Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:17 schreef Szura het volgende:
Zou Karrul nog kritisch zijn over Philipsen?
Dit is vragen naar de bekende weg.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:17 schreef Szura het volgende:
Zou Karrul nog kritisch zijn over Philipsen?
We hebben God Remco, half-god Wout en Jezus Jasperquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eenkhoorn krijgt hier dus gewoon de schuld, ik kan echt niet meer.
Zou mij niet verbazen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:22 schreef DiegoFuser het volgende:
Zou Karrel nog gaan opperen dat Lotto beter voor Victor had kunnen gaan?
En Judas Eenkhoorn?quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We hebben God Remco, half-god Wout en Jezus Jasper
Britt toch?quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
De O.P. moet overigens aangepast worden. daar staat Bjorn Lambrecht nog als gast :x
Die ja, deze is up to date als het goed is voor dit jaar.quote:
De Belgische drie-eenheidquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We hebben God Remco, half-god Wout en Jezus Jasper
De eerste alinea's zijn nog oud van een paar jaar geledenquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die ja, deze is up to date als het goed is voor dit jaar.
Edit OP is nog van 2019 zie ik nuquote:Net als vorig jaar ontvangt Karl iedere avond drie fijne gasten aan z’n tafel. Vaste Vive le vélo-analisten Eddy Planckaert, Bert De Backer, Sven Nys en Bram Tankink zijn opnieuw van de partij en krijgen het gezelschap van Marijn de Vries en Jan Bakelants. Ook onder meer Victor Campenaerts, Lieven Van Gils, Fatma Taspinar, Tom Van Dyck, Luc Appermont, Koen Naert, Linde Merckpoel, Stig Broeckx, Louis Vervaeke, Allan Peiper, Bjorg Lambrecht, Rik Samaey en Axel Merckx hebben hun komst al bevestigd.
Hadden we toch vorig jaar ook met Eekhoff die bijna door Gummibeer is vermoord omdat WOUT werd dwarsgezeten?quote:
Die aflevering was de kroon op het werk van Karrel. Met een beschonken Jo en Nico aan tafel.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hadden we toch vorig jaar ook met Eekhoff die bijna door Gummibeer is vermoord omdat WOUT werd dwarsgezeten?
BINGOquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:22 schreef DiegoFuser het volgende:
Zou Karrel nog gaan opperen dat Lotto beter voor Victor had kunnen gaan?
Karl de Belgische puurbloed?quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Trots zijn op je afkomst is belangrijk.
- Karl De Wever
Dan zouden Lampaert en Declercq nooit meer een koers rijden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:01 schreef DiegoFuser het volgende:
Was er maar meer aandacht voor het hersenschuddingsprotocol
Carl wegbezuinigen en je hebt weer budgetquote:
Als LOTTE niet kan winnen bestaat de vrouwenkoers niet in Belgiëquote:
Het trek ook weer de usual suspects aan. Het simpele volk.quote:
https://sporza.be/nl/2022(...)skamp~1650663842580/quote:Met 1.000 toeschouwers waren ze in de zaal, onder wie heel wat (oud-)wielrenners. Yves Lampaert, Roubaix-revelatie Tom Devriendt, Jonas Rickaert, Bert De Backer, Bert Van Lerberghe, Stijn Steels, Jens Debusschere en Stijn Devolder waren allemaal van de partij.
quote:
Even getimed (intro tune) meegeteldquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Moet wel een record zijn zo snel. Iemand het getimed ?
Exclusieve reportage: Sammy op de rand van de wiegquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:27 schreef Szura het volgende:
Vanavond een liveverbinding met tweevoudig papa Van Aert?
Ik neem aan dat Jerome de opening van het Journaal was.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:27 schreef Szura het volgende:
Vanavond een liveverbinding met tweevoudig papa Van Aert?
Alle vechtsporten zijn ultiem paupermateriaal.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:20 schreef DiegoFuser het volgende:
Boksen is echt voor de onderste laag van de samenleving
Tot de laatste kilometer, onbegrijpelijk...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Benno wist dat hij ging verliezen, maar wel lekker blijven rijden.
De benen stil houden had hem ook geen overwinning opgeleverd.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Benno wist dat hij ging verliezen, maar wel lekker blijven rijden.
Jij zegt Sep in plaats van José?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:39 schreef DiegoFuser het volgende:
Sep is wel een prettige analist. Die mag blijven.
Ze hebben bij Sporza ooit Zico geprobeerd als co-commentator dus dan mogen ze zeker Sep ook eens testen ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij zegt Sep in plaats van José?
Ja, in iedere koers.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:49 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik vind dit zo een rare take dat het in België beter geregeld zou zin. Er zijn voorbeelden te over dat de motoren in België een rol hebben in het koersverloop.
Nico Mattan vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:49 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik vind dit zo een rare take dat het in België beter geregeld zou zin. Er zijn voorbeelden te over dat de motoren in België een rol hebben in het koersverloop.
Snoepreisjequote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb je echt zoveel mensen nodig om dit doremifasolprogramma in elkaar te draaien?
Latido moet ook hequote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb je echt zoveel mensen nodig om dit doremifasolprogramma in elkaar te draaien?
Net zo dement als José, waardige potentiële opvolgerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:58 schreef Szura het volgende:
Sep is al vergeten dat Pogacar een etappe won
Bij Wielerclub Wattage kan ik vaak om hem lachen (al kan dat ook aan mijn gevoel voor humor liggenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Och, de act van Wolfke komt ook weer voorbij.
Ik zou hem bij WW graag permanent vervangen zien worden door act Mark Uytterhoevenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Wielerclub Wattage kan ik vaak om hem lachen (al kan dat ook aan mijn gevoel voor humor liggen)
En dan nog een aanval op 450 meter van de finish, de enige kansloze aanval in het wielrennen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot de laatste kilometer, onbegrijpelijk...
Remco mag de veters niet strikken van Pogacarquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:34 schreef DiegoFuser het volgende:
Pogacar is de beste renner, samen met WOUT en met REMCO
Laat Wolfke het niet horenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Remco mag de veters niet strikken van Pogacar
Dadelijk ook nog over het vertrek van Taus en de teloorgang van Quickstep?quote:
Sammy zei nog ‘je praat niet graag over het verleden’. Oftewel: hij had van tevoren geëist dat het daar niet over mocht gaan, anders had hij geen interview gegeven.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:46 schreef DiegoFuser het volgende:
Deze kritiek van Karrel is terecht. Maar geef die man dan ook geen podium zelfs niet in een kut item van Sammy.
Als Museeuw een Duitsers was geweest had Sammy de vraag nooit gesteldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Sammy zei nog ‘je praat niet graag over het verleden’. Oftewel: hij had van tevoren geëist dat het daar niet over mocht gaan, anders had hij geen interview gegeven.
Als Sammy een Duitser was geweest had ie andere vragen over het verleden aan Gianetti gesteld ...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:50 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Als Museeuw een Duitsers was geweest had Sammy de vraag nooit gesteld
Dan had hij Johann Spatzeeuw geheten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:50 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Als Museeuw een Duitsers was geweest had Sammy de vraag nooit gesteld
Hij zou dat beter eens in uitvoering brengen ...quote:
Ja, het is een clown, maar wel een sympathieke clown denk ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag wel; eergister schonk hij Snushoorn bijna de ritzege.
Kijk nu al uit naar de frustratie bij Renaat als Campenaerts niet wint.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:58 schreef Szura het volgende:
Ach Sep, het was volledig terecht dat Barguil die prijs toen won en niet De Gendt
die week in tegenstelling tot Philipsen tenminste niet van zijn lijn af ...quote:
Jasper die de sprint aantrekt voor Matje, waarna Groenewegen/Coquard de etappe pakt?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:07 schreef Szura het volgende:
Ik hoop voor heel België dat Mathieu morgen sprint
Mathieu die de ‘lead-out’ gaat doen en Philipsen die dan laat lopenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jasper die de sprint aantrekt voor Matje, waarna Groenewegen/Coquard de etappe pakt?
Meeus die Jasper net verslaat had ik dan niet verwacht.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Mathieu die de ‘lead-out’ gaat doen en Philipsen die dan laat lopen
Nee, wel dagelijks nabeschouwen met Gummiebeer en de altijd domme Marijn de Vries. Sporza haat ons echt.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:23 schreef S_E het volgende:
Heb niet alles gevolgd, maar Vive le Velo was vorig jaar ook tijdens de vrouwentour. Dit jaar weer?
L1 heeft een dagelijkse talkshow omtrent de tour de femmesquote:Op zondag 23 juli 2023 21:23 schreef S_E het volgende:
Heb niet alles gevolgd, maar Vive le Velo was vorig jaar ook tijdens de vrouwentour. Dit jaar weer?
En De Lie natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2023 21:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Denk dat Van Gils er ook nog bij kan
De Lie heeft gewonnen vandaag, die zetten we ook in potlood neerquote:Op zondag 23 juli 2023 21:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Denk dat Van Gils er ook nog bij kan
Met De Kleik?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
L1 heeft een dagelijkse talkshow omtrent de tour de femmes
Wat had DE LIE kunnen doen deze Tour? Had hij niet moeten starten in plaats van Caleb Ewan?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:28 schreef Szura het volgende:
[..]
De Lie heeft gewonnen vandaag, die zetten we ook in potlood neer
Ik ben blij dat ik hem op de NOS had staan.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ruben heeft zichzelf weer overtroffen zo te horen.
Vraagteken. VRAAGTEKEN.
Wie is de Casper Semenya van het peloton?quote:
Lot Kopecky?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie is de Casper Semenya van het peloton?
Hij start ook vanuit 20e positie ofzoquote:Op zondag 23 juli 2023 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over twee jaar gaan we ons afvragen hoe Meeus hier in hemelsnaam heeft kunnen winnen.
Is er al iemand aan die bingokaart begonnen?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:56 schreef DiegoFuser het volgende:
Ine vult de rol van de zwijgende vrouw prima in deze aflevering
RRquote:Op zondag 23 juli 2023 22:01 schreef Szura het volgende:
Welke FOK’er heeft ragetweets gestuurd naar Philipsen?
Is testostoron. Spuit niet genoeg.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Jasper zich een keer niet als een agressieve hork gedraagt zien we misschien wel wat voor een lieve jongen het is.
Dit is geil!quote:Op zondag 23 juli 2023 22:03 schreef Szura het volgende:
Waarom zijn die Belgische rennersvrouwen allemaal zo slaafs en idolaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |