abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209875929
Dat gejank om Kaag op al die nieuws sites.

Vergeet niet dat ene Geert W dit al jaren mee maakt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_209875935
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:35 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Jawel, dat heeft ze wel altijd gedaan. Ze veroordeelt de bedreigingen.
Die laaghartige Wilders stimuleert de bedreigingen aan het adres van mevrouw Kaag juist
:')
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:36:45 #228
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209875936
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:36 schreef schommelstoel het volgende:
Dat gejank om Kaag op al die nieuws sites.

Vergeet niet dat ene Geert W dit al jaren mee maakt.
Ok dan mogen we het er niet over hebben op moment dat iemand anders terug stapt vanwege bedreigingen?
pi_209875943
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:35 schreef Momo het volgende:

[..]
Geert heeft geen kinderen nee, maar die kan volgens mij nooit meer terug naar een normaal leven, zelfs als hij uit de politiek stapt zal hij wel beveiliging nodig hebben...
Jammer, ik gun het hem wel om uit de politiek te stappen na 40 jaar
pi_209875950
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Ok dan mogen we het er niet over hebben op moment dat iemand anders terug stapt vanwege bedreigingen?
Nee, want de bedreigingen kwamen namelijk uit de hoek van die Gekke Geert supporters
pi_209875964
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:36 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
:')
Het is gewoon zo. De bedreigingen komen uit de hoek van die lagfe Geert Wilders supporters.
pi_209875966
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:36 schreef Momo het volgende:

[..]
En ik mag er niet over klagen als ik van mening ben dat het allemaal wel erg wordt uitgemolken op al die nieuws sites?

Ze heeft het grotendeels voor zichzelf verpest.
Horen daar bedreiging bij?
Nee.
Moet dat 2 dagen lang uitgemolken worden.
Nee.
pi_209875974
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:35 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Jawel, dat heeft ze wel altijd gedaan. Ze veroordeelt de bedreigingen.
Die laaghartige Wilders stimuleert de bedreigingen aan het adres van mevrouw Kaag juist
Zo kan ik het ook. Het bewijs lekker negeren.

Wilders is inderdaad ook niet bepaald een nette politicus en die mag zich ook echt wel eens beter gaan gedragen.
pi_209875977
Los van dat Kaag aan mij geen groot fan heeft, om het maar eens mild uit te drukken, klopt het wel dat deze maatschappij nogal aan de ruwe kant is. Tijdens corona kwamen de debielen, halve garen en agressievelingen uit alle hoeken en gaten om in te beuken op de politiek in Den Haag. Wie heeft daar nog zin in?
pi_209875978
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:37 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Nee, want de bedreigingen kwamen namelijk uit de hoek van die Gekke Geert supporters
De blinke vlek is groot zie ik.
pi_209875983
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dan had ze dat duidelijker moeten zeggen.
[..]
Dat zei ze niet. Ze zei letterlijk op de opmerking dat Wilders al 20 jaar ernstig bedreigd werd "daar wil ik een kanttekening bij maken, namelijk dat hij demoniseert etc etc, en zo zouden we niet met elkaar om moeten gaan in het debat". Dat is een directe reactie op de opmerking.

Letterlijk niets van wat jij hier schrijft heeft zij zo gezegd, dus je bent gewoon aan het invullen en voor haar aan het bedenken wat ze zou bedoelen met die opmerking.
Ik zou die uitzending van College Tour nog eens terugkijkt, vooraleer je verder gaat met het verzinnen van je eigen 'waarheid'.
pi_209875991
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Woningbouw in Nederland is al decennia een probleem.

Zo'n De Jonge is wat dat betreft ook gewoon een passant, alleen moet hij dan niet bombastisch van de daken schreeuwen dat er wel even 900K woningen bij gaan komen in 8 jaar tijd. Maar goed, dat is ook gewoon meer de persoon De Jonge dan dat het falen is van het kabinet.
Mee eens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209876004
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:38 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
En ik mag er niet over klagen als ik van mening ben dat het allemaal wel erg wordt uitgemolken op al die nieuws sites?

Nee.
Nee.
Ik denk ook wel dat er andere redenen mee spelen (wellicht al een andere baan ergens wat dan over een paar maanden naar buiten komt), maar dat haalt niet weg dat het enorm triest is dat bedreigingen überhaupt een van de redenen is waarom iemand uit de politiek stapt.
pi_209876021
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:39 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik zou die uitzending van College Tour nog eens terugkijkt, vooraleer je verder gaat met het verzinnen van je eigen 'waarheid'.
We weten allang dat Kaag de boel probeerde te repareren in CT, dat hoef je niet nog eens te bevestigen.
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:43:23 #240
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209876022
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:37 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Mwah ik weet niet of je die mensen Gekke Geert supporters kan noemen, dat zijn vooral de onderbuik figuren niet perse mensen die enkel PVV stemmen ofzo.
Maar wat Geert allemaal heeft gepost over Heks en Bitch Kaag is wel best kwalijk gezien zijn eigen situatie.
Ik verbaas mij vooral hoe mensen vaak zaken dan gaan napraten. Ook de woorden van Johan Derksen. Mensen zijn wel heel gevoelig voor als dat soort figuren iemand constant zo afschilderen. Ik ben er wel van overtuigd dat het allemaal nog een stukje erger aan toe is gegaan omdat Kaag een vrouw was. Bij sommige figuren zit er een ongelooflijke tegenreactie als iets van een vrouw komt, kijk maar bijvoorbeeld hoe hier op fok over WK voetbal voor vrouwen wordt gepost :)
pi_209876025
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:20 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Minder regeltjes, veel minder regeltjes. Dit land is opgebouwd met regeltjes.

Ze moeten er zijn, maar sommige gemeentes slaan gewoon door en zijn meer bezig met burgertjes pesten dan hun werk.
Om te komen tot de bouw van een nieuwbouwwijk moet er gewoon tijdrovende procedures worden gevolgd. Een bestemmingsplanwijziging kost nou eenmaal tijd. 'Minder regeltjes' gaat dat niet oplossen, en ik betwijfel ook of dat wenselijk is.

Nogmaals, de meeste vertraging wordt veroorzaakt door omwonenden die dwarsliggen. Dat is soms heel vervelend, maar het is ook goed dat de mogelijkheid bestaat om te procederen tegen de bouw van een nieuwe wijk in jouw achtertuin.
pi_209876030
Magoed, Kaag weg, begint wel een grote schoonmaak zo te worden.

Benieuwd hoeveel slagvaardigheid de nieuwe ministerploeg met zich mee gaat / kan brengen.
pi_209876045
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Zo kan ik het ook. Het bewijs lekker negeren.

Wilders is inderdaad ook niet bepaald een nette politicus en die mag zich ook echt wel eens beter gaan gedragen.
Mevrouw Kaag heeft zich altijd uitgesproken tegen de bedreigingen. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Dat je het er niet mee eens bent, dat mag, we leven in een vrij land. Dat betekent niet dat je gelijk hebt.
Bedreigingen zijn verschrikkelijk en moeten veroordeeld worden. Ik roep Wilders en zijn radicale volgelingen dan ook op om nu eens te stoppen met die bedreigingen.
  donderdag 13 juli 2023 @ 11:45:43 #244
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209876048
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:35 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Kijk, zo kun je als rechtse user dus ook reageren. Hulde!

Alleen een beetje jammer van die laatste zin.
Wat ik daar zegt is juist. Er zijn serieus helaas mensen (je hebt ze ook van rechts hoor) die dit soort dingen niet unaniem kunnen afkeuren en veroordelen.

Ik heb het al vaker aangegeven, het maakt mij niet uit of het gaat om Sylvana Simons, Sigrid Kaag, Geert Wilders of Thierry Baudet, je mag het met politici oneens zijn of hun standpunten en gedachtegoed zelfs walgelijk vinden, maar deze mensen moeten veilig over straat kunnen en gewoon met familie of vrienden even ergens een drankje doen, zonder lastig te worden gevallen en zonder allerlei beveiliging nodig te hebben. Dat dit niet kan is schrikbarend en zorgwekkend.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209876053
quote:
84s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Omdat ze het in Den Haag niet wilden oplossen en dus over de schutting van de gemeentes hebben gegooid?

Of is dat in dit dossier niet het geval?
Nee, woningbouw is altijd al een taak geweest van gemeenten. Gelukkig maar, want het laatste wat je wil is dat de provincie of het Rijk gaat bepalen dat een gebied in jouw plaats wordt aangewezen voor woningbouw. Het Rijk heeft in theorie wel die mogelijkheid, maar dat is een instrument dat zelden tot nooit wordt gebruikt.
pi_209876054
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:38 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Nee.
Nee.
Het was wel een gigantische brandende toorst he. Laten we vooral niet vergeten dat het niet zomaar een fakkel, was maar een gigantische brandende toorts. Veel gigantischer dan enig mes waarmee ooit gedreigd is een politicus de keel af te snijden, veel groter dan enige kogel ook.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_209876068
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]
"Veroordeeld" met een voorbehoud ja.
"Het is verschrikkelijk dat dat meisje verkracht is, maar ja, ze had wel een kort rokje aan en ze liep alleen over straat. Nog steeds verschrikkelijk hoor en ik veroordeel het! Maar kijk eens naar haar social media, hoe ze zich daarop afbeeld. IK VEROORDEEL HET NOG STEEDS HOOR! Maar ja ze heeft wel een gesprek aangeknoopt met de jongen. MAAR IK VEROORDEEL HET ECHT!"
Hmm, nee. Als je dan toch deze rare vergelijking wilt maken, dan is Wilders het meisje dat zelf verkracht is en desondanks uitspraken blijft doen die eraan bijdragen dat andere meisjes ook verkracht worden.
pi_209876080
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De blinke vlek is groot zie ik.
De blinde vlek van de radicaal-gekke Geert Wilders supporters die maar door gaan met bedreigingen, bedoel je?
pi_209876083
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:45 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Mevrouw Kaag heeft zich altijd uitgesproken tegen de bedreigingen. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Dat je het er niet mee eens bent, dat mag, we leven in een vrij land. Dat betekent niet dat je gelijk hebt.
Bedreigingen zijn verschrikkelijk en moeten veroordeeld worden. Ik roep Wilders en zijn radicale volgelingen dan ook op om nu eens te stoppen met die bedreigingen.
Kan je laten zien waar Wilders een bedreiging doet naar een andere politicus? En kan je ook de bedreigingen aan het adres van Wilders veroordelen?
pi_209876088
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 11:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Mwah ik weet niet of je die mensen Gekke Geert supporters kan noemen, dat zijn vooral de onderbuik figuren niet perse mensen die enkel PVV stemmen ofzo.
Maar wat Geert allemaal heeft gepost over Heks en Bitch Kaag is wel best kwalijk gezien zijn eigen situatie.
Ik verbaas mij vooral hoe mensen vaak zaken dan gaan napraten. Ook de woorden van Johan Derksen. Mensen zijn wel heel gevoelig voor als dat soort figuren iemand constant zo afschilderen. Ik ben er wel van overtuigd dat het allemaal nog een stukje erger aan toe is gegaan omdat Kaag een vrouw was. Bij sommige figuren zit er een ongelooflijke tegenreactie als iets van een vrouw komt, kijk maar bijvoorbeeld hoe hier op fok over WK voetbal voor vrouwen wordt gepost :)
Ik weet niet waarom het überhaupt een wedstrijd moet zijn tussen Wilders en Kaag. Allebei worden ze bedreigd en de ene bedreiging is niet erger dan de ander. Triest dat het hele land zo radicaliseert. Er moet altijd iemand zijn die het toch iets erger heeft gehad. Of een van de twee heeft het aan zichzelf te danken, maar de ander kan er helemaal niks aan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')