quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:31 schreef Pek het volgende:
Wat een lekker bekkie toch, die Marcel Kittel (no homo)
Ziedend.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:28 schreef kibo het volgende:
Met meer sociale intelligentie dan het incestueuze WLR clubje
Dionne wordt ook een beetje nat.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:31 schreef Pek het volgende:
Wat een lekker bekkie toch, die Marcel Kittel (no homo)
Omdat hij een shirt aan heeft wat overal te koop is. La Machine geloof ik. Even googlen waarde vrind.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:41 schreef golfer het volgende:
Waarom heeft Clement nummer 171 op zijn rug?
De witte trui is een grote grap tegenwoordig, leeftijd verlagen is noodzakelijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:43 schreef Salina het volgende:
Echt een talentje, in zijn witte trui.
Komende jaren even in de gaten houden.
Ja, max 23.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:45 schreef Szura het volgende:
[..]
De witte trui is een grote grap tegenwoordig, leeftijd verlagen is noodzakelijk
Ik Google nooit. Ik vraag het hier gewoon aan de kenners. En ik ben jouw vriend niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat hij een shirt aan heeft wat overal te koop is. La Machine geloof ik. Even googlen waarde vrind.
Dan zou Carlos Rodriguez hem gewonnen hebben, zou wel een mooie winnaar zijn geweest.quote:
Als introvert is het circus daarom heen wel echt vreselijk volgens mijquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:46 schreef S_E het volgende:
Ik vind Vingegaard meer rustig/verlegen overkomen dan arrogant.
Zo'n achtergrond reportages mis ik de laatste jaren bij zowel de NOS als de Belg. Er zijn tig items waar je reportage over kan maken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:20 schreef JanGroen het volgende:
Ik denk dat er bij pedalen wel "gesjoemeld" kan worden als het om sponsors gaat. Die dingen zie je toch niet en niemand ziet of je met bijvoorbeeld Shimano pedalen of met Look pedalen rijdt.
Daarnaast speelt ook mee of je een toprenner bent of niet. Zo werd Froome gesponsord door Shimano, maar reed hij overal rond met Osymetric (niet ronde) voorbladen. Dan kun je dat doen. Ben jij een onbekende waterdrager bij een kleine ploeg dan zal dat niet toegestaan worden.
Ook zijn er gevallen bekend waarbij renners niet met een bepaalt merk fiets willen rijden (bijvoorbeeld bij de overstap naar een andere ploeg) en gewoon op hun oude merk blijven rijden en deze in de kleuren van de nieuwe ploeg laten spuiten. Hetzelfde wordt gedaan met teamkleding: sommige renners zweren bij een bepaalt merk en laten hierin gewoon de teamkleding namaken.
Ja, zag je zonet ook bij dat item aan het begin. Stond ook een beetje onhandig daar bij dat podium.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Als introvert is het circus daarom heen wel echt vreselijk volgens mij
Ooit hadden we het legendarische duel tussen Damiano Cunego en Markus Fothen om het witquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:45 schreef Szura het volgende:
[..]
De witte trui is een grote grap tegenwoordig, leeftijd verlagen is noodzakelijk
Dat hadden ze altijd wel bij de NOS, o.a. over obscene schilderijen op de weg creatief minder obsceen te maken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zo'n achtergrond reportages mis ik de laatste jaren bij zowel de NOS als de Belg. Er zijn tig items waar je reportage over kan maken.
Samen met kindsoldaat.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:51 schreef Szura het volgende:
Op basis van z’n hoofd kan Oomen nog steeds voor het wit meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |