Mooie kerel sowieso.quote:
Was toch al bekend waar Oomen heen ging?quote:
Ja, dat wel, maar officieel nog niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was toch al bekend waar Oomen heen ging?
Oomen als commentator lijkt mij wel wat en dan stoppen met doelloos meedraaien in het peleton.quote:
WTFquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik Google nooit. Ik vraag het hier gewoon aan de kenners. En ik ben jouw vriend niet.
Haha, op punt 2, heb je ooit een Fransman ontmoetquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:04 schreef JanGroen het volgende:
Ik snap 2 dingen niet:
1: Dat Plugge (Jumbo Visma) zich druk maakt om wat andere teams / renners doen.
2: Dat Madiot (FDJ) zich druk maakt om wat anderen in de media roepen over zijn team.
Laat die Plugge lekker roepen. Negeer het en sta er boven.
Eens, Dumoulin en Clement doen het echt goed.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:52 schreef S_E het volgende:
Ik vind sowieso uitzendingen waar Kittel en/of Dumoulin bij zitten erg fijn. Clement kan ik ook goed hebben.
En bij Sportzomer.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:04 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Eens, Dumoulin en Clement doen het echt goed.
Boogerd doet het overigens tijdens de Tour zelf ook prima.
Al met al een hoog niveau, zonder arrogantie, kunnen ze bij de F1 nog veel van leren.
Je zou op de kamer moeten liggen met zo'n figuur, 3 weken lang...quote:Op zondag 23 juli 2023 12:46 schreef TAmaru het volgende:
Ja, het is jammer van Joris, die verpest de hele boel eigenlijk. Hoelang zou die daar nog mogen zitten?
Die Sam Oomen trouwens, wat een gastWat een droge humor. Ik zou misschien wel een beetje gek worden van die kerel als ik 3 weken met hem moest koersen. Goed dat hij naar LIDL-Trek gaat. Geef hem wel weinig kans om ooit nog heel hoog in een klassement te eindigen.
Ook goede maatjes met Kindsoldaat.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:45 schreef Chiappucci het volgende:
Was weer een leuke uitzending met drie goede gasten. De uitzendingen met een buitenstaander aan tafel vind ik eigenlijk altijd het minst.
Sam Oomen is wel een grappig mannetje. Blijkbaar ook goede vrienden met Dumoulin.
De uitzending met de pianisten was geweldig. Gewoon na Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra die wijven er uit flikkeren. Dan maar geen ccolletjes van buiten cattegorie.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:50 schreef Halcon het volgende:
Maar uiteraard wel veel leuker dan een of andere pianist of klimaatkneus aan tafel.
Geen Avondetappe voor de dames?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch altijd wel jammer als het de laatste show is. Past voor mij wel echt bij het aanbreken van de zomer.
Gat in de markt. ZOu beter zijn van wel.quote:
Moet toch ook. Wie vraagt het ze anders?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:37 schreef Remco het volgende:
'Krijgen jullie hier iets van mee?'
Ik heb het idee dat Dione die vraag aan elke wielrenner die ze spreekt stelt.
Leuke gozerquote:Op zondag 23 juli 2023 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
De vreselijk beschimpte Mike Teunissen komt ook een leuk verhaal vertellen
Grootste fluke van de afgelopen 10 jaar inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:46 schreef Felagund het volgende:
Die overwinning van Mike was toch wel een van de grootste sprintverrassingen de afgelopen jaren.
Lam Paard dan?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Grootste fluke van de afgelopen 10 jaar inderdaad.
Die is echt ZO blij dat ie er vanaf isquote:Op zondag 23 juli 2023 20:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
"Ik klaagde gewoon altijd".
Mooi die Tom.
"Ik wil het over gevoel hebben. Hoe voel lij je? "quote:Op zondag 23 juli 2023 20:55 schreef vaarsuvius het volgende:
lekker keuvelen met Dione, wie wil dat nou niet
Welgeteld 1 rebusquote:Op zondag 23 juli 2023 20:58 schreef Remco het volgende:
Kun je een enorm leuke losse uitzending maken zit je alsnog vast aan 10 lullige rubriekjes en een strak draaiboek.
Alleen de Rebus toch?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:58 schreef Remco het volgende:
Kun je een enorm leuke losse uitzending maken zit je alsnog vast aan 10 lullige rubriekjes en een strak draaiboek.
laten we het hopenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik hoor het al, Herman heeft de smaak te pakken, die zit volgend jaar op de plek van Dione!
Typisch NOS. Gaat nooit veranderen helaasquote:Op zondag 23 juli 2023 20:58 schreef Remco het volgende:
Ja en de schakelingen met Herman, de voorbereidde filmpjes van de hoogtepunten het interview met van Baarle, de podium ceremonie. Wat mij betreft allemaal niet nodig geweest.quote:
We stellen zo'n vraag ook even aan Robert Gesink.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:56 schreef Remco het volgende:
Kelderman die er na 10 jaar achterkomt dat hij toch liever knecht is dan kopman.
Noem er eens twee?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:58 schreef Remco het volgende:
Deed hij het eerder niet? Of als duo met Dione?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik hoor het al, Herman heeft de smaak te pakken, die zit volgend jaar op de plek van Dione!
Iedereen was al weg om te gaan zuipen.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:46 schreef JanGroen het volgende:
Heerlijk seizoen weer. Op naar volgend jaar.
Was ik de enige die zich afvroeg wat Herman na de finish deed? Er kwam niemand bij z’n microfoon. Andere jaren pikte hij er wel renners uit.
Als duo iddquote:Op zondag 23 juli 2023 21:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Deed hij het eerder niet? Of als duo met Dione?
Beter laat dan nooit.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:56 schreef Remco het volgende:
Kelderman die er na 10 jaar achterkomt dat hij toch liever knecht is dan kopman.
Ja, zo denk ik er ook over. Dione is zeker niet perfect, vooral haar wielerkennis kan beter en het mag af en toe iets kritischer, maar de huidige rolverdeling werkt wel het beste denk ik. En ze hebben samen een leuke chemie.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:35 schreef JanGroen het volgende:
Herman is helemaal in z’n element als hij op locatie die video’s mag doen tijdens de live uitzending. Dan kan hij een beetje losser dan anders presenteren.
Aan tafel is het een beetje “te” als er 2 presentatoren zitten tegenover 3 gasten. En wie moet die filmpjes en interviews dan doen?
Ik ga nu ook kijken.quote:Op zondag 23 juli 2023 23:24 schreef golfer het volgende:
Kijk nu, na Zomergasten, deze uitzending terug.
Leuk dat Wout en Pascal er zijn.
Wat was er zo verschrikkelijk aan?quote:Op maandag 24 juli 2023 16:42 schreef Adrie072 het volgende:
Verschrikkelijk weer, houd er maar mee op.
Rampzalig. Krijgen we dadelijk steeds Stef die de interviews doet ofzoquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgend jaar geen Herman meer:
https://nos.nl/artikel/24(...)oor-nieuwe-uitdaging
Glansrol van Hancockquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Rampzalig. Krijgen we dadelijk steeds Stef die de interviews doet ofzo
Toch niet Tom Egbers? Die maakt het op een andere manier "niet saai".quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:49 schreef Momo het volgende:
Jammer zou niet zo iemand weten die hem makkelijk kan vervangen, doe dan desnoods maar Tom Dumoulin als interviewer zodat het niet standaard en stijf wordt. Tom heeft ook wel talent voor tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |