Sammy zei nog ‘je praat niet graag over het verleden’. Oftewel: hij had van tevoren geëist dat het daar niet over mocht gaan, anders had hij geen interview gegeven.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:46 schreef DiegoFuser het volgende:
Deze kritiek van Karrel is terecht. Maar geef die man dan ook geen podium zelfs niet in een kut item van Sammy.
Als Museeuw een Duitsers was geweest had Sammy de vraag nooit gesteldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Sammy zei nog ‘je praat niet graag over het verleden’. Oftewel: hij had van tevoren geëist dat het daar niet over mocht gaan, anders had hij geen interview gegeven.
Als Sammy een Duitser was geweest had ie andere vragen over het verleden aan Gianetti gesteld ...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:50 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Als Museeuw een Duitsers was geweest had Sammy de vraag nooit gesteld
Dan had hij Johann Spatzeeuw geheten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:50 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Als Museeuw een Duitsers was geweest had Sammy de vraag nooit gesteld
Hij zou dat beter eens in uitvoering brengen ...quote:
Ja, het is een clown, maar wel een sympathieke clown denk ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag wel; eergister schonk hij Snushoorn bijna de ritzege.
Kijk nu al uit naar de frustratie bij Renaat als Campenaerts niet wint.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:58 schreef Szura het volgende:
Ach Sep, het was volledig terecht dat Barguil die prijs toen won en niet De Gendt
die week in tegenstelling tot Philipsen tenminste niet van zijn lijn af ...quote:
Jasper die de sprint aantrekt voor Matje, waarna Groenewegen/Coquard de etappe pakt?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:07 schreef Szura het volgende:
Ik hoop voor heel België dat Mathieu morgen sprint
Mathieu die de ‘lead-out’ gaat doen en Philipsen die dan laat lopenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jasper die de sprint aantrekt voor Matje, waarna Groenewegen/Coquard de etappe pakt?
Meeus die Jasper net verslaat had ik dan niet verwacht.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Mathieu die de ‘lead-out’ gaat doen en Philipsen die dan laat lopen
Nee, wel dagelijks nabeschouwen met Gummiebeer en de altijd domme Marijn de Vries. Sporza haat ons echt.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:23 schreef S_E het volgende:
Heb niet alles gevolgd, maar Vive le Velo was vorig jaar ook tijdens de vrouwentour. Dit jaar weer?
L1 heeft een dagelijkse talkshow omtrent de tour de femmesquote:Op zondag 23 juli 2023 21:23 schreef S_E het volgende:
Heb niet alles gevolgd, maar Vive le Velo was vorig jaar ook tijdens de vrouwentour. Dit jaar weer?
En De Lie natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2023 21:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Denk dat Van Gils er ook nog bij kan
De Lie heeft gewonnen vandaag, die zetten we ook in potlood neerquote:Op zondag 23 juli 2023 21:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Denk dat Van Gils er ook nog bij kan
Met De Kleik?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
L1 heeft een dagelijkse talkshow omtrent de tour de femmes
Wat had DE LIE kunnen doen deze Tour? Had hij niet moeten starten in plaats van Caleb Ewan?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:28 schreef Szura het volgende:
[..]
De Lie heeft gewonnen vandaag, die zetten we ook in potlood neer
Ik ben blij dat ik hem op de NOS had staan.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ruben heeft zichzelf weer overtroffen zo te horen.
Vraagteken. VRAAGTEKEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |