Karrel en wij waren weer in vorm, tot volgend jaar!quote:Op zondag 21 juli 2024 20:52 schreef DiegoFuser het volgende:
Het was een leuk seizoen.
Bedankt voor het meeposten allemaal, regelmatig hard gelachen.
Talkshows kijken tijdens de OS als er nog sport bezig is: min minquote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dank Karrel en TDF voor twee fijne weken.
Op naar Paris by Night.
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we de komende weken ook van de Grote Karrel Show genieten (Paris by Night).
OS / [ VRT 22:00 ] Paris by night #1 Bij de Belg.quote:
https://www.gva.be/media-(...)ndacht/72543701.htmlquote:Vive le vélo is er dit jaar al rond 20.40 uur, wat vroeger is dan gebruikelijk. Maar de talkshow staat geprogrammeerd na Iedereen zomer en FC De Kampioenen. Van het dagelijkse spel Switch is voorlopig geen sprake.
In Vive le vélo praat weer met wielerliefhebbers, oud-renners en analisten op locaties langs het parcours. De volgende experten hebben al toegezegd: Jan Bakelants, Bert De Backer, José De Cauwer, Marijn de Vries, Tom Dumoulin, Greg Van Avermaet, Sep Vanmarcke en Sven Vanthourenhout. Naast ex-wielrenners Niels Albert, Tom Boonen, Thomas De Gendt, Marcel Kittel, Serge Pauwels en David van der Poel schuiven ook nog andere gasten aan, zoals ‘El Tractor’ Tim Declerq, wielrenster Febe Jooris, Isabelle Nijs (moeder van Thibau), paracyclingkampioen Ewoud Vromant, presentatrice Fien Germijns, muzikant Kris Wauters, ex-voetballer Jelle Van Damme en basketbaliconen Sam Van Rossom en Ann Wauters.
Fien “ozempic” Germijns met haar vervelende en schijtlollige radio dj act inclusief geschreeuw en gehinnik.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fien Germijns, speciaal voor haar grootste fan @:diegofuser
Brengt wel wat gewicht mee voor de showquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
https://www.gva.be/media-(...)ndacht/72543701.html
rip Switch![]()
Verder weer wat bedenkelijke gasten zoals Fien Germijns. Een makkelijk slachtoffer voor Karrel om woorden in de mond te leggen.
Heb er zin in
We gaan allemaal kijken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:30 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Fien “ozempic” Germijns met haar vervelende en schijtlollige radio dj act inclusief geschreeuw en gehinnik.
Nee, geen zin in.
Meisje van de Belgium kets, ook geen zin in.
Marijn de Vries, helemaal geen zin in.
Ga wel kijken uiteraard.
Ze moet gewoon "Ja" zeggen wanneer Karrel haar vraagt, Jij kent toch ook [vul random naam in waar Karrel op dat moment fan van is] ?quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kijk zelf erg uit naar Febe Jooris. Het Belgische koersmeisje omdat het moet, benieuwd of ze tot meer dan tien woorden komt.
Het maakt eigenlijk niet uit wie er aanschuift. Het is de ultieme cult, cringe en zelfbevlekking in een.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kijk zelf erg uit naar Febe Jooris. Het Belgische koersmeisje omdat het moet, benieuwd of ze tot meer dan tien woorden komt.
Kijk je toch niet joh, huilstruikquote:Op donderdag 19 juni 2025 23:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het maakt eigenlijk niet uit wie er aanschuift. Het is de ultieme cult, cringe en zelfbevlekking in een.
Juist wel, dit is fantastische schaamteloze tv. Je moet er alleen met de goede instelling naar kijkenquote:
Echt niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We gaan allemaal kijken.
Goed af en toe misschien maar de tijd dat ik alle afleveringen keek is al jaren voorbij, dat trek ik echt niet meer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |