die week in tegenstelling tot Philipsen tenminste niet van zijn lijn af ...quote:
Jasper die de sprint aantrekt voor Matje, waarna Groenewegen/Coquard de etappe pakt?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:07 schreef Szura het volgende:
Ik hoop voor heel België dat Mathieu morgen sprint
Mathieu die de ‘lead-out’ gaat doen en Philipsen die dan laat lopenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jasper die de sprint aantrekt voor Matje, waarna Groenewegen/Coquard de etappe pakt?
Meeus die Jasper net verslaat had ik dan niet verwacht.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Mathieu die de ‘lead-out’ gaat doen en Philipsen die dan laat lopen
Nee, wel dagelijks nabeschouwen met Gummiebeer en de altijd domme Marijn de Vries. Sporza haat ons echt.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:23 schreef S_E het volgende:
Heb niet alles gevolgd, maar Vive le Velo was vorig jaar ook tijdens de vrouwentour. Dit jaar weer?
L1 heeft een dagelijkse talkshow omtrent de tour de femmesquote:Op zondag 23 juli 2023 21:23 schreef S_E het volgende:
Heb niet alles gevolgd, maar Vive le Velo was vorig jaar ook tijdens de vrouwentour. Dit jaar weer?
En De Lie natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2023 21:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Denk dat Van Gils er ook nog bij kan
De Lie heeft gewonnen vandaag, die zetten we ook in potlood neerquote:Op zondag 23 juli 2023 21:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Denk dat Van Gils er ook nog bij kan
Met De Kleik?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
L1 heeft een dagelijkse talkshow omtrent de tour de femmes
Wat had DE LIE kunnen doen deze Tour? Had hij niet moeten starten in plaats van Caleb Ewan?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:28 schreef Szura het volgende:
[..]
De Lie heeft gewonnen vandaag, die zetten we ook in potlood neer
Ik ben blij dat ik hem op de NOS had staan.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ruben heeft zichzelf weer overtroffen zo te horen.
Vraagteken. VRAAGTEKEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |