En mooiste voorzet van het jaar nog wel, en dan worden ze nog boos als je zegt dat vrouwenvoetbal niks met sport te maken heeft.quote:
Mooiste assist zelfsquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En mooiste voorzet van het jaar nog wel, en dan worden ze nog boos als je zegt dat vrouwenvoetbal niks met sport te maken heeft.
Nou, vooruit dan maarquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:55 schreef KingRoland het volgende:
Mag ook wel een keertje. Heb ik wel verdiend na deze zware week
ruzie weer bijgelegd?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:55 schreef KingRoland het volgende:
Mag ook wel een keertje. Heb ik wel verdiend na deze zware week
Dit beschouw ik als een jaquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nog nooit naar Taylor Swift geluisterd denk ik.
Maar jij gaat naar TT Assen, dat is ook zo een happening voor mannen met een ziekenfondsbril en bergschoenen.quote:
Ik zit de hele dag bier te drinken op de TT camping ja, is toch lekker man.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar jij gaat naar TT Assen, dat is ook zo een happening voor mannen met een ziekenfondsbril en bergschoenen.
Wij hebben er ook eentje die bij zonsopgang begint te schreeuwen, ik slaap met oordopjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moe, kitten heeft ons weer eens wakker gehoudenmaar gelukkig is het weekend
Oh dat is wel slim ja. Deze schreeuwt niet maar krabt minutenlang aan de deurquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wij hebben er ook eentje die bij zonsopgang begint te schreeuwen, ik slaap met oordopjes.
Zet dat beest dan ook uit in een wei vijftig kilometer van huis.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moe, kitten heeft ons weer eens wakker gehoudenmaar gelukkig is het weekend
De wei is voor een zeebra of hoe heet zo'n beestquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zet dat beest dan ook uit in een wei vijftig kilometer van huis.
Volgens mij ben ik op mijn achterhoofd gestoken door iets.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
De wei is voor een zeebra of hoe heet zo'n beest
Gym training Levertrainingquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:32 schreef Caland het volgende:
Vierdaagsefeesten beginnen vanmiddag
Zeven dagen lang de kop eraf zuipen @:jancees
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:02 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week naar Rotterdam, leuvehaven
@:caland @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:wereldgozer
Hier ook en het begint te stormen!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
Het wordt hier erg donker nu @:Lenny_Leonard
Kroket bier raketje?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
Witlofquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |