SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062![]()
Of zoals Roxane zei, 1500 gram poepquote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Gemiste kans, tt had ‘500 gram poep’ moeten zijn.
Bereiken hangt gewoon af van het geld ook. Als Unibet er gewoon genoeg geld in steekt... zo ingewikkeld is het niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:07 schreef TAmaru het volgende:
even die uitzending met Rob Harmeling teruggekeken
heerlijke kerel is het toch! het zou me enorm verbazen als ze iets bereiken met dat team, maar ik vind het wel een topinitiatief en hoop dat ze de Tour mogen rijden
dat gaat elke dag genieten worden met die luitjes in de Tour
Lorena Wiebes was een bijzonder saaie gast voor zo'n praatprogramma eerlijk gezegd
Tom Dumoulin ontpopt zich echt steeds meer tot een topper. ik zie voor hem wel een lange carrière bij de NOS weggelegd. zal niet lang meer duren voordat hij ook commentaar mag geven denk ik.
Meer een monoloog eigenlijk, maar inderdaad heel erg mooi.quote:
Bij de nos geven ze aan dat het probleem aan de maat fiets/frame lag. Bij de Belg aan de pedalen.quote:
Synchroon rukken met Thomas Dekkerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:08 schreef AllesKaputt het volgende:
Steven 'De Tour win je op bed' de Jongh
Iets van 2 weken voor de tour is hier wel ergens een link geplaatst op fok, kan het zo niet vinden zelf.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:14 schreef JanGroen het volgende:
Weet iemand of dat routeboek / koersbroek wat de pers allemaal heeft ook ergens te downloaden is?
Waarom zou je de koersbroek van de pers willen downloaden?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:14 schreef JanGroen het volgende:
Weet iemand of dat routeboek / koersbroek wat de pers allemaal heeft ook ergens te downloaden is?
Allebei het geval volgens mij.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Bij de nos geven ze aan dat het probleem aan de maat fiets/frame lag. Bij de Belg aan de pedalen.
Aan tafel werden de pedalen ook gewoon genoemd hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Bij de nos geven ze aan dat het probleem aan de maat fiets/frame lag. Bij de Belg aan de pedalen.
Ach bij de cross zijn wel eens frames overgespoten omdat een bepaalde sponsor geen crossfiets maakt en dat wordt gedoogd.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:20 schreef JanGroen het volgende:
Ik denk dat er bij pedalen wel "gesjoemeld" kan worden als het om sponsors gaat. Die dingen zie je toch niet en niemand ziet of je met bijvoorbeeld Shimano pedalen of met Look pedalen rijdt.
Daarnaast speelt ook mee of je een toprenner bent of niet. Zo werd Froome gesponsord door Shimano, maar reed hij overal rond met Osymetric (niet ronde) voorbladen. Dan kun je dat doen. Ben jij een onbekende waterdrager bij een kleine ploeg dan zal dat niet toegestaan worden.
Ook zijn er gevallen bekend waarbij renners niet met een bepaalt merk fiets willen rijden (bijvoorbeeld bij de overstap naar een andere ploeg) en gewoon op hun oude merk blijven rijden en deze in de kleuren van de nieuwe ploeg laten spuiten. Hetzelfde wordt gedaan met teamkleding: sommige renners zweren bij een bepaalt merk en laten hierin gewoon de teamkleding namaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |