abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209873843
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik denk nog steeds dat dat stukje met dat filmpje van haar kinderen bij college tour zorgvuldig is gepland en in scène is gezet. No way dat ze daar van tevoren niet vanaf wist. Ze had er gewoon geen zin meer in en heeft haar gezin als excuus gebruikt.
Ach alles is in scene gezet, staat iemand met een fakkeltje aan de overkant van de straat een stil protest te houden wordt er gedaan alsof ze de dood in de ogen heeft gekeken en een grote politiemacht haar uit de klauwen van die radicaal heeft moeten redden. Conducteurs, politie of ambulancemedewerkers krijgen op een dag heel wat meer naar hun hoofd geslingerd, ook iets waar types zoals Kaag debet aan zijn. Die muts weet ook dat D66 veroordeeld is tot een klein marginaal oppositiepartijtje, en haar vorige campagne ging vooral over het feit dat zij een vrouw is en dat vrouwen achtergesteld worden en racistische mannen niet op vrouwen stemmen, en dan komt opeens de BBB opzetten met een vrouw en nu de VVD waarschijnlijk ook een vrouw. Dat mens was gesneuveld tijdens de debatten, het is een mooie uitweg het op "bedreigingen" gooien om haar politieke falen te verbloemen. Als die bedreigingen zo erg waren was ze er wel eerder uitgestapt. Blij dat die heks gevlogen is, nu de rest van de omhooggevallen elitaire politieke volk nog.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  donderdag 13 juli 2023 @ 08:35:25 #77
319979 Fok-it
All is well
pi_209873852
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:33 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Je moet nu wel kiezen natuurlijk. Jankte Kaag over niks, of niet?
Dat was sarcasme dwaas
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209873858
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:34 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ach alles is in scene gezet, staat iemand met een fakkeltje aan de overkant van de straat een stil protest te houden wordt er gedaan alsof ze de dood in de ogen heeft gekeken en een grote politiemacht haar uit de klauwen van die radicaal heeft moeten redden. Conducteurs, politie of ambulancemedewerkers krijgen op een dag heel wat meer naar hun hoofd geslingerd, ook iets waar types zoals Kaag debet aan zijn. Die muts weet ook dat D66 veroordeeld is tot een klein marginaal oppositiepartijtje, en haar vorige campagne ging vooral over het feit dat zij een vrouw is en dat vrouwen achtergesteld worden en racistische mannen niet op vrouwen stemmen, en dan komt opeens de BBB opzetten met een vrouw en nu de VVD waarschijnlijk ook een vrouw. Dat mens was gesneuveld tijdens de debatten, het is een mooie uitweg het op "bedreigingen" gooien om haar politieke falen te verbloemen. Als die bedreigingen zo erg waren was ze er wel eerder uitgestapt. Blij dat die heks gevlogen is, nu de rest van de omhooggevallen elitaire politieke volk nog.
Hoe zie dat precies voor je? Ze is verantwoordelijk voor simpele zielen die zich op feesboek op hebben laten jutten ofzo?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209873870
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
:'):')

Het was ook wel meer dan alleen dat:
is gewoon een vrijheidsfakkel
pi_209873877
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 00:26 schreef Momo het volgende:
Wel begrijpelijk vanuit haar opzicht als je ook zag hoe onderbuik Nederland helemaal los ging op haar nadat ook Wilders en Derksen al hadden warmgedraaid met termen zoals heks.

Aan de andere kant denk ik dat ze ook niet helemaal op haar plaats was zo in the picture.
Dat zal het zijn ja, de opwarming van de onderbuik door Wilders en Derksen. Die hebben dit in gang gezet.
pi_209873880
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dat was sarcasme dwaas
Pussy.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 13 juli 2023 @ 08:38:51 #82
319979 Fok-it
All is well
pi_209873890
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:31 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Mweh, die eenling was wel een beetje het topscandeerhoertje van die antifakneuzen en werd geenszins halt toe geroepen door de rest van het openbare wandelcircus.
[..]
Zijn tegenstanders nemen hem (of het 'probleem' dat hij volgens hen representeert) afdoende serieus om over een partijverbod te speculeren. Ik kan mij geen grotere bedreigingen herinneren.
'topscandeerhoertje' ja ik denk dat ik precies weet hoe jouw Social Media gedrag eruit ziet en dat dat niet veel verschilt van de gemiddelde FvD-stemmer
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209873901
The proof is in the pudding.

En in dit geval ook in dit topic.
pi_209873905
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:31 schreef Culkin het volgende:
Wat is er gevaarlijk aan met een fakkel voor iemands deur staan?
Hij stond op straat, en niet voor haar deur.
pi_209873924
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:40 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Jawel, zie filmpje hierboven in #81, vanaf 4:30.
pi_209873925
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:40 schreef Toine51 het volgende:

[..]
zit waarschijnlijk voor 10 jaar in de bak nu
pi_209873940
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Jawel, zie filmpje hierboven in #81, vanaf 4:30.
Klopt idd.
  donderdag 13 juli 2023 @ 08:48:00 #88
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209873971
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:31 schreef Culkin het volgende:
Wat is er gevaarlijk aan met een fakkel voor iemands deur staan?
Hangt er van af; is die fakkel wel klimaatneutraal?

En misschien had Kaag een deja-vu.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 13 juli 2023 @ 08:49:46 #89
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_209873988
Los van het feit dat ik het volslagen achterlijk vind hoe ze bedreigd is e.d. zal ik haar niet missen. Is in mijn ogen toch een beetje iemand die geheel losgezongen is van de realiteit. Denkt dat haar elitaire diplomatenwereldje waarin ze veelal verkeerde ook de 'echte' samenleving was.

Toen dat artikel uitkwam waarin ze aangaf dat ze ook moeilijke tijden had gehad omdat ze moest kiezen tussen de verschillende ivy-league universiteiten toen ze ging studeren dacht ik echt. Jij hebt echt geen weet van het leven. Mensen die elke maand maar weer moeten kijken of ze nog eten kunnen kopen of de rekeningen nog kunnen betalen, die hebben het moeilijk!

Ik ben er dus niet rouwig om dat ze gaat.
pi_209874027
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:49 schreef RealistAtheist het volgende:
Jij hebt echt geen weet van het leven. Mensen die elke maand maar weer moeten kijken of ze nog eten kunnen kopen of de rekeningen nog kunnen betalen, die hebben het moeilijk!
"Wie zijn die mensen?"
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 13 juli 2023 @ 08:56:27 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209874030
Begrijpelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 juli 2023 @ 08:56:29 #92
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_209874031
Iets met ratten en een zinkend schip.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_209874032
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 07:45 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Bedreigingen zijn nooit goed. Wel is het goed om een scheiding te maken in bedreigen omdat je discriminerende dingen zegt en bedreigingen omdat je gewoon je week doet.
Aha, bedreigen mag alleen als het je politieke tegenstanders betreft. Helder.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209874065
Heb het altijd maar een beetje vreemd gevonden dat men in de boos populistische zijde van het politieke spectrum zo'n hekel had aan de 'elitaire' en 'wereldvreemde' Kaag. Want dit zijn immers de mensen die zonder blikken of blozen zouden stemmen op mensen als Fortuin, Trump, Baudetov en Farage. Toch ook niet bepaald hardwerkende mensen uit volksbuurten. En Kaag zou eigenlijk prima in dat lijstje passen.
pi_209874122
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Aha, bedreigen mag alleen als het je politieke tegenstanders betreft. Helder.
Daarbij, is 'dingen zeggen' erger dan leed veroorzaken met 'gewoon je werk doen'? Het is niet helemaal een eerlijke vergelijking omdat beleid voeren altijd wel ergens benadeelden creëert (in tegenstelling tot geroep vanuit de oppositie), maar als beleid onevenredig veel leed veroorzaakt, en de beleidsvoerder vervolgens haar/zijn neus ophaalt voor 'die mensen' die er onder gebukt gaan, dan vraag ik me af of je kunt stellen bedreigingen aan het adres van de 'discriminerende' oppositie meer 'terecht' zijn. Bovendien heeft mevr. Kaag feitelijk discriminatoire regeltjes gesteund - in tegenstelling tot Baudet.
pi_209874205
quote:
6s.gif Op donderdag 13 juli 2023 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
Heb het altijd maar een beetje vreemd gevonden dat men in de boos populistische zijde van het politieke spectrum zo'n hekel had aan de 'elitaire' en 'wereldvreemde' Kaag. Want dit zijn immers de mensen die zonder blikken of blozen zouden stemmen op mensen als Fortuin, Trump, Baudetov en Farage. Toch ook niet bepaald hardwerkende mensen uit volksbuurten. En Kaag zou eigenlijk prima in dat lijstje passen.
Het zal je wellicht verbazen als onderlaagbewoner, maar in de bovenlaag vertoeven allerlei verschillende mensen met verschillende achtergronden, kwaliteiten, ervaringen, inzichten en waardensystemen, waardoor de mate van wereldvreemdheid nogal kan variëren.
  donderdag 13 juli 2023 @ 09:18:19 #97
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_209874233
Kijk, dat die bedreigingen te achterlijk voor woorden zijn en inderdaad aangeven waar we als maatschappij op af stevenen...

Is het wel karig van Kaag om het daar op af te schuiven.
Ze heeft giga veel stemmen vergaard met mooie praatjes over dat het anders moet en de politiek uit de achterkamertjes moet komen. En heeft aangetoond dat ze net zo een rat is, als al die anderen (wat overigens van te voren aardig obvious was. Maar goed, dat had blijkbaar een groot deel van NL niet door :') ).
Ze heeft gewoon haar mooie beloftes verre van waargemaakt en is nu simpelweg "done".
En dan komen die huilende dochters bij Collegetour wel lekker van pas om het daar op af te schuiven dat je eieren voor je geld kiest. Wat m.i. nogal zwak is.

Als gedreven politicus met hart voor de zaak is zo een situatie een argument om schouders eronder te zetten en een verandering in gang te zetten. Niet om weg te lopen met een kutexcuus.
Rutte is ook (ver) over zijn houdbaarheid heen. En die is daar ook gewoon eerlijk over. Dat siert die man wel. Ik heb de vorige ronde niet meer op hem gestemd, maar toch heb ik wel een zwak voor zijn oprechtheid (even "ik kan het mij niet herinneren" negerend ;) ).
Maar bij hem zie je wel dat ie PM was voor het land, en niet voor zichzelf (en ondanks zijn doel, wel wat ellende voor zijn opvolger achterlaat, maar hey. Detail ;) ).
  donderdag 13 juli 2023 @ 09:23:50 #98
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_209874289
Sowieso is het nogal zwak om de handdoek in de ring te gooien en je kinderen als oorzaak naar voren schuiven. Potdomme zeg... Wat een parental skills :N . Maak je eigen keuzes, trut.
  donderdag 13 juli 2023 @ 09:24:31 #99
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209874299
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ohja dat paf mevrouwtje

Daar heb je een punt inderdaad. Maar een eenling op een demonstratie vergelijken met terugkerende bedreigingen? Ik denk niet dat hij die op dezelfde manier ontvangt als Kaag of Wilders, want waarom zou hij? Zijn voorstanders zijn bezig met Kaag en het gros van zijn tegenstanders nemen hem niet serieus genoeg om bedreigingen aan hem te uiten
Antifa heeft ook zn huisdeur beklad.
Die hebben het sowieso niet zo op hem.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_209874332
Wat heeft Kaag eigenlijk bereikt sinds haar monsterzege ? Gewoon een oprechte vraag. Zelfde geld voor Rutte natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')