Echt een jochie naast Kittelquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:51 schreef Szura het volgende:
Op basis van z’n hoofd kan Oomen nog steeds voor het wit meedoen
Hij reed toen in het groen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:54 schreef Szura het volgende:
Kittel viel in 2017 uit met z’n 5 etappezeges, weten jullie nog of hij toen ook op koers lag voor het groen? Was het jaar dat Sagan uit koers werd gezet.
Toen had hij sowieso het groen bij het afstappen ja. Daarna nam Bling die overquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:54 schreef Szura het volgende:
Kittel viel in 2017 uit met z’n 5 etappezeges, weten jullie nog of hij toen ook op koers lag voor het groen? Was het jaar dat Sagan uit koers werd gezet.
Hij had meer punten toen hij uitviel dan de uiteindelijke winnaar.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:54 schreef Szura het volgende:
Hij vergeet even Alain Philippe.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:57 schreef Marcoss het volgende:
"De beste Franse renner sinds..... Thomas Voeckler"
Stef is ooit nog knecht geweest voor Voeckler, diepe indruk gemaaktquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:57 schreef Marcoss het volgende:
"De beste Franse renner sinds..... Thomas Voeckler"
Plugge toch ook, die Franse teams zijn amateurs vergeleken met topteams.quote:
Behalve dat de renners blijkbaar wel gewoon een biertje hebben gehadquote:
Hij hoeft dat niet in de pers te gooien. Dat is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Behalve dat de renners blijkbaar wel gewoon een biertje hebben gehad
(maar onzinnig van Plugge om dit te gaan roepen)
Dus anderen moeten je vragen maar beantwoorden omdat je te lui bent? Nou, ok, dit keer ben ik er in getrapt boomer.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:46 schreef golfer het volgende:
Ik Google nooit. Ik vraag het hier gewoon aan de kenners. En ik ben jouw vriend niet.
Wat een lul is dat zegquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:02 schreef borisz het volgende:
Plugge moest weer eens de protestant uithangen
Ja. Met boter en suiker, knul.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Nou, ok, dit keer ben ik er in getrapt boomer.
ZIEDENDquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus anderen moeten je vragen maar beantwoorden omdat je te lui bent? Nou, ok, dit keer ben ik er in getrapt boomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |