Je schoot helemaal niet uit, jij bent gewoon een hetze aan het voeren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik schoot uit
Ik heb hem teruggezet, geen klacht indienen aub
Bedankt voor het vertrouwen moderator Coco.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:19 schreef Coco het volgende:
Pittige casus.
Doorgezet naar @:dombohetolifantje1 voor zijn proeftuin.
U wordt doorverbonden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:19 schreef Coco het volgende:
Pittige casus.
Doorgezet naar @:dombohetolifantje1 voor zijn proeftuin.
Jammer dat jij geen vertrouwen hebt in @DombohetOlifantje1quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
U wordt doorverbonden.
Ik word hier beflikkert.
Ook nog naar Domboquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
U wordt doorverbonden.
Ik word hier beflikkert.
Wowquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook nog naar Dombo
Die vent kan geen 2 volzinnen achter elkaar lezen zonder fouten te maken en die moet nu jouw ingewikkelde klacht oplossen.
Succes ermee
Nondeju zeg koekoek.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook nog naar Dombo
Die vent kan geen 2 volzinnen achter elkaar lezen zonder fouten te maken en die moet nu jouw ingewikkelde klacht oplossen.
Succes ermee
quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook nog naar Dombo
Succes ermee
Ho ho ho wat een burnquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook nog naar Dombo
Succes ermee
Oke meneer 5,5.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook nog naar Dombo
Succes ermee
Jij gaat hier een heel zware tijd tegemoet.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco
Mijn advies luidt als volgt: neem de klacht maar niet in behandeling en zeg maar dat zij zich niet zo moet aanstellen in het vervolg.
Ik help graag.
Ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij gaat hier een heel zware tijd tegemoet.
Keurig 8/10quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco
Mijn advies luidt als volgt: neem de klacht maar niet in behandeling en zeg maar dat zij zich niet zo moet aanstellen in het vervolg.
Ik help graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |