel een fysiologisch monster en freak of nature, maar dit gaat er bij mij nog steeds niet in. Het is nog geen 3 maanden geleden dat de beste man 2 weken plat lag op de IC en een week lang een drain in zijn longen had.
Heel erg benieuwd naar morgen. Zelfs een Vingegaard in absolute topvorm zou het lastig krijgen tegen Pogacar op zo'n steile muur. Als hij morgen ook maar een beetje in de buurt kan blijven zou ik al heel erg verbaasd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |