Je schoot helemaal niet uit, jij bent gewoon een hetze aan het voeren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik schoot uit
Ik heb hem teruggezet, geen klacht indienen aub
Bedankt voor het vertrouwen moderator Coco.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:19 schreef Coco het volgende:
Pittige casus.
Doorgezet naar @:dombohetolifantje1 voor zijn proeftuin.
U wordt doorverbonden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:19 schreef Coco het volgende:
Pittige casus.
Doorgezet naar @:dombohetolifantje1 voor zijn proeftuin.
Jammer dat jij geen vertrouwen hebt in @DombohetOlifantje1quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
U wordt doorverbonden.
Ik word hier beflikkert.
Ook nog naar Domboquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
U wordt doorverbonden.
Ik word hier beflikkert.
Wowquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook nog naar Dombo
Die vent kan geen 2 volzinnen achter elkaar lezen zonder fouten te maken en die moet nu jouw ingewikkelde klacht oplossen.
Succes ermee
Nondeju zeg koekoek.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook nog naar Dombo
Die vent kan geen 2 volzinnen achter elkaar lezen zonder fouten te maken en die moet nu jouw ingewikkelde klacht oplossen.
Succes ermee
quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook nog naar Dombo
Succes ermee
Ho ho ho wat een burnquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook nog naar Dombo
Succes ermee
Oke meneer 5,5.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook nog naar Dombo
Succes ermee
Jij gaat hier een heel zware tijd tegemoet.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco
Mijn advies luidt als volgt: neem de klacht maar niet in behandeling en zeg maar dat zij zich niet zo moet aanstellen in het vervolg.
Ik help graag.
Ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij gaat hier een heel zware tijd tegemoet.
Keurig 8/10quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco
Mijn advies luidt als volgt: neem de klacht maar niet in behandeling en zeg maar dat zij zich niet zo moet aanstellen in het vervolg.
Ik help graag.
Gaat die 5,5 over je werkopleiding?quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:37 schreef GGMM het volgende:
Ik neem mijn post over dombo terug
Dit is zeer vakkundig opgelost.
Ja.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat die 5,5 over je werkopleiding?
Ik heb dit inderdaad gemist.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Ik had dit bekend gemaakt op de dag dat jij een vrije dag had, dus dit heb jij denk ik gemist.
Dat zou althans verklaren waarom je me nog steeds niet gefeliciteerd hebt.
Ja ik had m'n examen ook 4 dagen na m'n laatste les gepland, dat was iets te optimistisch eigenlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb dit inderdaad gemist.
Een 5,5 valt me wel wat tegen eigenlijk, maar desondanks wil ik je van harte feliciteren.
Wat sneu voor dat arme poesje op je UI. Ze wordt helemaal plat gedrukt. Dierenmishandeling.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen vertrouwen hebt in @:dombohetolifantje1
Doe ze de groetjes daar van onsquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kbr @:onlogisch
Nog steeds tyfusverslaafd aan WoW, nu op een officiële WOTLK server
Ik zou je dringend willen verzoeken om gewoon gezond te gaan eten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga twee pitaatje kipshoarma eten.
Coco is erg ruig als het om poesjes gaatquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:27 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Wat sneu voor dat arme poesje op je UI. Ze wordt helemaal plat gedrukt. Dierenmishandeling.
Verzoek ontvangen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ze de groetjes daar van ons
Hier wordt het avg
[..]
Ik zou je dringend willen verzoeken om gewoon gezond te gaan eten.
Mograine? (Ik doe vandaag avg maat )quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, ik heb geen hoofdpijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mograine? (Ik doe vandaag avg maat )
Ik zou zeggen dien een klacht in bij @DombohetOlifantje1quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:27 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Wat sneu voor dat arme poesje op je UI. Ze wordt helemaal plat gedrukt. Dierenmishandeling.
Vreemd dat ze jou geen diploma geven op basis van het feit dat je FA bentquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had m'n examen ook 4 dagen na m'n laatste les gepland, dat was iets te optimistisch eigenlijk.
Nou ja, eigenlijk niet dus
Bedankt maat.
Dan zouden we allemaal wel een diploma mogen krijgen omdat we met @Scrummie om weten te gaan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:23 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vreemd dat ze jou geen diploma geven op basis van het feit dat je FA bent
Je moet altijd op je hoede zijn in deze SC maat. Tegelijkertijd weet ik dat @Scrummie wel tegen een geintje kanquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:29 schreef GGMM het volgende:
De lieve @:scrummie die geen vlieg kwaad doet krijgt uit het niets een oplawaai te verwerken van "vriend" @:onlogisch
Af en toe moet @Scrummie weer op scherp worden gezet. Hij kan soms laconiek worden of naast zijn schoenen lopen. Dat is menselijk, en mooi dat we zo'n vorm van sociale controle binnen deze slowchat hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet altijd op je hoede zijn in deze SC maat. Tegelijkertijd weet ik dat @:Scrummie wel tegen een geintje kan
En een nieuwe username.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik moet een nieuw tekentablet hebben.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En een nieuwe username.
Ik loop 'm nog steeds te copypasten.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Coco is erg ruig als het om poesjes gaat
Sterkte, tijgertje. Hopelijk komt het allemaal goed.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:59 schreef tong80 het volgende:
Net telefoontje. Gesprek met hoofdverpleegkundige morgen. Traject uitstippelen.
Head and shoulders ertegenaan. Jan Roos uitroeien.
Ik ben laatst klassieke lineage 2 gaan spelen op een private serverquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blizzard goden. Diablo 4 al geprobeerd?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga er komend weekend eens even een middag voor zitten en voor je het weet heb je hem onder de knie.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En een nieuwe username.
Ik loop 'm nog steeds te copypasten.
En dan over een week weer weggaan zeker.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ga er komend weekend eens even een middag voor zitten en voor je het weet heb je hem onder de knie.
Wat is jouw mening over deze zaak, @Kukelecucktsju10 ? Persoonlijk vind ik het toch wel een beetje raar!quote:
Ja.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over deze zaak, @:Kukelecucktsju10 ? Persoonlijk vind ik het toch wel een beetje raar!
[ twitter ]
ik probeerde er gisteren toevallig een te kopen, maar blijkbaar verkopen ze geen vanmoof fietsen meer lolquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland heb jij een #vanmoof fiets?
Ik vind je vandaag zeer bijzonder stevig in je uitspraken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan over een week weer weggaan zeker.
Om over 4 maanden weer terug te komen met één of andere onbegrijpelijke username.
Nee, ik investeer geen tijd meer in jou.
Ik heb een beetje slecht geslapen vannacht.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je vandaag zeer bijzonder stevig in je uitspraken.
Gaat alles goed?
Dan hoop ik dat je vannacht lekker zal slapen. Wens ik jou via deze weg een bijzonder fijne nachtrust.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een beetje slecht geslapen vannacht.
Bedankt voor de interesse, dit doet me goed
GL brotherquote:Op donderdag 13 juli 2023 07:58 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Vanmiddag naar ziekenhuis. Gesprek met oncoloog over verder traject.
Sterktequote:Op donderdag 13 juli 2023 07:58 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Vanmiddag naar ziekenhuis. Gesprek met oncoloog over verder traject.
Mirage Racewayquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mograine? (Ik doe vandaag avg maat )
Grof goud verdienen aan een doodzieke marktquote:
Net ontbeten. Uitsmijtertje.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet nu drie croissantjes met ramen in m'n Cola Zero.
Dacht eerst dat Fok! ging sluiten toen ik dit topic zag, duurde met het lezen even tot het kwartje viel.quote:
Dacht ik ook eerst ja, maar dit is nog een stuk ergerquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dacht eerst dat Fok! ging sluiten toen ik dit topic zag, duurde met het lezen even tot het kwartje viel.
De tering. Zit echt met een brok in mijn keel.
Ik ookquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dacht eerst dat Fok! ging sluiten toen ik dit topic zag, duurde met het lezen even tot het kwartje viel.
De tering. Zit echt met een brok in mijn keel.
quote:
Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal, edoch niet namens Javaanse Jongens, wat wij thuis vroeger apenhaar noemde.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja boys, vandaag een jaar niet gerookt
Ga je weer kipshoarma's erin gooien?quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het begint hier te rommelen.
Gefeliciteerd maatquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Boooh shoarma, zin in wel. Zaterdag weer eens lekker eten voor m'n moeders verjaardag vandaag
Ja vind je dat zo bijzonder. Meer een hapje na het uitgaan vroeger. Nu al eeuwen niet gehad.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Boooh shoarma, zin in wel. Zaterdag weer eens lekker eten voor m'n moeders verjaardag vandaag
Flink bord shoarma, knoflooksaus, gekruide aardappelschijfjes, ja dat gaat er wel in somsquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja vind je dat zo bijzonder. Meer een hapje na het uitgaan vroeger. Nu al eeuwen niet gehad.
Wat is je lievelingseten?quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Flink bord shoarma, knoflooksaus, gekruide aardappelschijfjes, ja dat gaat er wel in soms
Soms, daarom dus ook
Lastig joh, pasta pesto scoort wel hoog, of carbonara. Vind rijst met kip kerrie ook wel goddelijkquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is je lievelingseten?
Dan ga ik vanavond kip kerrie eten, bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lastig joh, pasta pesto scoort wel hoog, of carbonara. Vind rijst met kip kerrie ook wel goddelijkjouwe?
Kende ik nog niet, bedankt voor de tip maatquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga ik vanavond kip kerrie eten, bedankt voor de tip.![]()
Ik ga persoonlijk heel goed op pilav. Vooral die van moeders.
Dan eet je vast ook wel Surinaamse broodjes kip kerrie. Of zitten er geen Surinamers daarzo?quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lastig joh, pasta pesto scoort wel hoog, of carbonara. Vind rijst met kip kerrie ook wel goddelijkjouwe?
Pfoe, durf ik zo niet te zeggen maar nog niet gehad in elk geval. Aanrader?quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan eet je vast ook wel Surinaamse broodjes kip kerrie. Of zitten er geen Surinamers daarzo?
Er zijn users die geen pasta lusten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Er zijn users die daar plakjes kaas overheen dumpen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zijn users die geen pasta lusten.
Namen en rugnummersquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zijn users die geen pasta lusten.
Zeker. Lunch of tussendoor.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Pfoe, durf ik zo niet te zeggen maar nog niet gehad in elk geval. Aanrader?
GSEquote:
In wat voor zin? Tragisch dat wel.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Maakt je wel weer even nederig zo'n verhaal.
Dat mensen die je lief hebt en dicht bij je staan zomaar ineens van de ene op de andere dag uit het niets kunnen wegvallen.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:53 schreef Oriente het volgende:
Oriente in GC / Crowdfunding uitvaart Jayden
Je ongevoelige aard komt weer boven.quote:
Je doet hier niemand een plezier meequote:Op donderdag 13 juli 2023 13:55 schreef tong80 het volgende:
het gaat er niet om dat je nooit vergeet
de tijd
die je besteedt
aan nooit vergeten
is verloren tijd
dan is de spijt
de koe, die namens de geit
in je reet scheet
Herman.
Je moer,quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:55 schreef tong80 het volgende:
het gaat er niet om dat je nooit vergeet
de tijd
die je besteedt
aan nooit vergeten
is verloren tijd
dan is de spijt
de koe, die namens de geit
in je reet scheet
Herman.
Dit postte je al 20.000 keer.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moer,
is een dikke hoer.
onlogisch
Liever dat dan in de ene hercencel van de fruitige FA.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij tijd te doden in de wachtkamer.
Zelfs als ik de pijp uitga, heb je het laatste woord, qua verhuld rookgordijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan ben ik het bij 12.000 van je gedichten vergeten
Wat een onzin, je kent me helemaal niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ongevoelige aard komt weer boven.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin, je kent me helemaal niet.
Oh je hebt gewoon een foto in je FoBo joh, was altijd al benieuwd naar een gezichtquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zie ik er wel goed uit voor m'n leeftijd.
Ik denk ook wel dat je hem kan hebbenquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zie ik er wel goed uit voor m'n leeftijd.
Al bijna de helft, dat gaat prima.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:53 schreef Oriente het volgende:
Oriente in GC / Crowdfunding uitvaart Jayden
Ik blijf dat de meest vreemde reflex in de huidige maatschappij vinden, maar als mensen er troost uit halen prima.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf dat de meest vreemde reflex in de huidige maatschappij vinden, maar als mensen er troost uit halen prima.
Dat er voor allerlei zaken die niet per sé verband houden met een gebrek aan geld inzamelingsacties zijnquote:
Mwa in deze situatie heeft het wel echt een doel toch. Snap wel dat je niet verzekerd bent voor de uitvaart van een 18-jarige.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf dat de meest vreemde reflex in de huidige maatschappij vinden, maar als mensen er troost uit halen prima.
Maar dat laatste zie je wel vaak gebeurenquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa in deze situatie heeft het wel echt een doel toch. Snap wel dat je niet verzekerd bent voor de uitvaart van een 18-jarige.
Het is niet "ach wat erg, hier wat geld om je te troosten".
Ik begrijp dat dus niet. De dag dat jr. werd geboren was er een uitvaartverzekering voor hem. Al is het er maar voor dat zijn kinderen later daar niet voor hoeven te betalen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa in deze situatie heeft het wel echt een doel toch. Snap wel dat je niet verzekerd bent voor de uitvaart van een 18-jarige.
Het is niet "ach wat erg, hier wat geld om je te troosten".
Nee die was er niet, dat is de hele reden van de inzamelingquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat laatste zie je wel vaak gebeuren
Geen idee of er hier een uitvaartverzekering is inderdaad.
Oke, het was ook meer een algemene ergernis dan specifiek dit en las dat nergens.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee die was er niet, dat is de hele reden van de inzameling
Snap je punt, maar vind dit daar niet onder vallen.
Die is dit jaar in Nijmegen. Nu er geen hond meer op af komt uiteraard.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:28 schreef GGMM het volgende:
Als straks het glazen huis weer is gaan we daar weer over klagen.
Klinkt als een gemiddeld langdurig huwelijkquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:37 schreef onlogisch het volgende:
Jongens. Dit is echt een hele goede OP
Ik had wel een advies van jouw kant verwacht in het topic.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:37 schreef onlogisch het volgende:
Jongens. Dit is echt een hele goede OP
Opgeruimd staat netjes.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ertrek-uit-nederland
Erg mooi
Announce Beanquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes.
Hopelijk kunnen we deze winter weer met zijn allen RTL7 uitlachen en ouderwets bingo spelen
Vrij matige burn, dit. Gaat het wel goed met je? Vakantie nodig?quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:17 schreef GGMM het volgende:
ViaPlay is voor mensen die niks waard zijn.
Dit is echt supetoevallig, ik weet niet of je dit wist of niet, maar ik heb volgende week een weekje vrijquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vrij matige burn, dit. Gaat het wel goed met je? Vakantie nodig?
Blijf je bij deze uitspraak als je weet dat @Tarado Viaplay heeft?quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:17 schreef GGMM het volgende:
ViaPlay is voor mensen die niks waard zijn.
Ik vraag me zelfs af wat iemand in VBL te zoeken heeft als die de Premier League niet kijkt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blijf je bij deze uitspraak als je weet dat @:Tarado Viaplay heeft?
Wat heeft Ajax met de PL te makenquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af wat iemand in VBL te zoeken heeft als die de Premier League niet kijkt.
Daar zullen Ajax' tegenstanders komend Europees seizoen ook niet uit komen.quote:
Sommige mensen houden helaas niet van echt voetbalquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af wat iemand in VBL te zoeken heeft als die de Premier League niet kijkt.
Komend jaar moet ik voor Bournemouth, Brighton en Brentford juichen. Wat een drukte.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Sommige mensen houden helaas niet van echt voetbal
Weer eens wat anders dan Liverpool en Cityquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Komend jaar moet ik voor Bournemouth, Brighton en Brentford juichen. Wat een drukte.
Oh, daar was ik al een tijdje op uitgekeken. Ik heb allang de switch gemaakt naar interessant beleid en/of trainers.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan Liverpool en City
quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:
Aardappelen, groente en vleesquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Sommige mensen houden helaas niet van echt eten
2 burgers met gebakken aardappelenquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Gefeliciteerd maat. (nog steeds teleurgesteld over het uitblijven van een reisverslag met foto'squote:
Zag het net ook al, dikke smiley bij condoleren oepsquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef Oriente het volgende:
@:AFCNiels check je PI even in dat fb topic
Oeps, heb het al aangepast.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef Oriente het volgende:
@:AFCNiels check je PI even in dat fb topic
Viel mij net ook gelijk op ja.quote:
Daar heb je Viaplay niet voor nodig.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk erover toch Viaplay te nemen. Heb al een zooi andere abonnemeneten, maar wat the hek. Kan het eigenlijk schelen al m'n miljoenen op de bank te laten staan. Wat kost het ?quote:
Riep jij laatst niet dat je principieel niet voor voetbal betaalt?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk erover toch Viaplay te nemen. Heb al een zooi andere abonnemeneten, maar wat the hek. Kan het eigenlijk schelen al m'n miljoenen op de bank te laten staan. Wat kost het ?
Yep. Heb inmiddels HBOMax en ESPN. ViaPlay wordt voor F1. Niks zo erg als mensen die aan hun principes blijven hangen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Riep jij laatst niet dat je principieel niet voor voetbal betaalt?
Hij riep dat hij een maand op aansluiting ESPN aan het wachten was.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Riep jij laatst niet dat je principieel niet voor voetbal betaalt?
Eens maat, veel plezier ermeequote:Op donderdag 13 juli 2023 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. Heb inmiddels HBOMax en ESPN. ViaPlay wordt voor F1. Niks zo erg als mensen die aan hun principes blijven hangen.
Dan waren ze net op tijd voor de zomerstop (lol)quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij riep dat hij een maand op aansluiting ESPN aan het wachten was.
Ik was zelfs net te laat voor de bekerfinalequote:Op donderdag 13 juli 2023 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan waren ze net op tijd voor de zomerstop (lol)
Ik heb nog jaren in te halen. Te beginnen met The Office Amerika.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
Hollywood staakt. Voorlopig nog genoeg te kijken op alle streamingdiensten.
Dan kan je gaan bingen...quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog jaren in te halen. Te beginnen met The Office Amerika.
Dan maar bollywood kijkenquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
Hollywood staakt. Voorlopig nog genoeg te kijken op alle streamingdiensten.
Ik hoop dat God je zondag weer op het juiste pad zet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:12 schreef KingRoland het volgende:
Maakte gisteren de grap dat jetten minister- president gaat worden
Maar gaat denk ik nog gebeuren ook
Eerder Yasserquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:12 schreef KingRoland het volgende:
Doe toch niet zo raar Flopland.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:12 schreef KingRoland het volgende:
Gefeliciteerd met je post om 10:12:14.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:12 schreef KingRoland het volgende:
Wat een uitstekend tijdstip om dit met ons te delenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
De appeltaart staat weer klaar voor de lunch over een kleine twintig minuten, @:GGMM
Ik vind half twaalf ook een mooie tijd voor de lunch, bedankt!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een uitstekend tijdstip om dit met ons te delen
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vind half twaalf ook een mooie tijd voor de lunch, bedankt!
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk het knikkende Eddie Murpy gifje. Maar die kon ik niet zo snel vinden
Moest je verplicht GTST meekijken of was het eigen keuze?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Schoot zojuist toch even in de lach toen ik zag dat Arnie Alberts aan het Jayden-fonds heeft gedoneerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moest je verplicht GTST meekijken of was het eigen keuze?Toen ik na 8'en naar bed mocht had ik inmiddels een eigen tv op m'n kamer staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Doe maar luxequote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Toen ik na 8'en naar bed mocht had ik inmiddels een eigen tv op m'n kamer staan.
En een paar jaar later de pc met internetverbinding en toen kon het grote rukken pas echt beginnen jaaaaaaaaaaaa.quote:
GTA San Andreas Hot Coffee Mod genotquote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En een paar jaar later de pc met internetverbinding en toen kon het grote rukken pas echt beginnen jaaaaaaaaaaaa.
Niet met de Break Out?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En een paar jaar later de pc met internetverbinding en toen kon het grote rukken pas echt beginnen jaaaaaaaaaaaa.
Middenposter Hitkrant was beter, liet wat meer aan de verbeelding over. Mariah Carey in louter een bloesje, dat soort dingen.quote:
Drie kwartier er overdoen om één mp3 naar binnen te halenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Tijdens het ICQ-en?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Drie kwartier er overdoen om één mp3 naar binnen te halen
Gernot
gigi d'agostino the riddle.mp3quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Drie kwartier er overdoen om één mp3 naar binnen te halen
Gernot
@Surinamequote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik ben niet te laat, gewoon tijdblind
En mooiste voorzet van het jaar nog wel, en dan worden ze nog boos als je zegt dat vrouwenvoetbal niks met sport te maken heeft.quote:
Mooiste assist zelfsquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En mooiste voorzet van het jaar nog wel, en dan worden ze nog boos als je zegt dat vrouwenvoetbal niks met sport te maken heeft.
Nou, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:55 schreef KingRoland het volgende:
Mag ook wel een keertje. Heb ik wel verdiend na deze zware week
ruzie weer bijgelegd?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:55 schreef KingRoland het volgende:
Mag ook wel een keertje. Heb ik wel verdiend na deze zware week
Dit beschouw ik als een jaquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nog nooit naar Taylor Swift geluisterd denk ik.
Maar jij gaat naar TT Assen, dat is ook zo een happening voor mannen met een ziekenfondsbril en bergschoenen.quote:
Ik zit de hele dag bier te drinken op de TT camping ja, is toch lekker man.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar jij gaat naar TT Assen, dat is ook zo een happening voor mannen met een ziekenfondsbril en bergschoenen.
Wij hebben er ook eentje die bij zonsopgang begint te schreeuwen, ik slaap met oordopjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moe, kitten heeft ons weer eens wakker gehoudenmaar gelukkig is het weekend
Oh dat is wel slim ja. Deze schreeuwt niet maar krabt minutenlang aan de deurquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wij hebben er ook eentje die bij zonsopgang begint te schreeuwen, ik slaap met oordopjes.
Zet dat beest dan ook uit in een wei vijftig kilometer van huis.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moe, kitten heeft ons weer eens wakker gehoudenmaar gelukkig is het weekend
De wei is voor een zeebra of hoe heet zo'n beestquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zet dat beest dan ook uit in een wei vijftig kilometer van huis.
Volgens mij ben ik op mijn achterhoofd gestoken door iets.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
De wei is voor een zeebra of hoe heet zo'n beest
Gym training Levertrainingquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:32 schreef Caland het volgende:
Vierdaagsefeesten beginnen vanmiddag
Zeven dagen lang de kop eraf zuipen @:jancees
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:02 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week naar Rotterdam, leuvehaven
@:caland @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:wereldgozer
Hier ook en het begint te stormen!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
Het wordt hier erg donker nu @:Lenny_Leonard
Kroket bier raketje?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
Witlofquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |