Zag het net ook al, dikke smiley bij condoleren oepsquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef Oriente het volgende:
@:AFCNiels check je PI even in dat fb topic
Oeps, heb het al aangepast.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef Oriente het volgende:
@:AFCNiels check je PI even in dat fb topic
Viel mij net ook gelijk op ja.quote:
Daar heb je Viaplay niet voor nodig.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af wat iemand in VBL te zoeken heeft als die de Premier League niet kijkt.
Ik denk erover toch Viaplay te nemen. Heb al een zooi andere abonnemeneten, maar wat the hek. Kan het eigenlijk schelen al m'n miljoenen op de bank te laten staan. Wat kost het ?quote:
Riep jij laatst niet dat je principieel niet voor voetbal betaalt?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk erover toch Viaplay te nemen. Heb al een zooi andere abonnemeneten, maar wat the hek. Kan het eigenlijk schelen al m'n miljoenen op de bank te laten staan. Wat kost het ?
Yep. Heb inmiddels HBOMax en ESPN. ViaPlay wordt voor F1. Niks zo erg als mensen die aan hun principes blijven hangen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Riep jij laatst niet dat je principieel niet voor voetbal betaalt?
Hij riep dat hij een maand op aansluiting ESPN aan het wachten was.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Riep jij laatst niet dat je principieel niet voor voetbal betaalt?
Eens maat, veel plezier ermeequote:Op donderdag 13 juli 2023 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. Heb inmiddels HBOMax en ESPN. ViaPlay wordt voor F1. Niks zo erg als mensen die aan hun principes blijven hangen.
Dan waren ze net op tijd voor de zomerstop (lol)quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij riep dat hij een maand op aansluiting ESPN aan het wachten was.
Ik was zelfs net te laat voor de bekerfinalequote:Op donderdag 13 juli 2023 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan waren ze net op tijd voor de zomerstop (lol)
Ik heb nog jaren in te halen. Te beginnen met The Office Amerika.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
Hollywood staakt. Voorlopig nog genoeg te kijken op alle streamingdiensten.
Dan kan je gaan bingen...quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog jaren in te halen. Te beginnen met The Office Amerika.
Dan maar bollywood kijkenquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
Hollywood staakt. Voorlopig nog genoeg te kijken op alle streamingdiensten.
Ik hoop dat God je zondag weer op het juiste pad zet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:12 schreef KingRoland het volgende:
Maakte gisteren de grap dat jetten minister- president gaat worden
Maar gaat denk ik nog gebeuren ook
Eerder Yasserquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:12 schreef KingRoland het volgende:
Doe toch niet zo raar Flopland.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:12 schreef KingRoland het volgende:
Gefeliciteerd met je post om 10:12:14.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:12 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |