Wij hebben er ook eentje die bij zonsopgang begint te schreeuwen, ik slaap met oordopjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moe, kitten heeft ons weer eens wakker gehoudenmaar gelukkig is het weekend
Oh dat is wel slim ja. Deze schreeuwt niet maar krabt minutenlang aan de deurquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wij hebben er ook eentje die bij zonsopgang begint te schreeuwen, ik slaap met oordopjes.
Zet dat beest dan ook uit in een wei vijftig kilometer van huis.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moe, kitten heeft ons weer eens wakker gehoudenmaar gelukkig is het weekend
De wei is voor een zeebra of hoe heet zo'n beestquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zet dat beest dan ook uit in een wei vijftig kilometer van huis.
Volgens mij ben ik op mijn achterhoofd gestoken door iets.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
De wei is voor een zeebra of hoe heet zo'n beest
Gym training Levertrainingquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:32 schreef Caland het volgende:
Vierdaagsefeesten beginnen vanmiddag
Zeven dagen lang de kop eraf zuipen @:jancees
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:02 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week naar Rotterdam, leuvehaven
@:caland @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:wereldgozer
Hier ook en het begint te stormen!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
Het wordt hier erg donker nu @:Lenny_Leonard
Kroket bier raketje?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
Witlofquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |