abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:29:06 #211
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209875826
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoe zie dat precies voor je? Ze is verantwoordelijk voor simpele zielen die zich op feesboek op hebben laten jutten ofzo?
Raar, dus hier vindt je dat mensen zelfbeschikking hebben en verantwoordelijk zijn voor hun eigen acties en zich online niet moeten laten opfokken (valid point) maar tegelijkertijd zit je allemaal posts duimpjes te geven die Wilders en Baudet verantwoordelijk houden voor de haat jegens Kaag. Vreemd hoe dat toch weer werkt in bepaalde kringen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209875833
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dan had ze dat duidelijker moeten zeggen.
[..]
Dat zei ze niet. Ze zei letterlijk op de opmerking dat Wilders al 20 jaar ernstig bedreigd werd "daar wil ik een kanttekening bij maken, namelijk dat hij demoniseert etc etc, en zo zouden we niet met elkaar om moeten gaan in het debat". Dat is een directe reactie op de opmerking.

Letterlijk niets van wat jij hier schrijft heeft zij gezegd, dus je bent gewoon aan het invullen en voor haar aan het bedenken wat ze zou bedoelen met die opmerking.
Precies. Mevrouw Kaag heeft altijd de bedreigingen aan gekke Geert veroordeeld.
Maar die laaghartige Wilders heeft altijd de bedreigingen aan het adres van mevrouw Kaag aangemoedigd
pi_209875836
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Je hoeft dat interview enkel terug te kijken om te zien dat ze niet echt verder kwam dan: ‘ja, maar kijk maar naar zijn social media’. Dat ze daar later op terug kwam is netjes, maar zou onnodig moeten zijn geweest.
Ook wel typerend inderdaad, direct verwijzen naar zijn social media zodra het over de bedreigingen aan zijn adres ging. Dat deed ze met een reden, en die reden was om de bedreigingen aan zijn adres te bagataliseren.
pi_209875846
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:04 schreef KingRoland het volgende:

[..]
MODS?????
pi_209875849
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:29 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Maar die laaghartige Wilders heeft altijd de bedreigingen aan het adres van mevrouw Kaag aangemoedigd
"Veroordeeld" met een voorbehoud ja.
"Het is verschrikkelijk dat dat meisje verkracht is, maar ja, ze had wel een kort rokje aan en ze liep alleen over straat. Nog steeds verschrikkelijk hoor en ik veroordeel het! Maar kijk eens naar haar social media, hoe ze zich daarop afbeeld. IK VEROORDEEL HET NOG STEEDS HOOR! Maar ja ze heeft wel een gesprek aangeknoopt met de jongen. MAAR IK VEROORDEEL HET ECHT!"

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2023 11:31:46 ]
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:31:51 #216
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209875858
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 10:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zeggen "ze heeft het regeringsakkoord uitgevoerd" als antwoord op de vraag waarom ze "goud waard is" is gewoon blijk van intellectuele armoede.
Als ze braaf en volgzaam heeft geopereerd, wat was dan haar toegevoegde waarde?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_209875863
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:28 schreef Tijn het volgende:

[..]
En de markt is helemaal niet gebaat bij een groot aanbod van huizen.
Wat je zag gebeuren is het massaal opkopen van huizen door (veel buitenlandse) investeringsfirma's, die vervolgens voor veel geld verhuren.
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:33:00 #218
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209875880
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:03 schreef KingRoland het volgende:
Zelfde figuren die in de kamer nu zeggen waar we als land zijn heen gegaan na het geplande vertrek van kaag wilde haar zelf weg hebben.

Stelletje hypocrieten. Wat een hypocriet land zijn we geworden. Om het mooi in hun(kamerleden) context te gebruiken
Precies, en wel een zorgelijk signaal nu dat als je maar genoeg terroriseert dat politici wel vertrekken...

Geef die mensen ongelijk dat ze er mee stoppen, zeker als ze kinderen hebben....
pi_209875887
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:31 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Als ze braaf en volgzaam heeft geopereerd, wat was dan haar toegevoegde waarde?
Blijkbaar was ze goud waard als volgzaam braaf vrouwtje, aldus sommigen.
pi_209875898
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]
"Veroordeeld" met een voorbehoud ja.
"Het is verschrikkelijk dat dat meisje verkracht is, maar ja, ze had wel een kort rokje aan en ze liep alleen over straat. Nog steeds verschrikkelijk hoor en ik veroordeel het! Maar kijk eens naar haar social media, hoe ze zich daarop afbeeld. IK VEROORDEEL HET NOG STEEDS HOOR! Maar ja ze heeft wel een gesprek aangeknoopt met de jongen. MAAR IK VEROORDEEL HET ECHT!"
Klopt, zo ging die laaghartige Wilders te werk. Hij schildert mevrouw Kaag als heks, WEF-afhankelijk, Palestijnse spion, etc. Alles om de bedreigingen aan het adres van mevrouw Kaag te stimuleren
pi_209875899
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:29 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Nou, blijkbaar heeft ze dat niet altijd gedaan als er zo makkelijk een video gevonden is waarin ze een hoop zegt; maar niks wat in de buurt komt van: ‘het is echt heel naar dat Wilders bedreigd word’, zonder ‘maaaaaar’ toevoegingen.
pi_209875906
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:33 schreef Momo het volgende:

[..]
Precies, en wel een zorgelijk signaal nu dat als je maar genoeg terroriseert dat politici wel vertrekken...

Geef die mensen ongelijk dat ze er mee stoppen, zeker als ze kinderen hebben....
Gekke Geert heeft geen kinderen toch?
pi_209875912
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
Treurig dat ze stopt. En dat is niet omdat ik het politiek gezien met haar eens ben, dat ben ik eigenlijk op geen enkel vlak. Maar het mag duidelijk zijn dat hier haar persoonlijke situatie mbt haar veiligheid en de zorgen van haar familie een rol spelen. Zorgwekkend dat ons land tot dit niveau is gedaald. Hopelijk vind Kaag een mooie baan ergens in het buitenland, maar dat zal gezien haar achtergrond en internationale netwerk wel goed gaan komen.
[..]
Haha, 'facisme' :'). Nee hoor. Een samenleving waarin alle normen en waarden zijn afgebrokkeld, en dus ook de manieren hoe we met elkaar omgaan, heeft niets te maken met 'facisme'. Heb je überhaupt enig idee wat de definitie van dit woord is?
[..]
Mwah, ja, misschien wel. Maar de hoon die deze vrouw over zich heen heeft gekregen (vooral online) is echt belachelijk.
[..]
De ratten?
[..]
Dan gelden er ineens weer andere regels inderdaad. Je weet toch hoe dit werkt. Het unaniem afkeuren van een schrijnend gebrek aan fatsoen, intimidatie of zelfs bedreigingen richting politici kunnen schijnbaar maar weinigen.
[..]
En daar hebben we de bevestiging van deze dubbele standaard al.
[..]
Dit is gewoon geschift gedrag en mensen die dat doen met de bedoeling een politicus te intimideren moet je hardhandig oppakken, laten nakijken door een psychiater en bestraffen. Je moet hier echt een harde lijn in kunnen trekken, laat de dubbele standaarden maar over aan progressief links.
Kijk, zo kun je als rechtse user dus ook reageren. Hulde!

Alleen een beetje jammer van die laatste zin.
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:35:35 #224
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209875921
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:34 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Gekke Geert heeft geen kinderen toch?
Geert heeft geen kinderen nee, maar die kan volgens mij nooit meer terug naar een normaal leven, zelfs als hij uit de politiek stapt zal hij wel beveiliging nodig hebben...
pi_209875925
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Nou, blijkbaar heeft ze dat niet altijd gedaan als er zo makkelijk een video gevonden is waarin ze een hoop zegt; maar niks wat in de buurt komt van: ‘het is echt heel naar dat Wilders bedreigd word’, zonder ‘maaaaaar’ toevoegingen.
Jawel, dat heeft ze wel altijd gedaan. Ze veroordeelt de bedreigingen.
Die laaghartige Wilders stimuleert de bedreigingen aan het adres van mevrouw Kaag juist
pi_209875929
Dat gejank om Kaag op al die nieuws sites.

Vergeet niet dat ene Geert W dit al jaren mee maakt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_209875935
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:35 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Die laaghartige Wilders stimuleert de bedreigingen aan het adres van mevrouw Kaag juist
:')
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:36:45 #228
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209875936
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:36 schreef schommelstoel het volgende:
Dat gejank om Kaag op al die nieuws sites.

Vergeet niet dat ene Geert W dit al jaren mee maakt.
Ok dan mogen we het er niet over hebben op moment dat iemand anders terug stapt vanwege bedreigingen?
pi_209875943
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:35 schreef Momo het volgende:

[..]
Geert heeft geen kinderen nee, maar die kan volgens mij nooit meer terug naar een normaal leven, zelfs als hij uit de politiek stapt zal hij wel beveiliging nodig hebben...
Jammer, ik gun het hem wel om uit de politiek te stappen na 40 jaar
pi_209875950
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Ok dan mogen we het er niet over hebben op moment dat iemand anders terug stapt vanwege bedreigingen?
Nee, want de bedreigingen kwamen namelijk uit de hoek van die Gekke Geert supporters
pi_209875964
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:36 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
:')
Het is gewoon zo. De bedreigingen komen uit de hoek van die lagfe Geert Wilders supporters.
pi_209875966
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:36 schreef Momo het volgende:

[..]
En ik mag er niet over klagen als ik van mening ben dat het allemaal wel erg wordt uitgemolken op al die nieuws sites?

Ze heeft het grotendeels voor zichzelf verpest.
Horen daar bedreiging bij?
Nee.
Moet dat 2 dagen lang uitgemolken worden.
Nee.
pi_209875974
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:35 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Zo kan ik het ook. Het bewijs lekker negeren.

Wilders is inderdaad ook niet bepaald een nette politicus en die mag zich ook echt wel eens beter gaan gedragen.
pi_209875977
Los van dat Kaag aan mij geen groot fan heeft, om het maar eens mild uit te drukken, klopt het wel dat deze maatschappij nogal aan de ruwe kant is. Tijdens corona kwamen de debielen, halve garen en agressievelingen uit alle hoeken en gaten om in te beuken op de politiek in Den Haag. Wie heeft daar nog zin in?
pi_209875978
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:37 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Nee, want de bedreigingen kwamen namelijk uit de hoek van die Gekke Geert supporters
De blinke vlek is groot zie ik.
pi_209875983
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dan had ze dat duidelijker moeten zeggen.
[..]
Dat zei ze niet. Ze zei letterlijk op de opmerking dat Wilders al 20 jaar ernstig bedreigd werd "daar wil ik een kanttekening bij maken, namelijk dat hij demoniseert etc etc, en zo zouden we niet met elkaar om moeten gaan in het debat". Dat is een directe reactie op de opmerking.

Letterlijk niets van wat jij hier schrijft heeft zij zo gezegd, dus je bent gewoon aan het invullen en voor haar aan het bedenken wat ze zou bedoelen met die opmerking.
Ik zou die uitzending van College Tour nog eens terugkijkt, vooraleer je verder gaat met het verzinnen van je eigen 'waarheid'.
pi_209875991
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Woningbouw in Nederland is al decennia een probleem.

Zo'n De Jonge is wat dat betreft ook gewoon een passant, alleen moet hij dan niet bombastisch van de daken schreeuwen dat er wel even 900K woningen bij gaan komen in 8 jaar tijd. Maar goed, dat is ook gewoon meer de persoon De Jonge dan dat het falen is van het kabinet.
Mee eens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209876004
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:38 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
En ik mag er niet over klagen als ik van mening ben dat het allemaal wel erg wordt uitgemolken op al die nieuws sites?

Ze heeft het grotendeels voor zichzelf verpest.
Horen daar bedreiging bij?
Nee.
Moet dat 2 dagen lang uitgemolken worden.
Nee.
Ik denk ook wel dat er andere redenen mee spelen (wellicht al een andere baan ergens wat dan over een paar maanden naar buiten komt), maar dat haalt niet weg dat het enorm triest is dat bedreigingen überhaupt een van de redenen is waarom iemand uit de politiek stapt.
pi_209876021
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:39 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik zou die uitzending van College Tour nog eens terugkijkt, vooraleer je verder gaat met het verzinnen van je eigen 'waarheid'.
We weten allang dat Kaag de boel probeerde te repareren in CT, dat hoef je niet nog eens te bevestigen.
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:43:23 #240
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209876022
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:37 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Mwah ik weet niet of je die mensen Gekke Geert supporters kan noemen, dat zijn vooral de onderbuik figuren niet perse mensen die enkel PVV stemmen ofzo.
Maar wat Geert allemaal heeft gepost over Heks en Bitch Kaag is wel best kwalijk gezien zijn eigen situatie.
Ik verbaas mij vooral hoe mensen vaak zaken dan gaan napraten. Ook de woorden van Johan Derksen. Mensen zijn wel heel gevoelig voor als dat soort figuren iemand constant zo afschilderen. Ik ben er wel van overtuigd dat het allemaal nog een stukje erger aan toe is gegaan omdat Kaag een vrouw was. Bij sommige figuren zit er een ongelooflijke tegenreactie als iets van een vrouw komt, kijk maar bijvoorbeeld hoe hier op fok over WK voetbal voor vrouwen wordt gepost :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')