Snoepreisjequote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb je echt zoveel mensen nodig om dit doremifasolprogramma in elkaar te draaien?
Latido moet ook hequote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb je echt zoveel mensen nodig om dit doremifasolprogramma in elkaar te draaien?
Net zo dement als José, waardige potentiële opvolgerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:58 schreef Szura het volgende:
Sep is al vergeten dat Pogacar een etappe won
Bij Wielerclub Wattage kan ik vaak om hem lachen (al kan dat ook aan mijn gevoel voor humor liggenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Och, de act van Wolfke komt ook weer voorbij.
Ik zou hem bij WW graag permanent vervangen zien worden door act Mark Uytterhoevenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Wielerclub Wattage kan ik vaak om hem lachen (al kan dat ook aan mijn gevoel voor humor liggen)
En dan nog een aanval op 450 meter van de finish, de enige kansloze aanval in het wielrennen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot de laatste kilometer, onbegrijpelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |